Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.236 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Alles is goed en corect verlopen

2 jaar geleden

Eerste bestelling per abuis een tweede kans bezord. Na telefonisch contact volgende dag een nieuw product ontvangen welke zelf opgehaald in winkel. Eigenlijk voldeed de soundbar niet aan onze verwachting en na opnieuw telefonisch contact omgeruild voor een ander merk en wederom de volgende dag opgehaald. SUPER service van Coolblue waarvoor een dikke 10 omdat 11 nou eenmaal niet mogelijk is. 😃 Bedankt van een blije klant.

2 jaar geleden

Duidelijke website met prima apparatuur beschrijvingen. Bestelproces snel en duidelijk. Binnen 24 uur geleverd, status zending en aansluittips via mail. Alles even vlot en prima voor elkaar.

2 jaar geleden

Alles goed en snel verlopen

2 jaar geleden

Muis werkt uitstekend.

2 jaar geleden

Altijd prima service, zowel online als in de winkel

2 jaar geleden

Niets dan lof! website goed te overzien, bestel- en betaalproces eenvoudig. goed dat Coolblue 2e kans aanbiedingen doet, deze keer een TomTom navigatie systeem dat nog steeds gloednieuw was ondanks dat de verpakking geopend was geweest.

2 jaar geleden

Aardige bezorger die z’n werk echt met een glimlach deed!

2 jaar geleden

Goed geholpen nette winkel, als het druk is moet je even geduld hebben maar ze nemen alle tijd voor je.

2 jaar geleden

Prima service, snel geholpen. Makkelijk online besteld en vrijwel meteen op kunnen halen in de winkel.

2 jaar geleden

Zelfs op tweede pinksterdag werd de monitor geleverd. Ik vind dit toch wel top service hoor

2 jaar geleden

Maandag om 11u, was er niets aan de hand, bezorger onderweg. Ineens komt op de app van postnl dat ze mij waren misgelopen, en dat ik het pakketje morgen, dinsdag dus, zelf kan afhalen bij het postnl ophaalpunt. Ik de bewakingscamera nagekeken, geen postnl, laatstaan dat hij heeft aangebeld. Ik heb bovendien een briefje bij de bel, dat het pakketje mag worden achtergelaten. Wat schets mijn verbazing, dat ik pas vandaag, woensdag dus, mijn pakketje zelf kan ophalen op een postnl ophaalpunt. Zeer ontevreden, geen glimlach.

2 jaar geleden

Makkelijk te bestellen, geleverd op de afgesproken tijd en altijd tips voor je nieuwe product. Een prima service dus.

2 jaar geleden

Goed advies, super snelle levering, komplimenten.

2 jaar geleden

Ik heb mijn Nintendo Switch OLED besteld bij coolblue en hij werd dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag had ik hem al in huis.

2 jaar geleden

Coolblue klantenservice prima, Post.nl zeer slecht, bijna een reden om niet meer bij Coolblue te kopen. Coolblue adverteert met morgen thuis geleverd, Post.nl misschien over 5 dagen en dan wel zelf ophalen bij een Post.nl ophaalpunt.

2 jaar geleden

Fantastische service. Bezorgen doen jullie altijd, perfect!

2 jaar geleden

Lastig om contact te krijgen over een specifiek product. N Belangrijke informatie mist bij veel artikelen. Kan stukken beter. Bezorging is perfect.

2 jaar geleden

Goede service, overzichtelijk bestel overzicht.

2 jaar geleden

Alles waar Coolblue echt invloed op heeft was prima geregeld en duidelijk. Wat ik niet fijn vind, is het deel waar de artikelen naar de klant worden gestuurd. dit gaat met PostNL en laat dat nou echt een drama zijn. Ik ben de hele dag thuis geweest om mijn artikel van meer dan €1.000,00 in ontvangst te nemen maar helaas. er is niet eens geprobeerd om het op mijn adres af te leveren. Direct naar het servicepunt is voor de chauffeurs immers veel makkelijker. Pleur alles maar ineens bij het servicepunt neer en zij lossen het wel op. Schandalig. Dus als Coolblue een andere vervoerspartner zoekt dan PostNL, zou het helemaal top zijn.

2 jaar geleden

Eufy bel ging defect, maandag opgestuurd en woensdagavond weer een nieuwe. Super service.

2 jaar geleden

Vriendelijke service, snelle levering en heel behulpzaam.

2 jaar geleden

Zeer prettige hulp ontvangen van de servicedesk medewerkers. Informatie en toelichtingen waren erg prettig. Zelden zie je medewerkers zo betrokken en met plezier klanten helpen, een verrassende en plezierige ervaring.

2 jaar geleden

Was netjes geleverd

2 jaar geleden

Top hoe de bestelling altijd de dag erna al binnen is! Zo hoef ik niet te lang te wachten op mijn nieuwe apparatuur ;).

2 jaar geleden

Fan van jullie

2 jaar geleden

Prima informatie en prima service bij aflevering.

2 jaar geleden

Snelle levering, goed advies waar je rekening moet houden bij gebruik van de stofzuiger. Helemaal blij!

2 jaar geleden

Ik heb onlangs een harde schijf besteld voor mijn NAS en ben zeer tevreden met mijn aankoop. De omschrijving op de website was duidelijk en gedetailleerd, waardoor ik snel de juiste keuze kon maken. De levering was vlot en de schijf was uitstekend verpakt, wat zorgde voor een veilige aankomst. Al met al een zeer positieve ervaring!

2 jaar geleden

Prima verkoopervaring, duidelijke info kunnen vinden. Levering verliep goed.

Meer Coolblue reviews