24dealstore.nl reviews

3.2
Periode202120202019
Lies
27-11-2021

Bestelling geplaatst en betaald. Nooit een bevestiging gekregen, niets meer vernomen, en nu is t bedrijf weg.

Oplichting dus

Willeke
19-11-2021

Dit is een oplichters bende, beloven van alles op hun advertenties maar leveren helemaal niks, mensen trap er niet in!

Marianne
19-11-2021

Bedrijf is ineens niet meer online! Wég bestelling, wég geld!

Melanie
22-04-2021

Bestel hier nooit meer!

3 aprik bestelling geplaatst. Tot op heden niks ontvangen maar mijn status is wel aangepast met: pakket geleverd. Reageren niet op mails. Schandalig dat dit soort bedrijven bestaan, hierop zou echt beter opgelet moeten worden. Ik gaat dit in iedergeval melden! Anders kunnen ze blijven oplichten

Abdellah
Abdellah
01-07-2020

Meerder zaklampen besteld

Meerdere zaklampen besteld 400 euro betaald geld weg nooit wat gekregen nemen niet op moeilijk bereikbaar

Felice
05-02-2020

Bestelling nooit ontvangen

Op 17 oktober een bestelling gedaan voor € 67,97. Nooit een bevestiging ontvangen. Op de website stond wel dat de order vertraagd was. Nu kan ik niet meer inloggen en wordt er niet gereageerd op bellen/email.

Yvonne
10-01-2020

Zeer slecht!

Op 5 december 2019 iets besteld. Volgens website zou het binnen 2-4 dagen geleverd worden. Not!

Na drie weken een mail gestuurd en gevraagd waar het pakket blijft. Er zou een refund gedaan worden. Ik wacht nog steeds op mijn geld.

Omschrijving: 0030004657065715

Kosten € 89,95

Yvonne Goes

Beverwijk

06-01-2020

Bestel hier niet! In Oktober shirts besteld en niks gehoord tot ik een review plaatste op deze site, waarna er kort contact was maar ook de gemaakte beloftes wederom niet nagekomen zijn. Meerdere malen ook al om geld terug gevraagd maar ook tot op heden nog niks.zeer jammer!

Wicher
15-12-2019

Betaald. vervolgens niets. geen contact mogelijk

Bij 24 dealstore heb ik 8 oktober shirts besteld en betaald.

Tot drie keer toe heb ik een email gestuurd, helaas tot op heden geen reactie. Het Telefoonnummer op de site geeft altijd een ingesprektoon.

Het gaat om een bedrag van €50,00. De site is nog steeds actief en hoop via deze weg mensen te kunnen waarschuwen voor deZe oplichters.

Jurgen
12-12-2019

Borderline oplichting! .

Schoenen besteld, maar verkeerde maat geleverd.

Na veel moeite hun helpdesk bereikt via mail (telefoonnummer altijd bezet). Ik moest de schoenen retourneren waarna ik de juiste maat geleverd zou krijgen. Mij is toegezegd dat ik de retour kosten vergoed zou krijgen. Uiteindelijk de juiste maat schoenen ontvangen. Echter de retour kosten zijn nog steeds niet vergoed (inmiddels 3 weken geleden).

Op vragen via mail wordt niet meer gereageerd.

Trouwens de kwaliteit van de schoenen is ook slecht. Ze zijn geadverteerd als Versace schoenen met een korting van 80%. Zijn gewoon goedkope imitatie schoenen.

Shannon
11-12-2019

Bestelling niet geleverd geld niet terug

20 okt 2019 een bestelling gedaan. Deze bestelling nooit ontvangen. Via mail contact werd er beloofd dat het geld terug gestort zou worden. Tot op heden niks ontvangen. Echt een hele slechte winkel! Beloftes worden niet nagekomen. Wil graag mijn geld terug!

Arjen
10-12-2019

Bestelling na 6 weken nog niet geleverd en geen contact

Ik heb op 29 oktober een bestelling gedaan, maar deze is nog steeds niet geleverd. Ook krijg ik geen reacties op de emails die ik stuur.

Ik wil mijn bestelling annuleren (nr #100145557 )

Lidewij
30-11-2019

Waarom bestaat dit bedrijf nog?

