Mijn vader overleed waardoor mijn moeder naar een verzorgingstehuis moest. Ze hadden een jaarcontract maar dat kon niet meegenomen worden naar het verzorgingstehuis omdat daar stadsverwarming is. Dit doorgegeven aan budget en dit feit was hen overigens al duidelijk want het adres werd door hun systeem geaccepteerd omdat niets leverbaar was . Levering was dus überhaupt niet mogelijk. Moeder krijgt nu toch een boete omdat ze een jaarcontract had en had moeten aantonen dat er niets leverbaar was op haar nieuwe adres terwijl budget dat al lang wist. Fijn voor een 90 jarige. Ook blijven ze mailen naar mijn overleden vader. Ik heb alles telefonisch uitgelegd en toch deze actie, Waardeloos onmenselijk bedrijf!
De nota van Budget energie klopte niet. Ik heb dit bij hen aangegeven en zij hebben hierbij aangegeven 6-8 weken de tijd te nemen om dit uit te zoeken. Buiten het feit dat dit al een enorm lange periode is, is het ze nog niet gelukt om antwoord te geven. Sterker nog, nu 14 weken later heb ik nog steeds geen antwoord. Na 5x inmiddels gebeld te hebben, gaan ze er nu net mee beginnen en vragen ze een formulier uit. Deze heb ik ingevuld en opnieuw geen gehoor. Concluderend; Een erg onprofessionele klantenservice waar je niet op aan kan, indien er iets fout gaat. Ook weergeeft de budget energie app geen inzicht in je verbruik op dagbasis. Zodra er niks aan de hand is, kan je met deze leverancier uit de voeten, maar zodra er iets mankeert, mag je hopen op dat je ooit je geld nog terugziet.
Budget energie maakt rekeningen die absurd zijn. Verbruik van 24000 KW per dag. Lees dit goed. Stuur een aangetekende brief naar mevrouw C Princen. Directeur Budget Energie. Dan ligt het vast. En heeft u iets om op terug te vallen. Tip 1. De meters in uw huis kunnen maar een capaciteit aan van 17 KW per uur. Dus absurde hoge rekeningen kunnen nooit. Neem contact op met uw leverancier van Energie, bv Liander. Deze helpen uw graag en hebben alle meterstanden. En kunnen die terug lezen. en dus aantonen dat hetgeen Budget energie zegt niet klopt. Ik heb dagen lang wakker gelegen vanwege de idiote rekeningen, maar achteraf onnodig. Budget Energie weet dat ze verkeerde rekeningen sturen, want het is een probleem qua automatisering. Wat ze al weken weten, maar klanten niet van op de hoogte brengen. En dus consumenten de stuipen op het lijf jagen, slapeloze nachten bezorgen, maar niets ondernemen.
Jaren lang vaste trouwe klant en nu 20 euro per maand betalen omdat ik zonnepanelen heb. Het is makkelijk om op te zeggen dus, wegwezen hier! mensen zeg dit op , zeer makkelijk te regelen!
Eigenlijk wilde ik -10 geven maar dat kon niet.
Heb de eindnota gekregen en moet ineens bij betalen terwijl ik altijd tussen de 300 en 400,00 euro terug krijg?
De rekening bekeken en klopt van geen kant?
En als je bel krijg je het antwoord nee hoor het klopt gewoon? Zo is 150 te veel gerekend op de energie en inplaats van 800,00 euro vermindering energiebelasting krijg je maar 605,00.
Het zijn gewoon oplichters?
Een andere maatschappij heeft gekeken naar de rekening en vertelde mij dat ik niets hoef terug te betalen en dat buget fouten heeft gemaakt?
Ga niet bij dit bedrijf voor je gas en energie ze pakjen het geld over de rug van de klanten om niet failliet te gaan?
Begin januari 24 week geen verbruik te lezen in app. Opeens 8 januari verbruik van 7.500 kw. Dit kan natuurlijk nooit met gemiddeld verbruik van 15 deze winter. Gebeld, gemaild, helemaal geen of geen afdoende reactie (komt wel goed aan eind van de week). Staat er nog steeds in de app. Maakt me heel onrustig, want weer wel dat het fout is, maar ik kan het niet rechttrekken. Wie zegt me dat ik dit niet op de rekening krijg? Echt vreselijk dit.
Mijn app geeft aan dat ik op 7 januari 26.780,00 kwh heb verbruikt. Onzin natuurlijk. Na 3 verschillende medewerkers te hebben gesproken nog geen uitleg gehad over de fout. Helaas een contract van 3 jaar afgesloten. Slecht bedrijf.
