Flyeralarm.com reviews

4.0

Frans Peter
28-11-2019

Let op. zeer verouderd en onprofessioneel bedrijf. Geen zaken mee doen

We bestellen meerdere keren per week drukwerk voor verschillende opdrachtgevers bij verschillende drukkerij (drukwerkdeal, reclameland, vistaprint, etc) maar hadden nog nooit eerder met Flyeralarm gewerkt. Een opdrachtgaver was op zoek naar gondeldoosjes en Flyeralarm had een goede prijs dus dachten we laten we het eens proberen. Hadden we dit maar nooit gedaan.

De informatiesheet (2 pagina's) horend bij de opdracht is niet echt duidelijk te noemen, maar uiteindelijk het ontwerp volgens hun specificaties weten te maken. Juist door de onduidelijke informatiesheet nog speciaal profi-bestandscontrole voor € 10,- ex BTW erbij gekocht om zeker te zijn dat het bestand goed zou zijn. Het bestand na een aantal pogingen geupload naar hen (zeer onduidelijke uploadpagina) op 24-11-2019 en toen wachten.

Daar we op 26-11 nog niks hadden gehoord maar gebeld. Bleek dat we het bestand nog vrij moesten geven voor te laten druken. De helpdeskmedewerker gaf aan waar we moesten klikken en dat hij dan door zou gaan. Dit gedaan hebbende hadden we verwacht dat ons bestand gecontroleerd zou worden, we hadden immers profi-bestandcontrole gekocht.

Na 1,5 uur maar weer gebeld om te vragen of het bestand toch helemaal goed was (het is toch een nieuw bedrijf waar je mee in zee gaat) en wat bleek het bestand was niet goed (sjabloonlijn zat nog in het bestand) maar was wel al in druk.

Helpdeskmedewerkster gaf aan dat de profi-bestandscontrole ook gewoon een automatische controle was en dat we nu eigenlijk pech hebben en het onze eigen schuld is daar op de informatiesheet duidelijk staat dat de sjabloonlijnen eruit moeten. Op twee pagina's met informatie staat 1 klein zinnetje van 4 cm en daar moeten we het maar mee doen.

Meerdere keren contact gehad om het op te lossen, maar ze zijn niet bereid ook maar iets te doen. We hebben ook aangegeven dat bij bijvoorbeeld drukwerkdeal gewoon gekeken word naar het bestand (standaard dus gratis) en dat ze netjes even bellen als er een sjabloonlijn staat om te vragen of het klopt. Reactie hierop van Flyeralarm is dat ze met een verouderd Duits systeem werken en dat de meeste Nederlandse drukkerijen met een nieuwer Nederlands systeem werken.

Duidelijk de eerste en laatste keer dat we iets met deze partij doen. Dus pas op als je met Flyeralarm in zee gaat.

Joy
26-06-2019

Prima, niks mis mee.

Ik doe al meer dan 6 jaar zaken met ze zonder problemen. Ze leveren juiste kwaliteit voor een goedkope prijs. er is vooraf mogelijk om een sample kit te ontvangen, zodat je weet wat je besteld als je dit doet. Ook is er een template beschikbaar bij elke keuze die je wilt hebben. Hierin kun je zelf je design makkelijk en juist in opmaken en aanleveren zonder foutmeldingen. Ook hebben ze duidelijke aanleverspecificaties te vinden op de website. Mocht er iets niet goed zijn kun je een reclamatie indienen, meestal sturen ze nieuwe op of krijg je alles of een deel van je geld terug. ligt aan de hoeveelheid niet goed geleverd. De levertijd is vaak wel de uiterste levertijd op de website maar is 95% van die tijd dan ook wel binnen. UPS is vaak wel wat slordig met de pakketjes. Dan komen ze beschadigd aan. Er is vaker een melding van gemaakt via flyeralerm naar UPS, maar UPS doet er niks aan.

Omar
19-06-2018

Slechte website, helemaal slechte design upload.

Eerst moet je betalen voordat je je design kan uploaden. Daarna blijkt dat op elk mogelijke manier dat je probeert je design gewoon niet geaccepteerd wordt. Order uit frustratie maar geannuleerd.

