Beste mensen. Ik zie dat iedereen problemen heeft met Lebara over klachten en slechte communicatie met de telefoon medewerkers door heel slechte verstaanbare mensen die geen goed Nederlands kunnen spreken
Ik heb ook een abonnement per 1 december wat zomaar geblokkeerd is.
Is het niet verstandig om met zijn allen deze problemen via de rechterlijke weg over te geven. wij zijn bij Lebara gewoon een pispaaltje.
Te lang om hier uitgebreid op te schrijven. Een korte samenvatting:
Meerdere malen fout advies gekregen van de klantenservice en meerdere leugens van de klantenservice.
Geen aantekeningen gemaakt bij de kl.service.
Zou bevestiging gemaild krijgen is niet gebeurd. Ander abonnement gekregen dan ik gevraagd heb (duurdere).
Klantenservice vaak slecht te verstaan door accent.
Klachten formulier 4 x ingevuld en opgestuurd en na 3 weken nog geen reactie!
Zelfs medewerkers gesproken die op de hoogte zijn van dit slecht werkend bedrijf
Nooit meer LEBARA!
Vandaag ben ik overgegaan van KPN naar Lebara met twee mobiele nummers. Wat een spijt heb ik. Een simkaart is niet te activeren en de andere simkaart is een prepaid, terwijl ik een sim only contract heb afgesloten. Vier keer de klantenservice gesproken en iedereen zegt wat anders. Uiteindelijk wist ik niet waar ik aan toe was. Contact opgenomen met de KPN en zijn gaan nu voor me aan de slag zodat ik weer klant bij hun wordt. Liever meer betalen dan dit gedoe. Niet aan beginnen! Ik hoop maar niet dat ze geld blijven afschrijven….
De bedoeling was om over te stappen naar vodafone. Zeggen ze bij Lebara nu dat wij het contract verlengd hebben met 2 jaar. Is gewoon niet waar. Mails, bellen en chatten we hebben alles geprobeerd. Ze gooien gewoon op als je belt. Gevraagd naar bewijs van verlenging, hebben ze niet.
Onbeschoft word je behandeld , ze laten je niet uitpraten en niks is hun fout.
De één zegt dat we via de mail verlengd hebben de ander zegt via de app op hun site. Dus stopzetten kan, maar wel nog bijna 2 jaar doorbetalen. Nooooit meer Lebara voor ons
Ik raad het niemand aan! de grootste dieven en fraudeurs.
Absoluut niet tevreden. Lebara zegt als je een sim only abonnement neemt en nummer behoud wilt zeggen wij je oude abonnement op en regelen nummer behoud. NIET DUS! Terwijl ze er wel mee adverteren . Contact via de telefoon was ook een drama! Uiteindelijk mijn net afgesloten abonnement dus laten cancellen. Benieuwd of dat WEL goed gaat. Dan maar iets meer betalen maar bij Vodafone is het in elk geval wel allemaal heel duidelijk
Slecht bereikbaar slecht internet
Rare kosten
Er is bij mij twee keer om boven de 35 euro te betalen omdat ik zogezegd buiten me bundel was maar nu ging ik het ma kijken gelukkig word alles opgeslagen en nu zag ik dat ze voor 107 mb 10 euro vragen aks je buiten je bundel gaat
Terwijl me abonnement 10 euro boor 20 gb is
Vind dat best boeven praktijken
Ze blijven afschrijven van je rekening als je je SIMonly abonnement hebt opgezegd. Ik had een abonnement die ik maandelijks kon opzeggen. Daarnaast moeilijk om contact te krijgen met de klantenservice. Afrader!
Ze sturen je 1x een rekening en als je die per ongeluk vergeet of niet betaald geen betaalherinnering, maar meteen incassobureau op je af sturen.
Bij wet is betaalherinnering verplicht, maar heeft dit bedrijf geen boodschap aan.
Normale kwaliteit, maar owee als je een contract wil beëindigen voor iemand die is overleden, dat kan pas als het contract afloopt.
Te bizar voor woorden.
Na twee weken alle data op heb elke keer date uit gezet hoe kan dit?
