Cadeau bon verlopen: Recent probeerde ik een cadeaubon te incasseren van bol.com. Ik kreeg de melding dat de bon verlopen was. Ik startte een chat met een medewerker die zei dat de bon uit 2014 was en dat dat echt te oud is. Ik vond dat een beetje onzin, geld verloopt toch ook niet. Bol heeft hier ook geld voor gekregen en geeft er nu niets voor terug. Ik checkte de bon zelf en toen bleek dat deze pas 3 maanden geleden verlopen was. Bleek dat de man helemaal verkeerd gekeken had. Echter ook deze bon kon hij niets mee. Ik heb het nog geescaleerd naar de klantenservice per mail maar ook daar is niets uit gekomen. Ik vind het echt een schande dat een bedrijf dat zo geprofiteerd heeft van de Corona crisis zich zo opstelt. Een bepaalde coulance was hier echt wel op z'n plaats geweest, al hadden ze 5 euro tegoed gegeven. Het bedrijf is wat mij betreft de gun factor die ze als Nederlands bedrijf hadden t.o.v. Amazon echt kwijt.
Feit is: bol.com levert gebruikte/geretourneerde artikelen voor de nieuwprijs bewijs 1 ) de verpakking bewijs 2 ) de reeds ingestelde netwerknaam op de wifi extender om onze claim voor een tegoedbon te ondersteunen hebben wij de producent van dit artikel benaderd en die heeft ons verhaal bevestigd. Bol.com heeft na de email correspondentie eenzijdig het contact verbroken.Schandalig. wij willen dat Bol.com de fout erkent wij willen dat Bol.com excuses maakt wij willen dat Bol.com een fatsoenlijke tegoedbon levert voor de gedane schade/leed/ uren tijdverlies om in te loggen/uren kwijt voor deze klachten procedure. [CASE:74131068]
Voor 23.59 uur besteld , de volgende dag bezorgd. Hahahaha, valse verkooptechniek! Ik wacht al 4 dagen op twee voorraadartikelen, die ik vandaag had moeten hebben voor een puppy die we dadelijk gaan halen. Klantenbedrog, trap er niet in. Ik ga volgende keer weer fysiek naar een dierenwinkel.
Mijn zoon heeft in april EarPods gekocht bij een partner van Bol.com, via Bol.com. Na het passen van de EarPods bleek dat deze knelden, mijn zoon heeft telefonisch contact opgenomen met Bol.com en gevraagd of de EarPods geretourneerd mochten worden, ondanks dat de retourvoorwaarden aangaven dat dit niet mogelijk was. Er werd aangegeven dat retourneren geen enkel probleem was, ondanks hetgeen in de retourvoorwaarden werd vermeld. Mijn zoon ontving een bevestiging van Bol.com dat de retour was geaccepteerd en ontving zijn geld terug. 3 Maanden later kreeg mijn zoon echter bericht dat er een vergissing was gemaakt en dat de retour niet geaccepteerd had mogen worden. De EarPods werden opnieuw opgestuurd (welke wij uiteraard hebben geweigerd op het moment dat deze werden aangeboden door de pakketdienst) en er werd een nieuwe factuur geopend. Wekelijks heb ik namens mijn zoon contact opgenomen met de klantenservice, iedere keer kreeg ik van de medewerker die ik op dat moment sprak te horen dat zij de situatie volledige begrepen en dat zij het een slechte zaak vonden en dat zij vonden dat Bol.com dit met de partner moest afwikkelen. Iedere keer weer werd er een verzoek neergelegd bij het hoofdkantoor en zou ik teruggebeld worden wat iedere keer niet gebeurde waardoor ik zelf weer moest bellen. Uiteindelijk is er een verzoek bij de afdeling special care neergelegd en zojuist werd ik wel door Bol.com gebeld en was de mededeling dat de EarPods wederom naar ons opgestuurd zouden worden en dat de betalingsverplichting bleef bestaan. Bol.com heeft door deze handelswijze ervoor gezorgd dat zowel mijn zoon als ik nooit meer iets bestellen bij of via Bol.com en ik kan dit anderen ook niet aanbevelen.
