Kim
18-05-2019

Slechte klantenservice

Slechte zaak, de monteur die voor de buurman kwam lost hun probleem op in het kastje op de hoek van de straat en precies op dat moment klapt bij ons internet en tv eruit. De monteur heeft dus nu onze kabel/verbinding gesloopt. Als je dan belt is de eerste optie om een nieuwe monteur te sturen 27 mei (11 dagen later!). Na lang zeuren kan er maandag iemand komen tussen 12-18 uur, alsof we niks te doen hebben, je moet dus zelfs vrij gaan nemen voor andermans fouten en nog steeds 4 dagen geen internet/tv.

Toevallig loopt er later op de avond weer een Ziggo monteur door de straat, maar deze mag niks voor ons doen want die opdracht moet eerst uitgezet worden. Echt een belachelijke service! Volgens de klantenservice is er niet eerder plek maar ik neem aan dat je in je bedrijf rekening houdt met spoedklussen, vooral als je het zelf het probleem veroorzaakt hebt! ?

Roel
17-05-2019

Laagste niveau van colportage aan telefoon

Gebeld door ziggo medewerker (Peter?). met een geweldig aanbod. Ik zou 14 dagen bedenktijd hebben om te beslissen en op eenvoudige middels kunnen repplyen om al dan niet gebruik te maken van aanbod.

Blijkt bij ontvangst van email dat de helft maar gezegd is geworden of te wel bewust of onbewust zaken maar niet genoemd. Platte verkoop.

Binnen een uur kreeg ik een email van mijn huidige leverancier dat een opzegverzoek door ziggo was gedaan.

Een half uur later een email van Ziggo dat bestelling geplaatst is.

Ik wil repplyen kan niet. Ik ga chatten mag medewerker niet opzeggen. Moet bellen en na een poos doorverbonden te worden met een keurig te woord staande medewerker (Wouter). Echter deze heer moest ook weer doorverbinden. Al met al zeer lang bezig geweest om ervan af te komen. Alleen al aan de telefoon een gesprek met wacht van 35 minuten. .

Zonde van mijn tijd, energie en negatieve ervaring.

Al met al meet dan 1 uur tijd gekost.

Advies ga niet in op enige vorm van verkoop als Ziggo medewerkers bellen.

Coen
16-05-2019

Veel beloven en weinig geven

Gisteren totaal 3 uur aan de telefoon geweest met Ziggo. Mijn internetverbinding is slecht. Bij Ziggo zeggen dat mijn signaal te sterk binnenkomt en dat het modem dit niet goed verwerkt. Alles is door Ziggo jaren geleden geïnstalleerd ook de versterker. Willen een monteur langs sturen maar als het aan de versterker ligt moet ik de kosten betalen. Heb gezegd dit niet te doen, daar Ziggo dit zelf heeft geïnstalleerd en niet ik. Doorverbonden naar andere afdeling, wat ongeveer 25 minuten duurde, en daar vertelde mij een vriendelijke mevrouw dat er een monteur zou komen en ik niets hoefde te betalen. Kosten voor Ziggo. Wat scherts mijn verbazing, ik krijg een bevestigingsmail voor de monteur en daar staat in voorrijkosten € 75,- en de te vervangen materialen betalen. Weer bellen en na 1 uur en 20 minuten weer een vriendelijke mevrouw die mij vertelde dat het allemaal om een misverstand ging en dat zei het nu definitief zou oplossen. Gezien alle voorgaande problemen kwam ze met het volgende voorstel: U krijgt de nieuwste media box.x, een nieuwe modem en gratis installatie. Ik vroeg wat me dat zou gaan kosten en het antwoord was: U blijft het zelfde betalen voor uw abonnement wat u nu ook betaalt. Ik betaal € 63,60 inclusief extra Ziggo Safe Online voor 5 app.

Ook het ontving ik een bevestiging en wat blijkt, ik kreeg een nieuw abonnement voor € 64,50 en een mail dat ik mijn Ziggo Safe Online had beëindigd.

Weer bellen en weer heel veel minuten later iemand aan de lijn die mij vertelde dat ik Ziggo Safe Online weer kon krijgen voor € 3,95 p.mnd. extra. Het aanbod van de andere mevrouw om alles op te lossen zonder dat mijn abonnementsprijs omhoog ging had zij nooit mogen doen vertelde men mij.

