Coolblue reviews

9
Deze pagina is samengesteld na analyse van 57.245 recente reviews uit 4 bronnen.
ErvaringenErvaringen ReviewsReviews BetrouwbaarheidBetrouwbaarheid
2 jaar geleden

Altijd goed, precies wat je ervan verwacht.

2 jaar geleden

Super snel bezorgd en dat op de fiets! Fijn dat het op een duurzame manier kan. Ook super fijn dat ik uitleg heb gekregen over het bestelde product.

2 jaar geleden

Overzichtelijk… makkelijk afhalen… fijn dat er nog gevraagd word of je nog vragen heb over het product…. Prima service dus!

2 jaar geleden

Het zoeken en vinden van de juiste hogedrukreiniger is bij Coolblue heel eenvoudig, de filtermogelijkheden zijn fijn en handig. Ook het plaatsen van de bestelling, het betalen en het opvolgen van de bestelling is eenvoudig. Hier ben ik een tevreden klant van en al mijn bestellingen bij Coolblue.

2 jaar geleden

Zeer goede ervaring altijd!

2 jaar geleden

Goede communicatie, snelle verzending, product goed verpakt. Niets te klagen.

2 jaar geleden

Snel geleverd, goed verpakt

2 jaar geleden

Ze zouden de vaatwasser boven brengen maar hebben hem beneden in de hal gezet van het appartement. Maar 1 iemand gestuurt en willen het nu niet oplossen. Ja over 5 dagen. Oftewel ze verwachten dat ik mijn vaatwasser maar gewoon t dagen in de hal laat staan. 2x gebeld met klanten service, 2 x hebben ze gewoon opgehangen. Via WhatsApp gesprek stop gezet na wat vragen. Compensatie was 30 euro cool blue te goed. Alsof we daar nog iets willen kopen. Kortaf, niet behulpzaam, slechte service. En niet de eerste keer dat ik dit gezeik heb.

2 jaar geleden

Bestelling niet ontvqngen. Heel vervelend dat ik alleen naar de klantenservice kan bellen, want dat kan km steeds niet doen ivm baby

2 jaar geleden

UItgebreide Web Info, Snelle orderservice , vriendelijke en competente medewerkers

2 jaar geleden

Goed ervaring over alles

2 jaar geleden

Duidelijke mails, makkelijk bestelproces. Gewoon goed ingericht, daar hebben mensen over nagedacht. Lekker bezig.

2 jaar geleden

Makkelijk, snel en goede service!

2 jaar geleden

Top service. Super goede prijskwaliteitsverhouding.

2 jaar geleden

Snelle levering, mooi product

2 jaar geleden

Netjes, en helemaal naar binnen gereden was namelijk best zwaar voor een vrouw😊

2 jaar geleden

Snelle service Keurige levering, wasmachine op zolder geplaatst en werkend afgeleverd!

2 jaar geleden

Goede website, prima prijzen, vriendelijke bezorger en m’n oude gereedschap (accutol) mee kunnen geven voor recycling of de mileustraat

2 jaar geleden

Meestal goede ervaringen, maar nu een refurbished iPhone met lichte sporen gekocht. De schakelknop aan de zijkant is echter volledig en diep gekrast en stukjes metaal ontbreken. Ook de accu heeft een capaciteit van slechts 85% bij het uit de doos komeb, daaronder zou deze moeten worden vervangen. Dit voelt wel of het minimale van het minimale wordt geleverd.

2 jaar geleden

Uitstekend geholpen in de winkel in Rotterdam.

2 jaar geleden

Goede service en levering van mijn bestelling.

2 jaar geleden

Makkelijk te bestellen en snelle levering

2 jaar geleden

Prima volgens afspraak

2 jaar geleden

Ik vind het mooi dat jullie klantenservice en klanttevredenheid zo goed doorvoeren in alle aspecten van jullie bedrijf.

2 jaar geleden

Website en advies super! Suggesties ook (beste koop) prijzen wel iets aan de hoge kant!

2 jaar geleden

Snelle levering Adequaat Ze doen wat ze beloven

2 jaar geleden

Was weer zeer goed👍🏻

2 jaar geleden

Bestelde artikel werd zoals beloofd de volgende dag geleverd. Coolblue is gewoon een super betrouwbaar bedrijf.

2 jaar geleden

Snel en goed

2 jaar geleden

Very nice altijd goede levering en optijd

Meer Coolblue reviews