Snelle levering van de produkten zoals in de beschrijving aangegeven. Daarna nog een servicemail met uitleg hoe te plaatsen. Heel fijn.
Goede service, vriendelijk personeel en een grote keuze aan spullen.
Altijd een goede uitleg over de producten. Goede optie om te vergelijken en goede backoffice service en ondersteuning.
Pakketje achter de plantenbak gelegd. Zo voor het meenemen dus maar vanuit werk naar guis gegaan om het veilig binnen te leggen
Heel tevreden + snelle levering bestelde producten.
Mooie TV voor een leuke prijs. Snelle levering.
Super geregeld en je word goed op de hoogte gehouden
Zeer ‘ontspannen’ website met humor. Heb niet het idee dat men mij iets probeert ‘aan te praten’
Was erg snel en netjes bezorgd
Simpel en snel
Super service en levering!
Snelle levering. Goede service. Aardige chauffeur met goede uitleg. Met vriendelijke groet, Chris Koa
Duidelijk, snel , en eerlijk.
Duidelijke site. Makkelijk vergelijken om een keuze te maken. snelle levering
Alles prima. Een goede en aardige bezorger.Cool blue , een aanrader.
Top service van Coolblue
Fijne service en snelle levering!
Goeie website, mag wel makelijker om dingen te vinden, prijs is wel ok
2e keer dat mijn printpapier later geleverd wordt. Nu moet ik het daardoor ook nog eens zelf bij post nl punt te zien ophalen aankomende week…
Mooie aanbieding van een mobiele telefoon. Gekocht zonder account terwijl er een actie was van €25,- tegoed op je account. Na contact is dat netjes alsnog aan het account gekoppeld.
Snelle aflevering en hulp bij een moeilijk proces om cashback te verzilveren . Top .
Snel, betrouwbaar en altijd op de aangegeven datum binnen. Zeer fijn om te iets te bestellen.
Supersnelle levering van mijn bestelling.
Besteld en nog geen dag later gratis thuis bezorgd. Product pagina was erg duidelijk en het vergelijken was ook top.
Heel goede klantenservice, ook als er iets is misgegaan!
Snel, efficiënt en prima ondersteuning
Ik heb een hele goede ervaring met cool blue. Ik had een tafelmodelvrieskast beteld,snelle levering. Kwam erachter dat ik pardon vrieskist besteld had. De service van gratis omruilen heb ik gebruikt. Super. De volgende dag had ik mijn vrieskast binnen en de vrieskist werd gratis meegenomen. (uiteraard had ik hem keurig verpakt in orginele verpakking) De service is geweldig.
Altijd goed, netjes en op tijd.
Nooit meer. Voor alles moet je extra betalen. Het was mij niet duidelijk dat de koelkast in de woonkamer werd gezet met verpakking en al rn weg waren ze. Daar betaal je dan 749 euro voor. Dan moet je weer iemand gaan zoeken die dat ding uitpakt en op zijn plaats zet.
Fijn dat de tweedekans optie er is