123Superdeals.nl reviews

1.1
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Jenske
06-07-2022

Ook voor mij een grote teleurstelling. Na lang zoeken een winterlegging gevonden die mijn maat leek te hebben. Maar ik zal het nooit weten wat het artikel is niet aangekomen. Een paar keer berichten gestuurd en de boodschap was steeds. Is onderweg, nog even wachten.

Na vier maanden stuurde ik weer een bericht, dit keer werd me verteld dat de bezorging was geweest, maar dat ik niet thuis was en dus het pakket naar een postpunt was gebracht waar ik het nooit zou hebben opgehaald. Maar daar heb ik natuurlijk nooit een melding van gezien. Ik mag dus nu aankoopbedrag minus verzendkosten terug. Slimme manier van geld verdienen! Verzendkosten aftroggelen zonder iets te verzenden. Bah, lelijk bedrijf!

Anja
15-06-2022

5 maart een bestelling gedaan vandaag 14 juni nog steeds niets ontvangen. Wat schrijven ze door Corona hebben ze achterstand.

Nu volgens mij zijn het oplichters.

Koos
12-06-2022

Bestelling gedaan op 25 mrt. Tot nu toe (13 juni) nog niks ontvangen. Volgens hun eigen condities na 60 dagen geld terug. Mooi niet dus. Standaard e-mail terug en verstoppen achter Covid. Echte dropshippers praktijken.

Marjan
14-04-2022

Ruim 6 weken geleden bestelling gedaan van 32 euro.

Steeds wordt de bezorgtermijn verlengd.

Na alle reacties zie ik het somber in.

Waardeloos bedrijf.

Wendy
24-03-2022

Volgens de foto op de website twee mooie boeketjes zijden pioenrozen besteld. Wat ik ontvangen heb lijkt in niks op de foto. Gewoon waardeloze rommel. Retourneren lijkt maar niet te lukken. Ze doen zichzelf voor als een Nederlandse website maar niks is minder waar. Als je klachtenmail wil versturen krijg je een melding dat het een onbestaand mailadres is. Naar mijn gevoel pure oplichting.

Ismay
13-02-2022

Theekopjes bestelt, ze blijken te klein dus wil ze retourneren. Krijg met geen mogelijkheid contact met het bedrijf. Wil weten waar ik het heen kan zenden en wil mijn geld terug. Maar zolang ik geen reactie krijg, zal dat niet gebeuren.

Rene
05-02-2022

Heb 2 maanden geleden een hondenjas besteld maar tot zover nog niks gehoord of gekregen. Oplichters zijn het wat een k bedrijf. Raad andere mensen aan om niks te bestellen bij 123 oplichter

Inge
05-02-2022

1 januari jas voor hond besteld. Volgens track en trace zou hij al geleverd zijn. Nog steeds niks ontvangen. Ik bestel hier niks meer.

Henny
04-02-2022

Hondenjasje besteld en betaald 7 December 2021

Maar niet ontvangen.

Van alles geprobeerd om contact te krijgen maar ze verwijzen je steeds naar hetzelfde. Nu is het 4 Februari 2022

Monique
11-01-2022

3 maanden moeten wachten op mijn bestelling.

In werkelijkheid zeer slechte kwaliteit.

Foto's doen het mooier overkomen dan het in werkelijkheid is.

Kwam aan in een zakje van ome Ali, etiket overheen geplakt!

Wees gewoon eerlijk tegen je klanten 123Superdeals.!

Heb er goffer het 4-dubbele voor betaald nou.

Ans
08-01-2022

2 riemen besteld. 1x zwart, 1x blauw. Alle correspondentie in het engels. Na 5 weken ontvang ik 2 blauwe riemen, terwijl zwart de belangrijkste was. Vragen om te retourneren, het was tenslotte hun fout. Helaas. Antwoord: geef maar aan vriendin. Krijg je 20% korting. Ik wilde geen korting, maar een zwarte riem. Ging niet lukken. Het laatste bod 40% retour. Dit nab9 mails. Uiteindelijk daar maar ja opgezegd. toen kon alles ineen in het nederlands .

Ik voel me echt belazerd. Koop er niet!

Eric
03-09-2021

Muggenlamp

Muggenlamp gekocht, product ingestoken in usb socket en werkte niet. binnen 6 dagen gemeld en antwoord gekregen dat de klacht binnen de 7 dagen moest gestuurd worden, dus niet ontvankelijk volgens hun! verder is het zo dat elektrische toestellen in de regel 1 jaar garantie hebben, dus verkopers zijn niet van plan om dit toe te passen. buiten dit gegeven is de lamp plastic rommel, zeker geen 20€ waard.

Bastiaan
05-05-2021

Losers

Dezelfde ervaring als anderen hier. bestellingen worden gewoon doorgezet naar alieexpress, daarna is het maar afwachten of je wat krijgt. Na 6 weken nog niks. Kinderen teleurgesteld.

Niks bestellen daar.

Groet, Bastiaan

Jeroen
09-04-2021

Rozenbeer

Op de site zag ik een leuke rozenbeer in een box. vond dit een leuk kado en bestelde deze dus. Toen deze uiteindelijk binnenkwam was deze strak in het plastic gewikkeld alsmede ook de box. De box bleek een bouwpakket te zijn en zat dus om de beer gevouwen. Helaas de beer zo moeten geven en de box nooit netjes in elkaar kunnen krijgen, ook onmogelijk na de manier hoe men dit had verpakt.

erg slecht en zal er niet meer bestellen.

15-02-2021

Klote bedrijf

18 dec besteld betaald maar geen product ontvangen wie kan mij aan de juiste gegevens helpen zodat wij als gedupeerden ons kunnen bundelen om het bij radar en opgelicht in de aandacht tebrengen dit moet stoppen wij hard werken voor onze centjes en deze ratten ermee vandoor gaan kom mensen al al gaat het maar over 10 euro doe mee aub mvg p rovers

Elbert
31-01-2021

Al maanden aan het wachten.

Ik zit al maanden te wachten op mijn bestelling. Mailen en een klacht indienen heeft geen effect. Leverdatum wordt automatisch aangepast.

Helaas niet eerst onderzoek gedaan naar dit bedrijf. Maar ondertussen zijn alle gegevens bij mij bekend (dank voor de hulp hier)

Indien er geen reactie komt zal ik door middel van een incassobureau mijn geld alsnog terug krijgen.

Jolien
13-01-2021

Aliexpress spullen

Duidelijk spullen van aliexpress.

Ik had een broodtrommel besteld voor mijn dochter.

Niet wetende dat dit weer zo'n site was.

Levering 5 weken.heb er 10euro voor betaald.wat denk je. Via alie 2.84 euro en gratis verzenden.

Trap niet in deze site!

Wim
16-12-2020

Jammer

Bh besteld en betaald en niks ontvangen.

ik ga kijken wat ik hieraan kan doen.

Wim P.

Ellen
12-12-2020

Oplichting

3 maanden geleden iets besteld, nog steeds niets ontvangen. Bij klacht indienen krijg ik telkens het antwoord (in het Engels!) dat door het coronavirus de levering iets vertraagd is. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn bestelling én mijn geld!

Ik adviseer iedereen om hier NOOIT te bestellen!

Jeanet
24-11-2020

Betaalde artikel nooit gekregen

Besteld betaald wacht al maanden geen contact kunnen krijgen, vieze oplichters

Meer 123Superdeals.nl reviews