Branko
19-04-2021

Geloof de verkooppraatjes niet

Wat een *** bedrijf! niet mee in zee gaan! geloof de verkoop praatjes niet! op basis van leugens een contract afgesloten en helemaal niet serieus genomen door klantenservice. Hele slechte ervaringen. Snap niet dat een bedrijf met zulke slechte reviews nog kan voortbestaan. Neem de reviews alsjeblieft serieus

Corrie
19-04-2021

Ziggo go app

Vanaf december 2020 werkt de ziggo go app niet meer. Na aanschaf ( door hun ons opgelegd ) van een media box.

Die geïnstalleerd, en vanaf 20 december al geen toegang meer tot de ziggo go app.

Wekelijks bellen we. Wekelijks weer het hele verhaal doen, en wekelijks te horen krijgen, wij zijn er mee bezig.

Ik snap dit niet . Ze kunnen je wel zo van het ene moment op het ander moment aansluiten, afsluiten en weet ik veel wat allemaal maar dit verhelpen lukt niet.

Wel betalen iedere maand

18-04-2021

Geen radio meer op een gemakkelijke oude manier

De nieuwe update van de Horizon is nu erg omslachtig om een zender te zoeken in het verleden alle kanalen met beginnend een 8 waren radio zenders dus box gekoppeld aan versterker met een logitec afstandsbediening hoef je maar een knop in te drukken en je hebt radio bijv: 810 radio 10 nu eerst ook tv aanzetten kanaal via app zoeken en tv weer uitzetten wisselen van kanaal weer tv aanzetten. Gechat met Ziggo en deze verteld onderzoek geweest onder gebruikers en zijn tevreden hiermee. Lulkoek ik wil radio luisteren en geen tv hiervoor aanzetten. Slecht ant woord van medewerker en alternatief een radio box kosten 50 euro wie gooit het systeem om Ziggo toch en niet ik.

Christ
17-04-2021

Mediabox xl ellende

Over internet en bellen heb ik geen klachten en ben ik zeer tevreden maar,

Wij hebben geprobeerd om ons tv abonnement bij ziggo op te zeggen wegens de slechte werking van de mediabox xl, wij zijn al aan onze vierde toe en ik moet en mag eerlijk zeggen dat het gewoon rotzooi is.

Het ding werkt al maanden niet naar behoren, en maar betalen.

Toen ik het tv deel van ons abonnement op wilde zeggen kreeg ik een mediabox next aangeboden.

Wat er niet bij werd gezegd was dat er een nieuw abonnement van een jaar aan vastzat.

Dat zag ik pas toen wij de bevestigingsmail kregen.

Gelijk gebeld en de boel geannuleerd.

Hopeloos is het, je moet verplicht bellen om te annuleren, maar krijgt daar geen bevestiging van in je mail, zo kunnen ze altijd zeggen dat ze van niets weten.

Vandaag voor de derde maal gebeld en weer zouden ze de mail sturen, dus niet.

16-04-2021

Verder nog iets te vragen?

Als mantelzorger van een 90 jarige mevrouw met een Ziggo abonnement en Mediabox Horizon bij Ziggo klantenservice aan de bel getrokken. Haar SBS6 gaf foutcode 2020. Bij het eerste van de in totaal 10 gsprekken in één week tijd kregen we te horen, dat er een kabeltje moest worden vervangen, het tweede gesprek leverde een verzoek tot reset 'fabrieksinstellingen' op, waaruit de Horizon nooit meer zou ontwaken. Vervolgens presteerde de Klantenservice het, om op de acht volgende gesprekken telkens met een andere oplossing te komen, inclusief hun toezegging, dat er eerst met China(!) gebeld moest worden. De laatste keer was ik het zat. Vorige week vrijdag eiste ik, dat het nu maar eens afgelopen moest zijn. Mijn mevrouw was radeloos, want die had inmiddels een week zonder TV moeten leven. Maar de juffrouw van de Klantenservice met een Aziatische tongval weigerde eenvoudigweg te luisteren. Toen ik haar na een weeklang letterlijk van het kastje (Horizon) naar de muur (De hoofdaansluiting) te zijn gestuurd,sommeerde mevrouw een andere Mediabox toe te sturen, antwoordde ze gedecideerd: 'Die krijgt u niet! Heeft u verder nog vragen?'

