Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na een halfuur en 5 doorverbindingen later werd mij verteld dat ik in de wachtrij stond die gemiddeld 15 minuten ging duren. Internet ligt er al dagen uit, verschrikkelijk bedrijf.
Ik heb vandaag gebeld met Jaylo Diggemans . Onze horizon box had voortdurend storingen. Hij heeft goed geluisterd naar de klachten en heeft optimale service geleverd. Het probleem werd serieus genomen en door hem naar zeer volle tevredenheid opgelost. heel hartelijk bedankt voor een super accurate, snelle en zeer klantvriendelijke service.
Bij ziggo kan je geen smartcard meer activeren, ja alleen huren voor 2,- per maand per tv. Ook max. 3 smartcards! ik heb 4 tv's lekker dan. Wie denkt ziggo wel dat ze zijn om dat te bepalen! Laat die keus lekker bij de klant jaaa.Maar je ziet het ziggo wordt te groot en luisteren niet meer wat de klant wil. ook die telefonie tikken per minuut, ja hoor gewoon terug in de tijd met ouderwetse tikken per minuut en lekker cashen. extra lijn? hup weer extra maandelijkse kosten, een voip provider rekent dat niet, en ook geen tikken per minuut etc. Verder lekker symmetrich up en down-load? vb. 40Mbit down en 4 up? leuk als je van buitenaf bij je NAS wil. Sinds ze samen zijn gegaan met UPC een grote monopolist en geldmachine geworden
Ik nam Ziggo als provider, omdat mijn ouders ook Ziggo hebben. Toen de monteur kwam om zowel de tv als wifi te installeren ging alles prima. Aansluiting was verouderd dus heeft ze vervangen. Toen ik weg moest, en mijn moeder bleef om te wachten tot ze klaar was, ging het echter mis. Ik kwam thuis en niks deed het of was geïnstalleerd. De monteur had tegen mijn moeder gezegd dat ik de tv zelf maar moest doen omdat ze naar de volgende klant moest, en de wifi vanzelf wel ging werken. Nou niet dus. Ziggo 2 uur aan de lijn gehad, konden niks voor me doen, behalve een monteur 4 dagen later voor me regelen. Als ik het zelf zou regelen zou het de volgende dag nog kunnen, lekker geregeld dus. De monteur die een dag later kwam vertelde dat de aansluiting die er nieuw op was gezet, totaal niet goed was geplaatst. Dit moest dus opnieuw gedaan worden. Hij deed dit prima. Eind goed al goed, maar wel veel stress, moeite en een dag zonder wifi/tv voor niks!
Zins een maand klant bij Ziggo omdat mijn oude provider KPN niet het kwaliteit kon waarborgen in mijn nieuwe woonplaats.
Erg jammer ben altijd erg tevreden geweest over KPN.
Bij Ziggo mij zelf aangemeld met een start datum, er zou gratis een monteur komen om de boel te installeren.beste man of vrouw nooit gezien.
Dan zelf alles maar instaleren dat is prima te doen maar het gaat om het principe.
Waar ik totaal niet over te spreken ben is het kwaliteit en stabiliteit van het internet.
Om de haverklap is er wel een storing.
Ben 10 jaar klant geweest bij KPN en de storingen zijn op 1 hand te tellen.in de eerste maand bij Ziggo zit ik er al over heen.slechte ervaring snel oriënteren over er een andere provider dekking heeft hier.
