Budget Thuis reviews

2.2
Sabrina
07-07-2024

Fraude gevoeligheid via wifi, maar ook gericht kiezen van later benadeelden, adhv combi aankoop electra en energiecontract bij een grote en bekende aanbieder van electronische producten.

Rare dubbelingen in telefoonnummers voor nieuw abonnement vaste lijn.

Bij thuiskomst rare beelden op tv, terwijl geen onderdeel van pakket.

Jaren eerder op straat spontaan bevestigd door een random externe persoon dat informatie veiligheid onder druk staat.

Illegale activiteiten!

Gemeld aan overige aanbieders ivm terug overstappen.

Word ook gemeld aan politie.

Dankzij de overige reviews is nu ook bekend aan welk ander bedrijf dit gelieerd is.

Veronique
05-07-2024

Mijn moeder van 83 aangemeld voor internet ben Budget Thuis. 10 juni ging het abonnement in en een maand later nog geen internet. Mijn moeder woont op een camping en ik had het adres van de camping opgegeven. Op 26 juni kwam er een monteur die we besteld hebben voor 89 euro. Die kon meteen weer weg omdat er geen aansluiting mogelijk was. Helaas is het huisnummer op een camping het nummer van je huisje. Er moest een verhuizing doorgegeven worden. DIT DUURT 2 WEKEN. We krijgen op 11 juli pas een aansluiting. Ik weer bellen voor een monteur die we graag op 11 juli wil bestellen, moeten we weer 89 euro betalen. Met een zekere Noa gesproken en gevraagd of wij een manager aan de telefoon kunnen krijgen. Dit was niet mogelijk. Ik gevraagd of een manager mij kan terugbellen. Ook daar kreeg ik een nee op. Wat een flutbedrijf is Budget Thuis.

Menno
05-07-2024

Zeer slechte service, ze sluiten zomaar de internet af thuis en beëindigen de abonnement terwijl ze een datum mailden dat het nog zou doorgaan tot een bepaalde datum en toch sluiten ze het af waardoor wij thuis zonder internet zitten terwijl wij mailden. Ook reageren ze soms erg lang niet op mails en klachten en is het bereik van de wifi niet zo goed, we hebben weinig bereik op sommige plekken waar we beter hadden met odido. Schandalig

Susanne
02-07-2024

Oplichters,

ik heb een overstap geregeld. De overstap werd eerder gedaan dan ik had gevraagd waardoor ik een boete bij mijn oude leverancier moet betalen. Vervolgens deed mijn vaste telefoon het niet. Ik heb hier een aantal keren over moeten bellen. Ik heb nu al 5 dagen geen telefoonaansluiting. Uiteindelijk zei een medewerker van de klantenservice dat Budget het verzuimd heeft om mijn modem aan mijn vaste telefoon te koppelen. Nu moet ik nog minsten 4 extra dagen wachten voordat mijn telefoon het gaat doen. In totaal heb ik nu 9 dagen geen telefoon, terwijl ik hier al wel voor betaal. Ik vroeg of hier een oplossing voor geregeld kon worden. De medewerker van de klantenservice was buitengewoon bot en onvriendelijk. Hij liet mij niet uitpraten, luisterde niet naar mij. Ik kon geen vragen stellen. Hij zei dat hij geen discussie wilde. Ik moest gewoon nog verder vier dagen wachten. En daarna hing hij de horen op.

Ik voel me totaal niet gehoord en geholpen.

Keano
30-06-2024

Slecht. Absoluut verschrikkelijke klantenservice en klachtenafhandeling.

Eerste maand geen internet mogelijk, maar wel betalen ervoor. Monteur zegt vervolgens dat je het nooit zelf had kunnen installeren, dus je mag lekker 90 euro installatiekosten betalen.

Vervolgens krijg je 10 euro vergoeding en wordt je genegeerd wanneer je klaagt, op wat standaardantwoorden na.

Rieky
18-06-2024

Overgestapt naar budget thuis.

Tv ontvanger en huistelefoon doet het niet vanaf het begin van mijn contract.

Inmiddels betaald voor een monteur die is langs geweest en heeft het probleem niet opgelost. Er zijn 3 nieuwe tv ontvangers gestuurd en 2 nieuwe modems alles elke keer opnieuw aangesloten maar nog steeds doet de tv en huistelefoon het niet. Ook heb ik alles elke keer gereset en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Tv blijft hangen op 85% foutcode 563. Ik heb 5 keer gebeld elke keer 60 minuten aan de telefoon maar ik wordt niet geholpen en ik mag ook het contract niet opzeggen. Maar ik moet wel betalen voor iets wat het niet doet en ik wordt ook niet geholpen. Als de medewerker het niet meer weet hangt hij gewoon de hoorn erop terwijl ik 40 minuten in de wacht staat. Ongelofelijk dit.