Bijzondere manier van handelen om door een ict probleem een probleem van de klant te maken. Wat het nog bijzonderder maakt is dat er geen alternatief/ oplossing kan worden aangereikt door de 1stelijns telefoonniste( overigens goed door gaar te woord gestaan). Je wordt als èèn van de duizenden klanten van Bol.com in de hoek gezet, ipv servicegericht service te verlenen ipv deelgenoot te worden van een intern probleem binnen de organisatie. Jammer dat ik zelf moet bellen ipv gebeld worden volgens de afspraak indien wijzigingen
Externe leverancier verzend verkeerd produkt. Bol.com heeft me goed te woord gestaan en iets leuks opgestuurd.
Je vult je adres in en het bezorg adres dan halen zij het door elkaar bezorg adres is factuur adres en factuur adres is bezorg adres geworden maar recht zetten ho maar ja je kan nog een keer bestellen en dan de andere annuleren maar wel minimaal een week wachten tot je je geld terug krijgt echt bol.com klote bedrijf gewoon
Besteld via Bol.com. Zij hanteren de account van mijn vrouw dat al lang achterhaald is en leveren af op een verkeerd adres. De schuld: bij de klant. Geen bestelling, geen geld en natuurlijk ligt het niet aan Bol.com. Gaat iets fout, dan ben je alles kwijt. Loop nooit een risico door bij deze toko te bestellen.
Kocht 1 halter 15kg bij bol.com retourdeals een partner van bol.com waar ze echt mee moeten stoppen met die partners.geen amazon model a.u.b.dan maar minder keus. De halter werd geleverd met 8kg aan gewichten in plaats van de beloofde 15kg. Dus ik maak melding bij klantenservice en zeg dat ik de halter wel wil behouden en een cadeaubon wil als compensatie voor de ontbrekende gewichten. 1ste aanbod van hun stuur maar helemaal terug en krijgt u 6 euro tegoed op een nieuwe bij bol.com, wat denk je halter nieuw bij bol.com was net weer in prijs omhoog gegaan van 39,95 naar 44,95 terwijl ik de retourdeal had voor 38,75 dus eigenlijk kreeg ik niks en ik zeker moeite doen om alles maar weer ingepakt te krijgen en het te slepen naar de dichts bij zijnde ophaal punt van postnl. 2de aanbod was een 10 euro cadeaubon en verder was er niks meer mogelijk anders maar gewoon retour. Ik vond die 10 euro cadeaubon niet in verhouding staan met het ontbreken van de gewichten en de tijd die ik met hun bezig was om iets geregeld te krijgen. Giet ijzeren halterschijven zijn duur in tijden van corona blijkbaar 1 halterschijf van 5kg kost al gauw tussen de 20 en de 30 euro. Dus mijn tegenbod van een 20 euro cadeaubon was meer dan redelijk. Deze organisatie controleert zijn producten zeer slecht voor dat ze het opsturen. Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat veel van die partners op bol.com niet weten wat klantvriendelijkheid en eerlijke compensatie is. aangezien het niet mijn enige slechte ervaring is bij partners van bol.com.
Over het algemeen gaan leveringen besteld via Bol wel goed, totdat er een onjuiste levering plaats vindt. Na het retour sturen hor je niets meer, een retour van 1-9-2020 is nog steeds niet terug betaald, ook niet na drie keer de service gebeld te hebben. Men stelt zelfs voor om zelf contact op te nemen met de leverancier, nou ja, ik heb toch bij Bol iets gekocht.
7 Zone Pocketvering Matras 180x200 x 20 cm kokosnoot ergonomisch € 248,84 besteld gekregen op 15 mei - 2020 uitgepakt en blijkt vol zwarte vlekken op te zitten over gemailt kreeg niks te horen ga je naar de Verkoper: AP Lifestyle Deze verkoper is niet meer actief op bol.com Weer met bol.com mailen livechat en telefoon op alle 3 krijg je te horen binnen 3 dagen hoor je van ons nu nog niks gehoord 2-10-2020 . Bol.com lichten de helleboel op geen woorden meer voor.
Wel betaal je voor plaatsing wasmachine. speciaal aangevinkt maar weigeren het uit te voeren. Ook terugbetalen plaats kosten worden niet retour gedaan.