Ik verzekerde haar, dat ik alleen nog wat te zeggen had: per direct zou mevrouw overstappen naar KPN.

Meteen de aanvraag bij KPN ingediend. Bij het nalopen van de bestelling toch even gebeld met KPN klantenservice. De man aan de lijn nam met veel genoegen onze aanmelding door, beantwoordde vragen en liet geen twijfel bestaan over zijn deskundigheid. Per 6 mei is mevrouw verlost van een incompetente, ondeskundige maar vooral hardnekkig eigenwijs en brutaal operenende klantenservice. Misschien dat de grootste klacht voor Ziggo nooit door de directie wordt erkend: Het falen van het callcentrum, waar zij haar Klantenservice aan heeft toevertrouwd.

Xander
16-04-2021

Zeer onstabiel

Ik ben begin dit jaar overgestapt van KPN naar Ziggo. Ik was altijd zeer tevreden bij KPN heb in de 3 jaar die ik op dit adres woon en de 15 jaar op m'n vorige zelden tot nooit een storing gehad. Helaas is op mijn huidige adres maar 20 mbit beschikbaar en dan begon me wel te irriteren vooral met teams meetings tegenwoordig en Netflix 4K. Dus overstap naar Ziggo met 250 mbit en TV. Nu 4 maanden en er is gemiddeld 2 keer per maand een storing met mijn internet, dan ligt het er gewoon uit voor een paar uur (lekker thuis werken op die manier) ik be zo'n onstabiele lijn echt niet gewend. wanneer het werkt is mijn snelheid wel goed 200-250 mbit.

TV hapert en heel veel blokjes en bijna dagelijks meldingen dat 1 of meer zenders tijdelijk niet beschikbaar zijn (moest de openings F1 race via mijn telefoon naar mijn tv streamen omdat de zender niet werkte!) de interface van de de mediabox next is totaal niet intuïtief en moet regelmatig gereset worden.

Ik weet het wel, ik ga in januari weer terug naar KPN wanneer mijn contract afloopt. liever een wat langzamere lijn die stabiel is dan een snellere lijn waar ik continu problemen mee heb!

Wouter
15-04-2021

Walgelijke marketing

In 3 maanden tijd ben ik door 8 agressieve callcenters gebeld namens Ziggo. Het ene verhaal nog vager dan het andere! Geen respect voor een afwijzing. De één weigert een gesprek te beëindigen en de ander hangt met een nare opmerking spontaan op.

Als ik ergens nooit maar dan ook nooit klant ga worden, dan is het bij Ziggo. Wat een zielloos, smerig bedrijf!

14-04-2021

Schokkerige beelden

Slecht TV via de box, echt schokkerige beelden.

Denk ook na over andere provider, buurman is al naar KPN gegaan.

Wojciech
13-04-2021

Internet valt weg

Ik denk dat internet van ziggo het ergste product is dat ik ooit heb gekocht. Niet erin trappen. Nooit ziggo meer.

13-04-2021

Slechte klantenservice

Van het ene op het andere moment konden we geen ziggo sport meer kijken en op ons ander toestel zelfs geen enkele zender meer ontvangen. Bij melding van deze klacht besloot de telefonist dat er een monteur langs moest komen. De monteur is inderdaad bij ons geweest en heeft ons erop gewezen dat onze kabels waarschijnlijk niet goed meer waren.

Wij vonden dat vreemd want tot 2 weken eerden deden deze het nog prima.

