Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na een probleem met de Wifi in de horizon gebeld met Ziggo. Verrassend genoeg zeiden ze direct we sturen een nieuwe connect box. De Horizon gaat er uit dus ze kennen dit probleem zeker. De connect box kwam en na aansluiting werkte deze perfect. Maar na enkele dagen viel de telefoon steeds weg. Helaas heb ik na 6 maanden nog steeds problemen met de nieuwe connectbox en zijn deze alleen maar erger geworden, de Wifi werkt niet meer. De eerste 4 keer dat ik gebeld heb kreeg ik het antwoord u heeft geen connect box. Na aandringen zagen ze dan dat dit wel zo was en kwamen er achter dat de administratie een vinkje was vergeten. Zou, denk je, gemakkelijk op te lossen zijn maar ik ben de tel kwijt geraakt en tot op de dag van vandaag lukt het Ziggo niet om dit op te lossen. Ondertussen is er zelfs een monteur langsgeweest en die heeft geconstateerd dat de hardware goed is. Wel zag hij dat ze een verkeerde bootfile er in hadden gezet. Hij kon dit zelf niet oplossen maar gaf een opdracht naar de administratie afdeling. Zou ‘avonds of uiterlijk de dag erna opgelost zijn. 2 dagen later na 6 telefoontjes, chats etc kwam het eindelijk weer goed tot jawel drie dagen later het weer niet werkte. Weer het hele protocol gevolgd en ze zijn er weer mee bezig. De enige reden dat ik nog bij Ziggo zit is dat in de formule 1 graag kijk maar anders was Ziggo al lang niet meer mijn leverancier geweest. Wat een vreselijke amateur club. Elke keer kan je met je klacht weer van voren af beginnen te vertellen. Escaleren is niet mogelijk en een klacht indienen hebben ze ook moeilijk gemaakt en als antwoord krijg je dat het allemaal heel vervelend is en dat ze het zullen opvolgen. Dat laatste is in 6 maanden nog nooit gebeurd. Ziggo is werkelijk een van de slechtste firma’s die ik ken. Helaas zal ik moeten wachten tot er een andere zender komt die formule 1 live uitzendt maar dan ben ik weg bij deze bagger club.
Ben al een poosje klant bij ziggo maar wacht nu al meer dan 3 maanden op een creditnota. Elke keer weer zelf bellen om te vragen naar de status. Dan weet die persoon er weer geen niks vanaf dan kunnen ze weer niks terugvinde dan weer een belofte dat het binnen een paar werkdagen op uw rekening staat dan weer bij de eerstvolgende prolongatie. Ik ben een rustig en vriendelijk persoon maar wat een allemachtig klote bedrijf!,!
Na aanhoudende/ toenemende problemen met de Ziggo CI+ module ben ik uiteindelijk toch maar overgegaan naar een mediabox XL met hetzelfde abonnement. Als je een vergelijkbare kleine wijziging wenst, houdt dat rekening met extra aansluitkosten t.w.v. € 19,95 die in rekening worden gebracht. Deze zijn mij niet verteld, worden achteraf gewoon in rekening gebracht én kunnen na telefonisch contact met de helpdesk niet ongedaan worden gemaakt. Boevenbende!
Ben recentelijk overgestapt naar Ziggo omdat via KPN het signaal 3 seconden vertraging heeft omdat ze (nog) niet in heel het land glasvezelkabel hebben aangelegd. Zo juichtte mijn buurman al bij het darten of zo terwijl ik de pijl er nog niet in had zien gaan.
Overstap op zich verliep soepel maar ik schrok toen ik de 1e nota ontving. Inmiddels is mijn 2e rekening geincasseerd en zie ik dat ik bijna 7 weken vooruit betaal. Dat moet een Nederlands record zijn. wtf?
Een product opzeggen? Opzegtermijn 1 maand. Bij KPN gaat dat in 1 minuut en hoef je dus niet 1 maand langer te betalen.
Wat een schaamteloze graaiers die Ziggo runnen, maffiapraktijken.
