Budget Thuis reviews

2.9
Kiara
11-03-2024

Een aantal weken geleden gebeld wanneer ik mijn borg kan terugverwachte, als antwoord kreeg ik dat er een systeemfout is en dat terugstorten hierdoor wel 3 of weken kon gaan duren. Verleden week weer gebeld, er stond blijkbaar toch nog een factuur open die ik eerst moest betalen daarna zou het systeem een herberekening maken en zou mijn borg worden teruggestort. Ik heb de factuur direct overgemaakt en zojuist weer gebeld. Er is een systeemfout dus ik moet echt nog 3 a 4 weken wachten, er is niks aan te doen. Aangegeven dat er van mij verwacht wordt dat ik op tijd facturen betaal en anders kosten erover heen krijg, dus dat ik echt niet akkoord ga met nog eens een aantal weken wachten. Kristel (achternaam hoeft ze niet te geven volgens haar) gaf aan dat ik een klacht kan indienen via internet en dat ze me niet gaan doorverbinden met haar leidinggevend want die kan ook niks doen . Wat een waardeloos bedrijf dit.

Laurens
22-02-2024

Al een week geen internet, en elke dag aan de telefoon / chat etc. met ze. Heel aardige mensen en lijken behulpzaam, maar er wordt NIETS opgelost. Drama.

Elke dag is het verhaal wat ze gaan doen anders, elke dag is wat gisteren gezegd werd 'niet kloppend' etc.

Ik ga in ieder geval naar KPN overstappen, die leveren in een week glasvezel hetgeen dus duidelijk sneller is dan op dit verhaal wachten.

Ivo
09-02-2024

Al anderhalve maand geen werkende vaste telefonie. Ook tv is dramatisch, na de tips van de monteur te hebben opgevolgd en onnodig kosten te hebben gemaakt.

Aantal keer contact gehad en kastje-muur verhaal. Beloftes om terug te mailen en of te bellen worden niet nagekomen.

Budget thuis heeft slechte/geen klantenservice en biedt slechte kwaliteit van hun producten en gedraagt zich asociaal richting hun afnemers.

Nico
26-01-2024

Zit al dagen zonder internet en tv! En ik word door Budget van het kastje naar de muur gestuurd. Nog nooit in mijn hele leven zo een slechte service gehad!

06-07-2023

Budget alles in 1 houd zich niet aan de herroepingsrecht. Ze beweren dat de bedenktijd ingaat vanaf de bevestiging maar de apparatuur word een maand later geleverd en je dan pas gebruik kan maken van internet en tv. Daarnaast sturen ze nieuwe klanten ook nog bekraste en beschadigde tv kastjes. Al eerder daarvoor gebeld krijg je excuses te horen dat het zo moet beginnen en er word nog een opgestuurd. Blijkt dat nog beschadigder tv kastje te zijn. Nog een keer gebeld weer excuses en er word z.s.m een nieuwe verzonden paar werkdagen later niks ontvangen dus weer bellen kom ik erachter dat ze niks hadden verstuurd moest eerst mijn 2 kastjes terugsturen oftewel zonder tv komen te zitten door hun fouten. Toen ik merkte dat ik aan een lijntje gehouden word direct aan de telefoon gezegd gebruik te willen maken van de herroepingsrecht aangezien de apparatuur 7 dagen geleden is gekomen en ik 5 dagen gebruik heb gemaakt van internet en tv krijg ik te horen dat ik over mijn bedenktijd zit en ik he

Miranda
29-06-2023

Ik ben overgestapt van Ziggo (Coax-kabel) naar Budget (via telefoonlijn / isra). Dat was best een ding omdat ik a: niet wist of mijn isra-punt wel goed zou werken en b: omdat er geen doorlusdoos was die later nodig bleek te zijn. Ik ben ontzettend goed geholpen door de verschillende mensen van de klantenservice. Ze hebben me geadviseerd waar ik het best de benodigde doorlusdoos kon bestellen (de factuur hiervoor wordt verrekend met mijn nota) en hebben me door de aansluiting heen gepraat. Vervolgens wilde ik de wifi-knop uitgeschakeld hebben; hier heeft de betreffende medewerker mij op afstand via het kpn inlogsysteem doorheen geloodst. Alles draait naar de volle tevredenheid en ook nog eens veeeeel voordeliger dan Ziggo. Kortom: een dikke pluim voor BudgetThuis :-)!

