BudgetEnergie9 ervaringen

Illi
18-05-2020

Slechte service

Slechte klantenservice. Slechts een paar dagen viel ik buiten de boot met een actie. Ze komen mij niet tegemoet en ik kan het zelf maar uitzoeken. Slecht begin voor een service.

Joke
03-04-2020

Jaarnota

Jaarnota laat lang op zich wachten. Na 3,5 week nog steeds niets gezien. Maar als jij laat ben, bestoken ze je met mail, sms etc. Lange wachttijden bij klantenservice. Bij andere energiemaatschappijen binnen een paar dagen een jaarnota. Ook die energiemaatschappijen houden 6 weken aan voor het opmaken van de jaarnota. Niet doen! Te laat met betalen - na een maand ligt er een afsluitbrief van de netbeheerder. Echt niet te geloven.

Emmy
10-03-2020

Torenhoge rekening

We moesten nog 6 weken betalen na onze eind nota. Nu kregen we nog even de eindafrekening van die 6.sloeg stijl achterover. Of we nog even € 160 wilden betalen voor het verbruik. Zoveel verbruik ik geloof het niet. Verbaasd me niks als ze ergens iets met die slimme meters doen. Dan vraag je om je maandoverzicht.uiteindelijk gekregen maar wel even zeggen je hebt de eindnota gehad daarom krijg je die niet.beetje vreemd. Maar op de rest van mijn mail gaan ze totaal niet in. Blij dat ik weg ben, want ze zijn alles behalve budget. Sommige maanden werden we ingeschaald op een vrijstaand huis qua verbruik.heel vreemd want we verbruiken niet meer als anders, verwarming altijd dezelfde temperatuur etc.

Ter
08-02-2020

Gellof niks van hun goedkoopste prijzen

Ik ben voorgelogen door een. 10 van budget energie.
Hij verkondigde in 2018 dat zei verreweg de goedkoopste in 2019 zouden zijn met de energie. De goed leek me een goed idee. Ik voor 3 jaar afgesloten en uiendelijk betaal ik veel meer in 2019. Toen ik naar een willekeurige prijs vergelijker ging kon ik bij het bij budget energie zelf ook voor goedkoper krijgen. Het zijn letterlijk een stel oplichters. En ja maak het maar is hard dat dat tegen jouw gezegd is.

Geloof niks vn wat ze zeggen. Ik en ga niet met deze oplichters in zee

Mvg

Chantal
02-08-2019

Slechte service

Boete als je het cpntract eerder op zegt. Mijn huis werd gesloopt, dus kon ook echt niet anders. Gelijk een forse boete minimaal 20 euro als er te last wordt betaald. Lange wachttijd, langer dan 30 min aan de telefoon. En je wordt niet terug gebeld als ze dit wel zelf voorstellen.

Cornelius
21-05-2019

Lager verbruik aan gas dan 500m3 rekenen ze het tarief van meer dan 500m3.

Ze berekenen het hoge tarief voor transportkosten netwerkbeheerder, dus van boven de 500 m3 gas, terwijl Liander (de netwerkbeheerder) een lager standaard jaarverbruik heeft doorgegeven aan hen dan 500 m3. Ze blijven doorverwijzen naar Liander en worden heel klantvriendelijk en beëindigen gewoon de chat, als je hen vraagt de SJV gegevens te geven die Liander dan zou hebben doorgegeven. Totaal niet transparant. Lijkt een extra verdienmodel voor hen. Klanten die een lager verbruik aan gas (SJV) hebben dan 500 m3 gewoon het tarief van boven de 500 m3 berekenen. Het scheelt bijna 50 euro.

Jason
08-05-2019

Prima energieleverancier

Prima energieleverancier.
3 jaar klant geweest en alles is altijd perfect verlopen.
Facturatie altijd correct.
Geen gedoe met voorschotbedragen.
Klantenservice goed bereikbaar en gratis.
Goede adviezen.

Helaas toch afscheid genomen niet vanwege de tarieven maar vanwege dat een andere leverancier de voorkeur krijgt vanwege persoonlijke verbondenheid.

Gert
13-10-2015

Toch maar weer snel naar een ander

Bij vernieuwing van het 1-jaar contract via Sloop de crisis toch maar weer naar een andere aanbieder gegaan. Zelfs wanneer de welkomstbonus van de andere aanbieder buiten beschouwing laat, is Budget Energie duurder.

Ad
14-08-2013

Veel te laag

6 mnd te laat met jaarafrekening. Gaat echt altijd wat mis daar?

Welk cijfer geef jij BudgetEnergie?