Unive reviews

5
Deze pagina is samengesteld na analyse van 812 recente reviews uit 5 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
10 jaar geleden

Ben tijdje terug weekendje weg geweest. Hierbij is mijn laptop kapot gegaan vanwege struikel partij. Ik heb een doorlopende reisverzekering en heb deze 2 jaar terug opgehoogd naar comfort op aanraden van unive. Nu 2 weken geleden schade door gegeven. Ik zou dezelfde dag nog bevestiging krijgen van schade melding. Maar niks gehoord. Vorige week gebeld en gevraagd hoe het ging met de schade afhandeling, was er nog steeds niks mee gedaan, maar deze week zal ik nog bericht krijgen. We zijn inmiddels weer een week verder en heb nog steeds niks gehoord. je zou toch denken dat wanneer er bepaalde beloftes worden gedaan, daf deze dan ook na worden gekomen. Ik zit nu inmiddels 3 weken zonder een laptop terwijl ik deze hard nodig heb. Bij de vraag of ik dan een vervangend iets kon aanschaffen om iig weer verder te kunnen. Werd gezegd dat ik eerst schademelding en de behandeling ervan moest afwachten. Wanneer je al jaren verzekerd bent en qua elektronica tot 3500 verzekerd bent en dan schade hebt van zon 800 euro word er heel moeilijk gedaan. En dit terwijl ik al die jaren premie er voor heb betaald om juist dit te voorkomen dat je zonder spullen komt te zitten die je kostbaar zijn.

✓ Unive Beste Pascal,



Vervelend om te horen dat je schade hebt geleden en dat je deze ervaring met ons hebt. Wat beloofd wordt moet ook nagekomen worden. Graag zou ik je willen helpen. Zou je je klacht en je gegevens willen sturen naar webteam@unive.nl? Dan ga ik het voor je uitzoeken.



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,



^Jasper
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Meerdere schade' s gehad in de afgelopen jaren. Is altijd goed afgehandeld.

✓ Unive Beste Ras,



Fijn om te horen dat je tevreden bent! Daar doen wij het voor ;-)



Met vriendelijke groet,



^Jasper
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Wij hebben voor 5 euro extra per maand een verzekering afgesloten zodat ook de schade door ons kindje veroorzaakt vergoed word. Nu heeft zoonlief de tv kapot gemaakt. Beeldscherm kapot. We kregen zon belachelijk laag bedrag terug. Ja want de eerste 100euro is eigen risico. Waar ons overigens niks van bekend was. In de brief stond ook nog ff vermeld dat we meer dan het gemiddelde aan schadeclaims hadden ingediend. 3 in 2 jaar en dan ook nog in dreigende taal. Een evt volgende schade zou kritisch bekeken worden en er zullen aanpassingen worden gedaan azn de voorwaarden. Alsof wij de boel bedonderen. Na 5 jaar trouwe klant met 5 verschillende verzekeringen did trouwens nog nooit niet zijn betaald. Incasseren kunnen ze wel..maar zodra je hen nodig hebt komen ze met dit soort onzin. Sorry hoor dat we niet perfect zijn en ons kind weleens iets stukmaakt. Daarvoor hadden we tenslotte die extra verzekering ook afgesloten. Oh ja en schade aangericht door huisdieren laten ze je gewoon in de stront zakken. Heb ff info verzameld..maar bij de meeste word dit wel gewoon verzekerd. Unive wij voelen ons opgelicht doof jullie.

✓ Unive Beste Janines,



Vervelend om te horen dat je schade hebt geleden. Ik zou graag nog eens naar de situatie willen kijken. Wil je je gegevens sturen naar webteam@unive.nl? Dan zoek ik het voor je uit.



Met vriendelijke groet,



Univé Webteam ^JV
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Na een mislukte incasso in januari hadden ze mijn dekking geschorst. Geen idee waarom die incasso mislukte, premie zorgverzekering (die ook bij Univé loopt) ging prima en die van februari ook. Tijdens mijn vakantie dus niets van meegekregen en uiteraard crasht er precies in die periode een omaatje van 92 in mijn auto. Ondanks een premie van ruim 100 euro per maand die ik al jaren op tijd betaal doen ze niets. Klantenservice bestaat uit robots (het computersysteem zegt...) en ondanks je niet verzekerd bent en ze niets voor je doen krijg je ook geen geld terug. Je betaalt dus gewoon voor l*l. Doe het niet!

