Communicatie is een tweesnijdend zwaard voor Aktiesport.nl, met evenveel positieve (7%) als negatieve (5%) feedback. Dit suggereert dat sommige klanten tevreden zijn met de communicatie, terwijl anderen verbeteringen willen zien. Telefonische bereikbaarheid (2%) is een specifiek aandachtspunt waar klanten ontevreden over zijn.
Geen verzendbevestiging. Geen bericht van dhl. Terug geretourneerd zonder mijn weten. Geen reactie op contact. Genegeerd worden. Waardeloos.
Vertraagde bezorging. Slechte communicatie.
Proces van bestellen tot de levering thuis is goed geregeld. Duidelijke communicatie.
Slechte klantenservice. Slecht Engels. Onprettige ervaring.
Netjes contact gehad. Terugkoppeling na contact met dhl.
Goed op de hoogte gehouden.
Prompt verzonden.
Goede communicatie.
Aktiesport zegt niets te kunnen doen.
Duidelijk. Snelle levering. Top service.
Snelle levering. Mails en sms om je op de hoogte te houden.
Directe bevestiging. Aansluitende mail met link naar bezorgdienst.
Slechte service. Klacht niet serieus genomen. Geen excuses aangeboden. Onduidelijkheid over bestellingen afhalen. Niet-werkende bestellingenmachine.
Snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden.
Snelle levering. Keurig op de hoogte gehouden. Geleverd binnen het aangeven tijdsvlak.
Goede klantenservice. Goed te bereiken. Erg tevreden.
Snelle levering. Duidelijke factuur. Goede communicatie.
Slechte klantenservice. Geen terugbetaling. Geen reactie van de winkel.
Geen reactie na retourzending. Snelle levering. Netjes excuus gekregen. Geld terug ontvangen.
2 weken wachten. Geen bericht ontvangen. Retourkosten voor eigen rekening. Geen aparte verzending.
Geen bericht ontvangen voor ophalen in de winkel.
Lastig met DHL mailadres. Onduidelijk welk mailadres te gebruiken.
Slechte communicatie. Vertraagde levering.
Geen email ontvangen.
Bestelling niet aangekomen. Slechte communicatie. Lang onduidelijkheid. Nooit gezien.
Teleurstelling bij het bestellen.
Netjes contact opgenomen.
Keurig op de hoogte gehouden.
Traag reageren. Vriendelijk. Duidelijk.
Klanten op de hoogte brengen.
Meerdere keren moeten bellen.
Duidelijk. Vriendelijk.
Slechte bereikbaarheid. Slechte communicatie. Duurt erg lang voordat er reactie terug komt. Ben erg teleurgesteld.
Snelle levering. Duidelijke communicatie. Goede klantenservice.