Dyson.nl reviews

04-01-2022

Over de stofzuiger heb ik geen klachten, over de klantenservice des te meer.

Wat een bagger, het lukt maar niet om op 'MijnDyson' te komen. Tientallen keren het wachtwoord gewijzigd middels een zeer lastige procedure met 'incognito' vensters en het werkt nog niet.

Het zijn mooie producten maar je moet geen helpdesk nodig hebben

Gerrit
09-09-2021

Prima product, en Service

In maart een dyson v8 gekocht. De borstel maakte heel veel lawaai, maar dat hoorde bij dat type. Toch kreeg ik gratis een nieuwe borstel van een nieuwer type dyson

Heel erg blij met deze steelstofzuiger.

Toen ik belde werd er gelijk opgenomen, en de volgende dag had ik de nieuwe borstel al thuis. Dus ik heb hele goede ervaringen met Dyson.

Ivor
25-06-2021

Top

Ik snap niet waarom hier zoveel slechte beoordelingen zijn. Ik heb 1.5 jaar geleden een v11 gekocht en was er heel blij mee. Tot een borstel kapot ging, bericht via messenger gestuurd en kosteloos een nieuwe verstuurd die de volgende dag arriveerde. Daarna ging het opvangbakje stuk, tenminste hij ging los van het apparaat, en wederom een bericht gestuurd. Helaas hadden ze het onderdeel niet los in voorraad dus of ik de hele stofzuiger wilde verpakken en meegegeven met de bezorger. ik kreeg een spiksplinternieuwe v11.

Het hield niet op.

Hetzelfde borsteltje ging, zelfs aangegeven door eigen toedoen van slecht schoonmaken, weer stuk en weer werd een nieuwe verzonden.

Voor mijn vriendin de airwrap gekocht en ze heeft nog nooit zo'n verschrikkelijk goede föhn gehad. Top bedrijf, top artikelen en een top service

Hans-Peter
06-02-2021

Nooit meer wat van kopen

Mij is een verkeerde filter gestuurd na een gesprek met hun hulplijn de belofte gekregen ( met case nummer) dat wanneer de goede voorradig was dat ze hem kosteloos opsturen en het was niet nodig de verkeerde terug te sturen.

Ik moest wel zelf reageren als het filter weer op de wegshop was .zo gezegd zo gedaan .ik meld het aan de hulplijn en tot mijn verbazing wijgeren ze het ik moest maar een nieuwe betalen en bestellen na nog wat heen en weer reageerden ze niet meer .wat een teleurstelling zeg

Angie
19-01-2021

Ik heb maar 1 tip: koop NIKS van Dyson!

Het is echt om te JANKEN als je Dyson kapot gaat in de garantietijd en je dus recht hebt op een vervangend onderdeel of nieuwe stofzuiger. Ik zit al bijna 8 weken (nee het is geen typefout) te wachten op een nieuw apparaat. Er zit totaal geen schot in en het is gewoon hopeloos om iemand te vinden die er een beetje vaart achter zet. "Het is een beetje druk op de afdeling", "wat vervelend voor u", "duurt inderdaad wel erg lang", "oops, naar uw oude adres gestuurd".BahbahBAH en nog eens BAH als je al 8 weken geen stofzuiger hebt om te kunnen gebruiken.

30-12-2020

Wat een slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf

Klantenservice is bedroevend slecht

Ben al een half jaar! met Dyson in contact over een probleem met de bestelling. Het wordt gewoon niet opgelost. Elke keer hetzelfde antwoord: we gaan er mee aan de slag. Bespreek het met mijn manager. Prioriteit omhoog gezet. Etcetera. Maar er gebeurt gewoon niks.

Let op: hier niets kopen!

Boycot dit bedrijf.

Cis
29-12-2020

Na 2.5 maand nog steeds mijn geld niet terug

Retour aangemeld,cdan moet je op een retourlabel wachten. Kreeg de verkeerde weer bellen, mailen.idd steeds half uur in de wacht aks ze iets gingen nakijken . Uiteindelijk de juiste. Retour was snel binnen daar. Nu alweer bijna een maand geleden. Nog steeds mijn geld 399.- euro niet terug. Anderhalve week geleden gemaild. Binnen enkele dagen zou het er zijn. Na een week weer gemaild. Ze hebben het in gang gezet. Nog steeds niets!