Patricia
10-06-2024

Constant valt internet weg. Klantenservice slecht te bereiken. 30 minuten wachttijd en alleen tot 17.00 uur te bereiken.

Medewerkers spreken elkaar allemaal tegen en komen niet met oplossingen. Ben al 6 weken hierover aan het contacten en er is nog steeds geen oplossing.

Glody
07-06-2024

Echt zo waardeloos. Ik raad niemand aan om over te stappen naar budget alles-in-1.

Ik ben nu al 1 maand klant bij hun maar tot de dag van vandaag geen internet of verbinding. Van de week 1 uur in de wacht gestaan en nog niet geholpen. Vandaag had ik er genoeg van en kreeg iemand aan de lijn, waarbij ik aangaf dat ik per direct bij hun weg wou en zolang nog geen internet had. We kunnen niks voor u doen was het eerste wat ze zeiden, je krijgt een mail waarin je jou contract kunt afkopen! Wat is dit dan? Ik heb betaalt 1 maand van te voren maar geen internet ontvangen tot een maand later en dan bel ik om weg te gaan, dan kan het niet maar wel een boete krijgen! Dit is zo belachelijk voor woorden ik heb me nog nooit zo opgelicht gevoeld. Echt aub mensen lees eerst anderen mensen hun ervaring voor dat je klant word van deze maatschappij. Ik ga dit op elke social media platform plaatsen om te laten zien aan de wereld hoe bedriegers en oplichters dit bedrijf

JT
03-05-2024

I gave a ranking but actually they don’t deserve a number. I changed to Budget Thuis for the Alles-in-een service but it’s the worst thing I have ever done. I have had no internet or TV for almost one month. I work from home and rely on being connected.

I’ve contacted they almost daily to be told by very kind customer service that they will personally do their best to make sure the problem is solved, or someone will contact me. I have not been contacted by anyone!

I have tried to cancel the contract but that is not possible. Sorry, but if you are going to offer a service then do it right and have solutions in place for solving problems.

I do not recommend this service to anyone!

Almost 1 month without internet and no offer of a solution from Budget Thuis, in 2024, this can’t be possible.

Elsa
29-04-2024

Vreselijk onbeschofte bejegening, van de klantenservice tot aan de klachtafhandeling.

Budget weigert de toegezegde retourdoos op te sturen voor de (al na enkele maanden defecte modem) en vind dat ik als klant maar naar een supermarkt moet gaan om een geschikte doos op te snorren. Notabene 2x over gebeld " de retourdoos wordt echt zsm uw kant opgestuurd hoor!" En plots moet ik het zelf maar regelen. "Zo moelijk is het echt niet hoor" . Nee de toegezegde retourdoos opsturen is dat mijn inziens ook niet.

Ik verleng zowel mijn alles in 1 als mijn budget energie niet, ze verliezen. Een betalende klant en dat enkel om een doosje. Wat een schoften. Ik raad iedereen aan een andere aanbieder te zoeken

Kiara
11-03-2024

Een aantal weken geleden gebeld wanneer ik mijn borg kan terugverwachte, als antwoord kreeg ik dat er een systeemfout is en dat terugstorten hierdoor wel 3 of weken kon gaan duren. Verleden week weer gebeld, er stond blijkbaar toch nog een factuur open die ik eerst moest betalen daarna zou het systeem een herberekening maken en zou mijn borg worden teruggestort. Ik heb de factuur direct overgemaakt en zojuist weer gebeld. Er is een systeemfout dus ik moet echt nog 3 a 4 weken wachten, er is niks aan te doen. Aangegeven dat er van mij verwacht wordt dat ik op tijd facturen betaal en anders kosten erover heen krijg, dus dat ik echt niet akkoord ga met nog eens een aantal weken wachten. Kristel (achternaam hoeft ze niet te geven volgens haar) gaf aan dat ik een klacht kan indienen via internet en dat ze me niet gaan doorverbinden met haar leidinggevend want die kan ook niks doen . Wat een waardeloos bedrijf dit.

Laurens
22-02-2024

Al een week geen internet, en elke dag aan de telefoon / chat etc. met ze. Heel aardige mensen en lijken behulpzaam, maar er wordt NIETS opgelost. Drama.

Elke dag is het verhaal wat ze gaan doen anders, elke dag is wat gisteren gezegd werd 'niet kloppend' etc.

Ik ga in ieder geval naar KPN overstappen, die leveren in een week glasvezel hetgeen dus duidelijk sneller is dan op dit verhaal wachten.

