Vantita22 ervaringen

Douwe
29-06-2021

OPLICHTING leveren niets!

NIET BESTELLEN bij Vantita. Bedrijf is gevestigd in China en levert niet. Al meer dan duizenden slachtoffers gemaakt in heel Europa.

Eric
22-06-2021

Niet mee in zee gaan, verkopen dingen door van aliexpress

Deze partij verkoopt dingen door van aliexpress. Dit resulteerde in een trui die van slechte kwaliteit was en op de foto's er beter uit zag dan in praktijk qua kleuren. Tevens slechte kwaliteit materiaal. Levering duurt ook erg lang, want het moet uit China naar je toe komen. Goedkoper hetzelfde product via Aliexpress te kopen, dat doet de eigenaar van dit bedrijf ook voor je.

Erwin
Erwin
07-06-2021

Ik bestel daar nooit meer iets

16-05-2021 een broek besteld en betaald via i-deal maar nooit ontvangen.

Beau
30-04-2021

Nooit meer vantita!

In februari een bestelling geplaatst.
Deze 1april pas ontvangen.
5april alles retour gestuurd omdat de kleding niet leek op de foto’s en er daarnaast al gaatjes in zaten.
Tot op heden nog geen geld retour gekregen. Komen iedere keer met een nieuw smoesje.
Slecht bedrijf, slechte communicatie.
Koop hier nooit wat!

19-04-2021

Schoenen niet gekregen

Schoenen besteld en nooit gekregen

Carola
19-04-2021

Zeer zeker het geld niet waard!

Na een maand wachten een regenjas ontvangen wat op de foto als goed overkwam. Er zou een katoenen voering inzitten. Uiteindelijk is het een regenjas van zeer dunne voeringstof! Zit zelfs geen label in wat het materiaal is. Zeker geen 49,- waard!

15-04-2021

Blijf hier weg .

Materiaal is beneden alle peil qua kwaliteit . dit is gewoon oplichterij! Als je niet akkoord bent mag je alles - op eigen kosten - opzenden naar China. Terugsturen kost je minimum 75 € - dus je wint er NOOIT aan.

15-04-2021

Blijf hier weg .

Ai
25-03-2021

Kleding uit China

Wat een grap is dit zeg. Kleding van slechte kwaliteit en veel te klein. Ik kan het retour sturen naar china:
dat is jammer - om uw recht op opzegging uit te oefenen, moet u ons door middel van een duidelijke verklaring (bijv. Een brief of e-mail per post) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te annuleren. Voor de terugname is het noodzakelijk dat wij de goederen terug ontvangen.

En als ik de goederen heb teruggestuurd, moet ik nog een formulier invullen.

Oplichters, koop hier niet.

23-03-2021

Niet mee in zee gaan.

Jas gekocht. Moest iets cortigeren via mail. Viel mij op dat er geen contactgegevens vermeld werden. Via internet kwam ik er achter dat het pplichters zijn. Heb dit direct gemeld bij Mollie met het verzoek om mijn geld te retourneren. Gelukkig binnen 2 dagen geld terug. Blijven nog steeds artikelen aanbieden via FB.
Ook gemeld bij FB dat het oplichting is. Ben benieuwd wat FB er mee gaan doen.

JM
22-03-2021

Fout bedrijf, koop er nooit iets!

Ik heb schoenen gekocht maat 41, na lang wachten komen er schoenen die zeker twee maten te klein zijn. De kwaliteit is waardeloos! De maatvoering klopt niet. Terugzending kan alleen op eigen kosten geen retourlabel niks. Ingewikkelde construktie wordt voorgesteld met formulieren en email verzenden naar een adres in China. Het is pudding en dit zou in Nederland niet mogen voorkomen. Je wordt gewoon ronduit belazerd en ik zou niemand aanraden ook maar iets te kopen bij dit neppe bedrijf. Bah, tuin er niet in!

Caddy
19-03-2021

Boeven

Helaas ben ik er ook in gestonken. Wat een sloebers om zo je geld te krijgen. Jammer voor mij, een les nog beter opletten, wat ik normaal wel doe. Ben boven de 70 en voor 80,00 euro kun je veel boodschappen kopen. Stelletje boeven zijn t, tja ik moet t los laten.
Dus mensen: NIET bestellen bij deze criminelen!,
Catz

11-03-2021

Helaas zeer onbetrouwbaar

Zeer slecht en zwaar onbetrouwbaar

Solange
04-03-2021

Slecht

Maanden gewacht op bestelling, eindelijk geleverd, veel te klein en slechte kwaliteit. Bij terugsturen dient dit op eigen kosten te gebeuren naar China! Zo een hoge verzendkosten dat je dan toch beslist de prul te houden! Waardeloos!

Leo
15-02-2021

Onbetrouwbaar

Na meer dan een maand niks geleverd.
Antwoorden niet op mails.
VANTITA = geld over de balk gooien.

Derk
14-02-2021

Shirts

Maat voering super slecht ,5x xl besteld krijg 4x xl opgestuurd maar bij het uit pakken blijkt dat maat small er in zit! En dit moet terug gestuurd worden naar China op jouw kosten! Doe het niet beste mensen, zonde van het geld en al die moeite!

Piet
01-02-2021

Zeer slecht bedrijf. Na 5 weken nog steeds geen bestelling en reageren op email of klantverzoek doen ze niet aan. Track en trace code werkt niet en pakket niet vindbaar. 60 eurotjes pleite en via ideale niet te stogneren. Eigen schuld maar wees slim en koop ergens anders

Edwin
23-01-2021

Veel te kleine truien geleverd

Echt waardeloos. Na 4 weken heb ik 2 truien geleverd gekregen die maar L zouden zijn, maar die nog niet eens overeenkomen met een maat S. Nu mag ik ze retour sturen naar China.op mijn eigen kosten.
Belachelijk

20-01-2021

Oplichting

Geen communicatie en sturen valse tracking code

Monique
15-01-2021

Te kleine trui

Herentrui besteld en uiteindelijk na 6 weken gekregen. Een kind past het nog niet eens. Echt waardeloos en dan praat je over een xl trui. Vuile oplichters, qua retour zenden naar China, lekker dan.

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Vantita?