Fruugo reviews

2.6

Michiel
10-02-2023

Ik heb schoenen besteld maar die waren te klein dus heb ik ze netjes terug gestuurd. Dit moest wel op mijn eigen kosten helaas.

Daarna heb ik weken niks gehoord terwijl de schoenen duidelijk waren aangekomen op het retour adres. Dit gezien op track and trace. Toen heb ik een grotere maat gekocht bij fruugo.

Eindelijk kwamen de schoenen binnen maar helaas hebben ze de verkeerde maat opgestuurd 39 ipv 42! nu ben ik al 2 maanden bezig om geld terug te krijgen voor bijden schoenen. En fruugo weigert te helpen. Sterker nog nu reageren ze niet eens meer! dus ik heb betaald voor 2 paar schoenen en heb 1 paar maar in de verkeerde maat!

Koop hier niet want als er iets mis is helpen ze je niet! en ben jij je geld kwijt.

Vriendelijke groet,

Michiel p.

Bestelnummer

65812684 & 64797498

Boeien
09-02-2023

Dit is een site die mensen zwaar oplicht

Je kan net zo goed via ali express of wish bestellen daar komt dit namelijk ook allemaal vandaan en duurd net zolang

Levertijd op de site klopt niet is een lokkertie je krijgt het vaak pas tussen de 4 tot 6 weken net als ali of wish

Kwaliteit is slecht

Maak je daar bericht over krijg je echt de meest bizarre tegemoetkomingen krijg je die zo niet in de buurt komen van wat je verwacht

Oplichters oplichters kijk uit mensen via hier bestellen ben je een dief van je eigen portomonee

Wendy
08-02-2023

Niks bestellen hier! Ik had een bestelling geplaatst voor 2 verkleedpakken voor carnaval, ik wacht al een maand op dat pakket, terwijl op de website stond dat de levertijd 1 week was.

ondertussen krijg ik elke dag wel een mail dat het pakket onderweg is, maar wanneer je dan klikt op “bestelling volgen” blijkt het pakket ergens in china te zitten en komt het niet richting nederland.

Teahiera
07-02-2023

Product valt vies tegen en duurt eeuwen voor je het binnenkrijgt . Nooit meer hier bestellen .

De prijs is veel te hoog voor een product wat kwalitatief weinig voorstelt!

Esther
06-02-2023

Mijn pakket zou al hier moeten zijn, nog steeds niets ontvangen.

Blijkt als ik op de tracking kijk dat het nog in China is.

Eens maar nooit meer hier bestellen.

Nawal
05-02-2023

Ik heb vorig jaar augustus 2022 een stijltang besteld en betaald we zitten nu in februari 2023, nog steeds niks ontvangen. Heel slecht bereikbaar. Oplichters. Nooit daar iets bestellen.

Eem
02-02-2023

Slechte service. Product besteld in oktober. Begin november melding ontvangen dat product geleverd was. Echter NIKS ontvangen tot 6 weken later. Product niet meer nodig, dus contactformulier op de website ingevuld omdat retour niet meer mogelijk zou zijn omdat termijn is verlopen (ondanks product nog niet binnen was!)

Denken niet mee in mogelijkheden voor probleem wat is ontstaan door eigen na latigheid! Onjuiste administratieve gegevens van levering.

Tineke
01-02-2023

Ik heb 22 nov.2 pakketjes besteld, nooit gekregen.Mijn klacht zou verholpen worden, nooit meer iets gehoord.Koop niet via dit fruugo

Nicole
01-02-2023

Oplichters fruugo. Van mij krijgt fruugo eigenlijk nog geen 1 cijfer. Slechtste bedrijf ever. Fruugo zijn oplichters. Ben al een jaar bezig en ben door meerdere kosten ondertussen € 216,= kwijt en t pakketje in china ligt bij de douane. Wekelijks gevraagd of ze contact met mij kunnen opnemen dat doen ze niet.honderden mail gestuurd ook op fruugo site geschat. Zelfs mail gestuurd naar uk hoofdkantoor. Niks hebben ze van zich laten horen. Wel hebben ze 't naar incassobureau gestuurd. Terwijl ze totaal niks deden om te achterhalen. Ik heb postnl ingeschakeld die hadden het pakketje gevonden bij de douane en fruugo kon dit zo oplossen. Maar nee hoor na jaar veel frustratie gehad. Heb ik de oplopende kosten uiteindelijk betaald. Geen pakketje en geld kwijt. Oplichters fruugo

Mateusz
30-01-2023

Een week na de bezorgdatum en het pakket is nog steeds in china

Pascal
29-01-2023

Besteld massage apparaat knie,de dieven van Fruugo, nooit iets ontvangen.

Dacht goed te zitten gedaan via Klarna.

Hoop stress,zijn eerst zgn lief,maar toch betalen.Anders incasso, met hoge kosten,plus bkr.,Wat een maffia praktijken,en krijgen geen straf.Stom, niet gekeken naar ervaringen,want als eerste ziet men veel positieve sterren.