Had ik de recenties maar eerder gelezen! En Ziggo heeft niet eens youtube als app en dat is ook kut!
KPN zal blij zijn met m'n terugkomst.
Als vaste klant van Ziggo kregen wij via de mail een "persoonlijke" aanbieding voor Giganet. Hierbij "gegarandeerd" perfecte wifi van keuken tot zolder. Onze aansluiting moest vervangen worden en gebeld voor een afspraak met een monteur. Keurig te woord gestaan door de helpdesk, gevraagd naar de wifi en de monteur zou gelijk meten in het hele huis en waarnodig een wifi booster plaatsen. Kosteloos! Nou, dat kon niet beter. De volgende dag was de monteur er maar hij wist niets van de controle van de wifi.dat kan natuurlijk gebeuren dus weer opnieuw gebeld en? Natuurlijk, de volgende dag zou er weer een monteur komen en die had zeker de boosters bij zich voor als dit nodig was. Gelukkig, wordt het toch opgelost! De volgende dag was de monteur er keurig op tijd maar hij gaf aan dat zijn bezoek betaald moest worden (€40 per 30 min) en dat wij de boosters konden kopen. Monteur weggestuurd en maar weer de klantenservice gebeld. De eerste dame zag in het systeem dat er inderdaad een toezegging was gedaan maar verbond ons door met een andere afdeling. Daar werd doodleuk gezegd dat het dan een foutje was en dat we inderdaad de boosters moeten kopen of huren. Wij hadden immers gebruik gemaakt van de aanbieding en daarmee verviel het recht op "perfecte wifi van keuken tot zolder". Via web care nog geprobeerd om verder te komen maar daar werden we verwezen naar de tips en tricks om de wifi te verbeteren! Dit alles is niet alleen kleinerend maar vooral ook zeer arrogant. Het misleiden van zelf trouwe klanten wordt zonder blikken of blozen gedaan en eigenlijk wordt je gewoon in het gezicht uitgelachen. De 2 heeft Ziggo nog gekregen voor de eerste persoon bij de helpdesk die heeft toegezegd ons te helpen maar de overige takken van Ziggo krijgt een dikke 1.
Slechtste provider ooit. Wees gewaarschuwd voor malafide praktijken. Internetbokkade out of the blue, geen communicatie, alleen van onze kant, maar de andere kant geeft geen oplossing, alleen medewerkers die het niet snappen of ophangen of via twitter bijdehante opmerkingen maken. Zeer deprimerend. Laatste redmiddel is nu juridische stappen ondernemen. De bestuurders mogen zich schamen al denk ik niet dat zo een 'bedrijf' enige vorm van schaamte kent.
Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service
Wij willen een TV storingsmonteur om ons probleem met de TV op te lossen. Via internet met Ziggo wordt een storingsmonteur aangeboden, doch als je dan een afspraak wilt inplannen, wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Met als resultaat, dat je en geen chat kunt maken en geen monteur kunt bestellen.
Maand bedrag van rond de € 50, 00 ineens naar € 115, 00 inloggen in mijn ziggo was niet mogelijk, telefonisch gesproken met mevrouw Tanja zou mij een herstel code toesturen via mailadres.vergeet het maar niks ontvangen, antwoord van haar was aanbieding is verlopen en u heeft contract getekend voor een jaar, dus jammer nou.u betaald gewoon de volle 100 % Telefonisch contact met Ziggo erg lastig verwijzen naar de app maar als dat niet lukt ben je de klos en is het verhaal jammer voor u we kunnen niks voor u betekenen.
3 dagen lang 9 keer duidelijk mijn verhaal gedaan aan verschillende medewerkers, die het het niet (willen) begrijpen; ze gaan vervolgens na dringend verzoek overleggen. Je wordt vervolgens in de wacht gezet en na heel lang wachten wordt de verbinding verbroken en kun je weer opnieuw bellen. De tiende keer geen genoegen genomen met de antwoorden De conclusie van de laatste medewerker: wij kunnen niets voor u betekenen, maak er maar een zaak van of dien een klacht in. Afschuiverij, niet erkennen van fouten, kortom schandalig!
