24dealstore.nl reviews

3.2
Marijke
25-03-2024

Iets gekocht, levering kwam veels te laat, geannuleerd toen toch geleverd en nu wil ik het retourneren en zijn ze niet meer te vinden. Echt oplichterij. Emails komen terug als undeliverable en klantenservice bestaat niet meer

Bea
20-12-2023

Na 6 weken heb ik nog niets ontvangen. Eerst betalen en dan vervolgens aan het lijntje gehouden worden met leugens. Er word gemaild dat het adres niet bekend was en het opnieuw in het sorteerproces gaat bij DHL. Werkelijk ik adviseer niemand om hier iets te bestellen. Het voorkomt heel veel teleurstelling. Schandalig werkelijk. Dus 24-uur deals: NOOIT aan beginnen. Klotebedrijf.

Maria
20-09-2023

Ik had een bestelling geplaats op maart 12 2023 van compressie therapie handschoenen en ik heb ze retour gezonden op maart 23 2023 omdat ze waren teklein. Ik heb het via KLARNA achter af betalen voor veiligheid. Ik heb die pakket geretourneerd met track and trace en volgens de website adres. Tot de dag van vandaag heb ik niets van hun gehoord. Ik kan hun niet bereiken en ik heb al de bewijsen en toch moet ik betalen. Ik heb ales op gestuurd met foto van mijn pakket naar Klarna en toch wil Klarna dat ik die factuur bettald. Als je de track en trace volg zie je dat de pakket is in UK. Dat is gewoon oplichters en ik vind dat Klarna niet veel heb gedaan terwijl ik alle bewijzen heb. Ik ben niet rijk en kan geen 80 euro zomaar aan een oplichter geven. Ze zijn een stelletjes dieven. Please niks bij hun bestellen. Ze zijn oplichters en dieven.

Stefan
30-11-2022

Ik heb een bestelling gedaan op 28.09.2022 en heb een betaling gedaan. kreeg een bevestiging van bestelling en van toen niets meer gehoord. kan het bedrijf ook niet meer bereiken en bestaan blijkbaar niet meer! dit is pure oplichting en bedrog!

Lies
27-11-2021

Bestelling geplaatst en betaald. Nooit een bevestiging gekregen, niets meer vernomen, en nu is t bedrijf weg.

Oplichting dus

Willeke
19-11-2021

Dit is een oplichters bende, beloven van alles op hun advertenties maar leveren helemaal niks, mensen trap er niet in!

Marianne
19-11-2021

Bedrijf is ineens niet meer online! Wég bestelling, wég geld!

Melanie
22-04-2021

Bestel hier nooit meer!

3 aprik bestelling geplaatst. Tot op heden niks ontvangen maar mijn status is wel aangepast met: pakket geleverd. Reageren niet op mails. Schandalig dat dit soort bedrijven bestaan, hierop zou echt beter opgelet moeten worden. Ik gaat dit in iedergeval melden! Anders kunnen ze blijven oplichten

Abdellah
01-07-2020

Meerder zaklampen besteld

Meerdere zaklampen besteld 400 euro betaald geld weg nooit wat gekregen nemen niet op moeilijk bereikbaar

Felice
05-02-2020

Bestelling nooit ontvangen

Op 17 oktober een bestelling gedaan voor € 67,97. Nooit een bevestiging ontvangen. Op de website stond wel dat de order vertraagd was. Nu kan ik niet meer inloggen en wordt er niet gereageerd op bellen/email.

Yvonne
10-01-2020

Zeer slecht!

Op 5 december 2019 iets besteld. Volgens website zou het binnen 2-4 dagen geleverd worden. Not!

Na drie weken een mail gestuurd en gevraagd waar het pakket blijft. Er zou een refund gedaan worden. Ik wacht nog steeds op mijn geld.

