BudgetEnergie reviews

2.2
Positief8%
Neutraal0%
Negatief92%
Laatste 12 maanden202220212020
Geen lid

Recente BudgetEnergie ervaringen

Gerda
03-02-2023

Als BudgetEnergie een offerte stuur gebruiken ze bij de maand afrekening hele andere bedragen. Op de rekening van januari word geen rekening gehouden met het prijsplafond. Elektra 0,74831 en voor gas 2,19228 gerekend. Hoezo!

De klantenservice medewerkers weten erg weinig.

Kortom wij vertrekken naar een andere leverancier.

Petra
26-01-2023

Heb opzicht geen problemen met ze, ben al twee jaar bij hun MAAR: Beste mensen, Let goed op. de prijzen die ze Nu aanbieden kloppen niet. Op het moment van schijven zeggen ze dat je 0,39 kWh betaalt, dit is echter een lokkertje voor de eerste maand. Hierna betaal je bijna het dubbele. (0,69 kWh).

Ze geven totaal geen inzicht en geen waarschuwing over de prijzen, Je weet dus nooit of je het deze maand wat zuiniger aan moet doen of juist wat meer ruimte qua gebruik heb.

Ni
23-01-2023

Elke keer als er weer wat is of als ik comtact heb gehad voel ik me belazerd.

Dat is een zeer slechte zaak, frauduleus geurtje aan deze amateurs

Barbara
16-01-2023

Geen enkele reaktie op de mail. geen enkele begrijpelijke reaktie via chatboy. ik heb al maanden geen overzicht gehad, laat staan dat ik de app kan installeren. Antwoord is telkens "wegens techn problemen

niet bereikbaar probeer het later nog eens'. Dagen achter elkaar geprobeerd: NIETS, Nada! wat is dit voor een bedrijf, bij wie ik al jaren mijn hele hebben en houden heb gedeponeerd!

Greet
16-01-2023

Klantvriendelijk telefonisch goed bereikbaar en alles over energieplafond en prijzen staat duidelijk aangegeven.

helemaal blij mee en ook nog goedkoop

Nathalie
29-12-2022

Niemand bij de klantenservice kan ons helpen met de exacte bedragen. Wij lopen tegen de eindafrekening aan en willen niet voor onverwachte kosten komen te staan. De app werkt niet met de bedragen en na meerdere malen bellen weten ze het bij budgetenergie ook niet. Geen goed opgeleide en ingewerkte medewerkers die weten waar het overgaat. Echt schandalig.

Ze kunnen nu daar zeggen wat ze willen en jij als klant kan het nergens controleren, omdat de app dus niet klopt. Heel vervelend.

Slechte maatschappij

Yoni
19-12-2022

Al sinds augustus worden onze meterstanden niet meer uitgelezen en niemand van de klantenservice kan ons helpen. Dit terwijl ik al uren bij jullie in de wacht heb gestaan en gebeld en gechat heb. Elke keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Meermaals heb ik ook contact gezocht met Liander, zij geven aan dat onze meter het gewoon doet. Zij kunnen onze meterstand juist uitlezen, hebben deze doorgegeven en kunnen ook zien dat jullie deze regelmatig uitlezen. Ik voel mij in de zeik genomen en heb het idee dat jullie ons gewoon oplichten zo rond de eindafrekening. Wij kunnen het ons niet permitteren om ineens voor hoge rekeningen te komen staan. En dit lijkt mij ook niet fair met de hoeveelheid tijd dat ik kwijt ben aan jullie slechte service. Ik heb zelfs fotos van de meterstanden doorgestuurd maar er wordt gewoon niets mee gedaan.

Anneke
19-12-2022

Ik heb dezelfde ervaring als Sandra. Bij mij werd 190 euro plotseling verrekend met het maandbedrag. Zowel op de website als tijdens de lange wachttijd om met een medewerker in gesprek te komen geven ze aan dat ze dit niet zouden doen.

Sandra
16-12-2022

Misleidende informatie

190 zou niet worden verrekend met termijnbedrag of jaarnota

Vervolgens wordt het alsnog verrekend onder het mom van achterstallige betaling

Terwijl ik de jaarnota net 2 dagen geleden heb ontvangen

Hoezo achterstallige betaling?

Schandalige manier van omgang!

Kees
24-11-2022

Zelf geen problemen gehad met Budget energie.Prijsafspraken vast contract komen ze keurig na

Jac
04-11-2022

Nu mijn 'overstap' na de fusie met NLE een feit is zie ik in MijnBudget dat de tarieven die zij hanteren hoger zijn dan die ik in een mail van NLE kreeg over de komende periode December. Bellen met klantenservice was het antwoord dat de klantenservice niet beschikbaar is. Het wicht zat er alleen voor nieuwe klanten. Ik heb het idee dat dit een lang staartje gaat krijgen .

