Arag46 ervaringen

Christl
28-11-2019

Arag rechtsbijstand: zeer tevreden

Gewoon GOED, dikke pluim voor mw. Monica Janssen van Arag Rechtsbijstand die o.a. op doorzettingsvermogen, alertheid en juridische kant voor ons meer dan prima werk verricht heeft.
Tevens uitstekende communicatie/terugkoppelings momenten

Ehsan
Ehsan
27-11-2019

Zeer tevreden met Arag

Ik heb ze nu een paar keer nodig gehad helaas maar ze hebben mij echt superfijn geholpen.

Rejan Hera
Rejan Hera
15-11-2019

Onbegrijpelijk dat ze nog klanten hebben!

Jaren bij hen klant geweest, maar echt iedere keer als je een probleem hebt, proberen ze er onder uit te komen met de zin "we zien er geen zaak in".
En maar adverteren op tv hoe goed ze zijn voor hun klanten, maar in werkelijkheid doen ze niets!

Berrie
13-11-2019

Schenders van recht en contact brekers

Geen rechtsbijstand ondanks contract.
Verdagen totdat e.e.a. te laat is volgens hun.
Schenders van mensenrecht en personen met arbeidshandicap.
Leggen arbitrage met aanbeveling naast zich neer.
Doen belachelijk voorstel bel minimaal 50000 euro vastgelegde schade van 1500 euro.

Moge zij spoedig verdwijnen van de markt.

Kortom, slecht.

Ellis
08-11-2019

Zeer tevreden!

Na te maken te hebben gehad met een malafide dakdekker,ben ik enorm geholpen door de juriste van ARAG. In haar vond ik een fijn persoon en een bekwam juriste.
Het contact met haar verliep steeds uiterst prettig: ze was goed bereikbaar en kwam steeds haar afspraken na, ik hoefde nooit lang te wachten op een reactie, ze nam altijd de tijd voor uitleg en overleg,ook mijn inbreng vond ze belangrijk en nam deze mee in haar acties, ze had een groot verantwoordelijkheidsgevoel en was zeer gedreven in haar werk.
Ze heeft er werkelijk alles aan gedaan om de zaak tot een eerlijk eind te brengen en dat is haar gelukt! Ik ben erg tevreden over de samenwerking en het resultaat en had me geen betere juriste kunnen wensen.

Janssen
04-11-2019

Opgelicht

Zal het kort houden, ze beginnen rechtszaak maar maken het niet af. Vonnis voor mij viel goed. Dan komt gemeente amsterdam moet schuld kwijtschelden, wil dat niet. Wat doen ze melden dat ik geen aanspraak meer kan maken op verzekering en als klap op de vuurpijl zenden ze de zittingsdatum niet door waardoor ik mijn woord niet kan doen en gedwongen wordt een niet betaalde schuld kwijt te schelden.
Dank voor niets, nu dus 2 maal opgelicht en meer kosten gemaakt dan terugbetaald gekregen!

Mariet
31-10-2019

Geen goede communicatie, geen samenwerking, slechtste service.

Ik melde een zaak. Kreeg als antwoord, ja mevrouw we hebben hiervoor de beste juristen. Maak u zich geen zorgen. U bent hiervoor verzekerd.
Ik belde een week later terug, zegt een andere collega dat hij er niks van weet. Er was helemaal geen notitie gemaakt en het kon niet dat zijn collegaatje met mij had gesproken. Bovendien zou arag mijn zaak sowieso niet kunnen behandelen, ik ben er niet voor verzekerd. Hij was heel onvriendelijk en wilde meteen het gesprek beëindigen. Ik moest maar zelf een advocaat zoeken. Onbeschoft en zéér klantonvriendelijk. Ik raad iedereen af, zuch hier te verzekeren.

Levent
30-10-2019

ZEER SLECHT

Communiceren niet, geen transparantie, doen feitelijk niets en maar premie betalen voor als je het zogenaamd nodig hebt, NOOIT MEER.

Michelle
29-10-2019

Toch vaak goed geholpen.

Ik ben al jaren verzekerd bij Arag.
Heb ook enkele zaken door hun laten afhandelen.
Je moet er wel bovenop zitten en absoluut meedenken, maar dan word je wel serieus genomen. Zou niet zoveel moeite moeten kosten maar het betreft meestal juristen (geen advocaten) en dan ook nog zonder veel ervaring, zo is mijn indruk.
Dus je moet samen met je jurist een team vormen dan komt er meestal wel iets van terecht.
Heb ook te maken gehad met advocaten.
Maar denk maar niet dat het dan allemaal snel en soepel verliep. Ook toen was het navragen, wakker schudden etc.
Zij nemen alleen sneller actie omdat ze mega bedragen per uur verdienen.
En dat is bij Arag natuurlijk niet het geval. Daar betaal je een redelijk lage premie voor
juridische ondersteuning.

En voor die lage vergoeding betaal je een hoge prijs: jij moet het werk doen. Zij mogen het juridisch uitwerken.

Ko
19-10-2019

Bij stand verzekering

K was van plan om deze afsluiten bij Arag maar na het lezen van de rees van klachten .
Ziek hier van af

Antwan
12-10-2019

Afkopen nog voor de zaak

Arag deed er maar liefst 16 maanden over om tot de conclusie te komen dat de vordering niet haalbaar zou zijn. Bij de situatie van een nietig (ongeldig) verklaring is men na al deze maanden opnieuw begonnen met onredelijke vragen te stellen die niets af, of bij de zaak deden. Afpoeieren is het devies! Ook bij mij is getracht om de zaak af te kopen voor een bedrag van 1450,-. Ik begrijp niet dat een jurist hier achter kan staan. Ze vragen veel premie maar als het komt tot een procedure dan zijn ze niet thuis. 2 brieven zijn er verstuurd naar de wederpartij en that's it. Nu maar een klacht ingediend. Mensen doe het niet. Houd je geld op zak en spaar tot je een goede jurist kunt betalen waar je goede afspraken mee kunt maken.

