05-11-2009

Bij het schorsen van mijn auto had een van de callcentermedewerkers van de ANWB een fout gemaakt, wat het begin was van een lange lijdensweg.

Een maand later kreeg ik weer een factuur voor verlening van mijn verzekering en een nieuwe groene kaart. Allemaal terwijl mijn auto gewoon geschorst was.

Ik bellen met ANWB, waarbij mij werd verteld dat ik die rekening niet hoefde te betalen. Een dag later werd het dan toch afgeschreven van mijn rekening, waarop ik het weer gestoneerd had, volgens afspraak.

Toen kreeg ik een aanmaning, en ik weer bellen. Werd me verteld dat ik toch moest betalen. Dat ik een naam wist te zeggen wie had aangegeven dat ik dat niet hoefde, maakte niets uit.

Ik zou uiteindelijk 2 teruggavens krijgen werd mij verteld. Een direct, en een bij opzeggen.

Een maand later werd er WEER geld afgeschreven. Ik zou weer andere teruggaves krijgen, maar tot op de dag van vandaag niets.

Ondertussen heb ik al mijn verzekeringen bij de ANWB opgezegd en wil ik er niets meer mee te maken hebben.

De callcentermedewerkes spreken elkaar tegen en zijn niet behulpzaam. Steeds schrijf ik op met wie ik spreek en over wat, maar daar hechten ze geen waarde aan.