7.8

Prenatal.nl
reviews

Communicatie

6.9
  • Op tijd
  • Vlotte levering
  • Duurt lang voor het in huis is
  • Snelheid van levering
  • Levering liet te lang op zich wachten
  • Vertraging bij winkelbestellingen
  • Slechte communicatie
  • Late bezorging
  • Bestelling nooit ontvangen
  • Beschadigde doos
  • Niet opnieuw kunnen versturen
  • Snelle levering
  • Vertraagde levering van de buggy
  • Lang wachten
  • Moet zelf naar de winkel gaan
  • Vertraging
  • Snel geleverd
  • Goede kwaliteit
  • Veel keuze qua baby en kind artikelen
  • Levering duurde een beetje lang
  • Niet nakomen van de beloofde levertijd
17793

De communicatie van Prenatal.nl wordt gemengd ervaren. Een aanzienlijk deel van de klanten spreekt positief over de manier waarop het bedrijf communiceert (59%), wat wijst op een effectieve en klantvriendelijke aanpak. Echter, er is ook een substantieel aantal klanten dat niet tevreden is over de communicatie (31%), wat kan duiden op inconsistenties of gebieden die verbetering behoeven. Daarnaast wordt de telefonische bereikbaarheid door een kleine groep als negatief ervaren (1%), wat kan wijzen op mogelijke uitdagingen in de toegankelijkheid van de klantenservice via de telefoon.

Klantenservice

5.8
  • Veel gedoe met retourneren
  • Geen toestemming voor achterlaten bestelling
  • Bestelling niet aangekomen
  • Top service
  • Slechte communicatie en klantenservice
  • Slechte service
  • Callcenter
  • Verkeerde levering
  • Veel keuze qua zwangerschapskleding
  • Vriendelijk personeel
  • Goeie service
  • Snel stuk gegaan
  • Slechte klantenservice
  • Behulpzaam
  • Vriendelijk geholpen
  • Goede klantenservice
  • Te weinig personeel
  • Winkel is goed
  • Ontbrekend item in bestelling
  • Goede service
  • Klantenservice
7163

De klantenservice van Prenatal.nl ontvangt zowel kritiek als lof, wat een verdeeld beeld geeft. Een deel van de klanten is ontevreden over de service die zij hebben ontvangen (21%), wat kan wijzen op specifieke incidenten of algemene verbeterpunten. Aan de andere kant is er ook een even groot deel van de klanten dat positieve ervaringen met de klantenservice rapporteert (24%), wat suggereert dat de klantenservice in sommige gevallen goed functioneert en aan de verwachtingen van de klant voldoet.

Prijzen

5.8
  • Leuke goed geprijsde eigen merk producten
  • Duur
  • Dubbele verzend- en retourkosten
  • Retourkosten
  • Leuke aanbiedingen
  • Onnodige retourkosten
  • Duurder aankopen van het item
  • Schappelijke prijs
  • Prijsverhouding
  • Betaalbare kleding
  • Prijs
  • Mooie aanbiedingen
  • Achter korting aan moeten
  • Mooie prijs
  • Tegoedbon maar 3 maanden geldig
  • Leuke aanbieding
  • Goede kwaliteit kleding
  • Duurder dan Bol.com
  • Moest zelfs nog een bedrag voor de ‘retour’ betalen
  • Zonder verzendkosten bestellen
  • Mooie aanbieding
2421

De prijzen van Prenatal.nl worden door klanten zowel positief als negatief beoordeeld, maar deze aspecten lijken een minder prominente rol te spelen in de reviews. Een klein percentage van de klanten vindt de prijzen gunstig (8%), wat kan duiden op concurrerende prijzen of goede waarde voor hun geld. Aan de andere kant is er een iets kleiner percentage klanten dat de prijzen te hoog vindt (8%), wat kan betekenen dat sommige klanten de producten als te duur ervaren of dat er een mismatch is tussen prijs en waargenomen waarde.

Veel bekeken zwanger, baby & peuter webshops

8.4
Babydrogist.nl
163 reviews
9.1
Babypark.nl
399 reviews
9.2
Babyplus.nl
209 reviews
9.3