Schoenenblok.nl22 ervaringen

HERWIG
28-10-2018

Goede service

10 u s avonds besteld binnen de 12 u geleverd door Post NL en werd goed op de hoogte gehouden per mail aanrader.

Evi
Evi
13-06-2018

Schoenenblok

Super! Stobd er eerst argwaanend tegenover, maar binnen de 24 uur geleverd en een echte zaligheid voor in je schoenenkast! Heb er direct bijbesteld!

Sonja
14-05-2018

Uitstekend!

De site is een beetje eenvoudig, maar je kan wel heel makkelijk bestellen. De betaling werkt al even vlot. Als je vóór zowat 22.30 bestelt, krijg je een half uur later al een leuk mailtje, dat ze jouw blokken al verzamelen en iets later, dat het pakje al werd verstuurd (dit op een vrijdagnacht!) De volgende middag (zaterdagmiddag!) stond de chauffeur van PostNL al voor de deur in Noord-Antwerpen. Dus niet eens 24u! Ongelooflijk!

De blokken zien er exact uit als op de foto en zijn verstelbaar. Al mijn schoenen (behalve laarzen) passen er op. Hoge hakken, sportschoenen. Ze zijn stevig genoeg. De verpakking is goed. Hier kan ook niet veel kapot gaan, dus fijn, dat er niet teveel verpakkingsmateriaal ontstaat.

Ik ben heel gelukkig met deze blokken en zal er binnenkort nog bijbestellen! Danku! Een echt aanrader!

Petra
07-03-2018

Manjefiek!

Ik had er honderd gekocht, nu heb ik en mijn kinderen genoeg plaats voor alle schoenen en staat veel netjeser!

Eva
06-03-2018

Handig product

Kan hiermee twee keer zoveel schoenen kwijt

Fabian
Fabian
26-02-2018

Een maand te laat

Eerst een 1 ster gegeven maar kreeg rond 17 februari mijn bestelling van 7 januari binnen. Kreeg uiteindelijk wel contact en het was omdat ik een glow in de dark versie bestelde die 12 dagen zou duren maar dat werd dus een maand omdat ze blijkbaar mijn adres verkeerd hadden. Glow in de dark versie werkt niet echt zoals normaal glow in de dark, als je er met een fel licht letterlijk tegen het blok aandrukt, zul je een minimaal puntje glow in de dark ervaren. best useless, maar als schoenennlok werkt ie prima.

Annabel
24-02-2018

Erg snel geleverd

Om negen uur in de avond besteld de volgende middag kwam de bezorger al met het pakket,. erg praktisch , ik kan nu nog meer schoenen kwijt

Johan
19-02-2018

Het ideale middel om vele schoenen ordelijk op te bergen

Super product! Ideaal om schoenen ordelijk op een beperkte ruimte op te bergen.

John
19-02-2018

Voor een overzichtelijk en opgeruimde schoenenkast

Fantastische snelle en correcte levering ,kan het iedereen aanraden met een overvloed aan schoenen. Helaas voor de dames geen goede oplossing voor laarzen .

John

Juan

Geweldig product.

Product heel snel geleverd. Heb er 10 besteld en scheelt me enorm veel ruimte aan schoenen. Ga zeker meer bestellen.

Alexander

Goed product en

Goed product en snel gelevereerd. Super tevreden.

Jannet

Fantastisch product :-)

Het is precies wat ik had verwacht, het werkt ruimte besparend en gemakkelijk in gebruik. ik raad het iedereen aan!

Noëlla

Super

Besteld op een vrijdagavond voor 10.00 en de dag daarna in de voormiddag reeds geleverd. Goed verpakt en nu overzichtelijk voor mijn schoenen. Bespaard veel plaats! Zeer tevreden! Noëlla

Jean

Toppie

Snel en goed geleverd! Mijn vrouw kan meer schoenen kopen

Conny

SUPER

Beste, Dank je wel voor de snelle en correcte service Heel tevreden met mijn bestelling Alle schoentjes heel overzichtelijk en nu zelfs plaats over voor extra’s Dikke pluim

Laura

Tevreden

Besteld met 49% korting en zoals beloofd 2 dagen later geleverd. Ontvangen goederen lossen de verwachtingen in. Zeer tevreden van de service!

Geert

Perfect

Reeds drie maal bij besteld en steeds correcte en snelle levering. Ook bij vragen via mail snel en correct antwoord. Zeker een aanrader.

Lotte

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, in de avond besteld en de volgende dag geleverd. De blokken scheppen overzicht in de chaos :)

Johanna

Snelle levering

Goed verpakt. Degelijk materiaal. Snel bezorgd.

Veronique

Vlugge levering ideale artikelen

Zeer vlugge levering Deftig verpakt Goed materiaal

Meer Schoenenblok.nl reviews
Welk cijfer geef jij Schoenenblok.nl?