Digihero reviews

6.7
Positief68%
Neutraal5%
Negatief27%
PeriodeLaatste 12 maanden2023
Geen lid
Daniel
16-04-2024

Prima telefonisch geholpen.

Thomas
15-04-2024

Oplichters blijven oplichters

Jojo
15-04-2024

Digihero is digi zero niet doen wat een oplichters

Karen Loopman
12-04-2024

Service en klantgerichte verkoper! Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Alora
12-04-2024

Keurig sprekende jongeman.

Beleefd,vriendelijk.

Sergej Kombar
12-04-2024

Ik ben vanmorgen vriendelijk te woord gestaan, duidelijk geholpen en keurig afgehandeld

Amber de Waard
12-04-2024

Ben overgeplaatst naar glasvezel 1000 en kwaliteit is zeker te merken

Chantal Lipman
12-04-2024

Snel en adequaat geholpen,

vriendelijk en geduldig

Olcay Kapinar
11-04-2024

Goed persoonlijk contact; je bent geen nummer.

Team Flora
11-04-2024

Radjiv op bezoek gehad. Het was een heel goed en helder gesprek. Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en door te nemen. Heeft ons geholpen met overzetten van onze mobiele abonnementen.

Pieter
10-04-2024

Maffia-zaak! Absoluut af te raden. We hebben door een wurgcontract afgelopen 16 maanden bijna 30.000 Euro moeten overmaken. Ze berekenden o.a. glasvezelgebruik maar 6(!) monteurs kregen het niet aangelegd. (KPN had het 1 week later in 2 uur voor elkaar).Telefonisten en E-mail blinken uit door wollig taalgebruik zodat normale conversatie nauwelijks mogelijk is. Teruggestuurde hardware t.w.v. dikke 1000 Euro werd niet teruggestort. Dus: nooit mee in zee gaan!

Lucas van Veld
09-04-2024

Digihero's supportteam verdient een applaus. Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam. Ze maken IT-problemen een stuk minder stressvol.

Rico
09-04-2024

DigiHero maakt technologie begrijpelijk en toegankelijk.

Sasha van Klarken
09-04-2024

DigiHero maakt cloudmigratie een eitje. Ze begeleiden je stap voor stap en zorgen voor minimale verstoring. Topper in de cloud!

Luna
09-04-2024

Een aanrader voor wie IT-problemen wil tackelen

Kapper Osman
09-04-2024

Goede communicatie met de accountmanager van Digihero.

Meat and Chips
04-04-2024

Vandaag een glasvezelbezoek gehad van Daan. Alle stappen doorlopen en het proces wordt in gang gezet.

Feringa
04-04-2024

Werd vriendelijk en geduldig te woord gestaan!

Probleem was snel aangepakt.

Had een heel goed gevoel na dit gesprek.

was professioneel aangepakt!

Autobedrijf de Haan
04-04-2024

Ondanks we niet persé de noodzaak zagen voor een bezoek heeft Marc helder de urgentie uitgelicht mbt de uitfasering van de koperen lijn. Wij gaan op korte termijn genieten van het supersnelle glasvezel.

Ad van Berkel
04-04-2024

Top! Daarnaast een korte 365 presentatie gehad. Bedankt voor jullie tijd.