Budget alles in 1 reviews

6.0
PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Ronny
11-02-2022

Budget kan bij mij thuis geen goed werkend internet leveren zoals ze zelf in een email hebben erkent maar biedt geen enkele oplossing. Wanneer ik aangeef het contract te willen beëindigen omdat het product niet goed is houden ze mij aan de contractperiode en willen ze de resterende 4 maanden in 1 keer afrekenen.

Bobit
23-12-2021

Super slechte service bij Budgetenergie. De medewerkers van de klantenservice helpen je niet en zijn buiten gewoon erg onbeschoft. De hoorn wordt er gewoon opgegooid op het moment als je in de problemen zit en je ze bieden je geen oplossing.

vervolgens dien je in een klacht in via Budgetenergie en nemen ze je klacht totaal niet serieus. Rico van het klachtenteam biedt niet eens zijn excuses aan. Kortom bij Budgetenergie is de klant niet koning. De service is belabberd en daarnaast zijn ze ook nog eens onvriendelijk.

Ik adviseer daarom iedereen lekker naar Ziggo of KPN te gaan. Daar staat de klant wel centraal. Tevens is daar een monteur gewoon gratis ipv. 80 euro en bieden ze je wel de service die je verdiend.

Robie
24-11-2020

Weer terug ?

Binnenkort weer terug bij Budget,na even een uitstapje te hebben gemaakt naar een andere provider.

Bij de andere provider kon ik goed het verschil merken in kwaliteit en klantvriendelijkheid daar was het gewoon weg bagger.

Blij weer terug te zijn bij Budget,snel geregeld en toppers op de klantenservice mag ook wel een keer gezegd worden.

Joop
10-09-2020

Soepel verlopen

Zelf de modem en media box geïnstalleerd. (Er zit ook een duidelijke handleiding bij) Overgestapt zonder problemen! Ik zat bij Ziggo maar geen spijt van de overstap. 100mb internet, meer zenders (Kpn interactief) en €20 per maand goekoper uit.

Al
21-07-2020

100 Mbps download en 30 Mbps upload, dat voor 30 € p maand

Na 3 weken gezeik met Youfone welke na een jaar van 30 Mbps naar 10 Mbps ging eenzijdig het contract opgezegd wegens wanprestatie en Budget alles in 1 gecontracteerd.

30 juni 2020 internet BAI1 aangevraagd

Modem ontvangen woensdag 15 juli

Internet actief maandag 20 juli

Helaas werkte het niet meteen maar gebeld met de servicedeskmedewerker Cirak over het ISRA punt en gaf aan wat ik moest doen en zou me na 30 minuten weer terugbellen voor de status en ja hoor, na 30 minuten netjes teruggebeld! Dat is pas service! en geloof me alles werkt PERFECT! tegen de 95Mbps download en 30 Mbps upload, dikke 10 BAI1