Vodafone Mobiel reviews

1.9

Gert
14-12-2016

Geen werkende Netflix via vodafone

Bij klachten via de klanten service wordt je met je probleem weer weg gestuurd ener word totaal niet gedaan met je klacht. Wat een slecht bedrijf. Als ik mijn pc aansluit op een KVodafone glas aansluiting met draytex modem Netflix dat de verbinding geblokt wordt omdat deze gaat via een vpn of proxy server. En maar wijzen naar Netflix. Via een ziggo verbinding met de zelfde PC prima Netflix verbinding.

Jjo
05-12-2016

Opgelost! Oh nee toch niet. Weer opnieuw bellen en lekker lang in de wacht

- veel verschillende antwoorden van medewerkers - ontzettend lange telefonische wachttijd - meeste medewerkers raffelen het af i.p.v. vriendelijke en oplossingsgerichte service te leveren - weinig begrip als je je frustratie uit

Ik ging op vakantie naar het buitenland. Omdat Vodafone vanaf 21 november roamingkosten voor nieuwe/verlengde abonnementen heeft afgeschaft (dus ook voor mij), keek ik alles nog even na in de app. Daar stond dat ik inderdaad mijn Nederland-bundel in het buitenland kon gebruiken. Ook zag ik dat mijn Alles-in-1 Op Reis bundel overbodig was, dus die had ik uitgeschakeld. Deze wijziging was ook zichtbaar in de app.

Toen ik de volgende dag in Spanje aankwam, kreeg ik vrijwel direct een sms met dat ik op 80% van mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat. Die had ik toch uitgezet? Ik heb die dag afgewacht, misschien was het een foutje.

De volgende dag: zelfde verhaal! Ik startte een app op via de Vodafone chat (toen die eindelijk beschikbaar kwam) om te vragen hoe het nou zat. De medewerker zei dat de Alles-in-1 Op Reis bundel nog aanstond (huh?) maar ze zou deze uitzetten. Ook vroeg ik ter verificatie of ik dan wel onder die nieuwe regeling van geen-roamingkosten viel. Ja, dat klopte, zei ze. Ik zou geen kosten meer hebben in het buitenland. Ik zou zo een sms ontvangen dat de bundel was uitgezet en dat was dat.

Toen kreeg ik weer een sms dat ik over mijn Alles-in-1 Op Reis bundel zat! Toen maar eens even gebeld. Ja, nú zou ie echt uitgezet worden. Maar dan had ik geen bundels meer in het buitenland, wist ik dat? Ik zei: maakt niet uit, kost me niets meer. Jawel mevrouw, de nieuwe regeling van geen-roamingkosten is nog niet van u op toepassing. Door een storing is dat niet automatisch gegaan en moet dit nog geactiveerd worden. Nou, dat wilde ik wel. Ik zou doorverbonden worden met de betreffende afdeling. Ik heb 33 minuten in de wacht gestaan (bellend vanuit het buitenland naar een betaald nummer, lekker is dat). Toen heb ik maar de verbinding verbroken.

Vervolgens heb ik op internet gezocht hoe ik gratis de klantenservice kon bellen vanuit het buitenland en dat gedaan. Weer werd ik in de wacht gezet, dit keer 45 minuten! Maar goed, daarmee lijkt het dan nu wel geregeld.

Ik kan wel wat leukers bedenken hoe ik mijn vakantiedagen kan spenderen, anders dan aan de telefoon hangen met Vodafone. Maar goed. Hopen dat het nu is opgelost, anders ben ik nog niet klaar.

