Tele2 reviews

2.3

Joyce
16-05-2017

Abonnement

Tele 2 eerste 2 jaar goed nieuwe abonnement genomen weer voor 2 jaar en die word al meer als een jaar niet in hun systeem gezet facturen kloppen niet met de afschrijvingen al meer als een jaar aan het bellen elke keer duurt het 14 dagen dat ze me abonnement zouden oplossen nu meer als een jaar verder hebben ze eindelijk me abbo erin gezet maar pas op 24 april 2017 tot 25 april 2019 terwijl ik de telefoon al in 16 02 16 heb gekregen klacht in gedient 4 weken geleden en tot heden word er weer niks mee gedaan me factuur klopte ook weer niet ineens 84 betalen en dan bel je zeggen ze dat ik 72 teveel betaald heb echt een heel slordig bedrijf die duidelijk de zaken niet op orden heeft en zeker niet kan bijhouden

11-05-2017

Telecom maffia

Vanaf 1999 klant bij Tele 2 maar een steeds verder teruglopende internet snelheid waarbij de t.v. Enkel maar stilstaand beeld te zien gaf ,een niet te bereiken helpdesk dit bedrijf eruit gegooid de laatste nota zou 4 dagen abonnementsgeld moeten zijn maar nee een volledige maand werd in rekening gebracht het teveel betaalde kon ik terug vorderen middels een te downloaden formulier maar de ervaring van terug betalen is dat mijn dochter/schoonzoon wel 11 maanden en vele telefoontjes kreeg retour gestort. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf niet bij machten is om een juiste nota te produceren en zich verschuilen met de nergens opslaande kreet automatische incasso kortom volkomen debiel. Ik raad een ieder aan zo spoedig mogelijk over te stappen en voor wie aan hetzoeken is dit bedrijf zeer zeker niet te kiezen.

Odi
09-05-2017

Tele2 behandeld je al supersnel als wanbetaler

Na een bijna een jaar een compleet pakket te hebben gehad van tele2 sloot tele2 mij ineens af omdat ik een maand te laat had betaald. Uiteindelijk een week zonder televisie en internet gezeten, en natuurlijk maar liefst €70 incasso en heraansluitkosten. En dit allemaal om een bedrag van €44 Tenslotte komt Tele2 ineens met een eenmalige verhoging van maandbedrag omdat ze ineens een andere manier van berekenen hadden bedacht. Dit word zonder duidelijke uitleg aan je opgedrongen. Ik heb inmiddels mijn abonnement afgezegd en toch presteert tele2 om mij weer een week voor de officiële beëindiging af te sluiten van het internet en televisie. En natuurlijk is het restbedrag meteen weer via een incasso gestuurd. Blijkbaar werkt Tele2 graag samen met een incasso als verdienmodel voor beide? Who knows.

Panlinus
08-05-2017

Haperende internetverbinding

Ik ben al enige jaren abonnee bij Tele2. Ik had tot dusver steeds tv en internet ( geen telefoon via tele2 ) en dat werkte naar tevredenheid.geen enkele klacht mijnerzijds. Nu heb ik mijn tv abonnement opgezegd ( waarom?. omdat er geen mallemoer meer op tv is dat mij nog boeien kan.daarom dus!) In afwachting van de dingen die komen gaan, heb ik de tv alvast volledig afgekoppeld, want ik kijk er toch nooit meer naar. Sinds die tijd valt regelmatig mijn internetverbinding weg als ik op mijn computer bezig ben. Erg ergerlijk en beslist onacceptabel, maar wat doe je eraan? Gezien de ervaringen van iedereen hier met de ver beneden gemiddelde intelligentie binnen het tele2 callcenter, waar steeds wisselende studentjes ongeïnteresseerd een zakcentje zitten bij te verdienen, doe ik niet eens een poging om ze nog te bellen. Ik schrijf ze direct aan. Dat kan voor iedereen die het interesseert via dit adres: Tele2 postbus 22697 1100DD Amsterdam.

DAT komt wel op het juiste adres terecht en wellicht als we met z `n allen dat adres gaan bestoken met onze klachten, dat er dan eindelijk eens iemand achter de helpdesk geplaatst wordt die eerst een terdege opleiding heeft gehad om met alle problemen accuraat om te gaan, zodat betalende klanten niet langer van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd worden.

Corry
04-05-2017

TELE2 BLIJFT HAPEREN

Krijg je een nieuw modem, krijg je er twee. Bestel je 2 retourdozen, krijg je er weer twee. Nu heb ik er dus VIER.