Jarenlang tevreden. Ik koop iets 2 dagen ervoor met belofte uiterlijkkkk 2 dagen geleverd. Mooi op tijd voor de verjaardagscadeau. Gewoon niet op tijd en wanneer wel weet je niet. Tegemoetkoming ho maar. Maar de klant wel ope extra kosten jagen omdat hun de belofte niet waarmaken. Of ik er een verjaardag week van kan maken zodat ik het cadeautje later kan geven! Ipv tip te geven wil ik de extra kosten die ik verplicht wordt om mijn cadeautje te verzenden en toch verplicht wordt iets kleins te kopen want een kind begrijp niet dat meneer bol niet op tijd is met verzenden. Maar nee hoor klantenservice heel slecht en ben zeer zeer teleurgesteld! Als ik het niet nodig had voor exacte dag of niet vertrouwde op jullie had ik het zelf ergens anders gekocht mijn bestelling. Bah bah bah
Lossen klachten niet op, hebben geen kennis van mogelijkheden retourneren . Reageren niet op respons Met zijn allen bol boycotten , misschien wordt klant dan wel serieus genomen
Bestelling (vandaag besteld morgen in huis , not) heeft 4 weken op zicht laten wachten en kwam meteen met herinneringskosten van betaling. Toen ik de klantenservice aanschreef werd ik van het kastje naar de muur gestuurd om dan als uiteindelijke antwoord te krijgen dat ze de kosten niet kunnen annuleren, nog afboeken van de "tegoedbon" die ik als aalmoes kreeg voor het lange wachten. Nul komma nul service
Reeds 6 a 7 jaar ben ik klant maar steeds vaker onvolkomenheden van BOL. Vorige week 2 bestellingen gedaan bij externe verkopers, deze zijn nooit ontvangen. Gemeld bij de klantenservice maar het blijft stil Deze week een bestelling gedaan als cadeau voor een verjaardag op zondag 20 september. Dat zou vandaag worden bezorgd maar het is nu bijna 18 uur en nog steeds niets. De chauffeur van DHL zou onderweg zijn. De combinatie BOL.com en DHL is al een dodelijke mix. Twee bedrijven die er een rotzooi van maken de laatste tijd. Dat online winkelen bevalt me dan ook niet meer, ik denk dat we terug moeten naar de winkels in de winkelstraat. Veel gezelliger en minder stress bij aankopen.
Al heel wat jaren een klant met veel bestellingen maar de laastste tijd steeds meer ergernissen door fouten en onvolkomenheden. Met name de externe verkopers maken er een puinhoop van. Ik let er al speciaal op om die zolderkamerverkopers te vermijden maar soms ben je even te snel met klikken en dan is het weer afwachten of het allemaal wel goed komt.en in de helft van de gevallen dikke drama. Er wordt NIET geleverd of je krijgt nepartikelen of zeer slechte China zooi van onze vriend AliExpress.
Sinds de Corona crisis van tevreden veel spenderende- naar zeer ontevreden klant. Via Bol.com product gekocht van hun partner 123deals, was na 1 week kapot, ik heb meerdere malen getracht een negatief review te plaatsen over dat product om andere mensen te helpen bij hun keuze. Wordt niet geplaatst, zonder uitleg, want er wordt niet meer gereageerd op vragen. Nu staat dat slechte product nog steeds als zeer goed met slechts 4 reviews op de bol.com site.
Ik heb diverse malen verschillende artikelen besteld bij Bol. com. Altijd tot volle tevredenheid. Huldehiervoor.
Vandaag kreeg ik een email dat mijn bestelling bij een andere klant is afgeleverd en dat ik moest afwachten op de retournering van die klant of ik mijn geld wel of niet terugkrijg. Daarnaast kreeg ik het verzoek naar de persoonlijke email van de desbetreffende klant het retouretiket te sturen. Dit is natuurlijk niet GDPR-vriendelijk en professioneel en daarnaast is het niet mijn fout om op te lossen maar die van bol.com. Gelukkig, nadat ik vanuit mijzelf heb moeten bellen met bol.com, krijg ik wel mijn geld terug voordat de retournering in ontvangst is gekomen maar ik zou het zeker afraden om bij bol.com te bestellen. Levering gaat namelijk tot nu toe bij mij 50% van de tijd fout. Liever bestel ik bij bedrijven die wel hun zaken op orde hebben.