✓ Unive Beste Paul,



Vervelend om te horen dat je deze ervaring met ons had.

Zou ik je misschien kunnen helpen? Stuur dan je gegevens naar webteam@unive.nl



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,



Jasper Visser
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Opzich ben ik erg tevreden over unive. Helaas duurt de afhandelingen van schade wel erg lang. Onlangs heb ik een schade expert over de vloer gehad voor een waterschade op zolder. Zijn naam heeft hij niet eens gezegd, want zijn eerste vraag bij binnenkomst (hij stond nog buiten met zijn rug naar mij toe) of ik de hond kon wegdoen. Uit respect voor mensen die bang zijn voor honden ben ik gaan wandelen en heeft mijn vriend het overgenomen. Hij kreeg de vreemdste vragen voor z'n kiezen en hij was nou niet bepaald vriendelijk. We hebben geen kaartje gehad, helemaal niks. Ik vond het maar een vreemde bedoeling. En ik ben dit helemaal niet gewend van unive, aangezien wij eerder een waterschade hebben gehad.

✓ Unive Beste Monique,



Vervelend dat u deze ervaring heeft met Univé en dat het bezoek van de expert niet naar wens is verlopen.

Graag wil ik hier melding van maken en kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Als u hier gebruik van wilt maken, wilt u dan uw gegevens mailen naar webteam@unive.nl?



Bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groet,



Webteam Univé
10 jaar geleden
10 jaar geleden

hoi ik heb bij unive zorg en als je een achterstand heb en komt het bij het incasso buro maar wat ik nu heb gemerkt heb is dat unive een brief stuur met 31dec met de mededeling om een betalingsregeleling mag aanvragen doe ik dat nee meneer het is al naar het incassoburo sorry zeggen maar als je een klacht in wil dienen word het heel moeilijk want ik probeert een oplossing maar dat de unive credit beheer neem je in de maling aan en de die ze sturen op 31 dec is dus wel goed volgens hun maar ik ben hier bij laat ik het niet zitten want ze luisterd echter niet en wat ze zelf verkeerd heb gedaan maar de brief van 31 dec 14 blijft gelig En als je een oplossing wil word het ook moeilijk want ik ben niet ver plan om even naar hun kantoor te komen om verhaal te halen dat kost mij reist tijd en mij vrij dag

✓ Unive Goedemorgen Raymond,



Vervelend om te lezen dat je deze slechte ervaring heb met onze zorgverzekering! Ik wil graag voor je kijken of ik nog wat kan doen. Als je hier gebruik van wilt maken zou je dan in een mail je gegevens willen sturen? Dit kan naar webteam@unive.nl



Met vriendelijke groet,

Webteam Univé
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Slecht. Mijn auto is beschadig doordat er iemand achteruit reed. Mijn auto stond geparkeerd. schadeformulier is getekend. Ik heb een budget all risk verzekering. Tot mijn stomme verbazing moet ik eerst 250 euro voorschieten en aan de garage betalen. Daarna gaat unive het verhalen op de tegenpartij. Terwijl ik niet de schuldige ben. Ik zeg de verzekering gelijk op. Super slecht en het staat nergens vermeld.

10 jaar geleden

Univé "ZORG"verzekering stuurt brieven met bevestiging dat alle premies zijn voldaan maar het incassobureau dat via Univé zorg ingeschakeld werd wil mij achterstanden vorderen?.Om welke achterstanden het gaat weten beide partijen niet te specificeren.Nu kan ik mij niet overstappen naar een andere betere zorgverzekering zonder chaos. DAAR PLUKT U DE ROTTE VRUCHTEN VAN.

