Menzis reviews

3.7

Nicole
11-01-2016

Hoe moeilijk kunnen ze het maken.

Je krijgt een mail dat ze weer eens zorgkosten hebben gemaakt en die kun je via je digid code bekijken of je kan bellen. Bij ons verloopt die code altijd zodat hij niet meer werkt dus moet je bellen. Ja mevrouw daar kan ik niks over zeggen want deze kosten zijn van uw man ggrrrrr. Dan moet hij zelf bellen (of andersom). Nou dan weet je eindelijk waar de kosten voor zijn en vraag je om een betalingsregeling. Nee dat kan niet omdat uautomatisch incasso heeft dan moet u eerst storneren als het afgeschreven is en dan mag u weer bellen voor een betalingsregeling! Nou dan wil je via internetbankieren het terug halen. Maar dat gaat niet want het is doorlopend automatisch incasso. Nee mens mens wat ben je mooi. Heb nu alweer spijt dat ik gebleven ben. Volgend jaar toch maar de wijze beslissing nemen en niet collectief bij Menzis maar een beetje meer betalen en wel goede service.

Astrid
08-01-2016

Oplichters zijn het

Ik had altijd een tandverzorging 2 pakket maximale vergoeding 750 per jaar. Per 2015 ging Menzis zijn pakketten anders noemen. Op mijn polis kwam tandverzorging 500 te staan, met je raad het al een vergoeding van maximaal 500 per jaar. Direct opgeschaald naar 750 natuurlijk. Wat zegen die oplichters? Je krijgt een jaar wachttijd want je hebt je verzekering naar beneden gezet! Geen vergoedingen dus! Lekker makkelijk steeds je pakketten anders noemen en dan klanten met wacht tijd opzadelen omdat ze het zelfde verzekerd willen blijven en zij niks hoeven uit betalen. Ik ga zo snel mogelijk bij ze weg. Als ik mij verzeker voor 750 wil ik dat ook blijven en niet zonder verleg nar beneden worden gezet en dan nog een jaar wachttijd ook omdat ik me bij verzeker. De wereld op zijn kop. Oplichters zijn het. Ben al meer dan 20 jaar bij ze, ze heette toen zelfs anders, maar nu ga ik bij ze weg.

Miryea
06-01-2016

Goede zorgverzekeraar

Ik vind Menzis op zich geen verkeerde zorgverzekering, het kan natuurlijk altijd nog beter. Maar dat is bij iedereen wel denk ik.

Esther

Factuur

Bizar dat je na 8 maanden nog een factuur kunt krijgen van iets terwijl hij(net terug kijkend) al in april 2015 is verwerkt onder de zorgkosten....

Mens wat ben je mooi...

De boodschap die hun reclame mij geeft vind ik geweldig.

We zijn allemaal anders maar Mens wat ben je mooi.... Geld voor iedereen... ;-)

De beste zorgverzekeraar

Vanaf kinds af aan (eerst bij mijn ouders op de polis) al verzekerd bij Menzis. Goede dekking en de zekerheid van zorgvergoeding. Klantenservice prima. Misschien betaal je wel iets meer, maar dat verdient zich terug. Zelfs collectief verzekerd via mijn werkgever dus ook nog eens leuke korting. Voor mij geen andere zorgverzekeraar dan Menzis!

Toon
01-01-2016

Betrouwbaarheid

ik raad een ieder zorgverzekering Menzis aan omdat menzis een betrouwbaar en goed bedrijf is vooral als je ziek word kun je echt op menzis vertrouwen over de dekking mvg ajj de jong

Geke
01-01-2016

Prima zorgverzekeraar

Snel en gemakkelijk contact en ze geven goed advies. Ik ben er erg tevreden over. Alles online ook snel geregeld, en in Mijn Menzis spaar je ook nog punten voor leuke kadoos, ik ben er blij mee.

Aad
31-12-2015

PMA, doet het met bonus

In 2015 zijn wij overgestapt naar PMA, wij zaten bij Menzis.