15-01-2023

In oktober budget thuis besteld (internet+tv)

Aansluiten niet gelukt, monteur besteld.

Monteur kwam niet opdagen,

Weer een monteur besteld,

Kwam weer niet opdagen, al 2x een vrije dag moeten opnemen.

Alles opgezegd, maar dat schijnen ze niet te begrijpen.

Betalen doen we niet meer, en nu reageren ze helemaal niet meer, maar we hebben nog wel alle apparatuur van budget liggen.

Die sturen we op zodra alles goed is afgehandeld.

M.a.w. Wat een oplichters.

Dace
10-01-2023

Een week geleden overgestapt en nog steeds geen internet of tv, elke dag met een vreselijke klantenservice gebeld zonder resultaat. Na een week gebeld om mijn contract op te zeggen dit kon niet zonder boete te betalen omdat ze er nog mee bezig zouden zijn. Zeer slechte service en klantencontact is schandalig. Begin er niet aan!

Saskia
04-01-2023

Ik ben sinds oktober een vreselijk teleurgestelde klant van budget alles in een. Op de site van butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van kpn (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende wifi zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs. nu val bij mij continu de wifi uit dus heb ik op budgets advies een wifi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de wifi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Nooit nemen. Ik heb niet meer letters. Jammer.

Dirk-Jan
03-01-2023

Als ik ook maar 1 nieuwe klant kan tegenhouden ben ik al blij. Klantenservice is drama, drukken je gewoon weg na 15 min. Lange wachtrijen. Sturen monteurs en in elke situatie laten ze jou gewoon betalen. Heeft me 200 euro gekost wifi te laten installeren en kon niet opzeggen omdat ik net buiten de opzegtermijn was en dit kwam omdat zij me dus elke keer maar wegdrukte bij de klantenservice. Niks positiefs over dit bedrijf te zeggen.

Rinie
30-11-2022

Heb een abonnement van 100mb hebben zij nooit geleverd in deze 2 jaar.6 weken geleden hebben zo websides geblokt ,toen begonnen de problemen met de modem. Hij starte elke 5 a 10 minuten op en dat 14 dagen lang en help desk was gesloten. Zit nu met een download snelheid van 30 mb bij een speed test en bij budget 55mb.

Bij computer register ineternet setiings domain staat plotseling alle websides op restricted [4] was internet [2].Abonnement loopt nu af Gelukkig. Neem niets van kpn als ze dsl niet op orde hebben kunnen ze dat ook niet met glasvezelkabel.

Bob
13-10-2022

Ik heb eind vorig jaar een nieuw contract ingaande juli dit jaar getekend met KPN voor internet en tv. Het was een speciale aanbieding. Ik heb onmiddelllijk daarna mijn toenmalige provider, budgetallesin een lten weten het contract, dat tot juli 2022 liep, niet te willen verlengen. Toch blijft men geld afschrijven (dat ik storneer), aanmaningen sturen met kosten en nun net weer een factuur. Maar ik heb eind vorig jaar een bevestiging ontvangen van hen dat mijn contract niet zou worden verlengd. Jammer. Ik heb vorige maand een gesprek gehad met hun helpdesk. Daar kom je niet doorheen, flinke wachttijden , dus flinke kosten, die deel uitmaken van hun verdienmodel. Ik heb een brief gestuurd, natuurlijk reageren ze daar niet op, aantekenen leek mij niet zinvol, die weigren ze toch. Hoop dat ze een greintje fatsoen hebben, maar ik twijfel daaraan. Ik heb een absurd gesprek gehad, en vroeg naar de motivering. ´Wij willen niet dat onze klanten zonder internet komen zitten. Haha. Lachwekkend

Tonnie
26-07-2022

Zeer slecht kunnen geen 200 MB leveren maar moet er wel voor betalen. het kan niet terug worden gezet naar 100 MB. sturen zij een andere modem is er ook een van de kringloop. als zij een monteur sturen moet ik er voor betalen. stelletje criminelen zijn het.

