27-04-2021

Verhuizen en Ziggo abonnement mee verhuizen

Verhuisbericht doorgegeven aan Ziggo.

Helemaal goed.

U hebt zelfs recht op een gratis monteur.

Nu het zover is geen monteur te krijgen omdat we in een nieuwe wijk zijn gaan wonen. Er kan daarom geen monteur ingepland worden.

De Ziggo aansluiting is aanwezig in de netwerk-database en toch kent Ziggo onze wijk niet.

Medewerkers waarmee je chat komen op hun manier niet verder.

Kortom Ziggo laat een jarenlange trouwe klant gewoon in de kou staan.

Willem
26-04-2021

Ze verneuken je gewoon

Eerst een verlenging gedaan. Een dag na de velenging bericht gekregen over de aanleg van glasvezel internet. De eerst volgende werkdag de verlenging geannuleerd om toch niet weer een jaar vast te zitten. Diezelfde dag nog afgesloten. Na een week weer internet met het bericht dat ik de korting toch nog zou houden waarbij ik nog telefonisch heb gevraagd om bevestiging dat ik er niet een jaar aan vast zit. Vervolgens nog wel een bevestiging gehad van een jaar maar die heb ik (heel stom blijkt nu) genegeerd vanwege de telefonische bevestiging. Ik vandaag weer gebeld of we dit kunnen oplossen maar nu kan er niet tussentijds opgelost worden om dat ik de korting heb gekregen. Welke niet eens netje optelt tot de beloofde korting.

Ze hebben te lang een monopoly gehad wat betreft de internet snelheden. Het zijn gewoon een stil boeven

Betske
25-04-2021

4 niks van de wereld afgesloten.

Box maakt herrie en ze laten je gewoon 4 dagen zonder box zitten . Echt zo klaar met ziggo geen telefoon geen internet geen tv ze laten je echt aan het lot over . Ik ben zo klaar met ziggo.

Bedriegers

Ben jaren lang klant met hier en daar Fox sport en nu ESPN voor de helft vd prijs. Z.g. aanbieding voor een half jaar. Na 2 maanden dubbel bedrag afgehouden! Vorig jaar is mijn echtgenote door ze gebeld ivm hogere internet snelheid, niets daarvan, dus duurder abonnement en een jaar met hogere kosten extra eraan vast! Nu dus ESPN met 50% korting voor een half jaar maar toch een hogere maandelijkse rekening. ESPN per 6 Mei a.s. opgezegd maar toch € 73,- dit maal! Heb die oplichters opgezegd per 26 Augustus en ga gelijk over en ben dan eindelijk van ze af! Dus mensen, ga NIET met die BEDRIEGERS en OPLICHTERS in zee! Ga op zoek naar andere aanbieders die eerlijk zijn ( met eerlijke kosten ) Groet, Jan Koullen

Hendrik
23-04-2021

Service medewerkers die er geen verstand van hebben.

Na lang wikken en wegen overgestapt naar ziggo. bestelling geplaatst met overstap service.

gebeld met servicelijn kreeg een vriendelijk dame aan de lijn en het overstap probleem zou opgelost worden.

vervolgens mail van kpn dat ze blij zijn dat we bij hun blijven en niet overstappen naar ziggo.

wederom gebeld met service lijn. 6x doorverbonden omdat of ze er geen verstand van hadden of omdat ze de bestelling die ik had gegeven niet vonden enz enz. terwijl dame in de ochtend mij direct gevonden had. service medewerker 8 had mij dan wel gevonden en gaf aan dat wij deze mail konden negeren want het zal wel goedkomen. kpn wederom gebeld niks bekend van opzegging en abonnement loopt gewoon weer een mand door. nou weer voor de lol service medewerker 9 aan de lijn van ziggo net als de vorige medewerker alles komt goed mail negeren en abonnement gaat starten eind mei. volgens bestelling online zou startdatum abonement op 23.04 starten. maar nee hoor ik was aan het liegen. medewerker vriendelijk toch dringend verzocht om een iets andere atitude aan te nemen en nogmaals de bevestiginsmail doorgestuurd zodat ze hetzelf konden zien wat zij gestuurd hebben. desondanks uitgemaakt worden voor dat kan niet en ik heb het zelf aangepast enz enz enz. dus al met al nog niet begonnen met abonement en nu al geen vertrouwen er meer in. gelukkig heb ik nog 14 dagen bedenktijd. die ik natuurlijk na deze ervaring niet nodig zal hebben

Sara

Walgelijk

Jaren lanh probleem met ziggo!