Rien
18-11-2016

ONTERECHTE AUTOMATISCHE AFSCHRIJVINGEN

Administratie bij Vodafone is een rommeltje en men probeert je altijd meer kosten te laten betalen dan nodig: Ook als je aantoonbaar tijdig het abonnement hebt opgezegd worden er kosten op de rekening gezet en automatisch afgeschreven van je rekening! Is bij mij nu 3 maal gebeurd; telkens zie ik op de rekening een extra hoog bedrag zonder duidelijke omschrijving staan, na bellen en lang wachten aan de telefoon blijkt dat ze weer eens kosten in rekening brengen omdat je zogenaamd te laat hebt opgezegd! Dus houd goed je bankrekening in de gaten en laat een twijfelachtige automatische incasso van Vodafone terugboeken of storneren, dit kan tot 56 dagen na de afschrijving! Inmiddels heb ik 3 abonnementen opgezegd bij Vodafone, was al klant bij hen toen het nog Libertel heette, zo'n 17 jaar geleden.

J.C.
06-11-2016

Informatie

Onduidelijke info en onbekwame helpdesk

02-11-2016

Nummerbehoud: Vodafone geeft nummer pas na maand vrij

Abo aangevraagd bij Ziggo. Wil gebruik maken van nummerbehoud van mijn prepaid nummer bij Vodafone. Blijkt dat Vodafone dat nummer pas na een maand vrijgeeft. Prepaid dus hè, geen abonnement met opzegtermijn. Gevalletje ex-klantje pesten lijkt mij.

Marga
28-10-2016

Vodafone blundert met orders door error in hun systeem!

Ik had een preorders geplaatst voor de nieuwste IPhone 7plus zodat ik hem meteen zou ontvangen op de Nederlandse release datum. Zodra het kon een abonnement afgesloten en €254,- via ideal betaald, bevestiging gekregen via de mail en daarna nog sms'jes dat ik even geduld moest hebben en dat ik ca 2 weken na besteldatum de telefoon kon verwachten. Alles leek gewoon goed te gaan dus. En toen werd het stil, ook na die releasedatum nog geen toestel. Ik heb gebeld met klantenservice van Vodafone om te vragen wanneer ik het toestel zou krijgen. Werd mij verteld tot mijn stomme verbazing dat er een error in het systeem zat en dat de telefoon daardoor nooit geleverd zou worden. Ik moest de order cancellen en een nieuwe order aanvragen. Heel vreemd dat zoiets kan gebeuren, ze hebben duidelijk hun systeem niet op orde en zijn er ook zelf niet achter gekomen. En hebben vervolgens ook niet geprobeerd het alsnog in orde te maken voor me. Ik moest de order cancellen en een nieuwe plaatsen. Daardoor kwam ik achter in de rij en heb ik nu 1,5 maand later nog steeds geen nieuw toestel. De afhandeling van klachten werkt beroerd, ik kom niet verder dan bellen met de klantenservice en dan maken ze een 'case' aan. Waarna ik enkel via email een berichtje krijg dat ze het in behandeling hebben genomen. Ik kan ze vervolgens niet bereiken en moet via klantenservice weer een nieuwe 'case' aanmaken. Ik heb spijt dat ik mijn preorder bij Vodafone geplaatst heb. Ik had beter naar T-mobile of KPN kunnen gaan dan had ik nu al lang de nieuwste IPhone gehad. Vodafone heeft niets gedaan om hun fout op te lossen en je komt niet voorbij de klantenservice. Ze werken log en volgens een standaard afhandeling, waardoor individuele fouten/problemen niet opgelost kunnen worden.

Marianne
05-10-2016

Vodafone maakt fouten en laat vervolgens jouw letterlijk de prijs betalen!

Mijn broertje zijn abonnement liep in mei af, hij was net te laat met opzeggen, dus zou het in juni gebeuren.

Echter zouden ze een email sturen met de totale rekening aangezien ze in mei ook al een fout had gemaakt met de rekening en dit zouden corrigeren. Ipv een email, hebben ze een sms gestuurd naar een telefoonnummer die niet meer gebruikt werd! Ondanks afspraak van: we versturen een email!