Weer gelukt iemand van 80 op te lichten.

Van mij mag de corona daar weer hoogtij vieren.Nog maals, Klarna speelt het spelletje ook mee. Gegroet,. Pascal.

27-01-2023

Wireless keyboard tbv ipad besteld voor 200,-

Werkt na 4 weken niet meer. 1 keer reactie van de leverancier uit China dat ik het product al maanden heb en het maar goed moet opladen.

Zelfs na 2 keer invullen klantenservice formulier geen reactie meer van Fruugo gehad.

Onbetrouwbare organisatie. Wijze les; Betaal iets meer bij een wel betrouwbare Nederlandse leverancier waar je gebruik kunt maken van de garantie regeling.

27-01-2023

Onesie gekocht bij Fruugo van rond de 50€ . heel vlot in huis maar niet mijn ding, zeer synthetisch. Retourformulier via de mail ontvangen, mooi toch…

Retour sturen via DHL kost meer dan €60 . geen optie dus .

Viva China…maar sta er toch even bij stil voordat je bestelt…

Vrolijke groet … M.

Remko
24-01-2023

Hier helemaal 'NIETS' bestellen!

Wanneer je iets wilt retourneren, dan mag je zelf contact opnemen met iemand in China. Je kan beter zelf bestellen bij Aliexpress, want dat doen zij namelijk ook. Je besteld zogenaamd bij hun, maar ze zetten je bestelling gewoon door naar China en bij retourneringen zijn ze plots niet meer thuis. Maar. wanneer je ze beticht van oplichterij, dan zijn ze ineens wel thuis en ontvang je wel een geagiteerd mailtje. Blijkbaar slaan ze dan wel aan op een mail. Een vreemd selectief beleid van mailtjes beantwoorden ;-) Ik had beter moeten weten, maar was iets te makkelijk met bestellen en heb nu de deksel op mijn neus gekregen en zit met een nepapparaat van goedkope makelij en zeker niet wat ik besteld had. Tsja, ik noem dat oplichting en Fruugo noemt dat handel. Omdat het een relatief laag bedrag was (€ 60,-) heb ik ze niet gecheckt qua reviews. DOM!

Datum van ervaring: 02 januari 2023

José
22-01-2023

Ook ik bestelde in december 2022 iets bij Fruugo.

Het leek betrouwbaar.

Dom dat ik niet eerst de reviews heb gelezen, want inmiddels zijn we vele weken verder met vele smoesjes, maar dit was de eerste en ook de laatste keer dat ik er bestel.

Laura
22-01-2023

Ze sturen de helft van de bestellingen en totaal anders dan op de afbeelding Chinese rommel.

Terugsturen kan niet omdat ik de helft niet heb ontvangen en ze hebben veel geld van mij gestolen. Ze reageren niet op de klantenservice daar zitten Chinezen achter die niet goed kunnen vertalen en snappen niets van de vraag die je stelt en zeggen alleen symbolen te kunnen lezen

Jacqueline
20-01-2023

Begin December bestelling. Hele waslijst met punten waar mijn bestelling zou zijn. Na weken niets ontvangen. Op de lange lijst staat afgeleverd, alleen waar? Heel raar bedrijf met reacties @ op tickets nummers. Verwezen mij weer naar Klarna, die verwees me 1e instantie naar Fruugo.

Helaas vertrouwen is helemaal .

Daan
19-01-2023

Beste mensen, PAS OP!

Er staat .NL achter fruugo, dit is echter een dozen schuiver uit China, de spullen zijn gewoon dezelfde als bij Aliexpress alleen dan de prijs x3, ik zelf heb mijn pakket nooit ontvangen en klantenservice die reageerd met een automatisch bericht om vervolgens in alle talen te zwijgen, persoonlijk vind ik dat bedrijven zoals dit bestraft zouden moeten worden, het gaat namelijk niet alleen om het geld waar je naar kunt fluiten maar het maakt ook vertrouwen kapot als het aankomt op online shoppen.

Een 0 staat er niet bij, vandaar 1 ster voor jullie fruugo helden, ik hoop dat jullie nog een keer goed onderuit gaan

Per
17-01-2023

Artikel niet geleverd. Vooruit betaald. Duizend belofte, vragen en commentaren, maar als verzender ben je aansprakelijk. En omdat ze niet terugbetalen ben ik genoodzaakt te gaan dagvaarden. Wat ik zal doen, maar het is ronduit schandalig. Deze site zou in Nederland verboden moeten worden. Behandelen klanten als vuil in de hoop dat ze geld kunnen innen voor iets wat niet deugd of niet geleverd wordt.

En verschuilen zich bovendien (ten onrechte) achter Chinese leveranciers.

Roland
16-01-2023

Motorfietsuitlaat besteld op 12/12/2022, is niet op te volgen met track and trace, status veranderd niet. Wel 209€ armer