De dames en heren aan de telefoon kletsen dus maar wat en als het puntje bij het paaltje komt wordt er niets gedaan. Dus 3 uur later, veel ergernis en niets opgelost. Een schitterend bedrijf die Ziggo (maar niet heus)!.

Sas

Beste provider

Ziggo is naar mijn mening de beste provider die je kunt hebben

klantenservice is altijd vriendelijke en helpt je altijd snel naar een oplossing

internet is ook stabiel en haal altijd de internetsnelheid die ze beloven.

digitaal tv doet het ook altijd goed scherp beeld

Nyne
16-05-2019

Bij grote problemen geen oplossingen

Bij problemen hoorde Ziggo het wel aan, stuurde ook regelmatig een monteur en kregen om de haverklap een nieuw kastje. Problemen bleven echter.

Zelfs een keer dat we, voor het nieuwe kastje aangesloten kon worden door een monteur, het oude kastje al was 'afgesloten' dus hadden we geen tv. Ziggo gebeld en die zeiden dat ze het niet direct konden terugdraaien, omdat dat door een meerdere eerst goedgekeurd moest worden.

We hebben bij elk telefoongesprek minimaal een half uur tot een uur aan de telefoon gehangen.

Elke keer dat gezeur zonder goede oplossing zijn wij helemaal zat en gaan overstappen.

16-05-2019

Zakelijk duurder maar geen greintje extra service

Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.

Hoezo power promise.garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk? Hoort daar niet extra service bij?

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.

Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!

Geert
16-05-2019

Kan geen compleet pakket afsluiten

We hebben meerdere keren gebeld met ziggo. De wacht tijden waren bijna een uur.

Toen we contact hadden blijkt dat we geen compleet pakket kunnen aanvragen. Terwijl wij eerder in een informatie gesprek het ons wel beloofde. Nu blijkt dat ze een te kort aan mediabox hebben.

Een tweede box kunnen ze niet leveren.

Zeer slechte zaak. Ze konden 1box leveren en wanneer er een 2e box leverbaar was konden ze niet zeggen.

Andere opties in plaats van de mediabox is voor ons geen optie.

Omdat ze ons niet de gevraagde mediaboxen kunnen leveren durven we geen contract met ziggo te sluiten.

Daniel

VRESELIJK

IN hun jaarverslag 2018 'Waardevolle verbindingen'! De opbouw ervan is gebaseerd op hun bedrijfsdoel: plezier en vooruitgang met elke verbinding.

De verbinding die ik met ze heb is alles behalve plezierig.; onbekwaam, asociaal en onvakkundig.

En klachten worden genegeerd en terug bellen lukt ze ook niet.

Ik hoop niet dat ik ooit iemand tegen kom die vol trots gaat vertellen dat hij/zij werkzaam is bij ziggo. .

Leanne
15-05-2019

Slecht beeld, traag, loopt vast

Jarenlang klant geweest bij KPN. Helaas door een verhuizing verplicht moeten kiezen voor Ziggo.

Ten eerste duurder dan KPN. Ontzettend langzaam in het menu TV-gids, Netflix of Videoland. Loopt vaak vast tijdens Netflix.

Alles geprobeerd wat op hun site staat. Mediabox steeds van stroom af halen en daarna weer opnieuw opstarten.

Je moet zelf uitzoeken of de kabels wel goed werken. Begrijp er niks van. Monteur kost extra geld. Vanaf het begin alleen maar ergernis. Ik zit er nog tot december aan vast. Indien ik dan nog niet verhuisd ben, helaas weer een jaar. Krijg het er Spaans benauwd van. Zo’n heimwee naar KPN.

Ell

Beroerde klantenservice

Nadat de desbetreffende mevrouw mij vier keer in de reden viel, een grote mond gaf en mij niet verder wilde helpen, gaf ik aan graag haar leidinggevende aan de telefoon te willen. Deze waren volgens haar niet voor klachten. Toen gaf ik aan haar naam te willen weten zodat ik een gerichte klacht kan indienen, en toen drukte zij mij weg. Bizar!

15-05-2019

Weer verhoging blijft aan de gang

Elk jaar minimaal 1 of 2 verhogingen dit is de laatste keer ga gelijk opzeggen en een andere provider nemen.

Robin

Slechtste klantenservice ooit

Verschrikkelijk slechte service. Je wordt constant doorgestuurd naar een ander persoon die dan vervolgens niet weet hoe iets opgelost moet worden. Je krijgt halve informatie waardoor jij als klant met extra kosten word opgescheept. Alles duurt ontzettend lang, niemand geeft duidelijk antwoord en daarnaast betaal je belachelijk veel voor iets waar je niet in verhouding iets voor terug krijgt.