Mijn broertje heeft geen tekening gezien en betaald en dus gaat t abonnement gewoon door: PARDON?! En dan bel je op om het op te lossen en mag alleen m'n broertje zelf aan de lijn? Ja want die komt er met jullie uit?! Totale fail! Nooit abonnement bij Vodafone doen!

Waar klantenservice verschijnt bij Vodafone wordt de geldkraan opengedraaid

Thomas
03-10-2016

Zeer slechte klantenservice

Zit ruim 10 jaar bij Vodafone, altijd de duurste abonnementen met de nieuwste telefoons gehad. Zit regelmatig in het buitenland en maakte hier vaak buitenbundel kosten rond 150 Euro die ik keurig betaalde. Goede klant zou je dus kunnen zeggen. Nu kwamen ze oppeens met een rekening van 400 euro buitenbundel kosten in het buitenland aanzetten! Ondanks dat ik geen waarschuwing SMSje heb gehad en er storingen waren vanuit Vodafone. Er werd GEEN ENKELE coulance geboden of begrip getoond. Niet echt handig van ze, nu raken ze een grote klant kwijt.

25-08-2016

Onvriendelijk en duur

Klantenservice is niet altijd even aardig, klachtenafhandeling beroert. Weigerde mijn punt te begrijpen. Daarbij erg duur, vele extra onduidelijke kosten doorberekend.

Wen Wen
16-08-2016

Zo nep als het maar kan

Ik ben meerdere keren naar de vodafone winkel geweest om aan te kaarten dat mijn rekeningen niet kloppen. Er zijn namelijk veel hogere kosten gemaakt volgens de rekening dan wat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Echter, kreeg ik als enige antwoord ''Sorry we kunnen je rekening niet openbreken dus ik kan je niet laten zien waarom je rekening zo hoog is''. Ik ben er uiteindelijk op gaan letten, internet data bij gehouden en belminuten. Zelfde problemen opnieuw.

Toen ik wou stoppen met Vodafone zeiden ze dat ik dat over x aantal maanden kon doen. Toen het eindelijk zover was, ben ik teruggegaan en werd ik ontvangen met het te verwachten antwoord ''Je bent een maand te laat''. Nu zit ik er weer 2 jaar aan vast.

Om het nog erger te maken, heb ik een garantie afgesloten bij vodafone ''Vodafone garant''. Sinds mijn mobiel stuk is gegaan op vakantie, hebben ze gezegd dat ik dit onder mijn garantie valt. Na een lange discussie in hoeverre ik dit kan vertrouwen (ik moet er immers 45EUR eigen risico voor betalen) heb ik toegestemd om dit op te sturen. ''Alles wordt gerepareerd en als het niet mogelijk is, krijg je een nieuwe toestel van je verzekering''. Klinkt mooi in de oren maar natuurlijk gaat er weer iets fout.

Ik kijk nu naar de brief waarop staat dat de reparaties die zijn gemaakt NIET onder de garantie valt. Tevens hebben ze alleen het scherm gemaakt terwijl ik heb aangekaart dat als ik 45EUR betaal voor slechts een gemaakt scherm, ik voor andere opties ga. Er zijn namelijk te veel andere mankementen. ''Nee, echt alles wordt gemaakt''.

Ik zou zogenaamd worden gewaarschuwd als de reparaties niet onder de garantie valt. Dit is niet gebeurd. Er is vast een excuus hiervoor maar ik zit weer opgescheept met de hoge kosten.

S.
13-07-2016

Niet alle diensten: maar wel volop de prijs betalen

Vodafone is gewoon kut. Ik ben al jarenlang klant bij ze. Ik kan na mijn time out (die ik heb aangevraagd vanwege m'n vertrek naar het buitenland voor een paar maanden) niet meer smsen of gesmst worden. Betaal nu wel de volle prijs aangezien je abbo korting verdwijnt nadat je een time out aanvraagt. Achteraf was ik goedkoper uit geweest als ik mijn abonnement gewoon door was blijven betalen.