Graziano
10-09-2019

Niet doen! Slechtste Bedrijf waar ik mee te maken heb gehad!

Bij parkeerschade kon ik geen gebruik maken van rechtsbijstand terwijl ik wel de module verkeer in mijn polis heb.

Over deze negatieve beslissing zou ik via de telefoon ingelicht zijn terwijl ik nooit door Arag gebeld, ook heb ik geen e-mail gekregen. Ik moest er na 10 dagen zelf achter komen.

Marian
17-07-2019

Wordt niet opgepakt of terug gebeld

Mijn lopende zaak moet afgesplitst worden van een bestuursrechtelijke naar civiel. Ik wacht hier nu sinds 1 juli op. Er wordt niets gedaan en ik word ook niet terug gebeld.

Hubert
11-07-2019

Beloven maar niks doen

Zaak aangemeld bij Arag, bevestigingsmail ontvangen, volgens de voorwaarde zou hij binnen 2 werkdagen in behandeling worden genomen. Na een week niets gehoord. Gebeld en Arag beloofd dat met spoed alsnog zaak wordt opgepakt. Weer een week later niets gehoord. Gebeld wordt ik doorverbonden naar lijnen die niet opgenomen worden, krijg ik uiteindelijk iemand aan de lijn die beloofd dat binnen 10 minuten er een bevestiging komt per mail dat ze er mee aan de slag gaan en je raad het al, geen mail.
Het lijkt er op dat ik nu twee zaken heb, een tegen Arag en een tegen de partij waarbij ik dacht dat Arag als rechtsbijstandverzekering mij zou moeten helpen.
groet Hubert

Ed
08-07-2019

Je mag blij zijn met een antwoord van Arag binnen 10 werkdagen

Zal u niet met het hele dossier vermoeien, maar één detail is goed om te weten als u met deze verekeraar in zee gaat, by the way de rechtsbijstandverekering van ABNAMRO .uitbesteed aan Arag.

Citaat uit email van 8 juli 2019:
"Uw emails zijn in goede orde ontvangen. U verwijst naar het feit dat ik een week na uw email reageer.
Zoals vermeld in mijn eerste email aan u reageer ik binnen tien werkdagen op binnenkomende email" einde citaat.

Dát is de supoport van Arag medewerker Rechtshulp BJM

Gea
20-06-2019

Afpoeierbeleid

Gaan alleen uit van een slechte uitspraak en lezen alleen die uitspraak zonder acht te slaan op (zelfs nieuw aangedragen) feiten, die voldoende steekhoudend zijn om zaak te winnen. Geeft ook niet aan (zoals dat hoort) dat in geval van winnen (via derden of advocaat) je alle schade dan alsnog vergoed krijgt. De mensen weten niet dat ze gewoon een advocaat kunnen inschakelen als ze afgepoeierd worden

Gea
19-06-2019

Slechte sienstverlening incompetente kristen en afpoeieren

1 arag niet op de hoogte v wetgeving
2 snappen niets van een zaak gaan alleen op een uitspraak af dus moet je zelf hoger regelen
3 ongeorganiseerde bende het zou handig Yn dit type uispraken bij oa bond v verzekeraars voor te leggen
4 is wel ok om v buitenaf een advocaat te regelen in hoger beroep ( geldt niet voor bestuursrecht) dat doen ze wel zullen ze wel moeten

Iciar
04-06-2019

Slordig en nalatig

Ik heb Arag dit jaar geraadpleegd i.v.m een geschil met mijn verzekering. We hadden de hele tijd het gevoel dat ze partijdig waren: ze hebben de ingeleverd stukken niet goed behandeld en slordig ermee omgegaan. We hebben bij een lopende zaak 3 juristen gehad die niet wisten wat te doen en die steeds te laat waren met het lezen en beantwoorden van correspondentie. Door gebrek aan advies zijn we financieel benadeeld.

Ed
04-06-2019

Afschuiven, een soort vriendtjes politic

Ben al verzekerd bij arag, laste tijd een zaak aangemeld helaas wordt niet behandeld omdat niet onder dekking valt.
voorgesteld naar een advocaten kantoor (vriendtjes politic) en mij verteld omdat je lid bent bij arag krijg je een flink korting. maar achteraf blijkt stelletje dieven te zijn bijna elke dag ontvang ik nieuwe nota;s mijn zaak is geen moer vooruiit gegaan.

schande echt waardeloos wat ze doen met mensen klanten hebben zowiezo problemen ze maken het nog erreger.

JanWillem
28-05-2019

Afschuiven ipv adviseren.Kortom ARAG woekerpolis.

Verzekerd vanaf 2007 bij eerste rechtsbijstand vraag in 2019 meteen geconfronteerd met het zoeken om iets niet te doen.Wat een goede juriste , voor ARAG ,bij het service center.Ik heb mijn polis per direct laten royeren.Had ik in 2008 al moeten doen dan zou ik bijna € 3000 hebben voor een echte advocaat.
ARAG niet doen.

Meer Arag reviews
Welk cijfer geef jij Arag?