het heeft lang geduurd maar het loopt u naar 2 maanden gedoe goed
Ik ben dit jaar overgestapt naar VGZ,ik ben nu al heel erg tevreden over hun!Zijn heel erg klantvriendelijk en behulpzaam!
Ik ben dit jaar overgestapt naar VGZ!Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met hun diensten,vind ze heel betrokken en klantvriendelijk en meewerkend met de klant,en kunnen goed luisteren bij situaties en meteen voor oplossingen zorgen!Pluimpje,houen zo!
Het is over het algemeen een prima zorgverzekering die ook veel vergoed. Het enige nadeel vind ik dat je niet veel online kan regelen en vaak moet bellen als je iets voor elkaar wilt krijgen, of ergens niet uit komt. Verder ben ik erg tevreden over de vergoedingen en je hoeft ook niks vooraf te betalen.
Had vorig jaar mijn voet in het gips en het duurde 6 maanden. Mijn middenvoetsbeentje was gebroken en wou maar niet genezen, heb zoveel mogelijk hulp gehad. Mijn complimenten voor de goede en vele zorg die ze hieraan besteed hebben.
Wel 2 personen op de polis, maar niet de ingewikkelde verrekenprocedures kunnen zien na ingelogd te zijn via DidiD. Zeer onvriendelijke klantenservice, onduidelijke website, onoverzichtelijke website. Kortom eens maar nooit meer.
ik ben al meer dan 40 jaar bij vgz nog nooit klachten gehad dus blijf ik maar
Sinds kort heb ik het inloggen met digi d ontdekt bij vgz. Goed duidelijk en makkelijk mijn declareren
uitstekende klanten bereikbaarheid je wordt altijd netjes en duidelijk behandeld wanneer je vragen hebt. Ook makkelijke site om online van alles te regelen
vgz handeld alles snel af,je weet waar je aan toe bent,binnen een week heb je aanvragen terug voor taxi vergoeding of medicatie,doen nergens moeilijk over
ik heb alleen maar goede ervaringen met vgz ze zeggen altijd hier vind je wat daar laat je wat dus ik blijf maar hier
Ruime vergoeding, bij veel verschillende zorgaanbieders. Betaalt snel uit, en zijn goed bereikbaar voor vragen.
VGZ biedt een basisverzekering tegen een zeer scherpe premie, ik kon evengoed in vrijwel ieder ziekenhuis of zorginstelling terecht. Over de service ben ik erg te spreken. Zowel telefonisch als via de website geeft VGZ uitgebreid antwoord op alle vragen.
Mijn ervaringen zijn goed bij VGZ. Als er iets is denken ze met je mee en zullen je niet zomaar iets aansmeren wat je niet nodig hebt in je verzekering. Duurder als anderen zijn ze niet (na onderzoek) en voor mij hebben zij precies wat ik nodig heb. Ooit bij een ander geweest maar dat heeft uiteindelijk meer gekost dus na 1 jaar weer terug bij VGZ.
Ik heb tot voor twee jaar geleden een andere zorgverzekering gehad ben toen overgestapt naar VGZ daar word niet zo moeilijk gedaan als bij mijn vorige verzekering dus ik raad iedereen uit eigen ervaring VGZ aan
Naar mijn inzien een goede prijs kwaliteit verhouding.
VGZ verrekent de ene maand aflossing met de andere maand. Dus als je even iets te laat bent met je betaling b.v. in de maand Maart en je betaald deze even paar dagen later, dan verrekenen ze dit met April en dan laten ze dit aan het eind van het jaar pas weten dat je een maand niet betaald hebt en dus en achterstand hebt + extra kosten, zo kun je dan ook niet overstappen omdat je dan een achterstand hebt. Na veel telefoontjes blijkt echter dat je geen achterstand hebt maar te veel betaald hebt en dat hadden ze dan toevallig niet gezien. Maar als we er dan zelf geen actie ervan hadden gemaakt hadden we het nooit geweten en hadden we er als wanbetalers gestaan. Gelukkig zijn we nu overgestapt!