Dit heet kwistig met TELE2.

Johannes
04-05-2017

Oplichters!

Abbonoment met telefoon gekocht na een jaar telefoon stuk vevolgens een regeling weten te treffen abonement Op te zeggen en de telefoon afbetalen en een andere telefoon en abbonement genomen alles stond genoteerd (zij men) dus een nieuw abonement gekregen met andere telefoon van afspraken wisten ze toen ineens niks en ik moest nog even 27 euro extra aansluitkosten dr bij vervolgens met 2 abbonementen opgescheept wanneer je opbelt word je van het kastje naar de muur gestuurd zulke organizaties moeten opgedoekt worden

Jantje
01-05-2017

Mag niet klagen

Had eerst van UPC internet + bellen.mijn god .wat een elende echt om de 14 dagen had ik een probleem dan was mijn up weer niet goed en soms had ik gewoon geen internet, ja ja je raad het al algeme storing haha.ooo wat erg zijn die lui, ben er toen mee gestopt, had er schoon genoeg van, heb alleen nog HD tv van UPC/Ziggo genomen de rest hoef ik niet meer van hun . zit nu al bijna 2 jaar bij tele2 internet plus bellen . in die tijd geen storing meer gehad goede douw + up en altijd vaste telefoon,wat dat betreft toppie Tele2 !

Michel
26-04-2017

Al maanden geen snelheid'of beter traagheid, genoeg om TV te kunnen kijken.

Ik heb sinds 2011 een 'alles in 1' abbonnement bij Tele2. Dit heeft jaren goed genoeg voor mij gewerkt. Absoluut niet snel te noemen, maar zoveel heb ik niet nodig. Ik download zelden iets. Gebruik internet meestal voor Facebook, e-mail en simpele spelletjes op de tablet. Hier heb je niet veel voor nodig. Echter sinds afgelopen kerst is de snelheid zo dramatisch slecht geworden dat TV kijken niet meer mogelijk is. Af en toe eens een dag of paar dagen tussendoor dat het ineens wel weer werkt, maar meer niet dan wel. 3 weken geleden eindelijk een nieuw modem gekregen, na 6 jaar, wat iets stabieler internet gaf, maar nog steeds niet meer MB's. Hierbij ook een nieuwe TV box, die zowaar 1080P weer kan geven. Zat dus al 6 jaar naar 1080i maximaal te kijken. Nog geen 2 dagen later WEER geen TV. Weer was de internettraagheid zover gezakt dat de TV box de beelden niet op TV kan krijgen. Toen lag het probleem ineens bij KPN volgens Tele2. Volgens mij, en volgens metingen naar de wijkkast toe dus niet. Dat is prima in orde. Nu hebben ze, naar hun zeggen KPN een DLM reset laten doen. Resultaat: HE-LE-MAAL NIETS. Enige wat ik terug kan zien is dat Tele2 het modem gereset heeft. Dat is dus geen DLM reset, maar een modem reset. Zouden ze bij Tele2 dat verschil niet kennen? Lijkt mij sterk. Ze lullen maar wat uit hun nek.

Ook is hun 'klantenservice' zelden of nooit bereikbaar. Telefonisch minimaal een half uur betaald in de wachtrij, via twitter of facebook krijg je hooguit na 3 dagen een bericht dat het niet aan hun ligt. Alleen via hun eigen forum krijg ik af en toe response. Soms zelfs al binnen een dag, maar kan rustig ook 3-4 dagen uitblijven.

Mijn advies: Blijf of ga weg bij dat zooitje ongeregeld. Andere providers hebben het veel beter voor elkaar.

Ik ben helaas niet de enige in mijn familie en vriendenkring met deze problemen bij Tele2. Iedereen waarvan ik wist dat ze bij die bende zaten/zitten zijn al overgestapt, met goed resultaat, en de rest is nog bezig, net als ik.

Hande
24-04-2017

Oplichters!