02-10-2020

Wachttijd klantenservice zou zuigtijd v8 moeten zijn !

Klantenservice 2 keer in 1 week gebeld 1e keer 27 min in de wacht gestaan 2e keer 33 min toen maar besloten om de verbinding te verbreken , want een trieste bedoeling daar bij Dyson , geen goed wordt voor over .

en nog steeds een stofzuiger die niet functioneert!

Leonie
16-07-2020

WHAT A CATASTROPHE.

I read a lot of reviews prior to conducting my order. At first i thought that all the bad reviews were the results of the pandemic. However at this point i realise that it is just dyson work ethics.

I ordered the dyson supersonic mother day edition as a birthday gift to myself and was not impressed. Therefore i decided to return it. I filled out the return form as mentioned which was 1 month ago.i have contacted the cs probably 8 times now. Every time, i receive the same response that it has been forwarded to the department and that is it.this is very unprofessional and unacceptable, i would appreciate it if someone could explain to me why it take over a month to create a return label? if you are working in cs you should be able to process return label as it was the same cs that provided the option to order via the phone with a creditcard! so cs can place orders but not returns.very interested. It rather looks like dyson wants to make returns as difficult as possible so that in the end you just get frustated and stop the return process. Dyson should be ashame of their work practise.

If you want to spend signifcant amount on your hard earned money without a return option, then go ahead and order from the dyson website. If you really want to order their products i would rather recommend you to order via de bijenkorf, they have great customer service!

At this point i just want to know the return address and pay for my own return label so that i can get my money back. I have been buying luxury and affordable all my life and never had such an experience!

22-04-2020

True story folks, Dyson sucks. En dan niet met een stofzuiger.

True story folks.:

Wat wil je een vrouw die jarig is geven die je de wereld waard is? Tuurlijk, Een Dyson artikel!

Dyson? Mooi merk hoor, maar wellicht 1 van de slechtste services van webshops die je mag verwachten.

Bestel je meer dan een week geleden een Airwrap, 2-3 dagen levertijd want het is druk door Covid-19. Begrijpelijk. Week later, "uw bestelling is verzonden", fijn! Dan moet je even wachten, maar dan heb je ook wat. Oh nee, toch niet, want UPS zet mijn status op "Return to sender" want het huisnummer is niet bekend. Huh? Heb ik dat niet goed gedaan dan? Hmm, staat toch echt mijn huisnummer op het afleveradres. Ok, dan bij UPS maar accountje maken om het adres te fixen. Nou, lukt ook al niet, zit niet mee, adres wordt niet herkend, zou bijna gaan twijfelen of ik hier wel woon.

Kom, laten we bellen met Dyson, dan komt het goed. Telefonisch niet bereikbaar? Waarom dat dan? Corona heeft de helpdesk medewerkers thuis toch nog niet om zeep geholpen hoop ik? Wel op chat staat er op de site, gelukkig. Ehm, waar is die chat? Geen link, niks. Zucht. Dan maar de algemene email, hopelijk lezen ze dit snel.

Misschien hebben ze wel facebook? Even kijken. Hé, daar komt een chat naar boven, fijn. Hele mail maar met copy paste neer gezet, gaat goed komen!

Fijn, reactie binnen het uur! Maar wat zie ik? "Helaas meneer, uw zending is al terug naar ons magazijn en nu wordt automatisch het refundproces gestart. Uw huisnummer stond op de verkeerde regel. U krijgt maximaal binnen 15 dagen uw geld terug".

Waaaat? Refund? Huh? Verkeerde regel voor huisnummer? Staat toch echt bij bezorgadres 100% het juiste adres om te bezorgen. Konden ze niet even bellen wat er gebeurde? Of een smsje? Of in ieder geval een mailtje? Misschien even contact of het niet naar en lokaal UPS punt kan? Of dat het opnieuw opgestuurd wordt? Nee, u mag wellicht 15 dagen wachten totdat het geld terug gestort is, dan is uw probleem toch opgelost? Veel succes met een ander verjaardagscadeau!

