Budget alles in 13 ervaringen

Robie
24-11-2020

Weer terug ?

Binnenkort weer terug bij Budget,na even een uitstapje te hebben gemaakt naar een andere provider.
Bij de andere provider kon ik goed het verschil merken in kwaliteit en klantvriendelijkheid daar was het gewoon weg bagger.
Blij weer terug te zijn bij Budget,snel geregeld en toppers op de klantenservice mag ook wel een keer gezegd worden.

Joop
10-09-2020

Soepel verlopen

Zelf de modem en media box geïnstalleerd. (Er zit ook een duidelijke handleiding bij) Overgestapt zonder problemen! Ik zat bij Ziggo maar geen spijt van de overstap. 100mb internet, meer zenders (Kpn interactief) en €20 per maand goekoper uit.

Al
21-07-2020

100 Mbps download en 30 Mbps upload, dat voor 30 € p maand

Na 3 weken gezeik met Youfone welke na een jaar van 30 Mbps naar 10 Mbps ging eenzijdig het contract opgezegd wegens wanprestatie en Budget alles in 1 gecontracteerd.

30 juni 2020 internet BAI1 aangevraagd
Modem ontvangen woensdag 15 juli
Internet actief maandag 20 juli

Helaas werkte het niet meteen maar gebeld met de servicedeskmedewerker Cirak over het ISRA punt en gaf aan wat ik moest doen en zou me na 30 minuten weer terugbellen voor de status en ja hoor, na 30 minuten netjes teruggebeld! Dat is pas service! en geloof me alles werkt PERFECT! tegen de 95Mbps download en 30 Mbps upload, dikke 10 BAI1

Welk cijfer geef jij Budget alles in 1?