Glenn
30-10-2017

Slechte verzending

Drukwerk slecht verpakt, volgens status wel snel in productie. Verzending is bagger, dit gaat via UPS en die werken volgens mij niet in het weekend, waardoor de 4-5 werkdagen levertijd niet wordt gehaald. Dinsdag besteld, woensdag in productie, vrijdag bij UPS, pas donderdag er na geleverd. UPS doet er dus 6 dagen over om te bezorgen. Laatste keer hier besteld.

Melding gedaan bij FA, enige reactie was ". dan moet u maar een klacht indienen"

Laurens
21-08-2017

Slechtste service

Flyer Alarm heeft werkelijk de slechtste service mogelijk. Aan de telefoon zijn ze onvriendelijk en vooral ongeïnteresseerd. Zij leveren vaak te laat aan en schuiven de schuld altijd op iets anders af. Uiteindelijk (te laat) overgestapt naar een ander en direct uiterst vriendelijk en accuraat geholpen; zo kan het dus ook! DOE GEEN ZAKEN MET FLYER ALARM!

Boy
15-06-2017

Onbetrouwbaar

Wij doen al enkele jaren zaken met Flyeralarm. Je leert pas een leverancier kennen als er een probleem ontstaat. Als er een klacht is krijg je de meeste rare verklaringen waarom ze het probleem niet oplossen zo ook in ons geval. Wij hebben zwarte visitekaartjes besteld waarvan de hoekjes loslieten. Uiteindelijk worden er nieuwe geleverd maar ipv de kleur zwart nu in donker grijs. Na veel op en neer mailen reageert Flyeralarm gewoon niet meer en hebben we tot op heden nog steeds niet de nieuwe en goede visitekaartjes ontvangen. Nogmaals Flyeralarm is voor ons een onbetrouwbare leverancier en bedenk u goed als u wilt bestellen bij Flyeralarm!

Chantal
18-04-2017

Waardeloze service

We hebben vrij regelmatig zaken gedaan met FlyerAlarm als tussenpersoon. Het drukwerk bieden ze goedkoop aan, maar je krijgt waar je voor betaalt. Ik raad mijn klanten dit bedrijf echt niet meer aan. Het drukwerk wordt standaard te laat geleverd. Het wordt niet representatief verpakt en als er wat mis is, moet je hemel en aarde bewegen om aan te tonen dat het drukwerk niet goed is. Zeer onvriendelijke telefonische klantenservice (het woord klant en service kennen ze niet)

30-12-2016

Waardeloos bedrijf

Het begint een beetje standaard te worden bij Flyeralarm, dat drukwerk te laat wordt afgeleverd. De klantenservice schuift in eerste instantie alles af op UPS, maar die leveren vanaf het moment dat het pakket bij hun wordt aangeboden, altijd binnen 2 dagen. Ook de verwerking van de betaling vooraf duurt soms wel 2 dagen, die dus ook weer vertragend werken. Maar het is nooit hun schuld en ze hebben altijd een marge om 2 dagen later te leveren. Daar heeft de klant niets aan, want drukwerk moet vaak op een bepaalde datum echt voorhanden zijn. Wat betreft de kwaliteit: bij een oplagen van 1000 stuks (brochures) is het kleurverschil schrikbarend. Maar ook dat vindt Flyeralarm geen probleem, want dat valt binnen hun marges. Kleurenfoto's die door een professional gemaakt zijn komen er vaak als donkere vlekken uit bij Flyeralarm. Hun excuus: ja, dat waren RGB-beelden, dus dat was al niet goed aangeleverd. Als je bestanden doorstuurt en vervolgens van Flyeralarm een bevestiging krijgt dat de drukbestanden goed zijn bevonden en vervolgens gedrukt kunnen worden, dan mag je er toch vanuit gaan dat ze ook echt goed zijn? Dit is een waardeloos bedrijf, dat niet op tijd levert en daarnaast geen constante kwaliteit levert. Reclameren heeft geen zin, want ze wurmen zich onder elke klacht uit met een waardeloze smoes. Gauw vergeten dus, deze prutsers.

13-09-2016

Totaal niet service gericht.

