Digihero reviews

6.4
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Peter en Janekke
24-04-2024

Bezoek van Radjiv Soerahi.

Duidelijk en ontspannen bezoek. Hij was heel duidelijk over onze mogelijkheden. Positieve ervaring.

Laura R

In één woord: TOP!

Anne
24-04-2024

Afspraak op de zaak verliep prettig.

Mark Bergweg
24-04-2024

Hulp op afstand prima geregeld. Telefoon doet het weer.

Eda Konja
23-04-2024

De medewerkster heeft mij goed en vriendelijk geinformeerd over de status van mijn opdracht. Zij heeft daarbij de eerdere miscomminicatie met de vertegenwoordiger/verkoper prima opgelost.

Veronica
23-04-2024

Goed, correct en duidelijk geholpen door technische dienst

Dirk VDH
23-04-2024

Nieuwe updates voor onze telefoon en nog wat opties voorgelegd.

Melissa Zahra
23-04-2024

Snel en professioneel geholpen door de onderhoudsmonteur neemt zijn werk serieus en luistert goed naar de klant.

Hij heeft zijn werk uitstekend uitgevoerd, weer een klant blij achter gelaten.

K Bermen
23-04-2024

Prima, to the point. Sericebezoek wordt op prijs gesteld. Geen problemen, maar goed om alles even te controleren.

21-04-2024

Pas Op voor deze jongens!

Zeggen uit naam van KPN te spreken maar niets is minder waar.

Wurgcontracten van 3 of 5 jaar en rekeningen nog voordat er maar iets geleverd is!

Wobbie
19-04-2024

Oplichters, doen alsof ze van kpn zijn

Amine
17-04-2024

Top werkt prima, adsl was echt verrot en glasvezel is groot verschil

Ali El Bouhti
17-04-2024

Rustig duidelijk uitgelegd. Prettige gesprekspartner.

Goede service. Keurig op tijd aanwezig.

Ertan Bogan
17-04-2024

Door het snelle schakelen van de accountmanager ben ik snel geholpen!

Mieke V
17-04-2024

Een open en eerlijk gesprek over mijn contract.

16-04-2024

Een 1 is nog teveel. Oplichters. Doen of ze KPN zijn en leveren niets.

Van de Plas
16-04-2024

Het kwam goed uit dat er een accountmanager en adviseur van digihero langskwam want de zaken wat betreft ons internet en pin was een drama.

Nieuw pin apparaat genomen wat bijna de helft goedkoper is dan de rabobank waar het nu via loopt.

Azzedine
16-04-2024

Amancho is bij ons op kantoor geweest en heeft e.e.a. duidelijk en goed kunnen uitleggen over glasvezel, eventuele nieuwe toestellen, contracten, etc.

We zijn zeer tevreden over zijn kennis van zaken en behulpzaamheid. We zijn een vervolgsamenwerking aangegaanen en kijken uit naar de voortgang hiervan.

Ronald vd Boos
16-04-2024

Nadat we bij ziggo geen upgrade kregen zijn we overgegaan op glasvezel, en dit is een zeer grote verandering in ons bedrijf. Eindelijk een internet wat past bij de nieuwe apparaten die wij gebruiken

Daniel

Prima telefonisch geholpen.