Communicatie is een aspect waarover de meningen van klanten verdeeld zijn. Een deel van de klanten is niet tevreden over de communicatie met Scapino.nl (7%), terwijl een even groot deel juist positieve ervaringen heeft met de communicatie van het bedrijf (7%). Dit duidt op een inconsistentie in de communicatie-ervaringen van verschillende klanten.
Top service. Vrijdag in de winkel kunnen ophalen. Bezorgtijd werd netjes via post.nl app aangegeven. Tevreden over de geleverde schoenen.
Snel geleverd. Leuke korting. Welkomskorting. Duidelijke info. Pasten perfect. Zeer tevreden klant.
Niet van leer. Van plastic. Misleidende benaming op website. Binnenzool van leer.
Verkeerd huisnummer. Goede klantenservice.
Onvolledige bestelling. Onoplettendheid. Behulpzaam personeel. Goede klantenservice.
Snelle levering. Goede communicatie.
Behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg.
Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden. Gratis aflevering in de winkel. Prima kunnen passen.
Helaas bij retourneren. Heldere communicatie. Super service in de winkel bij afhalen.
Snelle verzending. Duidelijke mail ivm bezorging.
Goede en snelle berichtgeving. Snelle levering.
Snelle levering. Juiste producten. Goed op de hoogte gehouden.
Netjes besteld. Ontvangen zoals de bevestiging aangaf. Geen schade aan de schoen zelf. Erg tevreden met de schoenen.
Verpakt. Netjes op de hoogte gehouden. Bezorg dag en tijd. Top.
Snel klaar. Goed op de hoogte gehouden. Service in de winkel was prima.
Welkomstkortingscode werkte niet. Geen reactie op e-mail. Snelle levering.
Verkeerde pakket ontvangen. Lange wachttijd. Gebrek aan melding bij zelfgepakt pakket.
Passen in de winkel. Verkoopster bestelde online. Thuisbezorgd door PostNL.
Prima ontvangen. Netjes afgehandeld. Volgen van bestelling is goed te volgen. Optijd bericht over je bestelling.
Snelle levering. Goede communicatie. Blij verrast.
Slechte communicatie.
Goed op de hoogte gehouden. Bezorging.
Fout in het adres. Niet teruggekregen geld. Onjuiste informatie van klantenservice. Diefstal.
Snelle levering. Mail verkeer.
Slechte communicatie. Ongeorganiseerd. Slechte klantenservice.
Late levering. Gebrek aan communicatie. Goede producten.
Goed geïnformeerd. Snelle afhandeling.
Goede hulp. Duidelijke uitleg.
Netjes opgebeld. Prima geregeld.
Geen track and tracé code ontvangen. Vriendelijk winkelpersoneel.
Miste bericht over aankomst bestelling in de winkel. Schoenen te smal en moesten retour. Bestelling snel en netjes geleverd. Reeds betaalde bedrag keurig bijgeschreven op mijn bankrekening.
Kosten voor verzending. Duur. 4 te versturen.
Slechte klantenservice. Geen respons op e-mail. Onvolledige bestelling.
Ongepast taalgebruik. Slechte communicatie. Klantvriendelijk.
Goede communicatie. Snelle levering. Goed product.
Niet kunnen vinden. Lang wachten. Geen communicatie met wachtende mensen. Snel verzonden.
Correcte levering. Zeer correcte prijs. Goede communicatie.
Bestelling geannuleerd zonder melding.
Snelle levering. Duidelijkheid over leveringstijd. Prettig ophalen in de winkel.
Verkeerde product ontvangen. Prijsverschil. Excuses aangeboden. Fout snel hersteld.
Snel geleverd. Mail ontvangen. Ophalen in de winkel.
Slechte communicatie. Lang wachten. Onvoldoende voorraad.
Duidelijk. Van aankoop tot verzending. Ontvangst. Dikke prima.
Wachten. Gebrek aan inzet. Gebrek aan communicatie. Onduidelijke status.
Onvolledige levering. Niet op de hoogte gebracht via e-mail. Opnieuw verzendingskosten betalen. Correcte terugbetaling.
Snel bezorgd. Werd meteen gebeld.
Zending niet bezorgd. Geen track and trace code.
Geen bevestigingsmail. Onvriendelijk personeel. Snelle levering.
Moeilijk doen. Geen bericht ontvangen.
Duidelijke communicatie. Netjes verwerkt.
Makkelijk bestellen. Behulpzaam personeel. Goed op de hoogte gehouden van het verzendproces.
Onbetrouwbare voorraadstatus. Gebrek aan communicatie over voorraadtekort.
Snel online bestellen. Goede communicatie over bestelling. Snelle levering.
Niet ontvangen product. Geen reactie op mail. Lang wachten.
Mail om 00.50 sturen. Mooie schoenen. Lopen lekker.
Niet gecommuniceerd. Goed. Snel.
Op tijd. Goed op de hoogte gehouden.
Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden.
Geen bericht ontvangen.
Fijne communicatie over de levertijd. Direct retour en geld terug.
Geen reactie. Geen oplossing. Slechte klantenservice. Koop hier niks meer.
Slechte klantenservice. Standaard formats. Geen reactie over mijn retour. Slechte kwaliteit. Niet overeen komt met de maat. Leveringskosten 4,95 euro. Retourkosten 4.95 euro. Webshop niet aan te raden. Enige optie naar de winkel rijden. Niet iedereen is zo mobiel. Persoonlijk koop ik hier niks meer.
Verkeerd adres. Verkeerd huisnummer.
Email notificatie bij beschikbaarheid.
Snelle levering. Correcte berichtgeving.
Geen reactie op e-mails. Geen product ontvangen.
Snel. Goede berichtgeving. Goed product. Zeer goede prijs.
Alles klopte precies. Vlgs afspraak. Zoals overeen gekomen.
Geen ophaalbevestiging ontvangen. Geen communicatie over ophaalmoment.
Geen antwoord. Incomplete bestelling. Reageert niet. Duurt te lang. Afhandeling.
Geannuleerd. Klantenservice. Afschuif antwoord. Geen eerlijke info. Nep.
Pas na levering bericht over ontbrekend deel van bestelling. Verkeerde timing van berichtgeving. Verwarring over kwijtgeraakt pakket.
Handig. Aan huis laten leveren. Click & collect. Retour gaat makkelijk. Duidelijk beschreven op de bon. Blij met mijn bestelling.
Slechte communicatie. Geen reactie op klachten. Producten werden goedkoper na aankoop. Lang wachten op bestelling. Geen contact met klantenservice.
Bezorging bij winkel van keuze. Stipte updates over bezorging.
Uitverkoop teleurstelling. Pakket in delen ontvangen. Geen meldingen over alle artikelen. Klantenservice reageert niet op e-mails. Onregelmatige legitimatiecontrole. Onopgemerkt klaarstaand pakketdeel. Slechte ervaring.
Zoekresultaten niet accuraat. Productinformatie onjuist. Retourproces.
Niet bezorgd. Geen reactie. Lang wachten. Onprofessioneel. Geen terugbetaling.
Geen track and trace ontvangen. Geen bericht over aankomst van het pakket.
Geen antwoord op e-mail.