Uiteindelijk vertelde hun monteur dat het zou kunnen liggen aan het nieuwe signaal dat ze nu uitzenden en een vaag verhaal over interferentie. Ik vraag me af of hij weet wat dat is, uitleggen kon hij het niet. Hij stelde voor dat we nieuwe kabels zouden bestellen waarop onze vraag was of hij deze misschien bij zich had. Daarop heeft hij 2 x 10 meter kabel bij ons gelaten, hij heeft zelf geen “reparaties” uitgevoerd.

Op één van de tv’s hebben we nu een nieuwe kabel aangesloten, dat werkt nu goed. Voor de andere tv moeten we een kleine verbouwing starten maar dat kan nu niet.

De factuur is ook vreemd, daarop staat reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen 1 x € 50 en 110 meter Coaxkabel = € 109.99, totaal komt dat, volgens de factuur, op € 51 .

Hierop heb ik geprobeerd een mail te sturen aan Ziggo om hier duidelijkheid over te krijgen maar dat lukt niet, het is een noreply mail. Dan maar bellen om een emailadres te vragen, dat lukt niet maar ik mag aan de telefoon het probleem wel uitleggen. Deze telefonist gaat navraag doen en kan mijn verhaal niet bevestigen nog ontkennen. Verder kan hij niets voor mij doen, hij kent de monteur niet, zegt hij. Ze gaan de € 51 in rekening brengen, dan moet ik mijn afschriften maar in de gaten houden en als er dan meer wordt afgeschreven moet ik maar weer contact opnemen!

Ik kan mijn klacht nergens achterlaten en deze wordt ook niet inhoudelijk bekeken, wat voor een klantenservice is dit? Dit is te gek!

Angelo
12-04-2021

Opnemen van programma's is gebrekkig

Wij zijn echte seriekijkers. Maar bij Ziggo is dat een hele uitdaging. Afleveringen worden niet opgenomen, of de lijst van opgenomen afleveringen staat helemaal door elkaar gehusseld.

Wat een gedoe.

Met de oude kabelaansluiting ging het allemaal prima, maar sinds de invoering van de Mediabox Next is het drama.

Maya
12-04-2021

Overal Wifi, nou niet hier!

Medewerker klantenservice, manipulerend en intimiderend, alleen uit op verkoop producten, nu weet ik gelijk weer waarom ik hun niet graag bel.

Monteur aan huis, vanwege communicatie van mobiel naar modum is sloom, trage wifi dus.

Monteur klets en klets, en praat over je heen, mijn aanwezige zoon, systeembeheerder, hield zijn mond maar, het had geen zin

Monteur geeft aan, slechte hardwear, slechte mobiel ( je moet nieuwere I phone hebben volgens hem) versterkers plaatsen, overal perfect wifi kan niet volgens hem zonder dit soort artikeken aan te schaffen. Mogelijk zou ik, als leek, dit geloven, en onnodig van alles aanschaffen.mijn zoon zegt onzin.

De macht van de Provider op de consument. Problemen kwamen na aanschaf nieuw pakket, eerder had ik dit probleem niet.

Ping is in huis overal anders.

Overigens de ping , op hun goedkopere telefoons, one plus, doen het bij hun eigen huis perfect, dus wat nou je mobiel is niet gedchikt?

