Arag30 ervaringen

Iciar
04-06-2019

Slordig en nalatig

Ik heb Arag dit jaar geraadpleegd i.v.m een geschil met mijn verzekering. We hadden de hele tijd het gevoel dat ze partijdig waren: ze hebben de ingeleverd stukken niet goed behandeld en slordig ermee omgegaan. We hebben bij een lopende zaak 3 juristen gehad die niet wisten wat te doen en die steeds te laat waren met het lezen en beantwoorden van correspondentie. Door gebrek aan advies zijn we financieel benadeeld.

Ed
04-06-2019

Afschuiven, een soort vriendtjes politic

Ben al verzekerd bij arag, laste tijd een zaak aangemeld helaas wordt niet behandeld omdat niet onder dekking valt.
voorgesteld naar een advocaten kantoor (vriendtjes politic) en mij verteld omdat je lid bent bij arag krijg je een flink korting. maar achteraf blijkt stelletje dieven te zijn bijna elke dag ontvang ik nieuwe nota;s mijn zaak is geen moer vooruiit gegaan.

schande echt waardeloos wat ze doen met mensen klanten hebben zowiezo problemen ze maken het nog erreger.

JanWillem
28-05-2019

Afschuiven ipv adviseren.Kortom ARAG woekerpolis.

Verzekerd vanaf 2007 bij eerste rechtsbijstand vraag in 2019 meteen geconfronteerd met het zoeken om iets niet te doen.Wat een goede juriste , voor ARAG ,bij het service center.Ik heb mijn polis per direct laten royeren.Had ik in 2008 al moeten doen dan zou ik bijna € 3000 hebben voor een echte advocaat.
ARAG niet doen.

Janssen
22-04-2019

Helpen maar niet heus

Arag rechtsbijstand waardeloze verzekering, zoals vrijwel alle verzekeringen.
Slechte advocaten, geen adequate hulp en vele fouten waardoor deze verzekeraar mij zaak heeft verprutst. Heb rechtzitting gemist omdat ze vergeten waren door te geven. waardeloos
geld dat ze per omgaande zouden over maken is verloren gegaan.
Moet ik nu Arag aanklagen? maar ben niet meer verzekerd GRRRR

Franciscus
12-04-2019

ARAG rechtstegenstand

ARAG verzekerd zichzelf van geld (premie) dat men incasseert (via in mijn geval o.a. de daartoe samenspannende tussenpersoon SV-direct, en zie de klachten aldaar) terwijl er geen enkele dekking blijkt te zijn terwijl deze er WEL zou moeten zijn; dit in volledige tegenstelling tot hun schreeuwende TV reclame en uitingen her en der via alle mogelijke media om klanten (lees; SLACHTOFFERS) te werven.

ARAG blijkt via het internet dus slechts een ordinaire incasseerder, niets meer of minder, en doet alles af via mail. In gesprek kom je er niet ondanks duidelijke verzoeken om hulp(vragen).

Kort samengevat; Bezint eer ge begint en zegt het voort; ARAGGGGGGGGGGGGGGGGG.

Deze melding wordt toekomstig vervolgd nadat de rechter uitspraak zal hebben gedaan in een gewoon eigenlijk gedekt evenement maar welke nu dus op eigen kosten gaat worden ingeschakeld.

M.a.w. houd ook deze website in de gaten, naast mijn andere toekomstige publicaties betreffende ARAG.

Rob
26-03-2019

Nooit meer

Had geschil met mijn buurman uitbouw schuur en verwijdering schutting.
ARAG heft niets voor mij gedaan, zelfs geen mailwisseling met tegenpartij. Besteed vaak zaken uit aan tegenpartij. Willen zo snel mogelijk van je af weggegooid geld elke maand.