Vanaf 23 november geen energieverbruik overzicht meer
Al een keer e-mail gestuurd het is nou 5 januari kan nog
Geen overzicht bekijken waardeloos
Contact gehad. Opzich fijn gesprek gehad. Contract ondertekend. Alles netjes nagekeken. Kijk 5 maanden later op de app. Klopt het allemaal van geen kant. Opnames weg. Kan niet achterhaald worden. Echt een zwaar slecht bedrijf en misleidend. Nooit mee in zee gaan.
Een waarschuwing voor jullie allemaal
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Prettige telefonische klantenservice, verbruik overzicht per maand krijg ik in mijn mailbox, eigenlijk na 5 jaar nog geen problemen ervaren.
Ze staan op omvallen en proberen snel nog even 999,- euro te incasseren middels een fake factuur en onjuiste aannames in hun voordeel.
gelukkig ben ik geen klant meer inmiddels.
als ik alles had geweten had ik me nooit laten overzetten van NLE naar deze rare lui. de helpdesk is onbereikbaar, NIET te verstaan of te begrijpen, nu al 4 keer gebeld en NOG is het niet opgelost, om overspannen van te worden die medewerkers, wat een slecht bedrijf! snap niet dat ze uberhaupt nog klanten hebben. andere budget bedrijven ook continu klachten over gehoord, nooit aan beginnen! spijt als haren op mn hoofd.
Onfatsoenlijke telefonische contacten
Als BudgetEnergie een offerte stuur gebruiken ze bij de maand afrekening hele andere bedragen. Op de rekening van januari word geen rekening gehouden met het prijsplafond. Elektra 0,74831 en voor gas 2,19228 gerekend. Hoezo!
De klantenservice medewerkers weten erg weinig.
Kortom wij vertrekken naar een andere leverancier.
Heb opzicht geen problemen met ze, ben al twee jaar bij hun MAAR: Beste mensen, Let goed op. de prijzen die ze Nu aanbieden kloppen niet. Op het moment van schijven zeggen ze dat je 0,39 kWh betaalt, dit is echter een lokkertje voor de eerste maand. Hierna betaal je bijna het dubbele. (0,69 kWh).
Ze geven totaal geen inzicht en geen waarschuwing over de prijzen, Je weet dus nooit of je het deze maand wat zuiniger aan moet doen of juist wat meer ruimte qua gebruik heb.
Elke keer als er weer wat is of als ik comtact heb gehad voel ik me belazerd.
Dat is een zeer slechte zaak, frauduleus geurtje aan deze amateurs
Geen enkele reaktie op de mail. geen enkele begrijpelijke reaktie via chatboy. ik heb al maanden geen overzicht gehad, laat staan dat ik de app kan installeren. Antwoord is telkens "wegens techn problemen
niet bereikbaar probeer het later nog eens'. Dagen achter elkaar geprobeerd: NIETS, Nada! wat is dit voor een bedrijf, bij wie ik al jaren mijn hele hebben en houden heb gedeponeerd!
Klantvriendelijk telefonisch goed bereikbaar en alles over energieplafond en prijzen staat duidelijk aangegeven.
helemaal blij mee en ook nog goedkoop
Niemand bij de klantenservice kan ons helpen met de exacte bedragen. Wij lopen tegen de eindafrekening aan en willen niet voor onverwachte kosten komen te staan. De app werkt niet met de bedragen en na meerdere malen bellen weten ze het bij budgetenergie ook niet. Geen goed opgeleide en ingewerkte medewerkers die weten waar het overgaat. Echt schandalig.
Ze kunnen nu daar zeggen wat ze willen en jij als klant kan het nergens controleren, omdat de app dus niet klopt. Heel vervelend.
Slechte maatschappij
Al sinds augustus worden onze meterstanden niet meer uitgelezen en niemand van de klantenservice kan ons helpen. Dit terwijl ik al uren bij jullie in de wacht heb gestaan en gebeld en gechat heb. Elke keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Meermaals heb ik ook contact gezocht met Liander, zij geven aan dat onze meter het gewoon doet. Zij kunnen onze meterstand juist uitlezen, hebben deze doorgegeven en kunnen ook zien dat jullie deze regelmatig uitlezen. Ik voel mij in de zeik genomen en heb het idee dat jullie ons gewoon oplichten zo rond de eindafrekening. Wij kunnen het ons niet permitteren om ineens voor hoge rekeningen te komen staan. En dit lijkt mij ook niet fair met de hoeveelheid tijd dat ik kwijt ben aan jullie slechte service. Ik heb zelfs fotos van de meterstanden doorgestuurd maar er wordt gewoon niets mee gedaan.
Ik heb dezelfde ervaring als Sandra. Bij mij werd 190 euro plotseling verrekend met het maandbedrag. Zowel op de website als tijdens de lange wachttijd om met een medewerker in gesprek te komen geven ze aan dat ze dit niet zouden doen.