En nu ben ik jullie helemaal zat. Al bijna 6 jaar ben ik een trouwe klant van Tele2; sinds ik bevoegd ben om een eigen abonnement af te sluiten, ben ik niet weg te krijgen bij jullie. Maar de drama die ik sinds augustus vorig jaar (!) met jullie heb, wil ik gewoon niet meer. In augustus mocht ik mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel. Ik ben overgegaan van een bundel met 150 bel/sms + 100 mb internet naar onbeperkt bel/sms + 8 gb internet. Een groot verschil! Mijn nieuwe en uitgebreidere bundel zou ingaan op 1 september 2016. Helaas kwam ik er een dag later achter dat dit niet het geval was. Probleem: te veel gesmst en kosten buiten mijn bundel (150smsjes) gemaakt. Na contact opgenomen te hebben met Tele2, werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt en dat mijn abonnement zo snel mogelijk in zou gaan. Na een week kreeg ik opeens een nieuwe simkaart naar huis gestuurd, terwijl mij aan de telefoon duidelijk was verteld dat ik geen nieuwe simkaart hoefde te hebben voor mijn nieuwe bundel. Weer gebeld naar de klantenservice en daar werd mij weer verteld dat ik een nieuwe simkaart nodig had omdat mijn oude simkaart nog beschikt over een 3G systeem en de nieuwe mij zou overzetten naar het 4G systeem. Zo gezegd zo gedaan, nieuwe simkaart werd geactiveerd. Bleek dus dat ik nog steeds niet over was gezet naar mijn nieuwe bundel. Ondertussen maakte ik extra kosten door het aanschaffen van extra internetbundels en bellen over mijn bundel. Tot januari heb ik misschien wel 15 keer gebeld met de klantenservice; het enige wat ik elke keer te horen kreeg was 'wij maken een notitie voor het hoofdkantoor/technische afdeling en u zult zsm horen van ons'. Nou, nooit wat van gehoord natuurlijk, tot ik zelf weer eens belde. In januari was ik er helemaal klaar mee en heb ik op internet het nummer gevonden van de escalatiedesk. Daar heb ik mijn probleem voor de 100e keer uitgelegd en ook daar werd mij weer verteld dat ze het zouden doorgeven aan de technische dienst. De 2 weken die ze mij beloofd hadden liep natuurlijk weer eens uit. Inmiddels was het eind januari en heb ik wéér moeten bellen naar de escalatiedesk. Elke keer kreeg ik hetzelfde te horen, elke keer werd mij verteld dat ik vast zat in het systeem en dat ze mij er niet uit kregen. Ik kon noch mijn abonnement stopzetten, noch opzeggen. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel al mijn facturen binnen, die wel opliepen tot 90€ per maand. Omdat Tele2 mijn nieuwe bundel niet had geactiveerd, maakte ik kosten buiten mijn bundel om, en die moest ik ook nog eens zsm betalen want anders werd er gedreigd met een incassobureau. Tele2 staat bekend om het niet leveren van zijn diensten, maar plundert wel je bankrekening! Inmiddels kocht ik elke maand een extra internetbundel van 20€ aan, omdat mij werd verteld dat ik het allemaal vergoed zou krijgen zodra mijn nieuwe bundel actief zou zijn. Op 4 april kreeg ik EINDELIJK een smsje, dat mijn nieuwe bundel was ingegaan. Ik was natuurlijk blij, maar had nog steeds geen vertrouwen in Tele2. Dus ik wilde even kijken hoe het er voor stond in MijnTele2-verbruik. En wat bleek? Ja hoor, jullie raden het al. Wéér een STORING! Tele2 heeft het weer voor elkaar gekregen hoor! Na deze melding heb ik gebeld met de klantenservice, maar tevergeefs, ook zij kunnen mijn verbruik niet zien. Ik weet dus niet hoeveel ik verbruik, of ik eventueel over mijn bundel ga en of ik extra kosten maak. Mijn facturen van de afgelopen maanden kan ik ook al niet in zien, dus de vergoeding waar ze het over hadden kan ik ook niet aanvragen. Ik heb nu al meer dan €100,- tegoed van Tele2, maar ik kan dus geen vergoeding aanvragen. Beste mensen, neem GEEN abonnementen bij Tele2. Het is oplichterij geworden sinds ze over proberen te gaan naar het 4G systeem. Al 8 maanden ben ik in de weer met jullie en ik ben jullie helemaal ZAT!