Verhuizing doorgegeven en op de juiste dag is het omgezet. Geen gedoe. Modem erin en het werkte.
Nu alleen nog de mediabox next uitrollen voor iedereen zoals de bedoeling was
Na eerst 3 minuten lang tegen een robot stem te praten wordt er direct opgehangen. Bij de tweede poging kreeg ik na de robot stem, complete stilte.
Weigert erg vaak. Meestal met een excuus die simpelweg niet kan kloppen zoals: u heeft geen internetverbinding. Als ik dan tegelijkertijd bijvoorbeeld de NPO Start pagina of YouTube open gaat dat prima, dus er is wel degelijk een prima verbinding.
Vandaag 30 april 2021 is het weer raak. Je probeert vervolgens te begrijpen wat er dan wél aan de hand is, maar natuurlijk niemand bereikbaar.
Wat een ongelooflijke bende is het daar.
Ik ben inmiddels vertrokken en laat het daar maar bij. Mijn lijst met klachten en slechte ervaringen ondervonden door zowel mijzelf als mijn familie is te lang om iedereen mee te vervelen. Ziggo is een slecht bestuurd schip dat blijft drijven door gebruik van ducktape!
Laten je aan het lot over ze verdienen een 0
Verhuisbericht doorgegeven aan Ziggo.
Helemaal goed.
U hebt zelfs recht op een gratis monteur.
Nu het zover is geen monteur te krijgen omdat we in een nieuwe wijk zijn gaan wonen. Er kan daarom geen monteur ingepland worden.
De Ziggo aansluiting is aanwezig in de netwerk-database en toch kent Ziggo onze wijk niet.
Medewerkers waarmee je chat komen op hun manier niet verder.
Kortom Ziggo laat een jarenlange trouwe klant gewoon in de kou staan.
Eerst een verlenging gedaan. Een dag na de velenging bericht gekregen over de aanleg van glasvezel internet. De eerst volgende werkdag de verlenging geannuleerd om toch niet weer een jaar vast te zitten. Diezelfde dag nog afgesloten. Na een week weer internet met het bericht dat ik de korting toch nog zou houden waarbij ik nog telefonisch heb gevraagd om bevestiging dat ik er niet een jaar aan vast zit. Vervolgens nog wel een bevestiging gehad van een jaar maar die heb ik (heel stom blijkt nu) genegeerd vanwege de telefonische bevestiging. Ik vandaag weer gebeld of we dit kunnen oplossen maar nu kan er niet tussentijds opgelost worden om dat ik de korting heb gekregen. Welke niet eens netje optelt tot de beloofde korting.
Ze hebben te lang een monopoly gehad wat betreft de internet snelheden. Het zijn gewoon een stil boeven
Box maakt herrie en ze laten je gewoon 4 dagen zonder box zitten . Echt zo klaar met ziggo geen telefoon geen internet geen tv ze laten je echt aan het lot over . Ik ben zo klaar met ziggo.
Ben jaren lang klant met hier en daar Fox sport en nu ESPN voor de helft vd prijs. Z.g. aanbieding voor een half jaar. Na 2 maanden dubbel bedrag afgehouden! Vorig jaar is mijn echtgenote door ze gebeld ivm hogere internet snelheid, niets daarvan, dus duurder abonnement en een jaar met hogere kosten extra eraan vast! Nu dus ESPN met 50% korting voor een half jaar maar toch een hogere maandelijkse rekening. ESPN per 6 Mei a.s. opgezegd maar toch € 73,- dit maal! Heb die oplichters opgezegd per 26 Augustus en ga gelijk over en ben dan eindelijk van ze af! Dus mensen, ga NIET met die BEDRIEGERS en OPLICHTERS in zee! Ga op zoek naar andere aanbieders die eerlijk zijn ( met eerlijke kosten ) Groet, Jan Koullen