Tectake reviews

Periode20232022
Saas
10-07-2023

Maakt niet uit wat je besteld het komt in delen. Als je belt, dan krijg je een schreeuwende manager aan de lijn. Betaal je zoveel geld voor een loungeset, wordt je net niet uitgescholden. Afschuwelijk bedrijf, al verkopen ze voor €10 een loungeset, koop daar NOOİT meer iets.

Chopper
30-06-2022

Onbetrouwbaar webshop, prijs wordt opgedreven en zogenaamd fikse korting te geven en zelfs met de fikse korting is de prijs nog steeds hoger dan voor de kortingsactie.

Voorbeeld: tuinkas vorige week €371, nu €411 met zogenaamd korting.

12-05-2022

Goede website, scherpe prijzen en snelle levering in deugdelijke verpakking. Ik ben super tevreden over deze zaken. MAAR.

Ik ben niet tevreden over de after sales. Door een verhuizing moest de 3 maanden geleden gekochte wc bril mee naar het nieuwe huis van mijn schoonouders. Degene die 'm had gedemonteerd, was het rechthoekige rubber tussen de bril en de wc-pot kwijt geraakt. Ik mailde naar tectake met de vraag of ze deze konden leveren, of eventueel complete bevestigingsset. Antwoord was Nee. op de vraag of ze dan wisten waar wel, kreeg ik als antwoord dat ik maar gewoon een nieuwe bril moest kopen (van 40 euro). Dat is dus geen service en echt waardeloos.

17-07-2018

Weer zo een die GLS inhuurd voor de niet bezorging.

Hoe een slechte koerier je hele bedrijf om zeep kan helpen. Daar stop je toch acuut mee. De acties van deze koerier zijn zo slecht voor elkaar dat alle meldingen van de website niet kloppen. Echt zo frustrerend. Dit is het slechste wat ik ooit heb meegemaakt.