Bij iedere f1 grand prix , alleen maar storingen
Zeer dure provider gooit de prijs omhoog zogenaamd met excuus het netwerk stabiel te houden. Andere providers zijn bijna de helft goedkoper. Daarbij hebben ze vaak storingen. En kapotte modems de klachten rijzen de pan uit daarom moet je ook lang wachten bij de klantenservice. Die ook zomaar de hoorn erop gooien. Niet aan beginnen deze provider is te duur , als je opzegd komen ze met een aanbieding om je aan het lijntje te houden. Trap hier niet in! Want dan zit je weer aan een nieuw contract vast. En daarna gooien ze de prijs weer omhoog elke keer met 2.50euro
Hele harde werkers die er alles aan doen om de klant tevreden te stellen de klachten die ik hier over ziggo lees zijn inderdaad 9 van de 10 keer niet hun probleem .
de klachten worden vaak niet duidedlijk weer gegeven ja mijn internet doet het niet maar er staat geen onderbouwing bij en het is wel zo dat het vaak aan een slechte bekabeling te wijten is als er onvoldoende bereik is dan ziet ziggo dat van binnen uit en krijgt u een monteur en de wachttijd omtrent de telefoon is u bent niet de enige die belt de horizon media box next is echt een fantastisch apparaat top gedaan ziggo. kees.
Vanaf nov. 2018 abb bij Ziggo, 1 en al ellende! Internet heeft het nooit goed gedaan, meerdere monteurs langs geweest (als ze al langs kwamen, want kwam ook keer gewoon niet opdagen ) en al het aparatuur is al vervangen en zelfs de kabels! Uiteindelijk ziggo opgezegd. Bieden ze me korting aan als ik nog een jaar extra blijf!
Na flink mijn onvrede te hebben geuit, bieden ze het maximale aan, de maand juli gratis GEEN internet. god wat vriendelijk! Heb liever mijn geld terug of een gedeelte hiervan. gaat over bijna €400,- dat ik betaald heb aan diensten die me niet geleverd zijn!???
Ben zeer tevreden over Ziggo. Ze leveren een snel betrouwbaar internet. Ik krijg binnen wat ze beloven. Tv van goede kwaliteit en zonder storingen.
Had in het verleden ziggo als internet tv en bellen ging fout naar zoveeel bellen en ze doen er niks aan om het te verhelpen mijn internet deed het niet slecht signaal ben overgestapt naar kpn prima bedrijf altijd tevreden maar toen ik mijn mobile abonement wou verlengen bij vodafone hebben ze me ziggo aangesmeerd met veel korting dat ik het wou proberen met 1 maand opzegtermijn maar helaas was me opa overleden kon niet op tijd stop zeggen was het helemaal vergeten ik betaal voor iets wat ik niet kan gebruiken heb 3 keer monteur thuis gehad powerpromis helpt ook niet zat tot december vast aan ziggo maar nu er prijs verhoging zit mag ik opzeggen eindelijk van ziggo af nooit maar nooit meer ziggo
Een week of 3 geleden gebeld omdat de box uit zich zelf steeds ging resetten. Gebeurd niet als box s’nacht uit staat. Toen werd me verteld dat ik in aanmerking kwam voor de nieuw box Next. Gisteren gebeld, toen kreeg ik te horen dat ik hem niet kreeg om dat ik een abonnement heb met 50 mb, dat moet naar 100. Dat ga ik dus niet doen, ik heb zat aan de 50, en bovendien moest ik dan 7.50 meer gaan betalen. Dat is dus samen met de vorige verhoging een bedrag van € 10,00. Dat is veel te veel, ik heb niet meer nodig dan de 50 en kijk alleen NPO 1 en RTL 4,5,6 en 9. Wat me dus mateloos stoort is het fijt dat de ene medewerker dit zegt en de ander dat. Is dus niet voor eerst dat ik dat mee maak bij Ziggo voorheen UPC.
Ziggo gebruikt systemen om gegevens te verwerken, die wijzigingen niet direct mogelijk maken. Het duurt soms meer dan twee dagen. Geen directe oplossingen zijn mogelijk. alleen ergernis.
Dit terwijl hun producten voor tv, internet en vast bellen erg goed zijn.
