VGZ reviews

3
Deze pagina is samengesteld na analyse van 279 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
9 jaar geleden

Ik ben al jaren bij vgz verzekerd. M.l. Is de polis duidelijk en goed en zijn er erg veel mogelijkheden voor bijverzekeren. Voor mij geen enkele reden om van verzekeraar te veranderen.

9 jaar geleden

VGZ vind ik een goede verzekeraar.Altijd inzicht in jouw declaraties en vergoedingen.Hun website heeft een uitgebreide uitleg over verschillende zorgpakketten. In mijn VGZ kun je alles inzien of veranderen naar eigen behoefte. Een goede rekenmodule laat je premie zien bij verschillende mogelijkheden,die je kunt samenstellen. Altijd snel je declaraties indienen op hun site,en die worden dan keurig afgehandeld. Premie's zijn zeker concurerend.

9 jaar geleden

Ik ben al Jaren bij de VGZ en voel me als klant gewaardeerd en de zorgkosten worden altijd vergoed - uiteraard de Eigen bijdrage maar die is er bij iedere zorgverzekering. Ik heb zeer goede ervaringen met hun hulp in het buitenland waar ik regelmatig verblijf. Kortom gaat u voor zekerheid , ga voor VGZ

9 jaar geleden

Goede zorgverlening : goede service, duidelijke site en snelle uitbetaling

9 jaar geleden

Ik moest een paar weken terug voor een kleine ingreep een nachtje in het ziekenhuis in Leeuwarden verblijven. 2 dagen voordat ik ging, zag ik dat VGz geen zorgcontract heeft met MCL in LWD. Dus ik heb contact opgenomen en ze zeiden, omdat ze nog in onderhandeling zijn met Leeuwarden, was het nog niet formeel rond. Maar ze zouden het zsm regelen. En ja hoor, toen ik in het ziekenhuis lag, kreeg ik een bericht van ze, dat mijn verblijf 100% vergoed zou worden. Dit wilde ik even delen met jullie

9 jaar geleden

Ben tevreden over VGZ. Hebben een redelijke premie en de vergoedingen zijn goed. Vooral de aanvullende verzekeringen zijn goed. Ook de collectiviteitskorting is goed geregeld.

9 jaar geleden

na 4 maanden achterstand werd ik al op basisverzekering gezet betaal afspraken kon ik niet met hen maken want ik was al naar zorg instituur nederland overgeheveld betaal nu een boete terwijl ik al op mimina zit zouden ze anders moeten aanpakken want nu kan ik het helemaal niet betalen en de achterstand blijft zolang je de achterstand heb blijf je het dubbelene betalen dus lig je in een soort splagaat

✓ VGZ Beste Davina, wil je je klantnummer en vraag even naar ons mailen op webcare@vgz.nl. Misschien kunnen we je met de problemen helpen.
9 jaar geleden
9 jaar geleden

ik krijg er de laatste week hoofdpijn van stap over stap over maar hier vind je wat daar laat je wat en als je tevreden bent zoals wij blijf ik gwoon hier bij vgz nog nooit klachten gehad en altijd goed geholpen

9 jaar geleden

Ik ben vanaf 1993 verzekerd bij VGZ Een prima verzekering waarbij ik duidelijk weet wat er vergoed wordt enz. Ze zijn bereid mee te kijken naar mogelijkheden en geven een goed en duidelijk advies

9 jaar geleden

Eind 2013 ben ik overgestapt naar de zorgverzekering van VGZ. Ik betaal nu een veel lagere premie dan voorheen, terwijl de dekking zeer goed is. Ook zijn de voorwaarden glashelder en de service via de helpdesk bevalt mij prima. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn overstap naar VGZ !

9 jaar geleden

ik over het algemeen zeer tevreden over VGZ. alleen die bril he.... tsja, die wordt helaas maar eens in de 3 jaar vergoed. en dat kan ik niet. ik ben 57 en heb minimaal elke 2 jaar een nieuwe bril nodig, liever zelfs nog iets eerder. maar dat extra jaar, dat is voor mij niet fijn.

