Digihero reviews

6.7
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Mike Bakker
04-04-2024

Scherpe prijs en eerlijk advies. Radjiv bedankt voor je geduld en hulp.

Jennifer van der Gijp
26-03-2024

Bedankt voor jullie fijne hulp en een dikke pluim voor jullie monteur Christiaan!

Sophie
26-03-2024

De klantenservice is snel en efficiënt, waardoor mijn ervaring naadloos verliep

Annabel Bink
26-03-2024

Digihero heeft mijn digitale behoeften volledig vervuld!

S Ramadhin
25-03-2024

De medewerkers waren vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me gedetailleerde informatie over de producten en diensten die ze aanbieden.

Timon
25-03-2024

Digihero heeft me positief verrast met hun uitstekende service. Vanaf het moment dat ik contact met hen opnam, was het duidelijk dat ze hun klanten hoog in het vaandel hebben staan.

Dick Jan
23-03-2024

Sorry maar ik kan er niets anders van maken maar het zijn oplichters. Onder valse voorwendselen een overeenkomst af troggelen. We zitten er aan vast maar als het anders kon zou ik morgen stoppen.

Eflatun shoarma
22-03-2024

Goed geholpen door Jermaine. Eerlijke prijs en goed advies. Wij zijn tevreden ;)

Peter van der Spek
22-03-2024

Ik loop hier sinds januari stage als werkvoorbereider. Er wordt mij veel bijgeleerd door mijn stagebegeleider Jason. Het is een hele dynamische organisatie waar je constant wat leert.

Kwalitaria Voorburg
22-03-2024

Super stabiel internet. Glasvezel is top!

Kerim Yilmaz
22-03-2024

Leuke korting gekregen. Installatie staat al voor volgende week ingepland. Bedankt heren!

Senna
21-03-2024

Dynamische werkomgeving, waar ik dagelijks weer veel leer!

Garage TCR
21-03-2024

Scherp aanbod en eerlijk advies.

Sarosh
20-03-2024

Snel geholpen door de support afdeling via Teams!

Van Wijk Motoren
20-03-2024

Oplevering duurde wat langer dan gepland, maar alles werkt naar behoren.

Autobedrijf Rotterdam
19-03-2024

Door een storing van de kpn lag onze internet eruit. Gelukkig snel geholpen door de monteur van digihero: brandon!

Roeland Schaftenaar
19-03-2024

Een hele fijne stageplek!

Sanne Bakker
19-03-2024

De dienstverlening was professioneel en efficiënt. Mijn computerproblemen werden snel opgelost, en de klantenservice was uitstekend. Ik zou dit bedrijf zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare technische ondersteuning. Ik moest alleen een beetje lang wachten aan de lijn.

Amal
19-03-2024

Helder IT levert uitstekende service en oplossingen. Hun team is deskundig, responsief en altijd bereid om te helpen. Een betrouwbare partner voor al onze ICT-behoeften!

Justin Armando
18-03-2024

Ik maak nu gebruik van 4g back up. Ik zal nooit meer zonder internet in de zaak staan. Sami bedankt voor je hulp!