Te bizar voor woorden, duidelijk dat Dyson geen Nederlandse standaarden heeft voor service qua webshops. Het ergste is dat je nog verwacht dat ze op zoek gaan naar een oplossing, maar blijkbaar houdt hier de weg op. Ik mag hopen dat er nooit iets gebeurd met de stofzuiger van Dyson hier, want qua service hoef je niks te verwachten blijkt.

Valerie
28-08-2019

Slechtste SERVICE ooit

Service is 1 groot drama.

Sinds december 2018 bezig met een schade. Stofzuiger mond was defect na een paar maanden, deze opgestuurd naar dyson engeland en bleek inderdaad defect te zijn. Stofzuiger mond veroorzaakte krassen op onze parket vloer waarna wij dus met een beschadigde vloer zaten. Wij moesten binnen 5 werkdagen iemand laten komen die de vloer kon traceren anders werd de zaak beschouwen als voldaan.

( medio mei )

Nou wij gedaan. Elke week gemaild en gebeld vanaf het begin en niemand had de juiste informatie of waren het 'vergeten'.

24juni had de afdeling financiën akkoord gegeven en zal de schade vergoed worden binnen elke dagen.

Tot op heden hebben wij nog niks gehoord en mail of bel ik ze elke week.

Intussen das ingeschakeld om

De zaak maar proberen te versnellen.

Bagger service en slechte communicatie!

Bedankt dyson

13-11-2018

Dyson bonnen

Voor 350 euro ? aan dyson bonnen dus ik dacht ? jippie kopen die fluffy maar nee hoor je mag bij dyson maar 1 bon inleveren dus zit ik nu opgescheept met 250 euro ? aan tegoed bonnen echt heel slecht

Carola
11-08-2017

Dieven en leugens

In mei een bestelling gedaan, na veel wir war en vele dagen voor niks thuis zitten, na een week nog niks dus bestelling geannuleerd. Dag erna voor de zekerheid nog eens geannulleerd( via mail en pb). Dag later een mail terug met de felicitaties dat mijn bestelling onderweg is! Pakket opgehaald en zoals ik al vreesde, hij deed niet wat er wordt beloofd dus retour Dyson. Na een week maar weer gaan mailen of die goed ontvangen is, dag later, een bericht dat ie er is en ik binnen 28 dagen mijn geld terug zou krijgen( meestal max 2 weken zei desbetreffende via pb). Nu is het augustus en ik heb nog steeds MIJN geld niet retour en er is er niet 1 die een normaal antwoord kan geven. Telkens weer die standaard, het is overgemaakt en dan weer, we hebben vertragingen in het overmaaksysteem! Waar is mijn geld dan nu? Voel mij HÉÉL ZWAAR BELAZERD

Jacqueline
22-03-2016

Slechte klantenservice

Een Dyson gekocht omdat ik er in het verleden erg tevreden over was.

De nieuwe is echt veel slapper en kwetsbaarder. Nu is deze na ruim een jaar kapot gegaan en zit ik in conclaaf met de klantenservice.

Zij beloven in hun garantie voorwaarden om een monteur aan huis te sturen wanneer het mij uit komt. Nu kunnen zij dit niet waarmaken en ben ik de stofzuiger enkele weken kwijt en moet ik deze zelf op sturen. Ze bieden geen enkele oplossing om te zorgen dat ik de komende weken een schoon huis krijg. Ik heb drie langharige katten, één met hevige astma in het huishouden dus de stofzuiger met goede hepa filter is een must. Ik moet dus een nieuwe stofzuiger aanschaffen om de komende weken door te komen, omdat Dyson terwijl zij hun afspraken niet na kunnen komen geen passende oplossing bieden.

Anthon van Dijk
11-12-2014

Weinig kwaliteit voor veel geld en slechte service.

Ik heb twee AM01 ventilatoren gekocht. Het zijn geen goedkope producten, dus dan verwacht je wel wat. Maar allebei weigerden ze af en toe dienst. Toen ik een van de twee helemaal niet meer aan de praat kreeg heb ik hem opgestuurd ter reparatie. Via track-and-trace kan ik zien dat hij is aangekomen. Vervolgens hoor ik NIETS. Nu heb ik al drie keer gebeld en een keer een email gestuurd naar de klantenservice, maar die kunnen mij ook niet zeggen wat de status van de reparatie is. Ik ben helemaal klaar met Dyson.