Ik heb dit talloze keren besproken met Vodafone medewerkers die me of iedere keer weer hetzelfde riedeltje doe-het-zelf-tips gaven (die ik al meerdere keren gedaan had, maar niet holpen) of doorverwezen naar de technische dienst. Die dit probleem vervolgens ''oplost'' en mij daarvan een sms verstuurt (die ik dus nooit gekregen heb, aangezien het probleem helemaal niet verholpen is). Ben er een paar keer achteraan gegaan, krijg telkens dezelfde dingen te horen. Ga jullie er niet tot in detail mee vervelen, maar wordt iig niet verder geholpen. Er is me twee keer heel losjes beloofd dat er zou worden gekeken naar 'wat er mogelijk is' wanneer het probleem niet zou worden opgelost 'maar eerst maar eens weer de case doorsturen naar de technische dienst.'

Ik betaal nu echt belachelijk veel voor belachelijk weinig. ik heb recht op alle diensten, maar kan maar beroep doen op 2 van de 3. Vind ik niet eens zo erg, maar wil daar wel voor gecompenseerd worden. Maar dat vertikken ze natuurlijk. Maar ook gewoon de manier waarop je geholpen wordt: ik voel me totaal niet serieus genomen.

Voor mensen die eraan denken een abbo af te sluiten bij Voda: NIET DOEN.

Alex
11-07-2016

Oplichting Besteling Toestel + ABO.

Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart. Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon. Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op de dag ging de 2e maand in. Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen. Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest. Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wil ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd. Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!

Savannah
31-05-2016

SUPER BLIJ MET VODAFONE!

Ik ben zelf klant van zowel mobiel als vast. Hierdoor krijg ik extra kortingen voor zowel mobiel (3 GB aan data ) als tv (3 thema pakketten). Eindelijk geen storingen zoals bij andere providers :)

Ennaid
22-04-2016

Bah bah

Afgelopen maandag een abonnement verlengd bij Vodafone. Met nieuwe mobiel IPhone SE. Mobiel was op voorraad en zou uiterlijk aanstaande zaterdag geleverd worden. Zojuist toch maar eens geïnformeerd naar de status van de levering. Tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat deze telefoon niet leverbaar is en dat de wachttijd lang kan duren ?!

Niet te geloven.... Wat is dit voor een service?

Als ik de reviews lees op diverse sites dan speelt dit probleem al veel langer. Waarom is dit dan nog niet opgelost.

Van Beek
12-04-2016

VODAFONE STEELT VAN ZIJN KLANTEN!

Al bijna 20 jaren en trouw zakelijke klant! Betaal meer dan €10.000 aan deze louche organisatie. Zij maken een fout in de creditering waardoor ik al meer dan 1.5 jaar moet wachten op €975,00. Nu zeggen zij dat ze het hebben teruggestort terwijl de bewijzen overduidelijk zijn en kan ik naar mijn centen fluiten zeggen ze?!

Ik zou NOOIT meer iemand aanraden hier naartoe te gaan. Ik heb een aanbod gekregen van de Telfort die 60% lager in kosten ligt. Jammer dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat.

Marlies
01-03-2016

Geen service, maar dan ook echt niet!

Sinds donderdag 18 febr.jl.heb ik geen service meer op mijn telefoon, ik heb een abonnement van Vodafone. Ik ben dus al bijna 2 weken aan het mailen, chatten en bellen met Vodafone, maar het enige wat ik te horen krijg is: ja het is heel vervelend, maar we kunnen het nog niet oplossen, u hoort van ons als we het hebben opgelost.

Ik ben mantelzorger voor mijn ouders en dien dus ten alle tijde bereikbaar te zijn, Vodafone weigert hier op alle mogelijke manieren behulpzaam bij te zijn, zij verwijzen naar een derde partij die hun probleem moet oplossen.

