Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Super snel in huis en product is super!

1 jaar geleden

Snel en goed geleverd

1 jaar geleden

Nette en snelle service

1 jaar geleden

Snelle en goede levering, afspraken worden nagekomen en vriendelijke mailtjes met nuttige info en ook met humor. Prima (en fijner dan concullega Bol

1 jaar geleden

Op tijd en zoals dat verwacht 👍

1 jaar geleden

Goeie service, snelle levering!

1 jaar geleden

Duidelijke, snelle en passende service met prima prijzen.

1 jaar geleden

De vergelijktool op adem website is erg prettig en daarbij werd het product netjes verpakt en op tijd bezorgd! Zeker aan te raden!

1 jaar geleden

Snelle uitvoering en (vriendelijke) bezorging. echt top, richting ideale uitvoering bestelproces.

1 jaar geleden

Goedkoop en super snel geleverd. Echt Rotterdams, niet lullen maar poetsen.

1 jaar geleden

Goede service en goede ‘nazorg’. Leuk dat je tips/video’s toegestuurd krijgt over je gekocht product.

1 jaar geleden

In plaats van een monitor kregen wij een koffiezetapparaat geleverd. Coolblue weigerde het bestelde product op te sturen voordat zij het verkeerd geleverde terug ontvangen hadden. De klantenservice is goed bereikbaar en correct maar bood geen andere oplossing. We zijn erg teleurgesteld dat de fout van Coolblue op deze manier ons probleem gemaakt werd.

1 jaar geleden

Al eerder hadden we bij Cool Blue besteld, wat weet ik niet meer maar daar waren we ook al tevreden. Nu hebben we een kleine diepvries besteld en netjes ontvangen, werd in huis gezet en ook uitgepakt door de bezorger, al het karton werd meegenomen. Als we weer eens wat nodig hebben bestellen we het bij Cool Blue. Tot nu een echte aanrader.

1 jaar geleden

Snelle service en verzending.

1 jaar geleden

Vriendelijke mensen op Aalsterweg 91 Eindhoven. Pakje koffie was me goed bevallen.

1 jaar geleden

Ik had dus een wasdroger 2e kans gekocht voor €856,= ik zou hem geleverd krijgen met alle accessoires in Nieuwstraat en in originele verpakking met condenswater afvoerslang en gebruiksaanwijzing. Heb 9€ verzendkosten betaald en kreeg dus een uitgepakte machine zonder iets erbij. Van mijn voordeur naar wasruimte is 1 meter en volgens de 2 opgeschoten jongens die hem brachten had ik betaald tot aan de voordeur en zou ik een factuur krijgen voor het verdere transport van 1 meter en het op de wasmachine zetten van de droger. Als ik niet zelf een reserve condensafvoerslang had gehad, stond ik dus als 74 jarige met een 57 kg zware wasdroger voor de deur. Uitermate klant onvriendelijk en slechte service. ( het waren niet die leuke jongens van de tv reclame!) Op mijn vraag waar de accessoires waren zeiden zij: U heeft geen nieuwe gekocht, maar een 2e hands! (Geen 2e kans met een kleine beschadiging of zo, maar 2e hands volgens hun! Al met al had ik liever een nieuwe gehad voor 100€ meer!

1 jaar geleden

Prima levering en snel. Handleiding en uitleg waren zeer goed. Tevreden!

1 jaar geleden

Ik vindt heel knap dat de service zo snel was zaterdag avond ging mijn magnetron stuk ik heb rond kwart voor 7 een nieuwe besteld en werdt zondag avond bezorgd dat gebeurd ijngelijk nooit dat er op zondag bezorgd wordt dus dat is echt wel petje af hoor en ook de service was heel goed dat meisje die op de bus reed kwam helemaal van Breda af ze had de zijkant van de bus helemaal ingedeukt ze zij al moet je mijn bus zien ik vondt dat best sneu voor der ze kwam van ver en ja dan gebeuren er dingen onderweg ik weet natuurlijk niet wat er gebeurt is onderweg maar hoop niet dat haar werkgever boos op haar is / was deed ze vast niet met opzet hoe dan ook heb dike respect dat Julie en de bezorger s zo hard werken want het is bij julie heel druk maar goed voor mekaar hoor bedankt voor de goede service dike duim

1 jaar geleden

Product informatie goed, kunt gemakkelijk producten vergelijken, goede prijzen en het wordt snel geleverd.

1 jaar geleden

Altijd snelle levering, goede keuze uit producten en prettige site.

1 jaar geleden

Snelle levering en makkelijk bestellen!

1 jaar geleden

Supersnel geleverd, scherpe prijs, stoere fietsbezorger.

1 jaar geleden

Mooi op tijd! en nette mensen!

1 jaar geleden

Netjes en tevreden

1 jaar geleden

Op de site via de keuzehulp een goede keuze kunnen maken en keurig netjes op tijd geleverd.

1 jaar geleden

Zeer goede prijs, zeer snelle levering, komt afspraken na

1 jaar geleden

De levering was snel, maar de bezorger van Coolblue heeft het pakket bij de huismeester afgegeven. Helaas kan ik het pakket pas maandag ophalen, omdat de huismeester dan pas weer in het complex aanwezig is. Dit is zomaar afgegeven aan de huismeester zonder overleg.

1 jaar geleden

Vriendelijke snelle duidelijke service

1 jaar geleden

Een flinke bestelling gedaan die in eerste instantie niet helemaal goed verliep. Ik was zo dom mijn oude adres als verzendadres op te geven. Ai. Na een kort belletje met de klantenservice werd dat gelukkig snel en goed verholpen. Vervolgens stond ik met confetti klaar om de postbode te ontvangen 😉 Helaas werd een deel (het duurste deel😉) van mijn bestelling op papier wel geleverd maar in realiteit dus niet. Na nogmaals een vriendelijk telefoontje is ook dat verholpen. Er bleek toch iets mis te zijn gelopen in de bestelling. Eind goed al goed, alles geleverd en heel tevreden. Fijn dat de klantenservicemedewerkers mij steeds zo vriendelijk en netjes te woord hebben gestaan en hebben geholpen. Chapeau!

1 jaar geleden

Snelle verzending en top service

Meer Coolblue reviews