Flyers besteld voor een evenement, krijg vrijdag een bericht dat ze zijn verzonden. Schuiven alles op UPS. Tuurlijk die is mede verantwoordelijk voor het feit dat mijn flyers nu in Zweden liggen, maar een actievere houding van de helpdesk van hun naar UPS toe had een hoop problemen gescheeld. Maar er wordt alleen maar verscholen achter de algemene voorwaarden. Waarin trouwens nog blijkt te staan dat hun levering ook nog 2 dagen te laat mag zijn. Ja je kan een reclamatieformulier toe sturen. maar als ze daar net zo snel op reageren als een terugbelnotitie via hun website. Bah. misselijk wordt je ervan.

Petra
01-03-2016

Goede service in Store Maastricht

Ik ben goed geadviseerd en heb een betere optie voor mijn produkt gekregen dan ik aanvankelijk zelf dacht te bestellen. En goedkoper ook!

Mariarader Vrundsjapskoer
11-02-2016

“oud papier“ dankzij Flyeralarm.

Tijdig een bestelling gedaan bij Flyeralarm welke op vrijdagochtend 29-05-2015 in hun bezit was. Bij een levertijd van 6 – 9 werkdagen zou het drukwerk dus uiterlijk donderdag 11 juni geleverd dienen te worden.

Op donderdag 11 juni nog niets vernomen en derhalve zelf contact opgenomen. Antwoord: ook zij vonden het lang duren en zouden een en ander checken. Hierover zouden wij vrijdagochtend worden teruggebeld.

Op donderdagavond hebben wij van UPS een bevestiging ontvangen dat de bestelling vrijdag in Maastricht geleverd zou worden.

Vrijdagochtend zijn wij niet teruggebeld door Flyeralarm. Hierop hebben wij in de middag zelf contact opgenomen. Ons werd medegedeeld dat de bestelling niet geleverd kon worden. Ophalen op een locatie in Duitsland was ook niet mogelijk.De bestelling scheen in een container van UPS te staan. Er kon niets aan worden gedaan. Hun klantenservice zou maandag rond 13:00uur terugbellen over een mogelijke oplossing.

Zelf hebben we nog contact gehad met UPS om via die weg bij het pakket te komen. Dit was ook via die weg helaas onmogelijk.

Daar deze bestelling boekjes voor ons jubileumconcert betrof, dat inmiddels had plaatsgevonden, zijn deze voor ons nu waardeloos. In deze boekjes stonden advertenties van sponsoren die hiervoor betaald hadden.Hiervoor hebben wij extra kosten moeten maken om deze nog voor het optreden te regelen.

Maandag rond 13:00 uur werden wij niet teruggebeld. Wederom hebben we zelf contact opgenomen. Hiervoor zijn excuses aangeboden en is een korting van 10% gegeven.

Er is simpelweg niet tijdig geleverd. We zitten nu met een levering “oud papier“ welke we uiteindelijk ook nog moesten betalen na aanmaning.

Ons advies: absoluut geen zaken mee doen.

Jochem
11-12-2015

De klant heeft al betaald dus hij moet maar achter onze kont aan zitten

Ik ben het zo zat om mijn best te doen voor mijn klanten en zelf door bedrijven als een schlemietltje behandeld te worden. Vandaar dat ik nu even een recensie schrijf. Ik had een aantal stickers besteld en had blijkbaard de juiste afmetingen doorgegeven. De werkwijze van Flyeralarm is dat je daarvoor al moet betalen dus als het niet lukt moet je het maar gaan oplossen anders ben je je geld kwijt. Nou was het blijkbaar niet goed gegaan dus moest ik de maten laten veranderen door degene die mijn sticker afbeelding ontwikkeld had. Na dit te hebben gedaan heb ik opnieuw ingelogd en de juiste afmeting opgestuurd. Hier had ik blijkbaar een fout gemaakt en per ongeluk een nieuwe bestelling aangemaakt. Hier kwam ik 10 dagen later achter en ipv het even regelen voor mij moest ik dat ook weer allemaal zelf uitzoeken.In plaats van dat zij een beetje interesse in potentiele nieuwe klant steken en aangeven u heeft waarschijnlijk per ongeluk een 2e bestand aanmaken zullen wij dit even voor u in orde maken. Tijdens het oplossen is er door de klantenservice ook nog eens tussendoor de telefoon op de haak gegooid.