Ivo
09-02-2024

Al anderhalve maand geen werkende vaste telefonie. Ook tv is dramatisch, na de tips van de monteur te hebben opgevolgd en onnodig kosten te hebben gemaakt.

Aantal keer contact gehad en kastje-muur verhaal. Beloftes om terug te mailen en of te bellen worden niet nagekomen.

Budget thuis heeft slechte/geen klantenservice en biedt slechte kwaliteit van hun producten en gedraagt zich asociaal richting hun afnemers.

Nico
26-01-2024

Zit al dagen zonder internet en tv! En ik word door Budget van het kastje naar de muur gestuurd. Nog nooit in mijn hele leven zo een slechte service gehad!

06-07-2023

Budget alles in 1 houd zich niet aan de herroepingsrecht. Ze beweren dat de bedenktijd ingaat vanaf de bevestiging maar de apparatuur word een maand later geleverd en je dan pas gebruik kan maken van internet en tv. Daarnaast sturen ze nieuwe klanten ook nog bekraste en beschadigde tv kastjes. Al eerder daarvoor gebeld krijg je excuses te horen dat het zo moet beginnen en er word nog een opgestuurd. Blijkt dat nog beschadigder tv kastje te zijn. Nog een keer gebeld weer excuses en er word z.s.m een nieuwe verzonden paar werkdagen later niks ontvangen dus weer bellen kom ik erachter dat ze niks hadden verstuurd moest eerst mijn 2 kastjes terugsturen oftewel zonder tv komen te zitten door hun fouten. Toen ik merkte dat ik aan een lijntje gehouden word direct aan de telefoon gezegd gebruik te willen maken van de herroepingsrecht aangezien de apparatuur 7 dagen geleden is gekomen en ik 5 dagen gebruik heb gemaakt van internet en tv krijg ik te horen dat ik over mijn bedenktijd zit en ik he

Miranda
29-06-2023

Ik ben overgestapt van Ziggo (Coax-kabel) naar Budget (via telefoonlijn / isra). Dat was best een ding omdat ik a: niet wist of mijn isra-punt wel goed zou werken en b: omdat er geen doorlusdoos was die later nodig bleek te zijn. Ik ben ontzettend goed geholpen door de verschillende mensen van de klantenservice. Ze hebben me geadviseerd waar ik het best de benodigde doorlusdoos kon bestellen (de factuur hiervoor wordt verrekend met mijn nota) en hebben me door de aansluiting heen gepraat. Vervolgens wilde ik de wifi-knop uitgeschakeld hebben; hier heeft de betreffende medewerker mij op afstand via het kpn inlogsysteem doorheen geloodst. Alles draait naar de volle tevredenheid en ook nog eens veeeeel voordeliger dan Ziggo. Kortom: een dikke pluim voor BudgetThuis :-)!

15-01-2023

In oktober budget thuis besteld (internet+tv)

Aansluiten niet gelukt, monteur besteld.

Monteur kwam niet opdagen,

Weer een monteur besteld,

Kwam weer niet opdagen, al 2x een vrije dag moeten opnemen.

Alles opgezegd, maar dat schijnen ze niet te begrijpen.

Betalen doen we niet meer, en nu reageren ze helemaal niet meer, maar we hebben nog wel alle apparatuur van budget liggen.

Die sturen we op zodra alles goed is afgehandeld.

M.a.w. Wat een oplichters.

Dace
10-01-2023

Een week geleden overgestapt en nog steeds geen internet of tv, elke dag met een vreselijke klantenservice gebeld zonder resultaat. Na een week gebeld om mijn contract op te zeggen dit kon niet zonder boete te betalen omdat ze er nog mee bezig zouden zijn. Zeer slechte service en klantencontact is schandalig. Begin er niet aan!

Saskia
04-01-2023

Ik ben sinds oktober een vreselijk teleurgestelde klant van budget alles in een. Op de site van butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van kpn (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende wifi zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs. nu val bij mij continu de wifi uit dus heb ik op budgets advies een wifi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de wifi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Nooit nemen. Ik heb niet meer letters. Jammer.

Dirk-Jan
03-01-2023

Als ik ook maar 1 nieuwe klant kan tegenhouden ben ik al blij. Klantenservice is drama, drukken je gewoon weg na 15 min. Lange wachtrijen. Sturen monteurs en in elke situatie laten ze jou gewoon betalen. Heeft me 200 euro gekost wifi te laten installeren en kon niet opzeggen omdat ik net buiten de opzegtermijn was en dit kwam omdat zij me dus elke keer maar wegdrukte bij de klantenservice. Niks positiefs over dit bedrijf te zeggen.

Meer Budget Thuis reviews