Zomaar ff. Ziggo verhoogt het abonnement voor elke klant van ziggo met 2 euro 50 maal 4 miljoen klanten. Dat is 10 miljoen cashen in één klap. Als standaard antwoord krijg je dan te horen. Op peil houden van ons netwerk zonder dat ze precies uitleggen wat dat dan inhoudt. Dus daar heb je 10 miljoen voor nodig? heb zelf via de facebook pagina een paar vragen gesteld over hun beroerde netwerk want ze hebben klaarblijkelijk 10 miljoen nodig om hun netwerk op peil te houden. Uiteraard krijg je dan standaard antwoorden te horen die ook al in de mail staan. Kijk, 2 euro 50 haal ik zowel uit mijn zak maar mij gaat het erom dat deze graaiers gewoon ongelimiteerd hun gang kunnen gaan om hunzelf maar te verrijken zonder dat mijn product er ook maar één seconde er beter van wordt! graaien en cashen maar! en oh ja. Dat is dus 10 miljoen elke maand! oftewel 120 miljoen op jaarbasis! geloof jij nog die uitleg van hun?
Voor alle duidelijkheid: dit is 2019. Vijf! Dagen gewacht, nadat internet en tv eruit lagen. Monteur komt om vast te stellen dat het probleem buiten mijn huis ligt. Kabel stuk getrokken door iemand of iets. 28 mei, dat is over 8 dagen al, kont iemand de kabelproblemen localiseren. Of het dan ook gemaakt wordt hangt weer af waar de kabel precies ligt ( particuliere grond of gemeentegrond) Heb begrepen dat als er ergens een stroomkabel of watertoevoer stuk gaat dat het nooit 2 weken duurt. Dat is een basisvoorziening. Uren gebeld en gebaald met de ‘geweldige’ helpdesk. Ga hier niet herhalen wat er allemaal gezegd, beloofd en ontkent is. Kortom 2 weken geen internet/ tv van Ziggo. Vandaag kwam het bericht dat de abonnementsprijs ‘slechts’ met €2,50 pm wordt verhoogd. Reden: een nog betere service en snel internet en prachtige tv. Alleen wij nu even minimaal 2 weken niet
De opstart met Ziggo is vrijwel niet te doen in omgeving Rotterdam wegens grote hoeveelheden bestellingen. Hierdoor hadden we pas 3 weken ná het afsluiten van een abonnement een internet,- en TV verbinding.
Maar zodra die er eenmaal is. jeetje. Wat een enorme snelheden. Ze beloven 85%, maar bij ons zit dat er ruim boven. Met een dikke 175mb/s download, en 14mb/s upload zijn wij ruim tevreden.
Heb je dus geduld voor een extreem goede dienst? Kies dan zeker Ziggo.
Verschrikkelijke services. Monteur leek zwak begaafd. Wist de zenderontvangstcode Vd regio niet. Haalt nieuwe coax blijkt dat deze niets door de leiding kan. Zegt meneer moet je electricien bellen.
Een dikke 0 v ziggo
Heel irritant dat het IP-adres bijna wekelijks verandert. Hierdoor kan ik niet inloggen op mijn werk via mijn computer, maar moet ik steeds weer dat veranderde IP-adres weer doorgeven. Zeer frustrerend! Volgens Ziggo komt dit door een particulier abonnement. Maar wat is dit voor onzin? Jammer genoeg kan ik niet overstappen, omdat we hier in de regio aan Ziggo vastzitten anders had ik dit allang gedaan!
Ik heb div. keren gebeld met de vraag of Ziggo mijn naam goed wil noteren. Nu zelfs na 3 verzoeken, is er niets verbeterd. Een kind van 6jaar oud, kan mijn naam foutloos schrijven. Kennelijk werken er buitengewoon domme lui bij ziggo. Het is maar dat u het weet.
Overstap naar Ziggo was een nachtmerrie. Meermaals na de klantenservice gebeld dat het niet goed gaat. Zou na 3 werkdagen opgelost zijn, maar inmiddels zijn er al 2 weken voorbij met nog geen resultaat. Vandaag weer een half uur kwijt door de klantenservice en wordt de verbinding verbroken. Wat een tijdverdrijf dit bedrijf.