Ruigin
10-04-2021

Echt onterecht manier maak abonnement voor mijn

In november vorig jaar , een meneer van ziggo zakklijk kom naar de winkel , zegt tegen mijn kosteloos internet kabel aansluiten, ik vraag aan hem: moet ik abbonnement aansluiten? ik heb geen abonnement nodig ) zegt hij : nee hoeft niet , daarna hij heeft 3 keer gebeld en 5 keer e-mail gestuurd , iedere keer hij schrijven : (we kunnen uw pand kosteloos aanaluiten op ons netwerk ), daarna weer bellen mijn op , zegt tegen mij : je moet bij e-mail bevestigen doen, dan pas bij u gratis aansluiten, ik was gedaan, omdat mijn nederlandse taal slecht is, kan niet goed lezen bij bevestigen staan , deze jaar februari krijgt factuur , ik heb gebeld naar ziggo klantenservice, een mevrouw aan de telefoon , ze zegt tegen mijn bent u niet "stichting vrienden van keti koti " mag niet vraag over factuur , tweede factuur weer komen ,verleden week ik heb gebeld naar ziggo klantenservice,met order nummer bij , nu pas weet (we kunnen uw pand kostenloos aansluiten op ons netwerk) moet abonnement bij, hij heeft helemaal niet verteld hoe veel kosten de abonnement ,24-12-2020 komt monteur kabel aansluiten,hij heeft ook een doos van ziggo mee , ik zeg tegen de monteur, dat doos hoeft niet , niet afsproken ,maar monteur nemen niet mee , hij zegt tegen mij moet de doos laat staan. ik heb geen bedrijf naam, hij met iemand anders naam (stichting vrienden van keti koti). ik vind met deze manier maak abonnement, dat is echt onterecht, moet ik de factuur betalen?

Thea
07-04-2021

Zo slecht.

Hallo ik heb al jaren ziggo en al heeeeeeeel veel problemen meegemaakt.

Als chronisch zieke leef ik noodgedwongen 24 uur in mijn huis en lig ook veel in bed . Ik heb voor boven een oud type media box. Helaas is mijn t.v slecht omdat hij 13 j oud is .kocht een nieuwe en had direct veel problemen met de kwaliteit. Heb de t.v uiteindelijk terug gebracht en kreeg na veel ellende mijn geld toch terug. Ik hoor dat deze klacht veel voorkomt bij de nieuwste t.v's . Het verzoek om een nextbox word constant geweigerd om technische redenen?. Ik durf geen andere t.v te kopen.!.

Ik voel me nu gewoon aan de kant gezet als klant en vaak slecht behandeld aan de telefoon.!

Volgens de winkelier komt dit vaker voor met het oude type box en de nieuwste t.v's.

Als zieke is t.v kijken erg belangrijk want het lijf mij af van de pijn die ik heb altijd en moet het nu doen met een slechte beeldkwaliteit maar wel een duur abonnement betalen.

Moet nu op zoek gaan naar een andere provider want ziggo is waardeloos maar vooral arrogant!

Geen wonder dat er veel klanten weggaan.!

Tamara
06-04-2021

Incompetentie van Ziggo

Al zes dagen geen televisie. Blijkbaar door een fout in het systeem mijn kaartnummer onvindbaar hoewel deze wel op mijn factuur vermeld staat. Meerdere pogingen later om dit te herstellen krijg ik een dame die het ook niet weet en verteld dat er een monteur moet komen. Moet deze wel zelf betalen. Weer teruggebeld nu met opzeggingen en deze vonden dit ook vreemd. Ze wilden kosteloos een monteur sturen. Echter kom hij pas na negen dagen ingepland worden. Vertelde ook nog dat ik voor compensatie, van de dagen dat ik geen televisie ontvangen heb, zelf moet bellen. Dit gaat blijkbaar niet automatisch. Heb contact opgenomen met KPN. Super vriendelijk behandeld wat een opluchting. KPN regelt mijn overstap en ook nog met een mooie aanbieding. Ik wil niet wederom last hebben van het ellendige automatische menu’s bij Ziggo en de incompetente medewerkers die ik heb gesproken

06-04-2021

Verbinding valt steeds weg

Niet elke dan maar een paar keer per week en soms zelfs twee keer op een dag valt de internet verbinding zo maar weg en is er ook geen telefoon verkeer mogelijk. Wij zijn dan niet te bereiken en lopen hierdoor veel omzet mis. De klantenservice van Ziggo heeft totaal geen gevoel bij dit soort storingen en verschuilt zich achter de regels. Moet nu weer 10 dagen wachten op een monteur. We gaan nu serieus kijken naar een andere provider.