9 jaar geleden

Bij de verzekering is het twijfelachtig of zij hun administratie wel goed in orde hebben als een keer de incasso geweigerd is door de een of andere reden en je betaald een week later dan krijg je een brief thuis dat je meerdere keren niet betaald heb en als dat nog een keer gebeurt dat je wordt aan gemeld zelfs als je de bewijzen opsturen dan doen ze nog van alles om extra geld uit je zak te kloppen

✓ VGZ Beste Barend,


Wat vervelend dat de communicatie niet verloopt zoals het hoort. In uw geval moeten uw betaling en de brief elkaar zijn gekruist. Als u hierover nog vragen hebt dan kunt u ons mailen via webcare@vgz.nl. Stuurt u dan wel even uw klantnummer mee?
Met vriendelijke groet, Jurian
9 jaar geleden
9 jaar geleden

Ik ben een tevreden klant van VGZ, al heel veel jaren lang. 1 van de redenen dat ik voor VGZ koos, is dat ik via United Consumers 10% van de premie terug krijg en dat krijg ik bij geen enkele andere aanbieder.

9 jaar geleden

ik ben erg tevreden met vgz en ik heb er nooit geen problemen mee gehad, alles word geregeld en opgelost

9 jaar geleden

Eind 2013 ben ik overgestapt naar de zorgverzekering van VGZ. Ik betaal nu een veel lagere premie dan voorheen, terwijl de dekking zeer goed is. Ook zijn de voorwaarden glashelder en de service via de helpdesk bevalt mij prima. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn overstap naar VGZ !

9 jaar geleden

Over de geboden verzekeringen ben ik zeer content, Echter over de manier waarop ik kan inloggen op mijn VGZ ben ik helemaal niet tevreden. VGZ neemt geen genoegen met inloggen m.b.v. DigiD. Zij wil daar zelfs nog een sms bericht bij. Alsof DigiD niet veilig genoeg zou zijn. TIP: informeer bij de Rabobank hoe daar het inloggen geregeld is. Prima.

✓ VGZ Beste Hans,


Bedankt voor uw tip. We zijn altijd bezig met verbeteren en dit is voor ons een goed verbeterpunt. Dank daarvoor.


Met vriendelijke groet, Jurian
9 jaar geleden
9 jaar geleden

via united cosumers zijn we bij VGZ zorgverzekeraar gegaan. nooit problemen en alles word je duidelijk uitgelegd . natuurlijk weer verlengd voor t aankomende jaar. al 2 keer een ipad genomen, maar dit jaar gaan we voor de korting. prima VGZ .

9 jaar geleden

Nooit een probleem gehad met welke vergoeding dan ook. Altijd zeer adequaat en vriendelijk geholpen met al mijn vragen

9 jaar geleden

beste ik ben bij VGZ verzekerd en ben erg tevreden

9 jaar geleden

zeer fijne zorgverzekeraar kom ik ergens niet mee uit dan neem ik contact op om het na te vragen en wordt altijd zeer professioneel geholpen,voor iedereen een aanrader om voor vgz te kiezen,

9 jaar geleden

goede ervaring en hoge vergoedingen

9 jaar geleden

altijd positief geen problemen goede contacten.

9 jaar geleden

Altijd de juiste informatie die ik nodig heb.

9 jaar geleden

Alles goed geregeld. Weinig problemen met betalingen en teruggave. Blijf ook bij deze zorgverzekeraar.

9 jaar geleden

Jammer als ze teveel automatisch afschrijven dat je daar zes of zeven keer over moet bellen en naar acht maanden nog steeds niet terug betaald

9 jaar geleden

vgz is betrouwbaar en snel goede klantvriendelijkheid en behulpzaam is een aanrader voor iedereen en ok nog betaalbaar

9 jaar geleden

Altijd keurig in orde

9 jaar geleden

ze staan altijd klaar voor je en ook goede adviesen

9 jaar geleden

Je word er goed behandeld en staan je goed ter woord en geven goede uitleg over dingen die je vraag en helpen waar zo mogelijk is en is niet de duurste verzekering

9 jaar geleden

Bijzonder goed ook wat de vergoedingen zijn .

Meer VGZ reviews