Ieder jaar dat je wou opzeggen wordt je overgehaald/overtuigd/gemanipuleerd met de goede oplossingen, gratis montour, gratis wifi versterkers, nieuwe mediabox, nieuwe kabeld alles en nog wat om et abnonement laten doorlopen een tijdje werkt het goed dan begint de ellende weer.

Internet gaat steeds slechter totdat alles dteedd uit is! 500mb 2 wifi versterker dan download snelheid 2mb!

Opnames kan je niet terug kijken melding mediabox offline!

Verschrikkelijk hoeveel geld Ziggo binnen krijgt en wat ze levert!

Na 7 jaar ervaring met Ziggo, 1 ster is al te veel.

Helena
21-04-2021

Meer dan 4 weken geen TV !

Na mijn verhuizing 5 weken geleden heb ik “mijn ziggo” provider meegenomen. Op mijn nieuwe adres ervaar ik alleen problemen. Een nieuwe kabel gekocht op advies van klantenservice.

Niets is opgelost. Ik zit al langer dan 4 weken zonder tv en zwakke internetverbinding. Schandalig vind ik dat. Monteur heeft mij meegedeeld dat ik een probleem had/heb. Het duurde volgens hem nog zeker 6 weken voordat het opgelost zou worden. Ik ben er echt klaar mee. De monteur is weggegaan maar ook geen feedback gehad. Gewoon niets meer van gehoord hoe en wat. Na 2 dagen heb ik kpn gebeld, is mij verteld dat ziggo nooit een goed signaal kan ontvangen op mijn adres omdat er geen originele kabel van ziggo aangelegd zou zijn. De klanten bij ziggo worden gewoon voor de gek gehouden. Nu nog 4 weken wachten omdat ziggo een maand opzegtermijn heeft?

Andrei
21-04-2021

Money hungry company with anti-consumer policies

Had to move to a new address which was already registered by the owner for internet with a different provider. Ziggo refused to cancel my subscription even though I could not use their internet at the new address. At the same time ziggo had no problem registering two subscriptions at my old address (mine and the new tenant). Money hungry company with anti-consumer policies.

Not to mention that the internet speed dropped all the time.

Mario
20-04-2021

Media Next

Sinds een paar maand is Ziggo overgestapt op het Media next model. Mijn Horizon Box heeft in de afgelopen maand een update gekregen en ons werd beloofd dat het opnemen en de hoeveelheid die je kunt opnemen verbeterd werd.

Maar hier komt de negatieve kant, die natuurlijk nergens belicht werd:

Het opnemen na de update is een verschrikking. Opnames worden an sich wel goed opgenomen, maar na verloop van tijd worden de opnames onbruikbaar. Rode cirkels met een uitroepteken, wat betekent dat je je opname moet verwijderen. Het terugkijken kan dan dus niet meer.

En ik ben niet de enige die dit probleem heeft. Er is een topic op Ziggo met over de 3700 berichten die allemaal over hetzelfde probleem gaan.

Dan zou je dus verwachten dat Ziggo hier wel over communiceert.maar nee.ze zwijgen de boel compleet dood.

Vor mij is dit de spreekwoordelijke druppel. Het is heel leuk om aan te kondigen om de internetsnelheid omhoog te gooien, maar wat heb je eraan als he nooit die snelheid behaalt? Wat heb je eraan als je Ziggo Box gewoon opnames niet kan bewaren? En daar betaal ik 69 euro per maand voor? Als Ziggo hier niet over communiceert en excuses aanbiedt, zie ik mij genoodzaakt om over te stappen.

Branko
19-04-2021

Geloof de verkooppraatjes niet

Wat een *** bedrijf! niet mee in zee gaan! geloof de verkoop praatjes niet! op basis van leugens een contract afgesloten en helemaal niet serieus genomen door klantenservice. Hele slechte ervaringen. Snap niet dat een bedrijf met zulke slechte reviews nog kan voortbestaan. Neem de reviews alsjeblieft serieus

Corrie
19-04-2021

Ziggo go app

Vanaf december 2020 werkt de ziggo go app niet meer. Na aanschaf ( door hun ons opgelegd ) van een media box.

Die geïnstalleerd, en vanaf 20 december al geen toegang meer tot de ziggo go app.

Wekelijks bellen we. Wekelijks weer het hele verhaal doen, en wekelijks te horen krijgen, wij zijn er mee bezig.