Als 50 plussers hebben wij het VGZ vitaal pakket. Hoewel we beiden meerdere structurele gezondheid problemen hebben dekt dit pakket nagenoeg alle kosten die we hebben en zelfs vaccinatie's t.b.v. vakantie worden vergoed. Toen mijn mega een rug operatie moest ondergaan en op een wachtlijst van ruim 9 maanden terecht kwam is via de verzekeraar aangeboden in het buitenland een second opinion te laten doen dit heeft in België plaatsgevonden alsook de operatie en behandeling binnen 1 maand. Chapeau VGZ en bedankt.
Ik ben al even verzekerd bij VGZ en ik ben tevreden over deze zorgverzekering. Als je een klacht hebt word je snel en goed geholpen.
Ben in 2015 naar de Open dagen geweest van VGZ waar ze voorlichting gaven over alle soorten van verzekeringen die ze aanbieden. Ik kwam er op de site niet goed uit en ben daar daarom heen gegaan. Kwam met een uitgebreidere en goedkopere zorgverzekering waar we heel tevreden over zijn.
Goede afwikkeling van zorgvergoedingen en als je belt zoeken ze alles wat je wilt weten voor je uit. Zeer goede ervaringen mee.
Dit bedrijf probeerd je goed te begeleiden in de regels van de zorg.
ik ben redelijk tevreden, de basisverzekering is bij alle verzekeraars gelijk. Het verschil zit in de AV, service en snelheid van betalen . Ik heb nog weinig gebruik gemaakt van de verzekering bij vgz. Het blijft wel vreemd dat de basisverzekering zo duur is. In de tijd van het ziekenfonds en particuliere verzekeren waren de duurste pakketten nog goedkoper dan nu de meest uitgeklede polis. En daarbij ook nog een hoog eigen risico. De premie zal de komende jaren nog meer gaan stijgen. Maar dat is niet alleen bij vgz. Voor mij maakt het niet uit waar je verzekerd bent is allemaal 1 pot nat.
Tot nu toe is er nog geen aanleiding tot overstappen. Word netjes behandeld aan de telefoon. Ben tevreden over de service, ik betaal zelf niet mijn zorgverzekering dus over de kosten kan ik niks zeggen.
elk jaar gaat de eigen bijdrage verder omhoog, catie kunnen betalen, of moeten kiezen ussen brood of pillenterwijl chronish zieken dat als eeen vaste last zien, datt komt standard elk jaar op de premie. dit terwijl het inkomen niet meeestijgt, er zitten niet voor niets zoveel mensen met betalingregelingen, alleen zo een regeling is geen oplossing voor patient. ik heb mensen ontmoet die nieteens hun medicijnen kunnen betalen
Deze maatschappij is er voor haar vele cliënten. Bij het maken van een foutje weten zij zich goed te revancheren, door naderhand zelfs met een bloemetje excuses aan te bieden. Alle vergoedingen worden correct afgehandeld.
Helaas maak ik, vanwege mijn gezondheid, nogal eens gebruik van het VGZ. Dikwijls loop ik dan tegen onduidelijke formuleringen op mijn vergoedingsoverzicht aan. Bij telefonische navraag wordt ik altijd netjes geholpen. Een eventuele betalingsregeling is veelal ook geen enkel probleem. Ik zoek niet eens naar de mogelijkheid om over te stappen en blijf lekker zitten bij VGZ!
Ik zit al jaren met volle tevredenheid bij VGZ. Makkelijk bereikbaar als er iets is of je wil iets weten. En ook duidelijke overzichten van afgenomen zorg of medicatie. Met daarbij collectieve bedrijfskorting een reden om bij VGZ te blijven.
komen afspraken niet na en wijzigen zonder je in te lichten je polis, zodat je onvoldoende verzekerd bent zonder dat je het weet.
Alle claims worden snel en zonder gedoe verwerkt.
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor jouw positieve review.
Met vriendelijke groet,
Sandra