Conny
28-06-2022

Budget mobiel sim only abonnement. Werkt in Nederland prima. Maar in het buitenland heel slecht tot niet. Ondanks extra internetbundel geen bereik, geen melding niks. Contact is bijna niet mogelijk. En wat ze beloven in de chat gebeurt dus niet. Ik had per ongeluk extra tegoed gekocht ipv internet. Tijdens een chat zou dit binnen 2 weken teruggestort worden, maar ik wacht na 2 maanden nog steeds. Nu is de chat offline. Dus gewoon niemand bereikbaar. Ga je naar het buitenland dus geen Budgetmobiel nemen, dit betreft gewoon de EU landen.

Ronny
11-02-2022

Budget kan bij mij thuis geen goed werkend internet leveren zoals ze zelf in een email hebben erkent maar biedt geen enkele oplossing. Wanneer ik aangeef het contract te willen beëindigen omdat het product niet goed is houden ze mij aan de contractperiode en willen ze de resterende 4 maanden in 1 keer afrekenen.

Bobit
23-12-2021

Super slechte service bij Budgetenergie. De medewerkers van de klantenservice helpen je niet en zijn buiten gewoon erg onbeschoft. De hoorn wordt er gewoon opgegooid op het moment als je in de problemen zit en je ze bieden je geen oplossing.

vervolgens dien je in een klacht in via Budgetenergie en nemen ze je klacht totaal niet serieus. Rico van het klachtenteam biedt niet eens zijn excuses aan. Kortom bij Budgetenergie is de klant niet koning. De service is belabberd en daarnaast zijn ze ook nog eens onvriendelijk.

Ik adviseer daarom iedereen lekker naar Ziggo of KPN te gaan. Daar staat de klant wel centraal. Tevens is daar een monteur gewoon gratis ipv. 80 euro en bieden ze je wel de service die je verdiend.

Robie
24-11-2020

Weer terug ?

Binnenkort weer terug bij Budget,na even een uitstapje te hebben gemaakt naar een andere provider.

Bij de andere provider kon ik goed het verschil merken in kwaliteit en klantvriendelijkheid daar was het gewoon weg bagger.

Blij weer terug te zijn bij Budget,snel geregeld en toppers op de klantenservice mag ook wel een keer gezegd worden.

Joop
10-09-2020

Soepel verlopen

Zelf de modem en media box geïnstalleerd. (Er zit ook een duidelijke handleiding bij) Overgestapt zonder problemen! Ik zat bij Ziggo maar geen spijt van de overstap. 100mb internet, meer zenders (Kpn interactief) en €20 per maand goekoper uit.

Al
21-07-2020

100 Mbps download en 30 Mbps upload, dat voor 30 € p maand

Na 3 weken gezeik met Youfone welke na een jaar van 30 Mbps naar 10 Mbps ging eenzijdig het contract opgezegd wegens wanprestatie en Budget alles in 1 gecontracteerd.

30 juni 2020 internet BAI1 aangevraagd

Modem ontvangen woensdag 15 juli

Internet actief maandag 20 juli

Helaas werkte het niet meteen maar gebeld met de servicedeskmedewerker Cirak over het ISRA punt en gaf aan wat ik moest doen en zou me na 30 minuten weer terugbellen voor de status en ja hoor, na 30 minuten netjes teruggebeld! Dat is pas service! en geloof me alles werkt PERFECT! tegen de 95Mbps download en 30 Mbps upload, dikke 10 BAI1