Telefoon gekocht. Binnen een jaar 3x kapot. Nu zegt bol dat ze tot het oneindige blijven repareren binnen de garantie. Dat betekend dat ik een groot gedeelte van de tijd mijn telefoon kwijt ben. Geen leen toestel krijg. Een oplossing anders dan het toestel te blijven repareren tot de garantie afloopt is er niet…. Dus al ben je 50x in een jaar je toestel kwijt voor reparatie doen ze niets voor je….
Bestelling gedaan, 2 artikelen. Gekozen en betaald voor avondbezorging.komt 1 pakket in de ochtend, de andere in de avond? Bolcom zegt schuld TNT, ik ben klant bij bolcom .niet bij TNT. Bolcom hoort te zorgen dat het in orde is Bij een andere bestelling, zou het pakket bezorgd worden door gewone postbode brievenbus post.op vrijdag. Niks op vrijdag, niks op zaterdag. Ja zegt bolcom.afwachten? Maandag komt de postbode niet. Via de track en tracé code.is het artikel onvindbaar. Het is toch wat, wat een zooitje bij bolcom!
Op 21 december 2019 een laptop van 1.751,99 euro gekocht Eerste 4 maanden niks mee aan de hand tot midden april Mijn werk is verhuisd naar een nieuw pand en daar kregen wij dus ook nieuwe hardware (docking stations etc) Deze nieuwe docking stations werden aangesloten via usb c (ik heb hiervoor nog nooit de usb c poort gebruikt dus heb ik dit niet kunnen testen) Gelijk bij de eerste keer inpluggen kreeg een bsod (blue screen of death) nog nooit eerder gebeurd bij deze laptop. Na het opnieuw opstarten van de laptop heb ik het nogmaals geprobeerd dit ging goed tot ik wat zwaarder werk begon te doen de laptop werd warm en viel alweer in een bsod. Ook merkte ik dat mijn trackpad niet goed werkte als de laptop warm werd. Ik heb de laptop daarna aangemeld voor reparatie ivm dat ik anders niet goed kan werken 1e reparatie Windows is opnieuw geïnstalleerd en het probleem is niet gevonden Dus toen dacht ik oké het is een software fout Laptop terug thuis en jawel de zelfde fout nogsteeds, Bol.com gebeld en die gaven aan dat ik de laptop nogmaals moest opsturen Zo gezegd zo gedaan laptop voor de 2e keer opgestuurd En je raad het al. Weer niks mis! Ik kreeg in de beschrijving terug dat de touchpad niet werd herkend (hoe dan alle drivers zijn door hun zelf geinstalleerd en hij werkte wel alleen niet wanneer de laptop warm was) Over de usb c poort hetzelfde verhaal geen problemen gevonden bij het testen van een usb-c to hdmi adapter. Laptop weer terug laten komen en zelf maar weer opnieuw geïnstalleerd en geupdate, volgende dag op werk getest en ja hoor nogsteeds problemen met de usb-c en muis. Weer gebeld en kreeg het advies om een andere docking station te proberen (had ik al gedaan maar goed ik heb minstens nu 20 docking stations in mijn laptop gehad en allemaal hetzelfde probleem bij wat zwaardere taken. Bol.com gebeld en weer opgestuurd. Nu ligt hij voor de 3e keer bij de reparatie dienst En wederom geen fout gevonden. Ik heb gebeld en verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik graag een werkende laptop terug wil. Dit was niet mogelijk en ik moest het hiermee doen want de reparateur had verteld dat er niks mee aan de hand was. Gelijk daarna nog een keer gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik precies moest opschrijven wat ik er mee deed wanneer de fouten doorkwamen Lang verhaal kort Zwaar gebruik freezed of krijgt de laptop blue screen 20 verschillende docking stations geprobeerd En de laptop wel minstens 5 keer opnieuw geinstalleerd Vervolgens krijg ik een mailtje terug dat ik een andere docking moet testen (hoe dan lezen jullie dit wel! heb toch duidelijk aangegeven dat ik er al 20 heb getest) Weer gebeld en de medewerker ging dit navragen Na 1 dag een mail terug dat ik de software moet controlleren (serieus! staat ook in mijn vorige mail dat ik de laptop al 5x opnieuw heb geinstalleerd en geupdate. Nu begon ik boos te