✓ Unive Goedemiddag Wesley, Vervelend dat je deze slechte ervaring hebt met ons. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen hierin. Zou je in een mail je gegevens willen sturen? Dit kan naar Webteam@unive.nl



Met vriendelijke groet, ^MD
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Voor mijn studie ben ik een half jaar naar het buitenland geweest. Door privé omstandigheden moest ik tussendoor naar huis en door de goeie service kon ik dezelfde dag nog terug naar Nederland. Het was perfect geregeld en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

✓ Unive Goedemorgen, Fijn om te lezen dat Univé heeft kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Bij Unive gaan ze als volgt met je om: Je bent al jarenlang trouwe klant en hebt nog nooit iets gehad. Vervolgens heb je een keer schade en belt op te checken of de schade gedekt is door je verzekering. "Ja hoor, meneer. Geen probleem. Kost u alleen 100 euro eigen risico." Vervolgens verwijzen ze je door naar een peperdure garage. En dan achteraf weigeren te betalen, omdat er in de kleine lettertjes toch blijkt dat er geen dekking is. Vervolgens word je zeer onbeschoft behandeld. Als uw geld u lief is, niet aan beginnen!

✓ Unive Beste Paul,



Zoals inmiddels ook via de mail aangegeven is uw klacht bij ons ongegrond verklaard en is de klacht inmiddels in behandeling via het Kifid. Ik kan dan ook verder niets voor u betekenen.



Met vriendelijke groet,

Univé Webteam^MD
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Ik, man van 64, moest besneden worden op grond van een medische indicatie. Moet nu zelf 1050,00 euro betalen. Heb gebeld met Unive, volgens hen was ik niet goed verzekerd. Ben verzekerd Unive Extra Zorgpolis Goed. Volgens zorgzoeker en independer ben ik daar wel voor verzekerd. Gelukkig dat ik nog voor 31 december van zorgaanbieder kan veranderen. Dat ga ik zeker doen.

✓ Unive Goedemorgen,

Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt!

Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan doen.

Als je in een mail je klantgegevens wil sturen dan kan ik nog het een en ander voor je uitzoeken.

Dit kan naar webteam@unive.nl



Met vriendelijke groet,

Webteam Univé ^TM
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Goedendag, ik ben een jongeman van 31 jaar, geen klager, maar wil dit toch even kwijt omdat het me raakt. Normaal heb ik nooit tot weinig zorgkosten gehad, dit jaar voor t eerst mijn eigen risico verhoogd. Echter krijg ik niks vergoed, want mijn declaraties komen precies op de cent nauwkeurig uit op t eigen risico bedrag. De overige kosten moet ik zelf bekostigen en krijg ik ineens een factuur van augustus jl. of ik even een flink bedrag kan overmaken. Jaar is bijna om en Univé hoeft niks uit te betalen. Wel erg toevallig allemaal. Goh hoe kom t nou dat zorgverzekeraars zoveel geld hebben ; p

✓ Unive Goedemiddag Dijkstra, erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Univé. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Zou je in een mail de situatie verder willen verduidelijken en hierin ook je postcode en huisnummer willen vermelden?

Dit kan naar webteam@unive.nl

Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^MD
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Een half jaar geleden heb ik mijn Piaggio Vespa verzekert bij Univé. Nu 17 November heb ik een brief ontvangen van het RDW, geopend op 30 november ivm verblijf in London, dat ik of mijn verzekeraar een 'verklaring artikel 34 WAM ' door moet sturen ter bewijs verzekert te zijn geweest op 17 november 2014. Wanneer deze niet of niet voor 15 december is ontvangen incasseert men een boete van €330,- . Nu het lezen van de brief heb ik meteen gebeld en contact gehad met Unive. Bleek dat post met openstaande posten naar mijn oud adres is verstuurd. In de tijd dat ik de verzekering af sloot heb ik de sleutels van het nieuwe huis in ontvangst genomen. De heer * heeft mij verteld dat er nog een post open stond van € 152,25 waarvan ik niet op de hoogte was. Dit bedrag heb ik vandaag 1 december 2014 direct overgemaakt naar Univé. Nu is mijn vraag of door de adresverandering voortgekomen vertragingen en moeilijkheden Unive mij toch kan helpen en het RDW voorzien van de verklaring artikel 34 WAM voor 15 december 2014. Helaas vandaag 3 December 2014 reactie gekregen dat zij mij niet willen helpen. Ik vind dit absoluut geen service en voor mij reden genoeg om mijn verzekering elders onder te brengen. Ook ga ik kijken of er juridisch grond is het bedrag dat ik heb betaald over de maand waarvan zij de verklaring niet willen verstrekken terug te vorderen, zij zeggen hiermee dat ik niet verzekert was. Mocht iemand mij een betere verzekering aan willen raden, ik ben bereikbaar via s.hameetman@live.nl

✓ Unive Goedemorgen Sebastiaan,



Wat vervelend dat u deze ervaring heeft.

