OZ sefa Meubel reviews

5.9

Fouzia
28-11-2020

Onbeleefde mensen !

Zeer onbeleefde mensen , jou eerste indruk zou je denken dat ze heel vriendelijk zijn maar hebben geen respect en vallen mensen aan . Ik kom hier al zeker nooit meer terug . Helemaal van België gereden voor niks .

Priscilla
18-11-2020

Inboedel

Super goede service bank, salontafels, dressoir, tv kast met haard en bed besteld alles werd binnen 2 weken geleverd en in elkaar gezet kussens van de bank werden vergeten gebeld en worden binnen 2 weken opgestuurd super service en snelle levering ik raad dit zeer zeker aan!

Roelofina
30-10-2020

Koop niets bij Sefa

Stof besteld voor kussens 3 maanden geleden ,betaald in de winkel ,ik heb al 10 keer gebeld Elke keer is het. Mevrouw we gaan het vandaag op de pist doen. Maar na 3 maanden geen stof en geld kwijt ?

Lisa
17-10-2020

Slechtste service ooit koop hier niks

Afgelopen december 2019 bed besteld. Vervolgens geleverd. Kom erachter dat het hoofdbord te klein is geleverd. (140cm moest 160cm zijn) vervolgens 3 keer een afspraak ingepland waarop niemand komt opdagen en niet word opgenomen of gereageerd. Uiteindelijk 5/6 maanden later ‘het goede bord’ werd eindelijk omgeruild. In verpakking gelaten tot verhuizing (2 maanden later) kom ik er opnieuw achter dat het weer het verkeerde bord is. Vervolgens ook nog beschadiging aan het bed. Vervolgens gebeld en uitgelegd mevrouw zegt ik moet een mail sturen. Antwoord daarop: het heeft ook kunnen zijn tijdens het verhuizen wat 100 procent niet is gebeurd dus geen garantie niks ik ben super pissed of dat het daar op word geschoven en zit nu met een hoofdbord wat niet goed is geleverd bijna een jaar later wat een super slechte service voor zo’n duur bed 1300 euro ! En om niet te vergeten niks meegeleverd om het bed in elkaar te kunnen zetten! Koop hier niks!

Rose
30-08-2020

Mijn meubelstuk is nooit gekomen

Zoveel afspraken gemaakt voor levering en zij komen nooit!

Nooit hier bestellen mensen!

Luna
30-08-2020

Zo erg opgelicht en aan het lijntje gehouden

Ik ben erg helemaal klaar mee. Op een rij mijn ervaring:

- in april besteld

- na 12 weken gevraagd wat de status is

- bank + poef zal geleverd worden 1 week later!

- 1 week later = niemand komt opdagen & sefa meubel reageert nergens op

- paar dagen later eindelijk contact en nieuwe afspraak gemaakt voor 1 week later

- inmiddels in de 14de week en bank zal geleverd worden.

- 2de afspraak = niemand komt opdagen & sefa meubel reageert nergens op

- volgende dag contact opgenomen: nieuwe afspraak gemaakt en sefa meubel doet alsof er niks aan de hand is.

- 3de keer en afspraak dat mijn bank + poef geleverd moet worden: mijn bank wordt geleverd maar poef bleek niet in te zijn geladen. Voor de poef moet ik contact opnemen met sefa en een nieuwe lever afspraak maken.

- bank + poef zijn betaald, maar geen idee waar mijn poef is.

- meerdere keren contact opgenomen met sefa, en niemand reageert.

- 1ste afspraak gemaakt voor de poef in de 16de week. = niemand komen opdagen

- 2de afspraak gemaakt voor de poef in de 17 de week = niemand komen opdagen

- 3de afspraak gemaakt voor de poef in de 18de week = niemand komen opdagen.

- sefa gebeld: zij geven aan telkens dat mijn poef klaar staat voor levering.

- weer sefa gebeld om iemand te spreken over een terug betaling, ik ben mijn geduld kwijt. Sefa geeft aan dat de poef in een verkeerde kleur is gekomen, en dat zij gaan ''kijken'' war zij voor mij kunnen doen voor de terugbetaling.

- niks vernomen van sefa meubel, en zelf in de 19de week gebeld voor een terugbetaling. Sefa zegt dit binnen 10 dagen te doen na 25 augstus. Ik vraag hier een bevestiging van via de e-mail, en tot heden (30 augustus) geen bevestiging ontvangen van de afspraak voor terugbetaling en sefa is niet bereikbaar. Zij reageren niet via de email, telefonisch, facebook, instagra m of whatsapp.

- ik ben 100% mijn vertrouwen hierin kwijt en raad niemand aan om hieraan te beginnen!

- ik wil een bevestiging van de terugbetaling en het geld voor mijn betaald poef terug zsm! wij zitten in de 20ste week!

Robertino
12-03-2019

Absolute afrader

Wij hebben bij dit bedrijf onze inboedel besteld (salontafel, eettafel, bankstel en een zuil) Tot op heden hebben wij alleen het bankstel geleverd gekregen en is deze partij stelselmatig onbereikbaar. Er zijn ons talloze toezeggingen gedaan over de levering maar 6 maanden na besteldatum hebben wij nog steeds niets mogen ontvangen. Ook het geld terugbetalen doen ze niet. Wij hebben inmiddels ook aangifte van oplichting gedaan bij de politie.