Anoniem
04-11-2022

Budget energie hanteert niet de prijzen van in mail aangekondigde prijzen. De nota van 3-11-2022 wijkt af de prijzen zijn aanzienlijk hoger voor oktober dan in de vooraf gestuurde mail. In contact proberen te treden is volstrekt zinloos, mail en telefonisch benaderen niet mogelijk. De telefonische wachttijd is vanaf 9.00 8 uur.

Je krijgt geen enkel antwoord op de vraag waarom er een prijs gehanteerd wordt die hoger is dan aangekondigd.

Elise
03-11-2022

Totale puinhoop bij administratie Budget Energie. Niet mee in zee gaan.

- Door persoonsverwisseling kreeg ik een waarborgsom van €400,- opgelegd

-Moest dat zelf maar oplossen met Incassobureau (die meteen het regelde én excuses aanbood, top EDR!).

-In mijnbudgetenergie staat nog steeds, na wekenlang aandringen, dat ik die waarborgsom moet betalen

- In de app kan ik mijn contract niet terugvinden, dus ik ben als de dood dat ik straks geen energie geleverd krijg.

- web en app melden verschillende gegevens, wat nogal zorgwekkend is. Kan mijn klantnummer niet zien in de app.

- Je kan chatten en bellen tot je erbij neervalt, maar er wordt gewoon niets aangepast in hun systemen.

Piet
02-11-2022

Schandalig wat budget energie met de klanten doen . ze laten je het gas van mei juni julli augustus in september betalen tegen de hoofdprijs Heb gebeld Duurde 20 minuten voordat ik iemand aan de lijn had Die zou het regelen Tot nu toe niks. Ze gooien ook zomaar de telefoon op als je klachten hebt Budget is de grootste mafia en boeven bedrijf Ga nooit met dit bedrijf in zee

Arnold
02-11-2022

Maandelijks salderen is schandalig.

Heeft men soms liquiditeitstekorten en staan ze op omvallen?

Anders niet te verklaren: vele klanten met zonnepanelen zullen gaan overstappen: met prijsplafond maakt het ook niet veel uit waar je zit komend jaar.

Mijn advies : onmiddellijk overstappen anders ben je voorschotten ook nog kwijt als ze omvallen.

Arno
31-10-2022

Door de maandsaldering ben ik weg per 1 oktober.

Van 4 mei tot 1 oktober krijg ik nog geld terug vanwege mijn zonnepanelen. Tot 1 juli 2022 was de terugleververgoeding incl btw.

Op mijn eindnota was die niet vergoedt.

Dus gebeld. Na 10 minuten aan de beurt. Na uitgelegd te hebben gingen ze het nakijken. Plots werd de verbinding verbroken. Bij terugbellen was de wachttijd plots 20 minuten. Dan maar chatten. Na 10 wachtenden eindelijk aan de beurt. Mijn berekening klopte gaf medewerker Vera aan maar de btw wilde ze niet terug betalen. Toen ik daar over doorvroeg, werd plots ook de chat beëindigd.

Wat een service!

Erik
25-10-2022

Volgens de wet mag het salderen per maand niet, Budget Energie zoekt de grenzen op en doet het gewoon. Hiermee wordt ik met mijn goede gedrag mét zonnepanelen opgezadeld met ruim 800 EUR extra kosten per jaar (want die vallen ineens volgens hen niet meer onder de salderingsregeling). Sterker nog, zij verkopen deze door mij opgewekte energie voor de volle prijs aan een ander). Treurig en vooral zeer onfatsoenlijk. Geld verdienen naar eer en geweten over de rug van een ander. Wat een boevenbende. Zie ook Tros Radar uitzending gisteren.

Justinterested
24-10-2022

Ze leveren 100% groene stroom maar verhogen de energie tarieven elke maand omdat gas duurder is geworden. Ze salderen maandelijks terwijl de regels zijn dat dit per jaar moet gebeuren met als resultaat dat je goedkoop 50% van het normale tarief teruglevert en duur in de winter terug moet kopen ondanks dat de minister zegt dat dit niet de bedoeling is. Helaas handhaaft de acm niet.

Tony
24-10-2022

Deze energie maatschappij moet je de rest van je leven links laten liggen, volgens Radar een zeer onbetrouwbaar bedrijf.

Al
Al
13-10-2022

Eindnota 12 augustus opgemaakt en automatisch afgehouden. Voor het gas wat ik in de maanden januari februari maart gebruikt heb wordt de prijs van augustus gebruikt!

Pure diefstal door deze criminele energie Maatschappij

Meer BudgetEnergie reviews