Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Duidelijke website en staat veel informatie in waardoor je snel je keuze kan maken. Snelle levering en de medewerkers die het bezorgen en installeren zijn op tijd, klantvriendelijk en service gericht. Kortom, vaker aankopen via coolblue.

1 jaar geleden

Duidelijk, vriendelijk, snel

1 jaar geleden

Super snel bezorgd Dank u!

1 jaar geleden

Goede snelle service

1 jaar geleden

Ik kocht een Applewatch9 voor € 449. De volgende dag stond hij voor € 419 op de site. Flauw verschil € 30, net te weinig.

1 jaar geleden

Prima optijd aardige jongens

1 jaar geleden

Snel en direct

1 jaar geleden

Tot nu toe altijd mn producten in goede conditie en compleet aangeleverd gekregen, dus complimenten naar de orderpickers van Coolblue :)

1 jaar geleden

Duidelijke site, goede uitleg en vergelijkingsmogelijkheden. Snelle bezorging. Ruim assortiment voor een eerlijke prijs

1 jaar geleden

Snel en goed geleverd

1 jaar geleden

Goede en snelle service

1 jaar geleden

Top winkel. Snelle levering, en ook nog op de fiets. Top!

1 jaar geleden

Zeer slechte planning bij het leveren van de wasmachine. Betaald voor het installeren en om de oude wasmachine mee te laten nemen. Bij het leveren kon er niet geinstalleerd worden en de oude niet mee genomen worden. De bezorgen regelde gelijk een afspraak voor dezelfde dag. Tijdslot gekregen maar niemand komen opdagen. Volgende dag kwamen ze hem eindelijk installeeren alleen konden ze de oude wasmachine niet mee nemen. Die staat nu het weekend voor de deur. 3 bezoeken voor 1 wasmachine. Zeer slecht.

1 jaar geleden

Overzichtelijk. Snelle levering. Goede service

1 jaar geleden

Zeer snelle levering top

1 jaar geleden

/7 Razendsnel en goede prijzen

1 jaar geleden

Makkelijk bestellen, kort tijdslot met aankondiging via bellen, installatie, afval mee genomen. Keurige medewerkers en gaven duidelijke uitleg. Kortom prima ervaring!

1 jaar geleden

Snel geleverd en ook nog eens per fiets/ milieuvriendelijk

1 jaar geleden

Overzichtelijke gebruiksvriendelijk webshop. Duidelijk produktinformatie, maar zeker ook goede aftersales service. Niet altijd de goedkoopste, maar betaal graag een paar euro meer voor de prima service.

1 jaar geleden

Snelle levering. Top product.

1 jaar geleden

Bezorging duidelijk, bezorgers klantvriendelijk. Kortom ben zeer tevreden!

1 jaar geleden

Netjes op tijd bezorgd!

1 jaar geleden

Mijn bestelling is niet compleet geleverd en nu hoor ik niks meer over de nog na te leveren deel van de bestelling.

1 jaar geleden

Tot nu toe altijd positief geweest over levering en producten. Zelfs bij retouren of defecten goed geholpen.

1 jaar geleden

In Winkel goede adviezen ontvangen. De levering was op tijd.

1 jaar geleden

Laag geprijsd, snelle levering. Mooi dat er ook “tweedekansjes” worden aangeboden, heb hier mooi voordeel mee gehad:)

1 jaar geleden

Ik had een krultang gekocht en wilde die na een lok uitproberen retourneren, maar daar kwam geen enkele coulance op of meedenken aan oplossing. € 70 weggegooid geld .

1 jaar geleden

Product werkt goed, in tijdvak bezorgd, bezorger vriendelijk, prijs niet te hoog. Alleen SMS dat bezorger er met kwartier aankwam was niet echt accuraat.

1 jaar geleden

Snel besteld en de volgende dag geleverd. Dat is tegenwoordig helaas bijna een uitzondering.

1 jaar geleden

Duidelijke website, telefonisch wordt je altijd fijn geholpen. Snelle levering en goede producten!

Meer Coolblue reviews