Diks.nl reviews

1.0

08-01-2023

Niet doen! Extreem trage ophaal procedure, traag bureaucratisch inlogsysteem, slome medewerkers, fouten met reserveringen, persoonlijke gegevens worden driedubbel ingevoerd etc etc. Niet doen

13-12-2022

's avonds op de website een bus gehuurd, dit bleek mogelijk want de data en alles was beschikbaar. Maar in de ochtend bleek het toch niet beschikbaar. Lekker handig als je iedereen optrommelt om te helpen met tillen en je maakt er een afspraak voor. WAARDELOOS

Wil
10-06-2021

Waardelose tussenpersoon

Slechte service en communicatie, klantenbinding staat bij hun laag in het vaandel, problemen oplossen en corrigeren van door hun gemaakte fouten ook niet.

Niet aan te bevelen deze tussenpersoon.

Door: W. Dronkers10-06-2021

Jelle
05-11-2020

Waardeloze tussenpersoon, absolute afrader

Absolute afrader! Mijn moter was gestolen ondanks dat deze voorzien was van 2 ART 5 motersloten en een goedgekeurd alarmsysteem.

Gelukkig is mijn moter de volgende dag door de politie teruggevonden wel met een schade van circa € 3.000. Diks ( die weer namens Voogd & Voogd ) als intermediair functioneert wilt geen enkele medewerking verlenen om de schade te verhalen op de verzekeraar omdat ze zich beroepen op een clausule in de algemene voorwaarden waarin staat dat je een certificaat voor het alarm moet hebben.

Nagevraagd bij Motoport de installateur en bij andere verzekeraars en het schijnt ongehoord te zijn om dit als eis te hebben laat staan zich daarop te beroepen. Komt bij 1% van de verzekeraars voor, Diks dus. Voogd&Voogd dus, daar moet je niet verzekeren. Ze keren niet uit, verzekeren heeft zo geen zin natuurlijk.

Ben ook nergens gewezen bij het afsluiten van deze verzekering op deze " kleine lettertjes ". Gr. Jelle.

25-03-2016

Diks verzekeringen komt zorgpligt niet na vind ik

Op 23 maart kreeg ik een brief van de RDW waarin stond dat m'n auto niet verzekerd was. Na onderzoek van m'n bank rekening bleek dat ik inderdaad in december 1 betaling heb gemist. Ik was toen erg ziek en slikte zware medicijnen, hierdoor was ik even niet scherp en miste de betaling... Volgens de verzekerings maatschappij had ik een digitale autoverzekering afgesloten, wat betekend dat alle informatie, en dus ook de aanmaningsbrieven per mail verzonden worden. En laat ik nou net dat email adres nooit of nauwelijks gebruiken of lezen. Ik heb tegen Diks gezegd dat niemand mij heeft verteld dat alle informatie en dus ook e.v.t. aanmaningen per mail zouden gaan en dat ik toch wel mag aannemen dat zoiets belangrijks als een mededeling dat wanneer je niet op tijd betaald dat je dan onverzekerd rondrijd met alle risico''s van dien toch wel op z'n minst gewoon per brief aan m'n huis adres verzonden mogen worden. Bij Diks vertelden ze me per telefoon dat ze onderzoek zouden doen naar de bandopname die tijdens het aannmeld gesprek is gemaakt. Vervolgens sturen ze me een mail waaruit gééns zins blijkt dat ze dat onderzoek gedaan hebben.

En ze proberen me gewoon af te wimpelen met dingen zoals dat ze me wel voldoende hebben geinformeerd per mail.... Ik moet de boette van € 400,- dan ook maar zelf betalen vinden zij ! En dan heb ik het helemaal nog niet over het gegeven dat ik een maand onverzekerd heb rond gereden zonder dat ik het wist... Ik had wel bij een ongeluk betrokken kunnen raken ! Maar ja, Ik heb ze daar bij Diks verzekeringen verteld dat ik vind dat ze hun zorgplicht niet nakomen. Ik vind het gewoon niet kloppen dat Diks verzekeringen zo met z'n klanten omgaat. Naar mijn mening is Diks verzekeringen dan ook onbetrouwbaar.