Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.239 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Coolblue heefr mij fantastisch geholpen in de winkel.

1 jaar geleden

Prima service. Zou alleen zelf bij afrekenen al vragen aan een voorkeurstijd voor aflevering zodat daar rekening mee gehouden kan worden. Ipv een paar uur voor de bezorging.

1 jaar geleden

Ik blijf lachend, al 10 jaar.!

1 jaar geleden

Fijne communicatie over levermoment en het verwerken van mijn order

1 jaar geleden

Helemaal top. Komen afspraken na

1 jaar geleden

Niet altijd de goedkoopste optie, maar wel betere klantenservice dan de meeste bedrijven.

1 jaar geleden

Makkelijk bestellen en prima levering

1 jaar geleden

Goede service , goede adviezen en informatie op de website. Top bedrijf

1 jaar geleden

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

1 jaar geleden

Helaas, kon men niet binnen 24 uur leveren, het duurde een dag langer. Jammer. Verder kan ik de bbq niet opbouwen want we misten een belangrijk onderdeel. Dus hebben we dat weekend niet met de familie kunnen bbq-en. Wel veel vlees gehaald dat nu op de koekenpan bereid moest worden. Dus de bbq wordt opgehaald en het geld wordt dan terug gestort. Volgend bbq jaar opnieuw proberen

1 jaar geleden

Het bestellen verliep soepel. Levering snel. Het enige minpuntje is de grote doos om de tegoed bon. Kan dat niet anders?

1 jaar geleden

Top bedrijf, klanttevredenheid staat op plek 1!

1 jaar geleden

Snel online bestelling geplaatst met ophalen in winkel. Hier was het zeer snel geregeld en binnen enkele minuten stond ik al weer buiten met het bestelden pakket, dus vind dit super goed geregeld

1 jaar geleden

Zeer snelle levering, goede info over product via website

1 jaar geleden

Besteld en volgende dag in goede orde ontvangen. Daarnaast is de info op de site duidelijk en volledig.

1 jaar geleden

We hebben vaker bij Coolblue besteld. Ook deze keer ben ik zeer tevreden. Product snel geleverd.

1 jaar geleden

Wij hebben al vaker bij jullie besteld en dat is ons goed bevallen.Jullie service om o.a. je oude wasmachine mee te geven heeft zeker ook de doorslag gegeven.Superfijn!Onze bestelling was ook heel goed te volgen.Aflevering en installatie vakkundig gedaan.Kortom alleen maar goede ervaringen met jullie bedrijf.

1 jaar geleden

Bestellingen altijd keuring op tijd.

1 jaar geleden

Nadat PostNL mijn pakket verkeerd had bezorgd zorgde de medewerkster van de klantenservice van Coolblue ervoor dat ik mijn bestelling alsnog de volgende dag in huis had. Super service!

1 jaar geleden

Het product werd prima binnen de gestelde tijd geleverd. En de mail met tips voor het gebruik achteraf vond ik echt een goed staaltje van service.

1 jaar geleden

Perfecte service en goede prijs. wat wil je nog meer?

1 jaar geleden

Snelle levering en komt afspraak na

1 jaar geleden

Snelle en goede service!

1 jaar geleden

Snelle levering, prima router

1 jaar geleden

Snelle service, super vriendelijke en behulpzame bezorger

1 jaar geleden

Hele goeie service

1 jaar geleden

Bestelling is vlot en goed afgehandeld. Geen problemen.

1 jaar geleden

Top geleverd keurig op tijd

1 jaar geleden

Duidelijke webshop, goede uitleg van producten en hun specificaties. Product snel en in goede staat afgeleverd

1 jaar geleden

Netjes afgeleverd, welliswaar 2 dagen later dan beloofd maar goed apparaat

Meer Coolblue reviews