Kan ik nog iets voor u betekenen?

Als ik nog iets voor u kan doen dan kunt u een mail sturen naar: webteam@unive.nl met daarin uw postcode+huisnr en een verduidelijking van uw klacht.



Met vriendelijke groet,

Webteam Univé
10 jaar geleden
10 jaar geleden

echt te gek voor woorden. schade gemeld mei in augustus expert geweest om de lakschade te bepalen. omdat dit om een speciale auto moet dit.door een bepaald bedrijf worden gedaan. dus afwachten op tegenpartij. nu dus dec. en gebeld ja meneer maar tegenpartij aliance reageert niet. lijkt mij dus dat er wordt actiever gehandeld moet worden. antwoordt ach meneer als het niet snel genoeg gaat.moet je er maar zelf achteraan. nu intussen is auto dus al ruim half jaar met.deze schade.waardoor.schade.nu alleen maar groter is geworden en dus schade bedrag ook. maar meneer zoals we al aangeven gaat het niet snel genoeg moet je er maar zelf achteraan wij wachten op een reactie en dat is het. what the fuck wie is nu de verzekeraar en hoort dit te regelen. als ik 6 maanden niet betaal heb ik deurwaarde voor de deur steun en bij een verzekeraar leunen ze achterover. hoe bedoel je met 2 maten meten. unive en verzekering voor autos wordt door mij sterk afgeraden. en dit is niet de.eerste keer dat unive met auto erg laks en niet snel is. heb hier geen goed woord voor over en zodra jaar om is ben ik pleite.

✓ Unive Goedemiddag Nico, Vervelend om te horen dat je deze slechte ervaring hebt met Univé. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan doen. Als je hier gebruik van wil maken zou je dan je gegevens willen mailen naar Webteam@unive.nl ?

Met vriendelijke groet,

Webteam Univé
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Had een nieuwe auto gekocht, doorgegeven aan unive. Week later kreeg ik een melding van het RDW dat m'n auto niet verzekerd was. 450 euro boete gekregen. Unive wilde m'n auto niet alsnog verzekeren omdat deze een aantal dagen onverzekerd was geweest. Met veel moeite de boel kunnen overzetten naar een nieuwe verzekeraar. Gelijk al m'n verzekeringen weggehaald bij deze partij. Hoop dit nooit meer mee te maken.

10 jaar geleden

al vele jaren collectief verzekerd voor mijn zorg. Ik kan zo direct geen minpuntvinden wat de Unive zorg verzekering betreft. Bepaalde voorvallen houdt je altijd, zeker als je chronisch ziek bent als ik. Jaarlijks kom ik meerdere malen bij specialisten. 2011 en 2012 waren zogezegd uitschieter jaren. Dit in verband met een lang durig ziekenhuis verblijf van in totaal acht maand in twee ziekenhuizen. Waaronder de laatste met inbegrip van een Coma. Na deze periode was ik nergens meer toe instaat. Lopen deed ik al jaren niet meer maar praten heb ik opnieuw moeten aanleren. Eten heeft ruim een jaar geduurd voordat ik van de Nutrix voeding afwas. Als nasleep zit ik nu vast aan beademing. Ik noem dit allemaal niet op voor bijval van anderen maar om aan te geven dat Unive alles tot heden heeft voldaan zonder een enkele reactie van Unive. Als maar dan ook alles is voldaan door Unive. Zelf tot na een jaar ontvang ik een retour betaling in verband met een herberekening van mijn kosten. Ik kan alleen positief zijn over de afhandeling van Unive. Nooit is er een negatieve reactie van de kant van Unive gekomen. In een woord "Klasse" ik ben tot opheden uiterst te vreden over de samenwerking en afhandeling betreffende mijn zorgkosten. Unive staat achter haar verhaal. Een waardering van 10 gebruik ik nooit maar Unive staat bij mij voor een 9,9.

