2.3

Samsung.com
reviews

Klantenservice

1.3
  • Klantendienst kon niets doen
  • Klantendienst
  • Slecht voor het bedrijf
  • Slechte klantenservice
  • Service
  • Gebrekkige klantenservice
  • Probleem herhaalt zich
  • Nutteloze helpdesk
  • Geen reactie van de klantenservice
  • Advies over rechten en plichten
  • Onbehulpzame Samsung medewerker
  • Onvoldoende antwoord
  • Onvoldoende oplossingen geboden
  • Twijfelachtige service
  • Meerdere keren gebeld
  • Diefstal
  • Misleidend
  • Waardeloos
  • Klantenservice
  • Eigen leven
  • Geen oplossing
6151

De klantenservice van Samsung.com wordt vaak negatief beoordeeld. Een aanzienlijk aantal klanten is ontevreden over de service die ze hebben ontvangen (46%), met specifieke klachten over slechte service (16%), onvoldoende oplossingen voor problemen (3%), onbehoorlijke service (4%), een onbehulpzame houding (2%), het verstrekken van onjuiste informatie (2%), onprofessioneel gedrag (1%), en een slechte ervaring met de reparatiedienst LetMeRepair (3%). Er zijn slechts enkele positieve vermeldingen van de klantenservice (3%), wat wijst op een gebied dat verbetering behoeft.

Product

1.4
  • Defecte tv
  • Kwaliteit
  • Defect aan TV
  • Onbegrip van producten
  • Monteur
  • Garantie is voorbij
  • Reparatiedienst van Samsung zelf
  • Wettelijke rente geëist
  • Kapotte wasmachine
  • PC schermen in 1 jaar 3 x het scherm vervangen
  • Productkwaliteit
  • Gebrek aan digitaalvaardigheid bij ouders
  • Reparatieverzoek
  • Reparatie
  • Defect
  • Product beschadigd
  • Reparatie niet ontvangen
  • Toestel van 1200 vergrendelen
  • Geen voorraad
  • Geen reparatie
  • Reparatie duurt te lang
6117

De kwaliteit van de producten van Samsung.com krijgt gemengde beoordelingen, waarbij negatieve ervaringen overheersen. Klanten melden problemen met de kwaliteit (20%), reparaties (18%), en defecten (14%). Er zijn ook zorgen over de garantievoorwaarden (5%) en algemene slechte ervaringen met de producten (3%). Positieve opmerkingen over de kwaliteit zijn schaars (3%).

Communicatie

1.5
  • Registreert niets van app op telefoon
  • Doen niks
  • Veel moeite
  • Verkeerd mailadres doorgegeven
  • Gebrekkige communicatie
  • Niet bereikbaar
  • Irritant geluid
  • Slecht verstaanbaar accent
  • Storing
  • Slechte uitleg
  • Voorbeeldbrieven beschikbaar
  • Slechte bereikbaarheid van Letmerepair
  • Slechte bereikbaarheid
  • Niet te bereiken
  • Meerdere beloftes
  • Van kastje naar de muur gestuurd
  • Oplichting
  • Warmte
  • Interne communicatie
  • Zoom is slecht
  • Klantenservice onverstaanbaar
7114

De communicatie van Samsung.com wordt vaak bekritiseerd in reviews. Klanten ervaren problemen met de bereikbaarheid, waarbij zowel de frequentie van negatieve ervaringen als de moeilijkheid om in contact te komen met het bedrijf worden benadrukt (38%). Er zijn ook klachten over de algemene communicatie, waarbij klanten geen reactie op e-mails ontvangen (3%), de communicatie als onduidelijk beschrijven (3%), en de kwaliteit van de communicatie als slecht beoordelen (18%).

Bezorging

1.8
  • Fout bij de levering
  • Niet ontvangen
  • Langzame afhandeling
  • Levering
  • Wachten
  • Verkeerde levering
  • Lang wachten
  • Lang wachten op zending
  • Lang wachten op monteur
  • Leveringsproblemen
  • Weigering om nieuwe levering te sturen
  • Niet geleverd
  • Vertraging van service
  • Snelle levering
  • Wachten op een monteur
  • Ruim optijd geleverd tot aan de voordeur
  • Maanden
  • Duurt een maand
  • Snel en keurig geleverd
  • Eenvoudig te bestellen
  • Wachttijd
660

Bezorging is een ander punt van kritiek voor Samsung.com. Klanten klagen over lange wachttijden (18%) en problemen met de levering zelf (13%). Hoewel er enkele positieve opmerkingen zijn over de levering (4%), lijkt de algemene consensus te neigen naar een minder bevredigende ervaring met de bezorgservice.

Prijzen

1.9
  • Slechte promotie
  • Prijs
  • Niet uitbetaalde cashback
  • Dure gsm's verkopen
  • Hoge offerte
  • Geld niet terug
  • Cashback
  • Prijsje 1300€
  • Kortingscode
  • Duur
  • Betalen in 3 delen met klarna
  • Cashback vertraging
  • Duurd
  • Minachting voor prijsklasse
  • Vergoeding
  • Extra kosten bij ontvangst
  • Kortingen gaan helaas niet automatisch
  • Goede prijs
  • Kosten voor reparatie
  • Geen compensatie
  • Promotie
438

Wat betreft de prijzen, uiten klanten ontevredenheid over verschillende aspecten. Er zijn klachten over de cashback-promoties die niet aan de verwachtingen voldoen (11%), de algemene prijsstelling van producten (8%), en promoties die als slecht worden ervaren (3%).

Retourbeleid

1.0
  • Retourproces
  • Inruil toestel niet opgestuurd
  • Niet automatisch aan je order toegevoegd
  • Moeilijkheid bij het verkrijgen van een refund
  • Geen concrete datum voor omruiling
  • Terugbetaling
  • Niet te verwijderen
  • Zelf de TV per post versturen
  • Omwisseling niet mogelijk
  • Geen lijst meegeleverd
10

Het retourproces van Samsung.com wordt ook als negatief ervaren, hoewel er minder klachten over zijn. Klanten die het retourproces hebben doorlopen, hebben hun ontevredenheid geuit, wat suggereert dat er ruimte is voor verbetering op dit gebied (6%).

Veel bekeken computer & electronica webshops

9.4
123inkt.be
190 reviews
7.4
123inkt.nl
140 reviews
9.7
2gosoftware.eu
141 reviews
8.7
50plusmobiel.nl
782 reviews