PMA blijkt een onderdeel van Menzis te zijn met dezelfde voorwaarden. Maar dan nog voordeliger dan Menzis zelf.

Het aantrekkelijke was dat we aan het eind van 2015 ook nog een bonus kregen van PMA

Dat is nog eens goede zorg

Klaas-Jan
31-12-2015

Goede service voor een betaalbare prijs.

Je wordt snel en deskundig geholpen voor een redelijke vergoeding.

Anne
27-12-2015

Goede service

Onlangs heb ik met Menzis contact opgenomen, omdat een factuur die ik gedeclareerd zou krijgen nog niet uitbetaald was. Ik heb met Menzis gebeld, het heeft even geduurd maar ze deden er alles aan om alles opgehelderd te krijgen. Deze service was super!

Hennie
27-12-2015

Goede service Menzis

Ik ben via PMA verzekert bij Menzis, en dit bevalt me erg goed. Je krijgt korting op de zorgverzekeringen en aan het einde van het jaar ook nog een bonus terug. De meeste rekeningen worden direct betaald, en mocht je moeten declareren dan staat dit binnen 14 dag weer op je rekening. Ik kan dus ieder aanraden om een te kijken op de PMA/voordeel site en de premieś te bekijken van Menzis

Chantal

Menzis

Ben al vele jaren lid bij Menzis en heb echt nog nooit problemen met ze gehad.

Altijd behulpzaam mocht je vragen hebben.

En zelfs goede begeleiding bij het helpen kiezen voor een nieuwe zorg verzekering.

Top

Menzis

ik heb met menzis een goede ervaring

zijn heel klant vriendelijk en je word goed geholpen als er wat is ik raad ieder aan om naar menzis te gaan

Desiree

Goeie zorgverzekering

heb nog nooit geen problemen gehad tot nu toe als je ze belt staan ze je vriendelijk te woord en proberen als het kan een oplossing te vinden ze denken met je mee en geven je goeie adviesen

Dinie
16-12-2015

Denkt mee

Echt een verzekering voor mensen zoals ik denken mee om oplossingen te zoeken en te bedenken ben al meer dan vijftig jaar lid een verzekering die ik hoog in het vaandel heb zitten.

Olga
16-12-2015

Top bij Mnezis

Nu sinds een jaar verzekerd bij de Menzis en het is een fijne zorgverzekeraar, vriendelijke en goed ingelichte klantenservice, declaraties worden snel geregeld en vergoed. Al met al dus best heel tevreden hiermee.

Ans

Mijn zorg verzekering

Ik ben daar altijd snel en correct geholpen.

Marina

Moeilijk doen

Mijn verzekeringsmaatschappij is een ster in het moeilijk doen. Als je over iets opbelt, wordt er niet naar je geluisterd, maar telkens het zelfde uit het hoofd geleerde verhaaltje verteld. Staan niet open voor menselijke argumenten.

Wil je iets geregeld krijgen, moet je de gekste dingen uitvoeren. Operaties in het ziekenhuis waar ik patiënt ben worden door hen niet vergoed, terwijl andere zorgverzekeringen die operatie in mijn ziekenhuis wel vergoeden, daar kom je dan pas achter als je een operatie nodig hebt. Nu kan ik naar een ziekenhuis waarvoor ik heen en terug 220km moet reizen, te gek voor woorden.

Marian
15-12-2015

Fantastische zorgverzekeraar die met je meedenkt

Ik heb meerdere keren hulp nodig van mijn verzekeringmaatschappij en ze denken altijd met me mee. Mijn kosten vallen gelukkig meestal reuze mee. Ik ben vanwege fysiotherapie en medicijngebruik extra verzorgend verzekerd. Maar toch krijg ik altijd netjes op papier hoeveel mijn eigen bijdrage nog is en waarom ik eventueel iets moet bijbetalen. Heel overzichtelijk ook!