Avero Achmea7 ervaringen

Victor
27-06-2020

Overlijden moeder

Als je een hekel hebt aan je nabestaanden verzeker je dan bij Avero. Na het overlijden van mijn moeder hebben we 5x telefonisch contact gehad, een klacht ingediend en veel gezeur gehad. Eindelijk na 2 maanden het geld van de verzekering uitgekeerd. FOEI AVERO!zo gaan jullie met nabestaanden om.

Victor Peters

Nvt
11-11-2019

Declaratie

Sinds 2019 overgestapt en zojuist nog een nota gehad van januari tot april 2018. Belachelijk. Ben blij dat ik ben overgestapt en die de nota’s optijd afhandelen. Ipv 1.5 jaar later.

Dieuwkje
02-07-2016

Avery you sucks

ik heb negatieve ervaringen, moet tandarts kosten zelf betalen, beltaal 105 euro,, elke maand maar mijn tandarts verzekering is er uit gegooit omdat ik een maand niet heb betaald avero you sucks

Iris
05-01-2016

Tevreden

Al een hele tijd verzekerd bij Avero Achmea. Nog niet erg veel gebruik gemaakt van deze zorgverzekering, maar de prijs is goed.

Wilma
17-12-2015

Onbeperkte service

Nergens zoveel service als bij avero achmea

Annette
17-12-2015

Geweldige hulp

Goede klantenservice als je vragen hebt, denking is uitstekend voor grensbewoners.

S.
15-12-2015

Prima aanvullende verzekering

De aanvullende verzekering Excellent is heel goed. Bijvoorbeeld Fysiotherapie wordt 100% vergoed. Alternatieve geneeswijzen 20 x maximaal € 65 per keer door arts en € 40 per keer door niet-arts. Er zijn weinig verzekeraars die dit hebben voor deze prijs. Uitkering geschiet best snel.

Welk cijfer geef jij Avero Achmea?