Omschrijving: 0030004657065715

Kosten € 89,95

Yvonne Goes

Beverwijk

06-01-2020

Bestel hier niet! In Oktober shirts besteld en niks gehoord tot ik een review plaatste op deze site, waarna er kort contact was maar ook de gemaakte beloftes wederom niet nagekomen zijn. Meerdere malen ook al om geld terug gevraagd maar ook tot op heden nog niks.zeer jammer!

Wicher
15-12-2019

Betaald. vervolgens niets. geen contact mogelijk

Bij 24 dealstore heb ik 8 oktober shirts besteld en betaald.

Tot drie keer toe heb ik een email gestuurd, helaas tot op heden geen reactie. Het Telefoonnummer op de site geeft altijd een ingesprektoon.

Het gaat om een bedrag van €50,00. De site is nog steeds actief en hoop via deze weg mensen te kunnen waarschuwen voor deZe oplichters.

Jurgen
12-12-2019

Borderline oplichting! .

Schoenen besteld, maar verkeerde maat geleverd.

Na veel moeite hun helpdesk bereikt via mail (telefoonnummer altijd bezet). Ik moest de schoenen retourneren waarna ik de juiste maat geleverd zou krijgen. Mij is toegezegd dat ik de retour kosten vergoed zou krijgen. Uiteindelijk de juiste maat schoenen ontvangen. Echter de retour kosten zijn nog steeds niet vergoed (inmiddels 3 weken geleden).

Op vragen via mail wordt niet meer gereageerd.

Trouwens de kwaliteit van de schoenen is ook slecht. Ze zijn geadverteerd als Versace schoenen met een korting van 80%. Zijn gewoon goedkope imitatie schoenen.

Shannon
11-12-2019

Bestelling niet geleverd geld niet terug

20 okt 2019 een bestelling gedaan. Deze bestelling nooit ontvangen. Via mail contact werd er beloofd dat het geld terug gestort zou worden. Tot op heden niks ontvangen. Echt een hele slechte winkel! Beloftes worden niet nagekomen. Wil graag mijn geld terug!

Arjen
10-12-2019

Bestelling na 6 weken nog niet geleverd en geen contact

Ik heb op 29 oktober een bestelling gedaan, maar deze is nog steeds niet geleverd. Ook krijg ik geen reacties op de emails die ik stuur.

Ik wil mijn bestelling annuleren (nr #100145557 )

Lidewij
30-11-2019

Waarom bestaat dit bedrijf nog?

Na betaling te hebbem ontvangen, nooit een bevestigingsmail gehad en ook nooit de bestelling ontvangen. Hoe kan het dat dit soort bedrijven nog bestaan?

Els
02-12-2019

Klantenservice is moeilijk te bereiken maar uiteindelijk hebben ze hun belofte waar gemaakt en het totale bedrag geretourneerd. Hartelijk dank hiervoor

Hier niet bestellen, waardeloze klantenservice

Op 23 oktober een bestelling geplaatst welke binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Na 2 weken nog niks ontvangen en ik zou een refund krijgen.We zijn nu een maand verder en je raadt t al, nog steeds geen refund en ook geen reacties via de mail.Dit moet stoppen want dit kan ECHT NIET!

Ps.mijn ordernr. 100145516

Leny
26-11-2019

24deal= meer dan 24dagen wachten

Mijn favoriete lipstick kleur besteld. Geen levering, inmiddels meer dan een maand geleden en nog niets ontvangen. Ondanks belofte direct het magazijn opdracht te geven nog steeds niets ontvangen. Ik ga ze elke week een paar keer via email benaderen in de hoop dat het alsnog een reactie oplevert.

Zeola
26-11-2019

Nooit iets bestellen hier

Op 27 oktober heb ik een product besteld.

Ik heb nooit iets ontvangen. Steeds heen en weer gemaild en kreeg elke keer een oplossing aangeboden.

Eerst zou het verstuurd worden dan zou ik mijn geld terug krijgen.

Inmiddels ruim 4 weken verder en ik heb geen product en geen geld terug.

Je kan ze ook niet bellen.

Volgende stap wordt een klacht bij de Consumentenbond.

Meer 24dealstore.nl reviews