Evelien
18-03-2019

Arag staat alleen achter zichzelf

Arag is echt een rot organisatie met een behoorlijke tunnelvisie. Ze zien geen heil in geen enkele zaak. Wanneer je dan toch het gewenste resultaat bereikt met een externe advocaat, conform de polisvoorwaarden dat zij dan de advocaatkosten moeten betalen, willen ze dit alsnog niet doen. De klachtenafdeling is te triest voor woorden, waarbij ze je klacht totaal niet serieus nemen. Kortom je staat er alleen voor en de premie betaal je voor niks!

Rick
13-02-2019

Arag nooit meer

Ze hebben voor mij een zaak behandeld, waar door hun fouten in zijn gemaakt.
Vervolgens werd de zaak afgewezen bij de rechter, ze "wilden" hierna de gemaakte fouten niet herstellen.
Werkte toen als een stel makke schapen, echter toen hun hiervoor aansprakelijk gesteld werden door mij hebben ze de leeuwenkooi opengetrokken , en werden kosten nog moeite gespaard.
Zo hadden ze in eerste instantie moeten werken.

Sylvis
13-11-2018

Heel tevreden over Arag!

Ik heb een hele goede ervaring met Arag. Mijn dochter is onverwachts bevallen in Egypte maar mocht niet zomaar met haar baby het land verlaten. Daarom moesten we een advokaat inschakelen. Arag zou dit eigenlijk niet vergoeden omdat Egypte buiten het dekkingsgebied valt. Maar uit coulance heeft Arag toch toegezegd de advokaarkosten te vergoeden. Wij zijn hier uiteraard erg blij mee en willen Arag nogmaals hartelijk bedanken!

26-10-2018

Arag waardeloos!

Hebben de Arag in moeten schakelen bij een bestuursrechtelijke procedure tegen de gemeente i.v.m het verlenen van een omgevingsvergunning van het perceel naast ons. Werden door de Arag bijgestaan door een niet vakkundig jurist die geen enkele moeite voor ons deed en het niet nodig vond om naar de rechtbank toe te stappen. De Arag heeft de zaak met een klein bedrag, geheel niet in verhouding met de polisvoorwaarden afgekocht. Wij hebben uiteindelijk een externe advocaat ingeschakeld en zijn een gerechtelijke procedure opgestart. We zijn uiteindelijk door de rechtbank in het gelijk gesteld. Als de procedure de Arag te lang gaat duren, dan gaat het ze te veel kosten en de premie is toch al binnen! Kortom Arag zonde van je geld!

Rudolf
26-10-2018

Juristen die je verder het moeras in brengen

Bij inbraak,had ik een verkeerde rekening zonder opzet bij de tussenpersoon ingeleverd, onderzoeker van vidi maakt een taxatierapport op, vol met giswerk daar o.a ook mijn kluiskoffer met alle rekeningen zijn gestolen, juriste van arag, gevraagd voor hertaxatie,opperhoofd vanjuriste, meld kan tegen u werken, ik blijf volhouden voor een her taxtie, "elke consument heeft recht op een her taxatie alsdie niets eens met een schade rapport die voor de verzekeraar werkt" niet dus, 2jaar verder, verzekeraar stuurt een incasso op mij af, met steeds vreemde onkosten, ik weiger, toen ene duerwaarder, ik mocht een advocaat van hun of buiten af de zaak in behandeling nemen,kort geding tegen duerwaarder en verzekeraar, uitspraak,ik zougeld krijgen van verzekeraar,de onterechte ideal betaling per ongeluk meegestuurd de kosten van een onderzoekmoet ik betalen, daar er geen bezwaar isaangetekend tegen het taxatie rapport vanVidi, waari k velemalenom heb verzocht, kon de rechter slechts aangeven, klant kan zich niet beroepen op een hertaxatie omdat klant ik dusgeen bezwaar heb aangetekend, de juriste die mijn zaak behandelde heeft nooit bezwaar willen maken, waardoor ik nu dus zo'n € 16000 schade niet uitbetaald krijg, ik ga in hoger beroep, ben volledig klaar met arag juristen, die helpen je niet echt? je komt in een moeras terecht, omdat ze geen hertaxatie wilden uitvoeren, en alsje hun tv spots bekijkt wow,geweldig, maar totaal niks van waar allemaal,nooit een arag verzekering afsluiten, als je niet verder in de problemen wilt komen,je raak verder in een heel diepe punt.

