Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Veel keuze, snelle levering

1 jaar geleden

Bestellen en leveren ging prima. Ophalen in winkel ging goed tot mijn naam uit de lijst verdween en de naam van de medewerker niet bleek te bestaan in dit filiaal. Verder goed opgelost door medewerker die ik hierover informeerde….

1 jaar geleden

Snel geleverd .Helemaal top

1 jaar geleden

Altijd vlotte levering en nog met duurzaamheid in gedachten

1 jaar geleden

Fantastische service. Altijd meedenken en vriendelijk. Zowel online als in de winkel. Goede producttips.

1 jaar geleden

Super service snel geregeld en geleverd

1 jaar geleden

Snel bezorgd met de fiets dus goed voor het milieu, bezorger was vriendelijk en producten zijn precies als verwacht

1 jaar geleden

Snel goedkoop Groot assortiment

1 jaar geleden

Klantvriendelijk en meedenkend

1 jaar geleden

Coolblue had de pan die ik zocht. Ik kon de afleverdatum zelf aangeven. Pttpost leverde keurig binnen het tijdsslot. En kon ik dus genieten van mijn aankoop.

1 jaar geleden

Duidelijke mails, extra berichten over wanneer t pakketje arriveert, handleiding product per mail. Gewoon top!

1 jaar geleden

Er wordt nagekomen wat er op de website staat. En de gegeven informatie is uitgebreid en goed

1 jaar geleden

Altijd op tijd geleverd top!

1 jaar geleden

Super snelle levering. Bezorger was vroeger dan verwacht dus ik was niet thuis. Belde keurig op. Afgesproken waar hij pakket kon neerleggen. Zeer vriendelijk

1 jaar geleden

Op 4 augustus 2023, nog geen jaar geleden, heb ik bij Coolblue een AEG LX5-2-2SW stofzuiger gekocht. Na slechts enkele maanden bleek het plastic van de handgreep versleten en brak het uiteindelijk af in de stang. Ik heb een foto gemaakt waarop duidelijk te zien is dat het alleen om de handgreep gaat. Toch wil Coolblue dat ik de hele stofzuiger opstuur voor reparatie. Dit is bijzonder onnodig, aangezien het zwaar en omslachtig is om zo'n pakket meerdere keren heen en weer te sturen met de pakketdienst. Dit veroorzaakt onnodige CO2-uitstoot, wat gemakkelijk vermeden kan worden door of alleen de slang op te sturen, of simpelweg een nieuwe handgreep toe te sturen. Helaas was er geen enkele discussie mogelijk met de onvriendelijke klantenservice medewerker. Ik bestelde regelmatig bij Coolblue, maar zal nu zeker op zoek gaan naar een geschikt alternatief met een degelijke klantenservice. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Coolblue aanzienlijk geschaad.

1 jaar geleden

Wij hadden EXTRA betaald voor bezorging tussen 07:30 en 12:00 uur, dit omdat wij 's middags moesten werken. Maar het werd pas om 13:00 uur bezorgd, ik stond op het punt om naar mijn werk te gaan. De bezorger was net op tijd, anders had hij voor een gesloten deur gestaan. Dus daar ben ik niet tevreden over, zeker omdat je er EXTRA voor moet betalen.

1 jaar geleden

Alles ging top zelfs het aflevermoment klopte.

1 jaar geleden

Goede info en fijn keuzeadvies op de website

1 jaar geleden

Top service! Fijne ervaring met de bezorger. Vriendelijk en behulpzaam!

1 jaar geleden

Vlotte levering en je word goed op de hoogte gehouden van alles. Al jaren vast klant en nooit een vervelende ervaring gehad. Knap om dit niveau aan te houden al die jaren. Ga zo door!

1 jaar geleden

Goed en snel gebracht

1 jaar geleden

Goede service en snelle levering

1 jaar geleden

Ophalen ging makkelijk en snel! Goed geholpen, ben helemaal blij :)

1 jaar geleden

Wasmachine na 3 jaar en 3x het zelfde probleem nu weg gedaan en nu een abonnement wasmachine aangeschaft Erg blij mee en snel geleverd en geinstalleerd door wederom erg vriendelijke gasten.

1 jaar geleden

Goede informatie op website, correcte bezorging.

1 jaar geleden

Perfect service, prijs

1 jaar geleden

Topservice en blije bezorgers

1 jaar geleden

Coolblue laat klant in de kou staan! Ik ben ontzettend teleurgesteld in Coolblue. Ik heb hier een wasmachine gekocht die precies na 2 jaar en 3 maanden stuk ging. Dit is duidelijk een geval van restwaarde van de levensduur. Na veel gedoe was er per e-mail toegezegd dat ik €400 terug zou krijgen. Maar wat denk je? Achteraf weigeren ze het geld te storten. Daarbovenop heb ik een nieuwe wasmachine bij Coolblue gekocht, en die vertoont nu ook al kuren. Het is duidelijk dat de kwaliteit van hun producten te wensen overlaat. Voor refurbished troep die ze al nieuw apparaat verkopen kun je beter iets op Marktplaats kopen. Kortom, Coolblue levert producten van lage kwaliteit en komt beloftes niet na. Doe jezelf een plezier en koop je apparaten elders, tenzij je graag opgelicht wilt worden!

1 jaar geleden

Bij het bestellen via de website kon ik goed aangeven wat ik precies nodig had en kon il zo de printer vinden die ik nodig had. Diezelfde dag nog kon ik die printer ook ophalen in de winkel (op 5 minuten lopen van mijn huis). Vervolgens werd ik heel snel en heel vriendelijk geholpen in de winkel bij het ophalen. Uitermate fijne en snelle manier van een printer kopen! :)

1 jaar geleden

Makkelijk besteld en snel verzonden. Super vriendelijke bezorger. Mijn pakje had wel makkelijk door de brievenbus gepast, dus het was niet nodig om dit bij de buren te brengen, maar ik waardeer dat dit gedaan is.

Meer Coolblue reviews