Communicatie is een aspect waarover de meningen van klanten verdeeld zijn. Een deel van de klanten is niet tevreden over de communicatie met Scapino.nl (7%), terwijl een even groot deel juist positieve ervaringen heeft met de communicatie van het bedrijf (7%). Dit duidt op een inconsistentie in de communicatie-ervaringen van verschillende klanten.
Niet volledig geleverd. Moet er zelf achteraan. Meerdere malen contact opgenomen. Nog steeds niet compleet.
Goed gecommuniceerd. Snel geleverd. Goede producten.
Geen antwoord op e-mail.
Slechte kwaliteit. Naden laten los. Stof bij grote teen weg. Losse zool. Geen reactie op klachtmail. Levering ging goed.
Niet op de hoogte gehouden van het pakket. Geen mail over afhaalmogelijkheid. Tevreden over Scapino.
Nette bestelling. Snelle bezorging. Duidelijke bezorging.
Maten waren niet goed. Winkel wilde en kon hier niet aan mee werken. Korting werd niet toegepast op ruiling.
Deskundig advies.
Fijne winkel. Communicatief. Duidelijke taal.
Pakketje niet te vinden in de winkel. Geen moeite gedaan om het pakketje alsnog te bestellen. Niet gebeld zoals beloofd.
Geen reactie op mail. Geen reactie op chat op de site. Slechte zaak.
Netjes bericht. Product geleverd. Kon gelijk ophalen.
Niet goed product geleverd. Onvoldoende. Met bestellen ging het mis. Goed geholpen. Top service.
Duidelijkheid van de bestelling. Duidelijkheid van de levering.
Pakket niet compleet. Moeten bewijzen. Tevreden. Verder keurig opgelost.
Prima levering. Adequate berichtgeving.
Razendsnelle levering. Telefoontje dat schoenen klaarliggen bij het filiaal. Prima.
Onjuiste voorraadweergave op de website. Onnodige reis naar de winkel. Extra reis naar de winkel om het op te halen. Schoentjes zijn verder prima.
Geen melding ontvangen.
Niet ontvangen. Geen update ontvangen.
Vriendelijk en service gericht geholpen. Verkoopster had het product online gevonden. Goeie communicatie bij de online levering.
Slechte klantenservice. Vieze zolen bij ontvangst van schoenen. Geen reactie op e-mail met foto's.
Goed geregeld. Goed op de hoogte gehouden.
Snelle levering. Goede producten. Mooie prijs. Duidelijke communicatie.
Bezorgingstermijn niet nagekomen. Geen verandering in status van Post NL. Onbevredigende klantenservice.
Advies van de verkoopster. Retourneren in de winkel.
Goed gecommuniceerd. Nette prijs/kwaliteitverhouding.
Snel geleverd. Bestelling was goed te volgen.
Goed op de hoogte gehouden.
Communicatie. Snelle levering. Perfecte kwaliteit.
Geen telefoonservice. Niet nakomen van afspraken. Problemen met betaling.
Onoverzichtelijke bestelprocedure. Snel. Correct geleverd.
Geretourneerd zonder toestemming. Onmogelijk om te achterhalen wat er mis is gegaan. Shirts niet meer voorradig ondanks verzameling in de winkel.
Verkeerde product ontvangen. Geen reactie op e-mail. Mogelijk extra kosten voor retourzending.
Na 2 weken nog steeds niet in huis. Weinig vooruitgang via klantenservice. Scapino legt de "schuld" bij Postnl. Bestelling in de winkel geplaatst. Betreffende maat niet meer voorradig.
Bestelling in 3 delen verpakt. Niet op de hoogte gesteld. Gebrek aan communicatie met de klant.
Mail ontvangen. Pakket opgehaald. Medewerker belde later. Tweede pakket gevonden. Bespaarde ritje.
Snelle reactie. Afhandeling. Aardige medewerkers.
Vriendelijke medewerkster. Excuses voor de overlast.
Duurde te lang. Stagiair. Medewerkster wilde het zelf gaan zoeken. Mocht dat niet van haar leidinggevende.
Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk personeel.
Communicatie over de bestelling.
Goede communicatie. Goed te volgen. Snelle levering.
Slechte communicatie. Ontbrekende items. Extra kosten.
Snelle verzending. Snelle bezorging. Goede communicatie.