Ik snap dit niet . Ze kunnen je wel zo van het ene moment op het ander moment aansluiten, afsluiten en weet ik veel wat allemaal maar dit verhelpen lukt niet.

Wel betalen iedere maand

Ruud
18-04-2021

Geen radio meer op een gemakkelijke oude manier

De nieuwe update van de Horizon is nu erg omslachtig om een zender te zoeken in het verleden alle kanalen met beginnend een 8 waren radio zenders dus box gekoppeld aan versterker met een logitec afstandsbediening hoef je maar een knop in te drukken en je hebt radio bijv: 810 radio 10 nu eerst ook tv aanzetten kanaal via app zoeken en tv weer uitzetten wisselen van kanaal weer tv aanzetten. Gechat met Ziggo en deze verteld onderzoek geweest onder gebruikers en zijn tevreden hiermee. Lulkoek ik wil radio luisteren en geen tv hiervoor aanzetten. Slecht ant woord van medewerker en alternatief een radio box kosten 50 euro wie gooit het systeem om Ziggo toch en niet ik.

Christ
17-04-2021

Mediabox xl ellende

Over internet en bellen heb ik geen klachten en ben ik zeer tevreden maar,

Wij hebben geprobeerd om ons tv abonnement bij ziggo op te zeggen wegens de slechte werking van de mediabox xl, wij zijn al aan onze vierde toe en ik moet en mag eerlijk zeggen dat het gewoon rotzooi is.

Het ding werkt al maanden niet naar behoren, en maar betalen.

Toen ik het tv deel van ons abonnement op wilde zeggen kreeg ik een mediabox next aangeboden.

Wat er niet bij werd gezegd was dat er een nieuw abonnement van een jaar aan vastzat.

Dat zag ik pas toen wij de bevestigingsmail kregen.

Gelijk gebeld en de boel geannuleerd.

Hopeloos is het, je moet verplicht bellen om te annuleren, maar krijgt daar geen bevestiging van in je mail, zo kunnen ze altijd zeggen dat ze van niets weten.

Vandaag voor de derde maal gebeld en weer zouden ze de mail sturen, dus niet.

16-04-2021

Verder nog iets te vragen?

Als mantelzorger van een 90 jarige mevrouw met een Ziggo abonnement en Mediabox Horizon bij Ziggo klantenservice aan de bel getrokken. Haar SBS6 gaf foutcode 2020. Bij het eerste van de in totaal 10 gsprekken in één week tijd kregen we te horen, dat er een kabeltje moest worden vervangen, het tweede gesprek leverde een verzoek tot reset 'fabrieksinstellingen' op, waaruit de Horizon nooit meer zou ontwaken. Vervolgens presteerde de Klantenservice het, om op de acht volgende gesprekken telkens met een andere oplossing te komen, inclusief hun toezegging, dat er eerst met China(!) gebeld moest worden. De laatste keer was ik het zat. Vorige week vrijdag eiste ik, dat het nu maar eens afgelopen moest zijn. Mijn mevrouw was radeloos, want die had inmiddels een week zonder TV moeten leven. Maar de juffrouw van de Klantenservice met een Aziatische tongval weigerde eenvoudigweg te luisteren. Toen ik haar na een weeklang letterlijk van het kastje (Horizon) naar de muur (De hoofdaansluiting) te zijn gestuurd,sommeerde mevrouw een andere Mediabox toe te sturen, antwoordde ze gedecideerd: 'Die krijgt u niet! Heeft u verder nog vragen?'

Ik verzekerde haar, dat ik alleen nog wat te zeggen had: per direct zou mevrouw overstappen naar KPN.

Meteen de aanvraag bij KPN ingediend. Bij het nalopen van de bestelling toch even gebeld met KPN klantenservice. De man aan de lijn nam met veel genoegen onze aanmelding door, beantwoordde vragen en liet geen twijfel bestaan over zijn deskundigheid. Per 6 mei is mevrouw verlost van een incompetente, ondeskundige maar vooral hardnekkig eigenwijs en brutaal operenende klantenservice. Misschien dat de grootste klacht voor Ziggo nooit door de directie wordt erkend: Het falen van het callcentrum, waar zij haar Klantenservice aan heeft toevertrouwd.