Ik heb gevraagd om beëindiging van mijn abonnement zodat ik weer bereikbaar kan zijn voor hulpinstanties, Vodafone geeft dan aan dat ik het abonnement mag afkopen. In het geval dat ik dat wil zou ik voor meer dan een jaar moeten betalen, terwijl hun hun verplichtingen niet nakomen.

Hoeveel rechten heb ik om weg te kunnen bij Vodafone?

Marlies
01-03-2016

Mobiel werkt al 12 dagen niet meer, Vodafone verzaakt

Sinds 18 februari heb ik geen "service" meer op mijn mobiele telefoon. Vodafone probeert nu al 12 dagen om het probleem op te lossen. De oorzaak ligt bij Vodafone, dat blijkt na verhuizing van de SIM-kaart naar andere telefoons.

Vodafone komt er niet uit. Het probleem ligt bij de "technische crew". Ik heb veel met veel Vodafone-mensen gebeld en gechat: John, Joey, Dave, Wendy, Yassine, Mitchel, en 2 medewerkers van de winkel in Enschede.

Ik ben mantelzorger, en moet direct bereikbaar zijn. 12 dagen onbereikbaar, dat is onacceptabel!

Ik heb ondertussen maar even een prepaid-kaart gekocht, maar voor veel mensen blijf ik onbereikbaar op dat andere nummer. Het is om te huilen.

Na 12 dagen heb ik verzocht om het abonnement te stoppen, wegens nalatigheid van Vodafone, zodat ik over kan gaan naar een andere provider. Een win-win-situatie, zou je zeggen. Maar Vodafone wil daar niet aan mee werken; dan moet ik de rest van mijn abonnementsduur betalen.

Vodafone levert geen dienst, maar ik kan het niet opzeggen. Wat nu? Ik ben radeloos.

Vincent
08-02-2016

Niet kloppende rekeningen, trage handeling

Wat is dit een verschrikkelijke provider. Ik heb al meerdere malen de verkeerde rekening ontvangen, en het overzetten van mijn rekening van mijn moeder naar mij, heeft 5 maanden geduurd. Vervolgens rekenen ze ook nog eens €17.50, lachwekkend is het.

Maikel gans
11-01-2016

Waardeloost bedrijf, wat je ook doet ga niet met hun in zee

Vanaf 27-11 -2015 zou mijn nieuwe zakelijke nummer aangesloten worden, tot op heden is dit niet gebeurt en moet alles van mijn kant uit komen.

Ik ben zakelijk dankzij vodafone niet meer bereikbaar sinds 27-11, dit aangezien het voor een telefoon provider als vodafone te moeilijk is om een telefoonnummer aan mijn simkaart te koppelen.

ik heb al meerdere malen vanuit mijzelf contact op genomen en word hier van het kastje naar de muur gestuurd. bel je een zakelijk nummer word er aangegeven nee u moet dit nummer bellen, daarna moest ik weer een ander nummer bellen etc etc etc. Nadat ze zeven keer hetzelfde BS verhaal hebben gebruikt heb ik het opgegeven.

Vervolgens heb ik contact gezocht via de Facebook van vodafone, die zouden het wel even regelen. een paar uur later kreeg ik het bericht dat zei ook niks konden doen en het door hebben gestuurd naar de specialisten. dit was ongeveer 10-12-2015. nu ondanks meerdere contact verzoeken heb ik nog steeds niks gehoord van deze waarde loze provider.

het erge van dit alles is dat het een telefoon provider niet een nummer kan koppelen aan mijn simkaart. en een zakelijke kant gewoon kompleet negeert

Gerco
09-12-2015

Fijne provider

Goede deskundige klantenservice, uitstekende dekking, razendsnel mobiel netwerk, overzichtelijke facturen. Klein nadeel is doordat het een zeer groot bedrijf is kan je nog wel eens van het kastje naar de muur gestuurd worden maar dat heb je tegenwoordig overal!