worden het was telkens een ander excuus Bol.com gebeld en verteld dat dit opgelost moest worden Was niet mogelijk de reparateur heeft hier de hoge hand dus wat de reparateur zegt is ook zo, het enige wat ze voor mij kunnen betekenen is een cadeaubon van €20 euro En ik kon contact opnemen met asus Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord bij een laptop van bijna 1800euro Asus gebeld (waren de meest botte mensen waar je een gesprek mee kunt hebben) en die geven mij aan dat hun de reparatie hebben gehad en dat hij 12 uur lang is getest. Dus ik vraag ook bij zwaar gebruik Ik kreeg geen ja maar ook geen nee het enige wat ik kreeg was. Het werkt zover wij hebben getest Met deze informatie weer bol gebeld een een passende oplossing geëist. Dit werd eindelijk opgenomen bij iemand die boven de klanten service staat. Maar alsnog werd ik gebeld met de mededeling dat ik akkoord moest gaan met de cadeau bon En dat er geen andere oplossing is Bij een laptop van bijna 1800 euro
Zeer vervelende partij. Je besteld via Bol.com, betaald via Bol.com maar als je wat terugstuurt verschuilen ze zich achter partners. Ik wacht nu al ruim 15 dagen op een terugbetaling en vind dat niet van deze tijd. Irritante chatbot op de website, contact krijgen lastig.
Ik heb bij via bol.com een topdekmatras besteld. Het product bleek niet overeen te komen met het product op de website. Retour dus. Probleem, het product was slechts verpakt in een stuk folie onder spanning. Het product is ook merkloos, geen label, niets. De partner reageert niet of als hij reageert gaat hij niet in op mijn mail. Ik moet het product terug sturen en als het beschadigd raakt ben ik aansprakelijk. Ik heb totaal geen vertrouwen in deze partner. Er staat nooit een naam of telefoonnummer onder de mail. Het gaat om partner Fifty Three. Ik vind het een kwalijke zaak dat bol.com met zulke partners zaken doet. Ik heb altijd goede ervaringen gehad, tot nu toe.
Behang geleverd een erkend iemand op de muur laten doen. Was zelf niet aanwezig. Toen ik thuis kwam was het heel ander behang helaas al betaald. Ik heb het meteen laten verwijderen .contact gehad met bol maar geen reactie Jeannette koppens
Bij de partner van bol.com, dat blijkt later de externe verkoper ‘Uventii te Groningen’ te zijn, kunnen ze wel lezen, maar men begrijpt niet wat ze lezen! Het is zelfs zó dat men daar niet de betekenis kent van 'Service.'
Bestelling geplaatst bij Bol.com, de levering nooit ontvangen. Ik heb hierover gebeld en ik wordt op een ontzettend onbeschofte manier verteld dat het wel is afgeleverd en dat het mijn eigen fout is. De bestelling is nooit geleverd en waar halen ze het lef vandaan om te zeggen dat ik een leugenaar ben. Op deze manier is Bol.com geen lang leven beschoren. Dit is overigens ook niet de eerste keer dat dit mij is overkomen
Na veelvuldig contact het hebben gehad met Bol.Com en Tv-online is er niemand die zijn verantwoordelijkheid neemt. Ruim 6 weken geleden een tv gekocht die in de aanbieding was en op voorraad, maar helaas tot op de dag van vandaag niet geleverd i.v.m. dat hij niet meer beschikbaar is. Wel hebben ze het geld via mijn creditcard afgeschreven wat tegen hun eigen voorwaarde is, waar staat: pas na levering zal het geld worden afgeschreven. niemand is er thuis en er komt maar geen oplossing, vandaag bied bol.com dezelfde tv weer aan op hun site tegen een hoger bedrag en op voorraad dus direct leverbaar. Als je dan vraagt waarom wordt hij dan niet aan mij geleverd blijft het stil en wordt het product weer stiekem van de site gehaald, ben bang dat er weer een aantal mensen gedupeerd zijn. BOL.COM valt mij heel erg tegen, wat ooit een goed bedrijf was wat ook hun verantwoordelijkheid nam is er nu totaal niets meer over van hun goede service. Heel jammer
Het webcare team is ongekend arrogant