Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.243 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
1 jaar geleden

Goede klantenservice en fijne verkopers.

1 jaar geleden

Everything was fast and efficient

1 jaar geleden

Keurig op tijd geleverd. Zeuren nooit!@

1 jaar geleden

2e kans product was niet compleet en daarmee niet bruikbaar. Was niet aangegeven. Gebeld, ontbrekend onderdeel werd opgezocht, verbinding verbroken. Gebeld, geen nieuw onderdeel maar mail met alle info over retour en toezenden nieuw product. Mail, enkel over retour. niets over levering nieuw prduct. 3e x gebeld. Moest retour en dan zou ik pas meer horen over nieuw product. Mail ontvangen, geld in account, product niet voor zelfde prijs leverbaar dus bij moeten betalen. Zeer jammer, langdradig en teleurstellend

1 jaar geleden

Ik haal mijn aankopen (bijna) altijd zelf op in de winkel aan de Gustav Mahlerlaan en ik verbaas mij iedere keer wéér over de kwaliteit van jullie personeel. Netjes, vriendelijk, gezellig en welgemanierd. Waar halen jullie ze vandaan? Sommige artikelen zijn vaak elders goedkoper te vinden, maar ik heb hier graag het (soms) negatieve prijsverschil voor over. Ga zo door!

1 jaar geleden

Snelle levering en uitleg via link

1 jaar geleden

Makkelijk te bestellen. Levering volgens afspraak

1 jaar geleden

Volgens jullie website kocht ik Seagate 4TB HDD schijven type ST4000VN008 (2 stuks) maar deze zijn inmiddels geleverd via pakketje barcode 3SCBLU7575344 maar het blijkt de ST4000VN006 te zijn welke aanzienlijk goedkoper is bij diverse hardware leveranciers (onder de Euro 100 perstuk). Dit is pas zichtbaar als je de doosjes van de HDD opent want op het doosje is een Coolblue sticker met "Seagate NAS HDD 4TB Ironwolf Coolblue". Klacht ingediend bij de Klantenservice maar die reageren tot nu toe niet. Slechte zaak terwijl ik redelijk veel bij Coolblue besteld heb maar ik voel mij nu bedonderd door Coolblue.

1 jaar geleden

Super aardige bezorger, prima op de hoogte gehouden over bezorgtijd.

1 jaar geleden

Correcte bezorging en snel.

1 jaar geleden

Ik tel al 86 lentes maar door een duidelijke lijn v bestellen en betalenkon ik ongelooflijk snel weer over een goedwerkende stofzuiger beschikken Geen ingewikkeld gedoe!

1 jaar geleden

Snel en correct

1 jaar geleden

Goede informatie, snel geleverd. Interessante prijsstelling.

1 jaar geleden

Goede productinformatie en snelle levering, zoals altijd! Blij mee!

1 jaar geleden

Snel en goed

1 jaar geleden

Levering is goed en snel ontvangen, kon ook netjes een andere bezorg datum invullen. Bij de bestelling zaten via een actie gratis oordoppen, had verwacht dat die meegestuurd zouden worden, helaas was daar een omslachtig aanmeldingsproces voor nodig (die ik vervolgens netjes heb ingevuld en opgestuurd, ik ben nog aan het wachten op goedkeuring).

1 jaar geleden

Snelle verzending. Goede prijzen

1 jaar geleden

Alles prima geregeld, bestelling binnen 1 dag netjes thuisbezorgd. Heel betrouwbaar allemaal.

1 jaar geleden

Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen

1 jaar geleden

Snelle levering door fietskoerier, maar de berichtgeving daarover was ronduit slecht

1 jaar geleden

Altijd goed geregeld, en op tijd.

1 jaar geleden

Altijd prima service

1 jaar geleden

Makkelijk snel en duidelijk

1 jaar geleden

Zondagse levering is 👍

1 jaar geleden

Professioneel en vriendelijk advies via de telefonische klantenservice. Daarnaast altijd erg te spreken over de service. Onze duurdere aankopen doen wij het liefst bij Coolblue, omdat we kunnen rekenen op goede service mocht er iets mis gaan.

1 jaar geleden

2de kans product gekocht. Er zouden krasjes op zitten, maar die waren zo goed als niet te zien.

1 jaar geleden

Prettige service, precies wat je nodig hebt als je een apparaat op afstand koopt. Ook de informatie op de site is goed en inzichtelijk

1 jaar geleden

Super goed geregeld, binnen dag geleverd. Netjes mail met hoelaat, de chaufferner zou zijn, netjes telefoontjes dat hij eraan kwam. Super geregend

1 jaar geleden

Ze laten netjes van te voren weten via sms over een half uurtje zijn we bij u. En kwartier van te voren en even een telefoontje

1 jaar geleden

App en website gaan als een tierelier. Bestellen is zo gebeurd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de reis van je bestelling. En, zoals Coolblue al jaren doet, heerlijk kietelende opmerkingen om je te triggeren. Of je een spelletje laten spelen. Welke online winkel doet dit? Juist ja, Coolblue!

Meer Coolblue reviews