Edwin
03-04-2021

Verkapte oplichting upgrade mediabox en storingen

1 zit de stekker er in.

2 mediabox en modem opnieuw opstarten.

3 alle kabels vervangen bij trage connectie of storingen.

Enige ander oplossing kennen ze niet.

en dan nog is dat een lulkoek opmerking.

bij een huurhuis mag je de bekabeling niet eens veranderen.

kabel loopt va de meterkast in de kruipruimte dan komt de kabel die door de muur loopt uit in de muur socket in de huiskamer. daar zit dan de kabel voor de speler in.

dus ik kan wel de kabel tussen de muur socket en de speler vervangen voor de zoveelste keer maar dat heb natuurlijk helemaal geen nut als de woning kabels nooit worden en mogen worden vervangen.

en dan de kabel die onder de grond naar buiten loopt naar de ziggo buurtkast is ook al ruim 32 jaar oud dus gaat het door mijn binnenkabel te vervangen nooit de oplossing bieden.

En al zal de technische dienst capabel zijn ,zijn ze getraind om de oplossing en de kosten bij de klant te leggen.

Net zo kwalijk is de upgrade van de mediabox met de software van de next box.

deze software werkt alleen bij het duurste pakket met een hoge internet verbinding min 500gb.

daarom wordt de next box ook alleen beschikbaar bij het afnemen vanaf abonnement met 500gb.

Dus nu ben je verplicht door de upgrade om een sneller internet abbo af te sluiten van 20 euro pm meer.

terwijl bij mij met 250gb alles perfect werkte tot de upgrade.

een heleboel mensen zullen nu toch voor gedwongen sneller internet moeten nemen.

en dat zijn maffia praktijken van de alleen ruler Ziggo.

Anastasia
02-04-2021

In het rijk der sterren is Ziggo een vallende ster

In totaal 6 a 7 maanden is door ziggo teveel berekend vwb mijn telefoonkosten, het was geen rocketscience en makkelijk na te gaan dwz als ze capabele mensen hadden gehad bij Ziggo maar alles wat er werkt is of ontzettend dom of ontzettend lui.

Het enige waarmee ik ze kan complimenteren is dat het ongelooflijk is, dat ze zo'n moeras van onkunde hebben verzameld. Maandenlang me blauw gebeld niemand deed wat, wel een hoop belofte's.

Toen de consumentenbond ingeschakeld en toen na 3 weken iemand gekregen die echt klachten oplost daar, enfin nog effe 2 maanden erbij en de man heeft het keurig afgewerkt en de verrekening aan de afdeling boekhouding doorgegeven, daar zit dus iemand die niet kan rekenen ik hoor (en dat was bij deel 2 van de verrekening)nog 10.55 van ze te krijgen en ik krijg een rekening van 110.55 of ik effe wil betalen. Heb nu die man van de klachten aangeschreven en als hij niet reageert, stap ik nu naar een advocaat toe en eis ook smartegeld dus ellendelingen van ziggo, als jullie dit lezen; het gaat om maart 2021 GA maar zoeken Assholes.

01-04-2021

Update Ziggo hoge prijs

Met de update die Ziggo nu lanceert in maart 2021 kun je niet meer terugspoelen terwijl een uitzending loopt. Alle opnames kwijt, alle planningen kwijt terwijl bij de start van de update stond dat die behouden bleven. Mijn tweede toestel boven doet niks meer, Afspelen vanaf het begin tijdens de uitzending doet het dus niet. Dus ja, we gaan op zoek naar een provider die de oude functies van Ziggo nog wel aanbiedt.

Petrus
01-04-2021

Geen ziggo wel betalen?

Mijn naam van gaal. nooit geen Ziggo gehad. maar ze hebben 197, 86 euro van mijn rek. gehaald ben nu al twee jaar bezig om mijn geld terug te krijgen. wie kan mij helpen. email. (e-mailadres verwijderd) bel zeker 3 x per week ze beloven alles maar nog steeds geen geld