Beroerd bedrijf wat gesloten zou moeten worden!

Erika
14-05-2019

Worst ever internet provider

We've had Ziggo for the past 2 years and have constantly struggled to get proper internet. More often than not, Speedtest has proved that we receive less than 5Mbps although we're paying for the top of the range package. Useless trying to contact customer service. Clearly customer service at Ziggo is one of the worst ever departments worldwide that we have dealt with.

Lilian
13-05-2019

Slechte wifi en al helemaal geen tv

Slechte wifi en al helemaal geen tv, alleen 12 en 3.

Wederom prijsverhoging

Wederom gaan de tarieven van ziggo omhoog. Vraag me af waar dit stopt en of het wel terecht is.

Sander

Opzegging Abonnement ZIGGO

Ik heb 21 december 2018 mijn abonnement stop gezet wegens een verhuizing omdat ik op het nieuwe adres een andere provider heb aangesloten. Sindsdien zijn de problemen begonnen. In eerste instantie werd het abonnement per direct gestaakt (iets wat volgens eigen algemene voorwaarden niet mogelijk is), dus gebeld om de laatste maand waarvoor inmiddels was betaald ook nog gebruik te kunnen maken. Hierdoor is er in het systeem iets mis gegaan. Volgens het systeem van ziggo heb ik inmiddels geen internet meer, maar blijk nu weer een tv-abonnement te hebben. Een belletje naar de klantenservice dan maar weer. Daar krijg je te horen dat je een abonnement hebt en dat er voor een heel jaar betaald moet worden. Ik heb geen abonnement meer. Maar dit krijgen ze niet opgelost.

Op dit moment ben ik 5 maanden verder en nog steeds blijk ik een tv-abonnement te hebben volgens het systeem van ziggo. Regelmatig contact gehad, maar begrijpen doen die simpele dames van de klantenservice het niet. Ze blijven proberen geld te innen van de rekening.

Mijn oplossing nu is

Alles storneren en wachten tot deze gasten mij voor de rechter dagen. Want met de klantenservice bereik je niets dan frustraties.

Dan maar de moeilijke, lastige, tijdrovende en geldverslindende weg bewandelen.

Het conglomeraat wat de individu intimideert en dwingt tot betalen zonder dat je iets afneemt.

Ik raad iedereen aan niets meer af te nemen van ziggo. Boycot is de enige oplossing tegen deze monopolist!

Janneke
13-05-2019

Niet anders dan problemen met internet verbinding

WiFi valt heel regelmatig uit (meerdere malen op een dag). Zeer onregelmatig wifi en geen bereidheid op te losse

Niels
11-05-2019

Waardeloze service

Tijdje terug al gelezen dat ziggo de abonnementen met 2,50 gaat verhogen , en deze week de mail van hun dat mijn abonnement dus ook omhoog gaat met 2,50 , nou vindt Belachlijk . merk niks van internet snelheid die gratis verhoogd ging worden , wifi geeft alleen maar problemen , internet meerder keren per week eruit , digitale tv met storingen , klantenservice die je rond uit als stront behandeld .

en dan nog eens 2,50 per maand duurder worden . denk dat ik maar eens ga kijken naar een anderen provider voor internet bellen en tv .

Timo
10-05-2019

Traag internet

Wifi erg traag en valt vaak uit waardoor Netflix en andere digitale diensten erg vaak storen. Nu weer 2,50 per maand verhoging. Schandalig!

Ben blij als het eerst jaar om is en we weer terug naar KPN kunnen

09-05-2019

Bedrogen

Je besteld ziggo met signaal datum 8 mei. Alles lijkt dan prima. 8 mei geen signaal. Bellen. Eerst via doorschakel service 10 wachten. Vervolgens iemand aan de lijn die het zelf niet weet en moet doorvragen aan collega. Even wachten zegt hij. Jawel weer 15 min wachten. Daarna nededeling monteur komt pas over 4 dagen. Tussrn 12 en 6 uur. Dus vrij nemen . Ontstellend slecht hier. Mensen begin NOOIT aan ZiIGGO. Wij hebben nu al spijt. Krijg je wat geld terug? Beter gewoon tv kijken toch. Waardeloos dit