Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Echt een super snelle goede service

1 jaar geleden

De medewerker die ons hielp ‘s ochtends gaf aan dat we rond 17u de telefoon weer konden ophalen. Het was toen zo druk in de winkel dat we moesten wachten tot half zes. Eigenlijk ging de winkel al dicht, maar ze reageerden heel fijn toen we zeiden dat langer zonder telefoon wel vervelend zou zijn. Ondanks dat de systemen al deels waren afgesloten hebben de medewerkers ons nog geholpen. Daarmee de slogan ‘alles voor een glimlach’ voor ons perfect in praktijk gebracht. Bedankt voor de goede service!

1 jaar geleden

Altijd klantvriendelijk, behulpzaam zelfs wanneer het wat duurder is dan ergens anders, liever Coolblue.

1 jaar geleden

Snel en efficient

1 jaar geleden

Goede prijs. Zeer snel in huis.

1 jaar geleden

Snel, goed geholpen

1 jaar geleden

Altijd snel en vakkundig.Top bedrijf( medewerkers)

1 jaar geleden

Super! Informatie over product klopt en snelle bezorging

1 jaar geleden

Opname bestelling goed, order verwerking goed, begeleiding transport goed, kort samengevat prima bedrijf die het internet goed voor elkaar heeft

1 jaar geleden

Snelle levering, prima prijs

1 jaar geleden

Goed en snel

1 jaar geleden

Goede service. Klantvriendelijk en behulpzaam. Zeer profesioneel

1 jaar geleden

Goede service en goede klantenservice! 👍🏼

1 jaar geleden

Ik bestelde online een smartwatch en kreeg niet alleen mijn gadget razendsnel geleverd, maar ook nog op een verantwoorde en milieuvriendelijke manier (namelijk op de fiets)!

1 jaar geleden

Koelkast en droger besteld samen met de optie voor installatie. Bij de levering weigerde de bezorgers om de koelkast naar de eerste verdieping te tillen. Terwijl op de website staat dat ze tm de 4e verdieping zonder lift leveren. Koelkast is in de algemene gang van de flat neergezet. Bij het indienen van een klacht moest ik het doen met een excuses voor het ongemak. Lekker makkelijk.

1 jaar geleden

Goede producten en snelle levering. Vriendelijk personeel.

1 jaar geleden

Super fijn scheerapparaat

1 jaar geleden

Standaard product, duidelijke uitleg en prima levering

1 jaar geleden

Groot assortiment, duidelijke communicatie en over het algemeen goede prijzen. Al een aantal keren gemerkt dat de klantenservice ook vriendelijk en behulpzaam is.

1 jaar geleden

Mijn bestelling was snel geleverd, volgende dag in huis.

1 jaar geleden

Vlot, professioneel en klantvriendelijk!

1 jaar geleden

Een fijne winkel met veel producten op voorraad. De bezorging was keurig op de geplande dag en op tijd. Met als leuke verrassing een mailtje op de dag van levering met wat extra informatie over mijn nieuwe camera. Top bedrijf!

1 jaar geleden

Snelle levering. Blij mee

1 jaar geleden

Duidelijke informatie over het product, snelle levering, goede service.

1 jaar geleden

Top service en snelle levering!

1 jaar geleden

Goede service, snelle levering, vriendelijke bezorgers, behulpzame gebruikersinstructies, goede communicatie.

1 jaar geleden

S avonds om 18.30 uur besteld, volgende dag om 13 uur binnen! Top service!

1 jaar geleden

Na een reparatie verzoek vrij veel (4 a 5 x) moeten bellen en mailen om te zorgen dat er wat gebeurt. Reparateur langsgeweest , derde partij: totaal niets gerepareerd. Loze belofte van oplossing en geen directe snelle oplossing die wordt gezocht. Vrij vervelend. Nog steeds bezig. Hopelijk binnen enkele dagen een oplossing.

1 jaar geleden

Tot op heden meerdere dingen besteld, veelal tech spullen. In mijn ervaring ontvang je altijd alles netjes op tijd, zit het degelijk verpakt en als er iets mis is (een keer onder garantie iets laten repareren) wordt het netjes opgelost. Ook het zoeker op de website is erg handig, waar de suggesties je vaak helpen met het vinden van de juiste toebehoren. Kortom, ik bestel altijd graag bij Coolblue, vooral om de goede service en peace of mind die je hier van krijgt. Super service!

1 jaar geleden

Of ik nu in de winkel zelf kom of online shop, de service is altijd on point. Daar kan ik erg van genieten. Het zorgt er zelfs voor dat ik soms graag wat extra betaal wetende dat het bij Coolblue is.

Meer Coolblue reviews