Antje
23-04-2017

Slechte internetverbinding, slechte klantenservice

Sinds 2 1/2 jaar heb ik internet en tv van Tele2. En eigenlijk heb ik altijd klachten gehad. De internetverbinding is zeer slecht en de klantenservice zo mogelijk nog slechter. Ik moet al ruim een jaar dagelijks het modem resetten om weer enigszins verbinding te krijgen met het modem via wifi. Ruim een jaar geleden zelfs een defect modem gehad en meer dan een week zonder tv en internet gezeten. Volgens Tele2 lag dat aan de aansluiting vanuit mijn muur; totdat r een monteur langs kwam van kpn (die de verbinding tot aan mijn muur regelen). uiteraard bleek het gewoon aan een kapot modem te liggen. Hier had ik dus kpn voor nodig aangezien Tele2 weigerde een monteur te sturen. Ook de klachten over de slechte verbinding wordt niks mee gedaan. Ik moest een aantal testjes doen waar inderdaad uit bleek dat de wifiverbinding zeer slecht was. Maar dat lag waarschijnlijk weer aan storende objecten. toch vreemd dat dit enkel het geval is bij de wifi van Tele2 en ik nooit problemen had bij andere providers. Red jezelf, kies geen Tele2 maar aub een andere provider.

Wiel
23-04-2017

Geen cookies

Als ik naar Mijn Tele2 wil inloggen wordt ik verplicht om akkoord te gaan met de cookies , als je dan zoekt om er niet mee akkoord te gaan kun je zoeken tot st,juttemis maar dat vindt je niet. Ik ben van mening dat daar eenieder vrij in is om akkoord te gaan met cookies te aanvaarden.

Dignus
21-04-2017

Doe het niet, blijf weg bij Tele2

Abo bij Tele2 alleen om mee te bellen/gebeld worden. Door een foutje per ongeluk niet via Wifi maar mobiel internet You Tube gekeken. Meteen telefoon afgesloten en rekening voor 300Mb van € 300,--. Hallo stenentijdperk! KLantenservice wijst een klacht direct af en daarna geen contact meer mogelijk. Dat is toch niet mogelijk in 2017? Wat een aso bedrijf. Nooit mee in zee gaan.

Mirjam
21-04-2017

Tele2 is Tele2 niet meer, word er geen klant!

Ik lees de reviews, het is echt drama. Sinds een klein jaar denk ik. Ik maar betalen en betalen, aangeven dat ik al betaald had, zij zeiden van niet, telefoon noodzakelijk, toch maar betaald. Bleek ik uiteindelijk ''in de plus te staan'', teveel geïncasseerd en betaald.! Nu drama met nieuw afgesloten abonnement, januari 2017. Had ik niet moeten doen! Ik kan nog steeds niet inloggen in 'mijn tele2', waardoor ik niet met Ideal kan betalen. Want dan kan niet van je mobiel, moet vanaf een vaste computer, dan vanuit ''mijn tele2'. Iedere keer een andere oorzaak waardoor inloggen niet kan. Nu nog steeds inlogproblemen. landelijk. zou verholpen zijn. Afgesloten terwijl ik gewoon betaald heb. Rekeningen die niet terug te vinden zijn. I deal betalingen gedaan die niet terug te vinden zijn. Ik ga dit tot de bodem uitzoeken, heb het idee dat iemand bij Tele 2 flink wat geld aan het achterover drukken is. Telefoonmedewerkers hebben geen baas., die is niet op de werkvloer, die kan ik niet te spreken krijgen! Betaalbewijs insturen heeft geen zin, verwerking duurt ook vijf werkdagen. Of langer. Dit is echt heel slecht!

18-04-2017

Diep triest! nooit aan beginnen!

Heb zoveel spijt! tele 2 wat een tyfus bedrijf zeg betaal elke maand mijn rekening en wat blijkt , incassos en elke maand nadat het automatisch van je rekening af wordt gehaald komt er een betaling herrinering, of je even wil bewijzen dat je betaald hebt. ben al een maand afgesloten geweest het is echt een trieste zooi ! Trap er niet in aub!

17-04-2017

Slechtste bedrijf ooit

Zoals zoveel mensen hier schrijven, kan ik de klachten over Tele2 alleen maar onderstrepen. Inmiddels heb ik het nummer van de klachtenservice maar voorgeprogrammeerd. Heb ondertussen al 30x gebeld over onterechte facturen, onterechte afsluiting, door Tele2 per ongeluk dubbel afgesloten abonnement, telefoonafschrijving van 600 euro en tot overmaat van ramp ook weer aansluitkosten na een onterechte afsluiting.

De helpdeskmedewerkers van Tele2 kunnen of mogen niets oplossen, en vertellen je gewoon dat je moet wachten tot alles opgelost is. En ik maar wachten, dan maar weer bellen.nogmaals bellen.en nogmaals te horen krijgen dat het probleem op een andere afdeling opgelost dient te worden. Het lijkt er echter op dat die afdeling nooit werkt.op wellicht niet eens bestaat, want er komt nooit een bericht van deze afdeling af.

