Sjnabbeltjes.nl1 ervaring

Jake
07-04-2020

Hopeloos gepruts 2.0

Zelden zo'n stelletje prutsers bij elkaar gezien.
Kunnen het nog niet eens voor elkaar krijgen om anno 2020 een website te (her)introduceren, waarop je zonder enig probleem in kunt loggen.

Had al een account op deze lokale Limbabwaanse marktplaats een advertentie geplaatst.
Maar door een faillissement van de eigenaar Gilsing Locale Media was de website opeens verdwenen.

Als een duveltje uit een doosje waren ze echter een kleine maand later weer terug online. Aangezien ik (nog steeds) dringend op zoek was naar een poetshulp, heb ik weer getracht om een advertentie te plaatsen.

Echter toen begon het drama. Inloggen op mijn eerder account bleek schier onmogelijk, ondanks dat dit volgens een bericht op hun "vol trots gepresenteerde" nieuwe website wel zou moeten kunnen. Een nieuwe wachtwoord aanvragen middels "wachtwoord vergeten" bleek ook al een mission impossible, want telkens kreeg ik een foutmelding.

Dus ten einde raad maar een nieuwe account aangemaakt. And guess what.het bleek ook nog mogelijk te zijn.

Maar wat schetst mijn verbazing? Na het plaatsen van mijn lang verwachte advertentie, kon ik vervolgens weer niet meer inloggen en wachtwoordherstel bleek eveneens a dead end street!?

Ik heb diverse keren Gilsing Local Media benaderd met de problemen en aanvankelijk reageerden ze ook snel met een wachtwoordreset op afstand. Echter zonder enig resultaat. Zowel mijn oude account alsook mijn nieuwe zijn en blijven "onbereikbaar".

Ten einde raad heb ik maar via e-mail gevraagd om mijn nieuwe account én advertentie te verwijderen, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven.

Dus als je een advertentie wilt plaatsen en ook graag wilt reageren op berichten van mensen die reageren op je advertentie.please don't use Sjnabbltjes

Welk cijfer geef jij Sjnabbeltjes.nl?