Waardeloos bedrijf leveren niet en je kunt ze niet bereiken.
Ik zit al maanden op een tuinslang te wachten
Contact is niet mogelijk
Nooit meer bij 123 kopen!
Iets besteld bij 123superdeals.nl komt het van het buitenland kan ik zelf de invoer betalen en ik heb het nog niet na een heleboel weken heel jammer dat je zo bedrjf niet kan vertrouwen. en nog invoer moet betalen ook zou dus in de prijs moeten zitten maar helaas.
Dus nooit meer met dit bedrijf in zee.
Iets besteld voor mijn dochter en nog steeds niets ontvangen!
Op 16 augustus heb ik 19,99 euro betaald voor een slimme tuinslang. Ik heb niets ontvangen en kan ook niet in contact komen met deze onbetrouwbare firma. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze mensen bedriegen!
Hier geen kerstkado's kopen, wordt anders paaskado!
Gistermiddag kerstkado t.w.v. bijna 50 euro gekocht, waarvan op de webpagina bij dit product is vermeld dat het op voorraad is en levertijd gemiddeld 12 dagen. Vanmorgen email ontvangen dat de levering 2 tot 4 weken is, dus geen garantie voor de kerstdagen. De klant wordt hier dus misleid! Ik kan volgens de regels niet meer annuleren. Wel t.z.t. terugzenden. Wat een gedoe! Terugzending schijnt ook een drama te zijn en kost geld!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ook voor mij een grote teleurstelling. Na lang zoeken een winterlegging gevonden die mijn maat leek te hebben. Maar ik zal het nooit weten wat het artikel is niet aangekomen. Een paar keer berichten gestuurd en de boodschap was steeds. Is onderweg, nog even wachten.
Na vier maanden stuurde ik weer een bericht, dit keer werd me verteld dat de bezorging was geweest, maar dat ik niet thuis was en dus het pakket naar een postpunt was gebracht waar ik het nooit zou hebben opgehaald. Maar daar heb ik natuurlijk nooit een melding van gezien. Ik mag dus nu aankoopbedrag minus verzendkosten terug. Slimme manier van geld verdienen! Verzendkosten aftroggelen zonder iets te verzenden. Bah, lelijk bedrijf!
5 maart een bestelling gedaan vandaag 14 juni nog steeds niets ontvangen. Wat schrijven ze door Corona hebben ze achterstand.
Nu volgens mij zijn het oplichters.
Bestelling gedaan op 25 mrt. Tot nu toe (13 juni) nog niks ontvangen. Volgens hun eigen condities na 60 dagen geld terug. Mooi niet dus. Standaard e-mail terug en verstoppen achter Covid. Echte dropshippers praktijken.
Ruim 6 weken geleden bestelling gedaan van 32 euro.
Steeds wordt de bezorgtermijn verlengd.
Na alle reacties zie ik het somber in.
Waardeloos bedrijf.
Volgens de foto op de website twee mooie boeketjes zijden pioenrozen besteld. Wat ik ontvangen heb lijkt in niks op de foto. Gewoon waardeloze rommel. Retourneren lijkt maar niet te lukken. Ze doen zichzelf voor als een Nederlandse website maar niks is minder waar. Als je klachtenmail wil versturen krijg je een melding dat het een onbestaand mailadres is. Naar mijn gevoel pure oplichting.
Theekopjes bestelt, ze blijken te klein dus wil ze retourneren. Krijg met geen mogelijkheid contact met het bedrijf. Wil weten waar ik het heen kan zenden en wil mijn geld terug. Maar zolang ik geen reactie krijg, zal dat niet gebeuren.
Heb 2 maanden geleden een hondenjas besteld maar tot zover nog niks gehoord of gekregen. Oplichters zijn het wat een k bedrijf. Raad andere mensen aan om niks te bestellen bij 123 oplichter
1 januari jas voor hond besteld. Volgens track en trace zou hij al geleverd zijn. Nog steeds niks ontvangen. Ik bestel hier niks meer.
Hondenjasje besteld en betaald 7 December 2021
Maar niet ontvangen.
Van alles geprobeerd om contact te krijgen maar ze verwijzen je steeds naar hetzelfde. Nu is het 4 Februari 2022
3 maanden moeten wachten op mijn bestelling.
In werkelijkheid zeer slechte kwaliteit.
Foto's doen het mooier overkomen dan het in werkelijkheid is.
Kwam aan in een zakje van ome Ali, etiket overheen geplakt!
Wees gewoon eerlijk tegen je klanten 123Superdeals.!
Heb er goffer het 4-dubbele voor betaald nou.
2 riemen besteld. 1x zwart, 1x blauw. Alle correspondentie in het engels. Na 5 weken ontvang ik 2 blauwe riemen, terwijl zwart de belangrijkste was. Vragen om te retourneren, het was tenslotte hun fout. Helaas. Antwoord: geef maar aan vriendin. Krijg je 20% korting. Ik wilde geen korting, maar een zwarte riem. Ging niet lukken. Het laatste bod 40% retour. Dit nab9 mails. Uiteindelijk daar maar ja opgezegd. toen kon alles ineen in het nederlands .
Ik voel me echt belazerd. Koop er niet!
Muggenlamp gekocht, product ingestoken in usb socket en werkte niet. binnen 6 dagen gemeld en antwoord gekregen dat de klacht binnen de 7 dagen moest gestuurd worden, dus niet ontvankelijk volgens hun! verder is het zo dat elektrische toestellen in de regel 1 jaar garantie hebben, dus verkopers zijn niet van plan om dit toe te passen. buiten dit gegeven is de lamp plastic rommel, zeker geen 20€ waard.
Dezelfde ervaring als anderen hier. bestellingen worden gewoon doorgezet naar alieexpress, daarna is het maar afwachten of je wat krijgt. Na 6 weken nog niks. Kinderen teleurgesteld.
Niks bestellen daar.
Groet, Bastiaan
Op de site zag ik een leuke rozenbeer in een box. vond dit een leuk kado en bestelde deze dus. Toen deze uiteindelijk binnenkwam was deze strak in het plastic gewikkeld alsmede ook de box. De box bleek een bouwpakket te zijn en zat dus om de beer gevouwen. Helaas de beer zo moeten geven en de box nooit netjes in elkaar kunnen krijgen, ook onmogelijk na de manier hoe men dit had verpakt.
erg slecht en zal er niet meer bestellen.