Vantita reviews

1.1
Periode20222021

René
08-01-2022

Oplichters. 3 shirts gekocht. Maten kloppen niet, slechte kwaliteit. Niets bij hun bestellen!

Zie ook deze link: https://www.ervaringen.nl/vantita.nl

Gerda
02-10-2021

Heel slecht! maten kloppen niet (veels te klein) en echt bagger kwaliteit! houden zich niet aan de afspraken en ruim 6 weken moeten wachten voor dat het geleverd werd. Bij ophalen invoerrechten moeten betalen. Daar gaan mijn spaarcentjes! koop hier nooit iets! oplichters. Jammer dat ik de reviews niet eerder heb gelezen!

Lilian
21-09-2021

Jurk besteld. Duurde heel lang voor ik een track en trace code heb gekregen, deze was echter niet goed, dus daaaag jurk. Wat een oplichters.

Lina
15-09-2021

Heb begin augustus een regenjas besteld nog steeds niets ontvangen op 15september.zou zelfs teruggestuurd zijn naar China.kan niets doen en ben mijn geld kwijt

Maria J.
04-09-2021

Oplichtingsfirma

11 juli jl. Bij light in the box een Bata regenjack besteld. Na lang wachten gereclameerd en toen antwoord gekregen via Vantita, dat Ik nog even geduld moest hebben. Echter, nog steeds niets ontvangen! Light in the box en Vantita een pot nat!

OPLICHTERS! Dus, nooit iets bij bestellen!

Netty
15-08-2021

Afraden

Dezelfde regenjas helaas gekocht bij Lightinthebox en ben gewoon belazerd. Het is allemaal één pot nat.

NIETS kopen!

Destiny
07-08-2021

Nooit bij hun bestellen

2 paar schoenen besteld. Eenmaal gearriveerd leek het op een totaal andere schoen dan afgebeeld. Ook de kwaliteit van de schoenen waren zeer slecht.Heb gelijk contact opgenomen en kon de schoenen retour opsturen. We zijn nu inmiddels 5 maanden verder en heb geen geld retour ontvangen. Elke keer komen ze met een andere smoes. Kortom nooit bestellen bij hun! Had ik maar eerder reviews gelezen

Douwe
29-06-2021

OPLICHTING leveren niets!

NIET BESTELLEN bij Vantita. Bedrijf is gevestigd in China en levert niet. Al meer dan duizenden slachtoffers gemaakt in heel Europa.

22-06-2021

Niet mee in zee gaan, verkopen dingen door van aliexpress

Deze partij verkoopt dingen door van aliexpress. Dit resulteerde in een trui die van slechte kwaliteit was en op de foto's er beter uit zag dan in praktijk qua kleuren. Tevens slechte kwaliteit materiaal. Levering duurt ook erg lang, want het moet uit China naar je toe komen. Goedkoper hetzelfde product via Aliexpress te kopen, dat doet de eigenaar van dit bedrijf ook voor je.

Erwin
07-06-2021

Ik bestel daar nooit meer iets

16-05-2021 een broek besteld en betaald via i-deal maar nooit ontvangen.

Beau
30-04-2021

Nooit meer vantita!

In februari een bestelling geplaatst.

Deze 1april pas ontvangen.

5april alles retour gestuurd omdat de kleding niet leek op de foto’s en er daarnaast al gaatjes in zaten.

Tot op heden nog geen geld retour gekregen. Komen iedere keer met een nieuw smoesje.

Slecht bedrijf, slechte communicatie.

Koop hier nooit wat!

Ellen
19-04-2021

Schoenen niet gekregen

Schoenen besteld en nooit gekregen

Carola
19-04-2021

Zeer zeker het geld niet waard!

Na een maand wachten een regenjas ontvangen wat op de foto als goed overkwam. Er zou een katoenen voering inzitten. Uiteindelijk is het een regenjas van zeer dunne voeringstof! Zit zelfs geen label in wat het materiaal is. Zeker geen 49,- waard!

15-04-2021

Blijf hier weg .

Materiaal is beneden alle peil qua kwaliteit . dit is gewoon oplichterij! Als je niet akkoord bent mag je alles - op eigen kosten - opzenden naar China. Terugsturen kost je minimum 75 € - dus je wint er NOOIT aan.

15-04-2021

Blijf hier weg .

Ai
25-03-2021

Kleding uit China

Wat een grap is dit zeg. Kleding van slechte kwaliteit en veel te klein. Ik kan het retour sturen naar china:

dat is jammer - om uw recht op opzegging uit te oefenen, moet u ons door middel van een duidelijke verklaring (bijv. Een brief of e-mail per post) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te annuleren. Voor de terugname is het noodzakelijk dat wij de goederen terug ontvangen.

En als ik de goederen heb teruggestuurd, moet ik nog een formulier invullen.

Oplichters, koop hier niet.

Nico
23-03-2021

Niet mee in zee gaan.

Jas gekocht. Moest iets cortigeren via mail. Viel mij op dat er geen contactgegevens vermeld werden. Via internet kwam ik er achter dat het pplichters zijn. Heb dit direct gemeld bij Mollie met het verzoek om mijn geld te retourneren. Gelukkig binnen 2 dagen geld terug. Blijven nog steeds artikelen aanbieden via FB.

Ook gemeld bij FB dat het oplichting is. Ben benieuwd wat FB er mee gaan doen.

JM
22-03-2021

Fout bedrijf, koop er nooit iets!

Ik heb schoenen gekocht maat 41, na lang wachten komen er schoenen die zeker twee maten te klein zijn. De kwaliteit is waardeloos! De maatvoering klopt niet. Terugzending kan alleen op eigen kosten geen retourlabel niks. Ingewikkelde construktie wordt voorgesteld met formulieren en email verzenden naar een adres in China. Het is pudding en dit zou in Nederland niet mogen voorkomen. Je wordt gewoon ronduit belazerd en ik zou niemand aanraden ook maar iets te kopen bij dit neppe bedrijf. Bah, tuin er niet in!

Caddy
19-03-2021

Boeven

Helaas ben ik er ook in gestonken. Wat een sloebers om zo je geld te krijgen. Jammer voor mij, een les nog beter opletten, wat ik normaal wel doe. Ben boven de 70 en voor 80,00 euro kun je veel boodschappen kopen. Stelletje boeven zijn t, tja ik moet t los laten.

Dus mensen: NIET bestellen bij deze criminelen!,

Catz

Nico
11-03-2021

Helaas zeer onbetrouwbaar

Zeer slecht en zwaar onbetrouwbaar

Meer Vantita reviews