Kar
Kar
16-09-2018

Belofte 50.000 euro polis verzekering die ze niet waar kunnen maken

Ik heb nu al een paar keer te maken gehad met Arag voor hulp op het gebied van verkeer, maar ook om arbeidsconflict. Als je recht hebt op een advocaat dan mag jij van Arag kennelijk als klant niet de advocaat aanwijzen die jij graag wilt voor jouw zaak. Zij bepalen welke advocaat zij voor jou willen inschakelen ook al is het een onervaren advocaat voor jou zaak. Je kunt het al invullen wat het voor gevolgen het heeft voor jouw zaak met een onervaren advocaat. Ik heb dat helaas meegemaakt. Verder wanneer jij als klant jou eigen zorgen meld bij Arag mbt jouw advocaat omdat hij/ zij niet functioneert dan doen Arag er niets mee met jouw probleem. Het alle ergste scenario is wanneer je in conflict raakt met jouw advocaat omdat hij of zij eigen koers vaart zonder dat met jou te bespreken. Hij of zij doet het op eigen houtje zonder rekening te houden met jouw wensen. Ik heb nog nooit eerder slechte en arrogante advocaten in mijn leven meegemaakt die werden uitgekozen door Arag voor jouw zaak. Wanneer jij als klant een betrouwbare advocaat kent uit het verleden en die jij als klant wilt voorstellen aan Arag willen zij er niets van weten. Verder beloven zij (Arag) in hun polis voorwaarden dat jij als klant 50.000 euro verzekerd bent, maar in werkelijkheid in de praktijk gaat het heel anders aan toe. Namelijk dat Arag jou simpelweg besodemietert met leugens die zij niet waar kunnen maken. Zij willen niet dat jij een zaak aanmeld bij hun, wat Arag graag wilt van jou is dat jij eindeloos betaald aan Arag zonder gebruik te maken van hun diensten. Dat is precies wat Arag graag van jou wilt zien, zodat zij geld aan jou kunnen verdienen. Als jij een zaak meld kost het hun geld en kunnen zij niets aan jou verdienen. Zo gaat Arag te werk. Je kunt maar beter niet bij Arag verzekeren.je bent bij deze gewaarschuwd hoe ze te werk gaan.

Ken
14-09-2018

Leugenaars

Valse informatie en te druk en personele zijn geen genoeg ervaringen . ik geloof ook niet in deze land recht heb

Martin
12-09-2018

Totaal incompetente juriste

Heb Arag in moeten schakelen bij een arbeidsconflict. Kreeg vanaf het begin al de indruk dat de juriste die mij was toegewezen zich niet erg serieus met mijn zaak bezig hield. De periode voorafgaand aan de rechtszaak schitterde zij door afwezigheid en gebrekkige communicatie. Ik ben zelfs naar haar kantoor afgereisd om haar proberen uit te leggen waar het om ging. Eenmaal in de rechtbank heeft zij, ondanks mijn uitgebreid aangeleverde argumenten niks ingebracht tegen de advocaat van mijn voormalig werkgever. Het ging zelfs zover dat de rechter geïrriteerd vroeg waarom zij stukken pas op het allerlaatst inleverde bij de rechtbank; deze had ik reeds maanden van tevoren al naar haar gemaild. Na de slachting in de rechtbank kwam zij met smoesjes door te zeggen dat ze een hersenschudding had gehad ( ja je weet wel wie je bent). Ik vond de hulp al slecht in de tijd van de voorbereiding, dat had niets met een hersenschudding te maken. Je was een tijd ziek , een tijd op vakantie en een tijd onuitgelegd niet te bereiken. Schandalig! Dit zijn voor jullie misschien maar cases maar je speelt met de levens en de toekomst van je cliënten, dit hoor je serieus te nemen!