✓ Unive Leuk om te zien dat u zo tevreden bent over Univé.

Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Univé Webteam
10 jaar geleden
10 jaar geleden

toen wij unive inschakelden om te bemiddelen kregen we al gauw te horen dat we het maar moesten opgeven en we geen cent zouden krijgen. Toen we de betrokkenen zelf benaderden stond het geld binnen een paar dagen op onze rekening. We hebben de verzekering direct opgezegd. (overigens zijn we zeer tevreden over de aansprakelijkheid en inboedel verzekering van unive)

✓ Unive Wat vervelend dat u deze ervaring heeft.

Kan ik nog iets voor u betekenen?

Als ik nog iets voor u kan doen dan kunt u een mail sturen naar: webteam@unive.nl met daarin uw postcode+huisnr en een verduidelijking van uw klacht.



Met vriendelijke groet,

Webteam Univé
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Helaas meerdere keren gebruik moeten maken van onze aansprakelijkheidsverzekering (ondernemend zoontje). Na een telefoontje krijg ik de benodigde informatie en binnen een week of wat staat het geld op de rekening van de gedupeerde. Ook met de inboedelverzekering goede ervaring, gaatje in de zitzak door heet kooltje vd kachel wordt zonder morren vergoed. heel blij met unive (enige minpunt, ze zijn duur)

✓ Unive Leuk om te zien dat u zo tevreden bent over Univé.

Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.



Met vriendelijke groet,

Univé Webteam
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Nadat mijn paard schade had veroorzaakt, heb ik Univé gebeld over hoe dit afgehandeld moest worden. Ik kreeg meteen duidelijke aanwijzingen en binnen een maand stond het schadebedrag op de rekening van degene die schade had. Er werd helder gecommuniceerd en vlot uitbetaald, zonder ingewikkelde vragen. Ideaal!

10 jaar geleden

Al ongeveer 30 jaar verzekerd bij Unive met al onze verzekeringen. Nooit echt mee bezig geweest, maar alles schijnt een stuk goedkoper te kunnen. Dit zal ons 150 euro per maand gaan schelen. Wanneer je gaat opzeggen wordt je tegengewerkt en gaat alles een stuk moeizamer.

✓ Unive Goedemorgen Paul, Ik zie dat je ontevreden bent over een schade afhandeling door ons. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan doen in deze zaak. Als jij dit ook wil zou je dan in een mail je gegevens willen sturen? Dit kan naar Webteam@unive.nl

Ik hoor graag van je



Met vriendelijke groet, ^TM
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Je bent wel goed voor de betalingen, maar zorg, vergeet het maar Mijn man ligt ivm kanker ruim 4 weken in het ziekenhuis, hij mag een weekend naar huis omdat hij mentaal en geestelijk helemaal op is, en wij ook, machtiging aangevraagd voor liggend vervoer, ambulance, omdat hij niet meer kan zitten, na vele telefoontjes en faxen die zogenaamd niet zijn aangekomen verder, wordt er 3 x de telefoon door hun opgegooid, hebben ze eindelijk de fax, staat de ingangs datum niet duidelijk vermeld, weer nieuwe fax met datum, mijn man staat klaar om naar huis te gaan voor een weekend thuis om aan te sterken, krijg ik te horen dat ik over 48 uur terug mag bellen voor de goekeuring, Unive bedankt dat jullie een kanker patient die balanceerd op leven en dood laten stikken

✓ Unive Goedemiddag Marjo, erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Univé. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Zou je in een mail de situatie verder willen verduidelijken en hierin ook je postcode en huisnummer willen vermelden?

Dit kan naar webteam@unive.nl

Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
10 jaar geleden
10 jaar geleden

Ik heb al 27 jaar al mijn verzekeringen bij Unive lopen, zelden wat geclaimd, nu na een blikseminslag schade wordt er erg moeilijk gedaan, dit stelt me teleur. Het lijkt er op dat de schades zo goedkoop mogelijk moeten worden opgelost, om vervolgens meer geld in kantoorgebouwen en bobo's te steken.

