Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.238 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Super snelle levering, heel blij mee Goede info op de site. Lekker snel en makkelijk

2 jaar geleden

Altijd goed een fijne service! Fijne klantendienst

2 jaar geleden

Super snelle levering en goed product

2 jaar geleden

Snelle service. Netjes geholpen in de winkel.

2 jaar geleden

Snelle bezorging, duidelijk overzicht of artikelen op voorraad zijn, heldere omschrijving

2 jaar geleden

Super snelle levering, heel blij mee Goede info op de site. Lekker snel en makkelijk

2 jaar geleden

Snel en betrouwbaar althans het is de eerste keer maar in ieder geval voor herhaling in de boeken

2 jaar geleden

De koelkast is niet waterpas klaargezet

2 jaar geleden

Goeie service en snelle bezorging

2 jaar geleden

Snelle levering, duidelijk overzichtelijke site

2 jaar geleden

Goede en duidelijke informatie bij het product, prijs als elders en snelle verzending.

2 jaar geleden

Snel geleverd na een makkelijke bestelling

2 jaar geleden

Toppie, bestelde het 's avonds laat en de volgende dag was het al in huis. Nu was ik zelf niet thuis, dus de bezorger belde me en vroeg of hij het bij een v/d buren kon afgeven en bij welke. Dat was heel fijn, want de ene buur is de ander niet.

2 jaar geleden

Duidelijk wat er wel en wat niet besteld wordt. Op de site kan je een goede afweging maken tussen de verschillende producten. Snelle levering!

2 jaar geleden

Zeer snelle levering.

2 jaar geleden

De levering beloftes komt u niet na , besteld voor 23.00 uur , dag nadien geleverd, zijn gewoon bedrog om klanten te lokken. Op 16/06 besteld , vandaag 19/06 nog geen enkele melding gekregen van vertrek, geen track en trace mogelijk om te controleren , ik bestel niet meer bij Coolblue

2 jaar geleden

Supersnelle service, goeie marketing en goeie producten!

2 jaar geleden

Product was makkelijk te vinden op de website, goed te vergelijken, heldere info, snelle levering.

2 jaar geleden

Goede service en duidelijk over de bezorging enz.

2 jaar geleden

Overall een goede website, maar vindt dat de vergelijkingtool iets achteruit is gegaan. De vergelijking met vergelijkbare producten op een productpagina vind ik niet heel nodig, ik kies liever zelf producten die ik wil vergelijken, en dat is nu minder intuitief

2 jaar geleden

Heb gekozen voor tweede kans product. Staat waarin product geleverd werd was onacceptabel. - los in doos - niet schoon - onderdelen los in doos en beschadigd Retour zending is goed afgehandeld Heb een nieuwe exemplaar gevraagd. Wordt helaas niet gecompenseerd voor het ongemak. Nieuwe product leveren voor prujs van 2e kans prijs zou redelijk zijn. Prijsverschil is € 30. Adviseer Coolbleu de staat van 2e kans produbt3n beter te controleren en klanten goed te informeren over de staat van een 2e kans product. Dit voorkomt teleurstellingen. M vr gr Gien Weelink Dit voorkomt

2 jaar geleden

Goede updates over bestellingen. De humor maakt het wachten op het product nog leuker.

2 jaar geleden

Alles top, vanaf bestelling tot aan de levering.

2 jaar geleden

Iedere keer als ik iets bestel een positieve ervaring. Klantenservice, bezorging, milieuvriendelijke verpakking, eigenlijk zoals je zou hopen dat iedereen het zou doen.

2 jaar geleden

Vlotte levering en goeie prijs

2 jaar geleden

Goede kwaliteit, snelle levering, een echte aanrader!

2 jaar geleden

Ik ben nu een paar keer bij Coolblue geweest en vind ze zoooooo klantvriendelijk! Echt geweldig blij mee!

2 jaar geleden

Toen ik bestelde was het heel duidelijk wanneer bezorgd zou worden en de levering was ook goed optijd

2 jaar geleden

Goede service, ik kon mijn laptop direct de volgende dag ophalen. Vriendelijke personeel ook :)

2 jaar geleden

Had 5 minuten van te voren iets besteld om op te halen in de winkel. Werd bij de voordeur gelijk gevraagd of ik hulp nodig had en zij heeft mij verder geholpen met mijn bestelling op te halen. Toen was ik binnen 10 seconden aan de beurt om mijn bestelling op te halen. Personeel was vriendelijk en vroeg naar mijn bestelling en wat ik ermee ging doen. Binnen 5 minuten weer de winkel uit, al met al een top ervaring gehad in deze winkel. Kudos voor het personeel

Meer Coolblue reviews