Hoe kom ik van jullie spammail af? Jullie maken gebruik van spambedrijf Frikicars uit Spanje. Als je op afmelden klikt wordt het spammen alleen maar erger. Ik krijg nu dagelijks spam voor Lebara namens dit vervelend spambedrijf. Hoe vaker je op afmelden klikt hoe vaker je spam namens Lebara krijgt. Inmiddels zijn dat 3 berichten per dag. En blijkbaar vinden ze dat bij Frikicars leuk want per dag komen er nu ook 15 spamberichten voor andere "aanbiedingen" binnen. Val mensen niet lastig met die onzin door zo'n misselijk spambedrijf in te schakelen.
Zonder medeweten verlengen zij je contract voor 2 jaar, na einde contract. Enige mogelijkheid die zij aangeven is om het af te kopen. Nu kan de kpn niet het nummer porteren en zitten wij nog steeds bij deze oplichters
Er wordt bij mij elke maand onverwachts 35 euro afgeschreven van mijn rekening. Ik ga niet over mijn limiet en gebruik mijn buitenland tarief ook niet. ik heb een abo van 10tje per maand wat er ook nog eens af gaat.
Nauwelijks bereikbaar en niks wordt opgelost. Als ze willen verlengen kunnen ze je ineens wel bereiken. Nooit meer lebara!
Abonnement verlengd per. 1 augustus en direct volop problemen. Bel je 1200 kletsen ze over je vraag heen verwijzen je naar data deze je al diverse malen opwaardeer , dan is het je zit boven je bel bundel terwijl je onbeperkt bellen hebt. Niemand helpt je fatsoenlijk wel factureren maar geen fatsoenlijke dienst je wordt Sim geblokkeerd. Kut bedrijf is dit oplichters ga consumenten bond en rechtsbijstand erop zetten want wat ze aan de tel aangeven is wij kunnen uw abonnement stop zetten maar u betaald wel uw gehele nieuwe contract door oplichters
Het is dat ik geen minscore kan geven. Hierbij mijn ervaringen met Lebara.
Online een sim only pakket afgesloten en mijn nummer geactiveerd. Vervolgens melding dat m'n nummer geactiveerd moet worden. Klantenservice: je moet het contract opzeggen om een nieuwe aan te maken. Ze zouden me een mail sturen (niet gebeurd en nummer nog steeds op actief). Inmiddels is er 12,50e afgeschreven. Klantenservice: er staan geen gegevens meer van mij in het systeem, we kunnen je niet helpen. Verkoopafdeling: we kunnen geen contract afsluiten want er staat nog iets geactiveerd, of je de klantenservice wil bellen. Klantenservice (structureel 9 mensen voor je.): nee hoor, geen gegevens, we kunnen je niet helpen. En de optie op hun site om het contract op te zeggen werkt niet (error).
Ik heb intussen de bank gebeld om het bedrag te storneren. Aangifte bij de politie gedaan van oplichting. Klacht ingedient lebara zelf -> geen reactie. Inmiddels is klantenservice onbereikbaar.
Binnen een paar minuten 9gb data gebruiken het zou kunnen?
Echter telefoon zat in mijn zak raar dus.
Contact opgenomen sorry in ons systeem staat dat u dit hebt gebruikt.
Mijn vraag maar waar aan dan en binnen een paar minuten dat kan toch niet.
In ons systeem staat dat het zo is en dan is het zo.
Raar maar ik moest maar een klachten formulier invullen.
Drie keer gedaan geen enkele reactie
Nooit meer Lebara
Nieuwe simkaart gekocht waar beltegoed op zou staan, er stond echter niets op bij opwaardering gold een actie waarbij het opgewaardeerde bedrag verdrievoudigd zou worden. Dit gebeurde echter niet. Op berichten naar Lebara word totaal niet gereageerd. De service is helaas
van hetzelfde lage niveau als hun tv reclame!
5 euro opwaarderen en 15 euro bel/sms tegoed
Trap hier niet in want je belkosten zijn mega per minuut
Ik ben er ook ingetrapt nieuwe sim plus 5 euro opwaarderen, maar geen 15 euro zoals de deal was.
Bizar dat ik hier ook de ervaring van anderen, met Lebara mag lezen.
Sms je betaald je blauw, net zo blauw als het sim kaartje blauw is!.