10 jaar geleden

Een week in een Spaans ziekenhuis gelegen. Dagelijks gebeld, gerust gesteld, alle vragen die ik had kunnen stellen, de arts van de verzekeraar die inhoudelijk meekeek met de behandeling in het ziekenhuis. Goede bereikbaarheid en altijd netjes teruggebeld. Ik heb er geen aandelen, maar ik ben fan! Afgezien van het feit dat mijn doorlopende reisverzekering de enorm hoge rekening van een privé ziekenhuis vergoed, heb ik het ook heel fijn gevonden dat werkelijk alles je uit handen wordt genomen. Rolstoelassistentie op vliegveld van vertrek en aankomst en 3 stoelen in het vliegtuig zelf. Super!

10 jaar geleden

Ik heb een doorlopende reisverzekering bij unive, gedurende mijn reis ben uk bestolen en ook ben ik naar het ziekenhuis gemoeten waardoor ik een deel van mijn vakantie moest annuleren. Al deze problemen heeft unive netjes vergoed! Zeer goede service, snelle en correcte uitbetaling. Ik zou iedereen aanraden deze verzekering af te sluiten!

10 jaar geleden

Ik heb nu 14 jaar een autoverzekering van unive. Ik heb 2 x schade gehad, 1 vernieling met all risk maar door mijn eigen risico geen aanspraak kunnen maken op de verzekering. 1 inbraak gehad, dat was super geregeld, kennelijk had ik mijn eigen risico afgekocht. Bij een beetje trekken bij de medewerkers zijn er wel opties om collectieve korting te krijgen. Ik vind het super dat ze een terugbelservice hebben. Ik heb nog niet te maken gehad met onkundig personeel.

10 jaar geleden

Kortlopende reisverzekering afgesloten. Ik had kosten gemaakt in het ziekenhuis, en nadat ik persoonlijk geholpen ben met in een Unive kantoor het formulier invullen had ik snel een bericht terug dat ik mijn geld kreeg, en het stond al direct op de bank. :)

10 jaar geleden

Kortlopende reisverzekering voor 3e jaar op een rij afgesloten bij Univé. Op vakantie portemonnee verdwenen met flink wat inhoud. Dit hebben ze eerlijk (en erg coulant) afgehandeld. Super service! Als het aan mij ligt nooit meer iets anders dan Univé.

10 jaar geleden

Prima service. Uitbetaling van schade snel gekregen. Verzekerd vanaf 2008. Elk jaar wordt premie verlaagd. Heel tevreden.

10 jaar geleden

heb onlangs een schade gemeld waarbij ik een aanrijding heb kunnen voorkomen met een kind op de fiets.. heb het kind ontweken en ben zelf onderuit gegaan met mijn brommer. heb een all-risk verzekering en ben al langere tijd klant met schadevrije jaren dus maakte mij geen zorgen over de afhandeling. nu hoor ik dat ik in de as. 6jaar een bedrag moet gaan betalen wat de helft van de aanschafwaarde is van mijn brommer.... conclusie: bij all-risk betaal je gewoon je eigen schade beetje jammer

10 jaar geleden

Klantonvriendelijke miepen aan de telefoon die het ene abracadabra verhaal na het andere zuchtend vertellen (verzinnen) om je declaratie niet te hoeven vergoeden waar je recht op hebt. Bijna de hoogste aanvullende verzekering voor de zorg waarbij tot 500,= wordt vergoed voor alternatieve zorg mits ze zijn aangesloten bij van één van deze vijf koepelorganisaties: KAB, NAP, NVAZ, RBNG of SRBAG. Mijn arts is aangesloten bij RBNG, ik kom er al jaren en al jaren wordt dit ook vergoed door univé, dit jaar ging ik weer, lever mijn nota in en krijg bericht dat het niet vergoed word omdat mijn arts bij geen van de 5 bovengenoemde is aangesloten terwijl dit toch duidelijk vermeld staat op de nota. Heb zelfs mijn arts nog gebeld en die snapt ook niet waar univé dit vandaan haalt.

Meer Unive reviews