Maurice
10-09-2018

Houden het al snel voor gezien

Onlangs de ARAG ingeschakeld i.v.m. geluidsoverlast van mijn bovenburen, maar de ARAG kwam al heel snel tot de conclusie dat het om "leefgeluiden" gaat en er wettelijk niets aan kan worden gedaan. Had veel meer actie van de ARAG verwacht, bijv. geluidsmetingen e.d., maar dat kost blijkbaar te veel geld. Heb het idee dat ze helemaal niks voor me hebben gedaan.

John
06-07-2018

3 maal in de steek gelaten

Bij de aankoop van een huis bleek beslagname op het pand te staan. Hierdoor kon de Akte niet passeren bij de notaris. Daar er haast geboden was omdat anders de hypotheek akte zou verlopen en het beslag op het pand zou voortduren. hebben wij een advocaat genomen. deze belde vervolgens de Arag en kreeg goedkeuring voor vergoeding. Een aantal uren later kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mij op een zeer onvriendelijke manier vertelde dat dit niet doorging. we hebben de advocaat zelf moeten betalen en zelfs de tijd die de Arag aan de telefoon heeft besteed en de tijd die de advocaat nodig had om uitleg te geven en dingen uit te zoeken voor de ARAG moeten betalen. dus door arag zijn zelfs onze kosten ongeveer 450 euro duurder geworden. in 2011 hebben ze me laten zitten met een letsel zaak en een paar jaar geleden heeft het meer dan drie maanden geduurd om een simpele schade op te lossen. Walgelijk! walgelijk! walgelijk! het gesprek dat arag met de avocaat heeft gehad heb ik op mijn mobiel opgenomen.ik overweeg om het op facebook te zetten. ik ga dan ook mijn Arag verzekering opzeggen!

Luc
05-06-2018

Arag geeft geen juridische ondersteuning want limiet is bereikt.

Jaren geleden sloot ik een rechtsbijstand verzekering af die op alle gronden juridische ondersteuning zou geven. Arag kenmerk 2018027783-01 Met veel moeite mocht ik beroep doen op een externe advocaat voor een kortgeding. Nu 2 jaar later de tegenpartij mij dagvaardt in een nieuw op te starten bodemprocedure en per direct 80000€ van mij eist geeft Arag geen gehoor. Had ik de afgelopen 2 jaar de premie maar niet betaald aan Arag. Men laat weten dat de maximale dekking reeds verbruikt is. De afd. klachtenafhandeling laat ook weten dat men geen ondersteuning meer wenst te geven want de polis is duidelijk. Wat heb je nou aan zo'n polis?

Herman
25-05-2018

Slecht

Heel slecht Eerlijk wordt direct gestraft Staan je slecht te woord en horen alleen wat ze zelf willen horen.

Thea
23-04-2018

Hulp en volhouden

Heb 2x arag in moeten schakelen , ben 2x perfect geholpen eerste zaak betrof reparatie nota waar ik het niet mee eens was arag heeft de nota betaald! Tweede zaak was schade bij aanrijding er is wel een jaar over heen gegaan , de kans was klein dat we de zaak zouden winnen , uiteindelijk na volhouden door arag gaat de tegen- assuradeur toch over tot betaling! we zijn goed op de hoogte gehouden en zijn uiteindelijk bijzonder blij dat het recht zegen viert , alles dank zij arag! Ik raad de verzekering absoluut aan

Martijn
Martijn
23-04-2018

Helpen niet, zo snel mogelijk volgende zaak

Hulp gevraagd bij een gevalletje aanrijding, werd opgebeld door een wijze vrouw die mij de verkeersregels uit ging leggen en verder absoluut geen poging deed om mij te helpen. Leek wel of ik met de tegenpartij aan de telefoon hing. Je zal toch verwachten dat ze daar een oplossing zoeken voor een schade van 1000 euro? Echt slecht!

Meer Arag reviews
Welk cijfer geef jij Arag?