123Superdeals.nl reviews

Irmgard
24-03-2024

Ik had 2 paar compressie sokken maat S /m besteld. Ik kreeg 3 paar l/ xl.deze zijn veel te groot . Ik kan ze niet bereiken om te ruilen. Er staat niets over retourneren etc. Hier bestel ik niets meer.

Anneke
24-02-2024

Ik had een dongel besteld voor mijn tv. zeeeer slecht ik moest lang wachten op mijn pakketje,en wat blijkt komt van china van zo’n alie . Ik had het gevoel toen ik het uitpakte dat het een klein plastic dingetje was gen snoer niks. Waardeloos. Voel me flink genaaid voor die 28 euro bij de aliexpres was die nog geen 5 euro. De zelfde mooi weg blijven daar zonden van mijn geld dat doet nog het meeste zeer

Conny
10-02-2024

Anti snurk beugel 6 dagen geleden besteld en nu al in huis . Zeer tevreden, ik kan terug rustig slapen, en dat voor 10€?!

Zeker aan te raden 🤗

Joke
27-01-2024

Chrome cast besteld. Wel gekregen maar wij kregen hem niet aan de gang. Terug gestuurd met bewijs. Bedrijf 10 x gemaild. Zij beweren dat wij het fout hebben gedaan 😩😫

Uiteindelijk : chrome cast weg en geld weg

Tip: koop hier niets!

Le
20-06-2023

Waardeloos bedrijf leveren niet en je kunt ze niet bereiken.

Irene
14-06-2023

Ik zit al maanden op een tuinslang te wachten

Contact is niet mogelijk

Nooit meer bij 123 kopen!

Jim
11-06-2023

Iets besteld bij 123superdeals.nl komt het van het buitenland kan ik zelf de invoer betalen en ik heb het nog niet na een heleboel weken heel jammer dat je zo bedrjf niet kan vertrouwen. en nog invoer moet betalen ook zou dus in de prijs moeten zitten maar helaas.

Dus nooit meer met dit bedrijf in zee.

Joyce
03-04-2023

Iets besteld voor mijn dochter en nog steeds niets ontvangen!

Paula
03-01-2023

Op 16 augustus heb ik 19,99 euro betaald voor een slimme tuinslang. Ik heb niets ontvangen en kan ook niet in contact komen met deze onbetrouwbare firma. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze mensen bedriegen!

08-12-2022

Hier geen kerstkado's kopen, wordt anders paaskado!

Gistermiddag kerstkado t.w.v. bijna 50 euro gekocht, waarvan op de webpagina bij dit product is vermeld dat het op voorraad is en levertijd gemiddeld 12 dagen. Vanmorgen email ontvangen dat de levering 2 tot 4 weken is, dus geen garantie voor de kerstdagen. De klant wordt hier dus misleid! Ik kan volgens de regels niet meer annuleren. Wel t.z.t. terugzenden. Wat een gedoe! Terugzending schijnt ook een drama te zijn en kost geld!

Jenske
06-07-2022

Ook voor mij een grote teleurstelling. Na lang zoeken een winterlegging gevonden die mijn maat leek te hebben. Maar ik zal het nooit weten wat het artikel is niet aangekomen. Een paar keer berichten gestuurd en de boodschap was steeds. Is onderweg, nog even wachten.

Na vier maanden stuurde ik weer een bericht, dit keer werd me verteld dat de bezorging was geweest, maar dat ik niet thuis was en dus het pakket naar een postpunt was gebracht waar ik het nooit zou hebben opgehaald. Maar daar heb ik natuurlijk nooit een melding van gezien. Ik mag dus nu aankoopbedrag minus verzendkosten terug. Slimme manier van geld verdienen! Verzendkosten aftroggelen zonder iets te verzenden. Bah, lelijk bedrijf!

Anja
15-06-2022

5 maart een bestelling gedaan vandaag 14 juni nog steeds niets ontvangen. Wat schrijven ze door Corona hebben ze achterstand.

Nu volgens mij zijn het oplichters.

Koos
12-06-2022

Bestelling gedaan op 25 mrt. Tot nu toe (13 juni) nog niks ontvangen. Volgens hun eigen condities na 60 dagen geld terug. Mooi niet dus. Standaard e-mail terug en verstoppen achter Covid. Echte dropshippers praktijken.

Marjan
14-04-2022

Ruim 6 weken geleden bestelling gedaan van 32 euro.

Steeds wordt de bezorgtermijn verlengd.

Na alle reacties zie ik het somber in.

Waardeloos bedrijf.

Wendy
24-03-2022

Volgens de foto op de website twee mooie boeketjes zijden pioenrozen besteld. Wat ik ontvangen heb lijkt in niks op de foto. Gewoon waardeloze rommel. Retourneren lijkt maar niet te lukken. Ze doen zichzelf voor als een Nederlandse website maar niks is minder waar. Als je klachtenmail wil versturen krijg je een melding dat het een onbestaand mailadres is. Naar mijn gevoel pure oplichting.

Ismay
13-02-2022

Theekopjes bestelt, ze blijken te klein dus wil ze retourneren. Krijg met geen mogelijkheid contact met het bedrijf. Wil weten waar ik het heen kan zenden en wil mijn geld terug. Maar zolang ik geen reactie krijg, zal dat niet gebeuren.

Rene
05-02-2022

Heb 2 maanden geleden een hondenjas besteld maar tot zover nog niks gehoord of gekregen. Oplichters zijn het wat een k bedrijf. Raad andere mensen aan om niks te bestellen bij 123 oplichter

Inge
05-02-2022

1 januari jas voor hond besteld. Volgens track en trace zou hij al geleverd zijn. Nog steeds niks ontvangen. Ik bestel hier niks meer.

Henny
04-02-2022

Hondenjasje besteld en betaald 7 December 2021

Maar niet ontvangen.

Van alles geprobeerd om contact te krijgen maar ze verwijzen je steeds naar hetzelfde. Nu is het 4 Februari 2022

11-01-2022

3 maanden moeten wachten op mijn bestelling.

In werkelijkheid zeer slechte kwaliteit.

Foto's doen het mooier overkomen dan het in werkelijkheid is.

Kwam aan in een zakje van ome Ali, etiket overheen geplakt!

Wees gewoon eerlijk tegen je klanten 123Superdeals.!

Heb er goffer het 4-dubbele voor betaald nou.

Meer 123Superdeals.nl reviews