Het Tele2 beleid neigt in mijn inzien naar oplichting en terreur

Kortom.NOOIT TELE2 AFSLUITEN ALS JE GEEN ZIN HEBT IN GEZEUR

Wim Zoetmulder

Rot
17-04-2017

Arrogante domme medewerkers

Te idioot dat er niet eens een afdeling debiteurenbeheer is daar. Het lijkt meer op een sociale werkplaats. Wat een stumpers zeg.

Iris
16-04-2017

Telefoon besteld

4 weken terug heb ik de Iphone 6S 32GB besteld.Op de site stond gewoon dat die op voorraad was. Na een week had ik nog niks gehoord (ik had expres voor tele2 gekozen ipv hollandsnieuwe omdat ik dacht dat tele2 beter was), dus belde ik naar tele2. Telefoon niet op voorraad maar binnen twee weken zou die er zijn. Helaas heb ik nu nog steeds de telefoon niet. erg slecht.

Janneke
12-04-2017

Waardeloze onervaren klanten service medewerkers!

In 1 woord, zeer slechte ervaring met Tele 2. Had dit niet verwacht, foutieve nota ontvangen van een vaste telefoon aansluiting, terwijl we alleen een Internet aansluiting hebben van Tele 2, met een klantnummer vermeld van dus een andere klant. Gebeld hierover, minimaal 30 minuten aan de telefoon gesproken met verschillende medewerkers, hoe dit kan? Niemand kon hier andwoort op geven en zonder dit door te geven aan mij werd ik doorverbonden naar een andere medewerker en kon ik opnieuw het hele verhaal verteleen. Komt de ene medewerker er niet uit, schuif maar door aan een collega zonder dit even door te geven aan een klant, "ik verbind u even door naar mijn collega, en hoop dat mijn collega u verder kan helpen", nee dus! Worden medewerkers überhaupt wel ingewerkt door een training te volgen voordat ze aan een werkplek worden gekoppeld?

Waardeloos!

Nadia
11-04-2017

Belofte niet na gekomen

Als jaren lange trouwe klant met 2 abonnement, zou ik een korting krijgen. is zelfs via de email bevestiging gelijk de email door gestuurd naar een ander email, anders kun je deze ook niet meer terug lezen.

ze ontkennen nu de beloftes sterker nog ze hebben de incasso op mij afgestuurd. ik heb duizenden keren moeten bellen. door de telefoon geven ze mij gelijk en vervolgens wordt niets gedaan of aangepast.

Zeer onbetrouwbaar

Tele 2, ik heb nu abonnement 1 stop gezet , nu nog de 2e.

ik zit nu bij een betrouwbare provider

Lennart
09-04-2017

Geen communicatie bij Tele2!

Na onze overstap naar een andere provider in januari 2016 een adreswijziging en een rekeningwijziging per telefoon doorgegeven. Let op dat je niet dezelfde fout maakt en dit aub schriftelijk doorgeeft! We gingen er van uit dat als je op de website naar klantenservice gaat, en vervolgens een telefoonnummer belt wat daar vermeldt staat je gewoon een adreswijziging door kan geven. Na ook een rekeningnummer doorgegeven te hebben hadden we voor de zekerheid een 'doorstuur service' van onze nieuwe bank ingesteld zodat Tele2 kon blijven incasseren. De bank gaf aan dat Tele2 hier ook meldingen van krijgt dus een jaar lang heeft Tele2 niets gezien, niets verwerkt en nu sinds februari 2017 blijkt dat ze niets verwerkt hebben.

We kwamen erachter omdat we onze post op het oude adres later ontvingen inclusief een incasso van Bos Incasso namens Tele2! Van notabene februari 2017! Geen herinnering maar gelijk incassokosten van €40,-. Gebeld maar Tele2 geeft aan dat ze niet op de hoogte zijn van een adreswijziging en een rekeningnummer wijziging. Over het incasso moet ik Bos Incasso maar bellen. Aangegeven dat de klantvriendelijkheid ver te zoeken is en dit niet overeenkomt met de reclames die we te zien krijgen. Kortom, ik heb de factuur betaald zonder incassokosten, die mogen ze zelf ophoesten. Inmiddels 8 dagen verder en van Tele2 of Bos Incasso nog niets vernomen!

Mensen kies aub niet voor deze achterlijke toko.