Digihero reviews

6.7
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Kevin van Rijswijk
18-03-2024

Scherpte tarief en eerlijk advies. Bedankt Amancho!

Sharida Hami
18-03-2024

Een bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden.

J Pieters
18-03-2024

De transitie van de koperen lijn naar glasvezel is voor mij nu helemaal helder. Ik ben ready voor de toekomst :)!

Baraka foods and drinks
18-03-2024

Ik ben slachtoffer geworden van Digihero,

Dacht dat ik de overeenkomst van ondertekende van 3 jaar maar later bleek dat ik voor 5 jaar had getekend,geen kopie gekregen niks.

Marc de Grauwe met zijn vlotte babbel maakt alles veel mooier dan het was en heb middels tientallen storingen te verduren soms wel 2 keer in een week, waardoor ik als horecaondernemer veel omzet ben misgelopen en daarna heb ik erg veel gemaild waardoor je door een molen wordt gemaald en elke keer een andere medewerker krijgt die geen begrip heeft en niks voor je kan doen.

Klachten helpt ook niet arrogante houding en alleen maar uit op je geld.

Ik raad jullie aan om nooit in zee te gaan met Digihero.

Ze lokken je met goedkope abonnement maar daarna gaan de prijzen flink omhoog.

Harry
17-03-2024

Oplichters! Pas er voor op!

Katy
29-02-2024

Oplichters! Buiten dat ze alles bij elkaar liegen, zijn ze ook nog eens onbeschoft. Ga niet met ze in zee en laat ze vooral niet langskomen!

Z.dilsiz
11-02-2024

Mensen misleiden om te zeggen dat ze met je huidige profider werken

ZO smeren ze je aan een abennemt met valse bloftens

Wessel
06-02-2024

Zojuist bezoek gehad van Digihero. Zegt namens Delta en KPN te handelen. Dit is dus niet waar. Nu was de aansluiting ‘gratis’ straks €795,00.

Had er een raar gevoel bij, dus niet gedaan gelukkig. Niks getekend en de vertegenwoordiger weggestuurd.

Waarschuw alstublieft ook andere mensen hiervoor!

06-02-2024

Ik zit nog 1jaar aan wurgcontract vast met het alarmsysteem van hun. Zij zijn dezelfde firma en heten rosecure. 5 jaar zijn bijna om pffffff

Do
05-02-2024

Ook bij ons een contract laten tekenen omdat er anders geen internet meer zou zijn. Geen contract ontvangen dus niet de mogelijkheid om te herroepen. Inmiddels via advocaat de zaak besproken, maar voordat ik hier geld in wil steken wil ik vragen of iemand raad kan geven wat te doen

Ellen
03-02-2024

Wurg contract! zit er 5 jaar aanvast en betaal voor diensten waar ik geen gebruik meer van maak. I.v.m overlijden en daardoor beeindiging zaak. Elke maand wordt de rekening hoger en hoger. Zakelijk zou nu op prive gezet zijn maar het bedrag is nauwellijks om laag gegaan.

Geen contract bij afsluiten!

Shivan
02-02-2024

Nooit overgegaan tot levering, omdat contactgegevens niet goed zijn geregistreerd. (sturen alleen mails geen post) Het dossier is vervolgens overgedragen aan een incassobureau.

Dit incassobureau pauwenvankeppel is van dezelfde eigenaar als DigiHero (KVK 24377127). Dit een sluwe manier van zaken doen, en zijn echter alleen uit op financieel gewin.

heeft u zelf ook een slechte ervaring met digihero en voelt u zich misleid? Maak dan melding bij de

Autoriteit Consument en Markt (ACM) 070 722 20 00

31-01-2024

Nadat we telefonisch benaderd waren, was ik nieuwsgierig wat het aanbod zou zijn. Enthousiaste verkoper met een prachtig verhaal op bezoek gehad. Beweerde samen te werken met KPN en DELTA.

Beweerde ook veél goedkoper te zijn, na berekening op zijn laptop was dat hoogstens een 10tje per maand. Na wat kritische vragen heeft hij zijn spullen gauw ingepakt en was in no-time verdwenen.

Gezien de andere reviews een bevestiging wat ik vermoedde: snel geld verdienen. Niet doen dus.

Melissa
06-01-2024

Blijven bellen en als je zegt geen interesse te hebben zeggen ze dat ze hoe dan ook bij je binnen zullen lopen en het een verplichting is om bij hun een abonnement af te nemen. Mijn gevoel zei al meteen dat het niet goed was. Toen er aan het einde van het gesprek werd gezegd: bij deze willen wij de afspraak bevestigen (die overigens nooit is gemaakt) wist ik dat het om een bandopname ging. Nogmaals aangegeven geen interesse te hebben. Hun antwoord was: wij komen toch.

Ga niet met deze mensen in zee! Dit kan nooit iets goed zijn.

MHas
04-01-2024

Een oplichter van dit bedrijf kwam bij mij langs en loog over goedkope prijzen en 1 jaar proefperiode. Hij heeft mij een wurgcontract laten tekenen en nu zit ik in een 5 jarig contract dat niet opzegbaar is. sinds die dag maak ik ook slechte reclame voor dit bedijf via sociale media. Ik ben bezig om mijzelf aan te melden voor het programma opgelicht. Pas op eerst goed zelf doorlezen en dan pas ondertekenen!

04-01-2024

Slechte ervaring met de accountmanager van Digihero kwam namens KPN langs om een contract af te sluiten. Zit je gelijk vast aan een 5 jarig contract. Zouden ook goedkoper zijn, achteraf bleek dit ook niet te kloppen. Ook, voor dit jaar 2024, een forse indexatie van 7,9% en energietoeslag en extra betalen voor telefoneren en gesprekskosten.

Kijk maar eens heel goed naar je contract, voordat je toehapt.

Ik zeg niet doen!

René
27-12-2023

Ze namen telefonisch contact met mijn op dat mijn straat stopt met kabel en dat ik moet overstappen op glasvezel en dat Digihero de zakelijke kant van kpn regelt

En dat ze partner zijn van kpn ze hebben mij met valse voorwendselen het contract laten tekenen nu willen ze bijna 4000 euro hebben voor contract breuk

Een heel slecht bedrijf kijk uit valse mensen werken daar!

Anton
05-12-2023

Ongelofelijk! Woonsituatie veranderd, waardoor er wijzigingen noodzakelijk zijn. Eerst was dit een bedrijf met woning, nu alleen nog bedrijf, waardoor televisie met extra pakketten overbodig zijn.

Bij Ziggo was dit geen probleem.

Ik gebruik alleen nog telefoon en internet.

Ik krijg het volgende bericht:

Er is een contract getekend dat loopt tot xx-xx-xxxx voor die diensten, we kunnen het helaas niet aanpassen.

Dus met andere woorden, betaal maar voor overbodige diensten.

Kijk dus uit met wat je tekent!

Kitty
01-12-2023

Een 5-jarig contract aangesmeerd gekregen en onderdruk moeten tekenen. Alles was mooier verwoord door de verkoper die langs kwam dan daadwerkelijk is. Oplichters!

17-11-2023

Het zij de grootste oplichter die er zijn.

Ze hebben mij drie jaar lang 136 euro laten betalen voor telefoon en internet ze beloven veel maar je krijgt er weinig voor.

Mensen trap er niet in als ze je benaderen voorheen was het belcentrale hebben hun naam veranderd maar niet de service.

oplichter zijn het en zeer arogant