Vodafone Mobiel reviews

1.9

Teunes
15-10-2015

Allemaal valse beloftes

Nieuwe telefoon besteld, sturen ze het goedkope model, en factureren het dure model. 2 weken verder nog steeds mijn telefoon niet..................

Ombudsman moet deze oplichters goed aanpakken.

Jammer dat ze de Consumenten bond zo veel betalen voor "goeie" reviews.

En ook Vodafone troep op hun toestelen installeren waardoor gebruikelijke android updates fout gaan. Wat een prutsers.

Doe jezelf een plezier en doe geen zaken met Vodafone

Cheyenne
23-09-2015

Vreselijk

Te lange wachttijden.

Onvriendelijk als je wat van de wachttijd zegt.... vervolgens hing ze op omdat ik daarover een klacht had..... weer drie kwartier verder.....

Eindelijk een dame die mij wel wilde aanhoren na de klacht over haar klantonvriendelijke collega ....

vervolgens probleem niet opgelost...

Overgestapt naar kpn

Iris
15-09-2015

Helpdesk nooit te bereiken en afspraken worden niet nagekomen

Ik heb een aantal maanden geleden een extra abonnement afgesloten voor een neefje, zodat hij onderweg van en naar school te bereiken was.

Op zich ging alles goed totdat ineens tijdens zijn schoolvakantie (hij was in het buitenland en had alle roaming etc uitgezet om hoge kosten te voorkomen) zijn abonnement afgesloten bleek.

Bij navraag (gebeld met 1201) bleek dat op 10 augustus op "ons" verzoek dit nummer afgesloten zou zijn. Echter, hij noch ikzelf hebben daartoe opdracht gegeven en Vodafone kon niet aangeven via welke weg dit is gebeurd. Ik moest de volgende dag terugbellen.

Volgende dag (overdag) weer gebeld met de vraag wat er aan de hand is, men zou hierop terugkomen.

Afijn, week later nog niets vernomen, weer gebeld, aardige dame zegt dat dit waarschijnlijk een fout van Vodafone is en gaat dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Na meer een week nog steeds geen antwoord!

Weer bellen.....steeds een half uur of langer in de wacht staan....mails gestuurd, wel beloftes terug ontvangen maar geen oplossing.

Zit nu weer te bellen terwijl ik dit schrijf (alweer 23 minuten verstreken...)

Ik krijg het idee dat het een grote rotzooi is bij Vodafone en dat er ongetraind personeel werkt dat geen idee heeft hoe een Customer Service / Helpdesk zou moeten functioneren. Wellicht weten ze nieteens hoe hun eigen systeem werkt!

Ik ga deze week nog een brief naar de CEO Vodafone NL schrijven, meneer Rob Schuter, en hem vragen of hij werkelijk meent dat hij zijn klanten op deze manier bij Vodafone denkt te kunnen houden.

LJ
20-07-2015

Waardeloos bedrijf

Absoluut niet te vreden over Vodafone.

Altijd veelste hoge rekeningen die niet kloppen, met kosten die ik nooit gemaakt heb.

Maar via de onvriendelijke klantenservice krijg je altijd weer te horen: het is toch je eigen fout!

Na mijn abonnement NOOIT geen Vodafone meer.

Zakaria
27-05-2015

Waardeloze service Vodafone

Zodra je een klacht hebt of iets moet wijzigen bij Vodafone kom je in een nachtmerrie van een service terecht. Ben vanaf februari aan het tobben met Vodafone over een geannuleerd bestelling. het is nu eind Mei en het is nog steeds niet opgelost. Waardeloze service kan niet anders zeggen. Uren aan de telefoon gehangen zonder enig resultaat. het ergste van alles is dat regelmatig de verbinding wordt verbroken na dat je een uur in de wacht hebt gestaan, en als je dan eindelijk je verhaal kan doen wordt de lijn verbroken. Nou dan maar via email proberen zou je denken...helaas, reactie snelheid is gemiddeld 3 weken om vervolgens het antwoord te krijgen dat je 3 weken geleden al eens hebt gehad. Grrr...wat een puinhoop. Echt een waardeloos bedrijf. Snap niet dat ze überhaupt zo groot kunnen worden.

Zakaria

Jacki
27-03-2015

Goed netwerk, niet goedkoop

Toen ik eindelijk na twee jaar was verlost van tmobile ben ik overgestapt op vodafone. Ik was eerder voor tmobile gegaan omdat die toen het goedkoopste was. Wijze les. Want ik kwam er al snel achter waarom die goedkoper was dan kpn en vodafone. Ik had heel vaak geen bereik. Vooral mijn internet deed het vaak niet. Nu dus toch maar gekozen voor vodafone. Best wel prijzig maar nu heb ik wel tenminste bereik! Nu na een maand vodafone nog nooit problemen ondervonden. Mensen kies niet voor de goedkoopste maar kijk ook naar kwaliteit!