Na betaling te hebbem ontvangen, nooit een bevestigingsmail gehad en ook nooit de bestelling ontvangen. Hoe kan het dat dit soort bedrijven nog bestaan?

Els
02-12-2019

Klantenservice is moeilijk te bereiken maar uiteindelijk hebben ze hun belofte waar gemaakt en het totale bedrag geretourneerd. Hartelijk dank hiervoor

Deze klacht is opgelost

Hier niet bestellen, waardeloze klantenservice

Op 23 oktober een bestelling geplaatst welke binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Na 2 weken nog niks ontvangen en ik zou een refund krijgen.We zijn nu een maand verder en je raadt t al, nog steeds geen refund en ook geen reacties via de mail.Dit moet stoppen want dit kan ECHT NIET!

Ps.mijn ordernr. 100145516

Leny
26-11-2019

24deal= meer dan 24dagen wachten

Mijn favoriete lipstick kleur besteld. Geen levering, inmiddels meer dan een maand geleden en nog niets ontvangen. Ondanks belofte direct het magazijn opdracht te geven nog steeds niets ontvangen. Ik ga ze elke week een paar keer via email benaderen in de hoop dat het alsnog een reactie oplevert.

Zeola
26-11-2019

Nooit iets bestellen hier

Op 27 oktober heb ik een product besteld.

Ik heb nooit iets ontvangen. Steeds heen en weer gemaild en kreeg elke keer een oplossing aangeboden.

Eerst zou het verstuurd worden dan zou ik mijn geld terug krijgen.

Inmiddels ruim 4 weken verder en ik heb geen product en geen geld terug.

Je kan ze ook niet bellen.

Volgende stap wordt een klacht bij de Consumentenbond.

Anja
19-11-2019

Hier niets kopen

Hier niets bestellen en zeker iet betalen of je bent je geld kwijt. Je krijgt een tracking nummer maar de bestelling blijft gereed voor verzending en dan verdwijnt na een tijdje de link. Ik heb de bestelling nooit ontvangen, wordt niet gereageerd op mails. Telefonisch niet bereikbaar.

Ibrahim
08-11-2019

Wacht al tijd op mijn product en refund

Dit is of een oplichter of heeft de slechtste service van het internet. Wordt totaal niet serieus genomen wacht al een week op refund vervolgens krijg ik bericht dat ik woensdag op rekening zou hebben nu week later nog niks te hebben gehoord. Ik ben gewoon opgelicht als iemand informatie heeft over de eigenaren van de website dan hoor ik het graag. Dit is een principe kwestie.

Nino
31-10-2019

Gewoon Geweldig Goed!

Had een horloge bij deze website gekocht en ik moet zeggen, ze hebben inderdaad een scherpe prijs dan andere website, ook antwoorden ze snel op je emails en kreeg ook een mail dat er enige vertraging in de levering zat vanwege een (magazijn) verhuizing naar een andere locatie.

Het product is goed aangekomen en zit er keurig uit, ook werkt het uitstekend. Dus ik zal dit aan iedereen aanraden, echt top en keurig!

Nicolette
30-10-2019

Super service gehad van 24dealstore

Super service gehad van 24DealsStore! Ik wilde nog snel een Quick jack bestellen en aangezien we op vakantie vrijdag vertrokken liet ik ze woensdagavond afleveren . alleen wat gaf de PostNL aan. dat ze het pakket hadden afgeleverd terwijl dat niet het geval was . na contact met postnl en daarna met 24dealstore besloot de dame van de service afdeling mij het gehele pakket opnieuw toe te sturen zonder kosten en voor 18 uur donderdagavond . wat een service! Uiteindelijk stond de bezorger van postnl gewoon lachend voor de deur op donderdagmiddag . ja sorry het was een beetje laat geworden gisteravond ( terwijl ik extra betaald had voor afleveren op woensdagavond) dus ik weer een mail gestuurd naar 24Dealstore het is er wel. uiteindelijk kon de nieuwe aflevering gestopt worden en was alles in orde . maar wat een fijne mensen werken er bij 24dealstore . nogmaals dank!

Meer 24dealstore.nl reviews