Xander
16-04-2021

Zeer onstabiel

Ik ben begin dit jaar overgestapt van KPN naar Ziggo. Ik was altijd zeer tevreden bij KPN heb in de 3 jaar die ik op dit adres woon en de 15 jaar op m'n vorige zelden tot nooit een storing gehad. Helaas is op mijn huidige adres maar 20 mbit beschikbaar en dan begon me wel te irriteren vooral met teams meetings tegenwoordig en Netflix 4K. Dus overstap naar Ziggo met 250 mbit en TV. Nu 4 maanden en er is gemiddeld 2 keer per maand een storing met mijn internet, dan ligt het er gewoon uit voor een paar uur (lekker thuis werken op die manier) ik be zo'n onstabiele lijn echt niet gewend. wanneer het werkt is mijn snelheid wel goed 200-250 mbit.

TV hapert en heel veel blokjes en bijna dagelijks meldingen dat 1 of meer zenders tijdelijk niet beschikbaar zijn (moest de openings F1 race via mijn telefoon naar mijn tv streamen omdat de zender niet werkte!) de interface van de de mediabox next is totaal niet intuïtief en moet regelmatig gereset worden.

Ik weet het wel, ik ga in januari weer terug naar KPN wanneer mijn contract afloopt. liever een wat langzamere lijn die stabiel is dan een snellere lijn waar ik continu problemen mee heb!

Wouter
15-04-2021

Walgelijke marketing

In 3 maanden tijd ben ik door 8 agressieve callcenters gebeld namens Ziggo. Het ene verhaal nog vager dan het andere! Geen respect voor een afwijzing. De één weigert een gesprek te beëindigen en de ander hangt met een nare opmerking spontaan op.

Als ik ergens nooit maar dan ook nooit klant ga worden, dan is het bij Ziggo. Wat een zielloos, smerig bedrijf!

14-04-2021

Schokkerige beelden

Slecht TV via de box, echt schokkerige beelden.

Denk ook na over andere provider, buurman is al naar KPN gegaan.

Wojciech
13-04-2021

Internet valt weg

Ik denk dat internet van ziggo het ergste product is dat ik ooit heb gekocht. Niet erin trappen. Nooit ziggo meer.

Monique
13-04-2021

Slechte klantenservice

Van het ene op het andere moment konden we geen ziggo sport meer kijken en op ons ander toestel zelfs geen enkele zender meer ontvangen. Bij melding van deze klacht besloot de telefonist dat er een monteur langs moest komen. De monteur is inderdaad bij ons geweest en heeft ons erop gewezen dat onze kabels waarschijnlijk niet goed meer waren.

Wij vonden dat vreemd want tot 2 weken eerden deden deze het nog prima.

Uiteindelijk vertelde hun monteur dat het zou kunnen liggen aan het nieuwe signaal dat ze nu uitzenden en een vaag verhaal over interferentie. Ik vraag me af of hij weet wat dat is, uitleggen kon hij het niet. Hij stelde voor dat we nieuwe kabels zouden bestellen waarop onze vraag was of hij deze misschien bij zich had. Daarop heeft hij 2 x 10 meter kabel bij ons gelaten, hij heeft zelf geen “reparaties” uitgevoerd.

Op één van de tv’s hebben we nu een nieuwe kabel aangesloten, dat werkt nu goed. Voor de andere tv moeten we een kleine verbouwing starten maar dat kan nu niet.

De factuur is ook vreemd, daarop staat reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen 1 x € 50 en 110 meter Coaxkabel = € 109.99, totaal komt dat, volgens de factuur, op € 51 .

Hierop heb ik geprobeerd een mail te sturen aan Ziggo om hier duidelijkheid over te krijgen maar dat lukt niet, het is een noreply mail. Dan maar bellen om een emailadres te vragen, dat lukt niet maar ik mag aan de telefoon het probleem wel uitleggen. Deze telefonist gaat navraag doen en kan mijn verhaal niet bevestigen nog ontkennen. Verder kan hij niets voor mij doen, hij kent de monteur niet, zegt hij. Ze gaan de € 51 in rekening brengen, dan moet ik mijn afschriften maar in de gaten houden en als er dan meer wordt afgeschreven moet ik maar weer contact opnemen!

Ik kan mijn klacht nergens achterlaten en deze wordt ook niet inhoudelijk bekeken, wat voor een klantenservice is dit? Dit is te gek!

Angelo
12-04-2021

Opnemen van programma's is gebrekkig

Wij zijn echte seriekijkers. Maar bij Ziggo is dat een hele uitdaging. Afleveringen worden niet opgenomen, of de lijst van opgenomen afleveringen staat helemaal door elkaar gehusseld.

Wat een gedoe.

Met de oude kabelaansluiting ging het allemaal prima, maar sinds de invoering van de Mediabox Next is het drama.