Fruugo reviews

2.7
Louise
19-10-2023

Pfff. dagen getwijfeld om te bestellen. Nergens anders te krijgen dan bij Fruugo.

Klarna gebruikt door lezen van reviews op Google. Maar hé! 16.10.2023 zeer groot Hondenbed €129 besteld. 19.10.2023 tringggg. Geleverd. Top.

Rebaz
16-10-2023

Ik heb al 10 dagen en Parfums besteld moest binnen 3 dagen geleverd worden tot op heden niks gehad en ze laten ook niks weten van hoe en wat laatste keer geweest

Ad
14-10-2023

Fruugo

2 Wieltjes besteld van rond 70mm.

Na een lange tijd wachten kwam er een pakketje met 1x rond 70 en 1x rond 60.

Kosten bijna 14 euro, maar die prijs wist ik vooraf, dus niet klagen.

Netjes mijn geld teruggekregen.

Volgende keer bestel ik net zo lief rechtstreeks bij een winkel in China, want daar kwamen ze tenslotte toch vandaan.

Sorry voor mijn negativiteit, maar meer betalen dan nodig is omdat er ook nog een tussenpersoon (bedrijf) meeliften voor geld vind ik jammer.

En zeker als er dan ook nog fouten gemaakt worden en jullie klantenservice niet te bereiken valt.

Ik heb persoonlijk nog nooit zo'n slechte service meegemaakt?

Contact leggen met jullie bedrijf is gewoonweg niet mogelijk.

Ik ben blij dat jullie zelf om mijn mening gevraagd hebben, want dat geeft mij wel enigerlei opluchting.

Met vriendelijke groet.

Ad.

13-10-2023

GPS trackers besteld, maar kunnen ze niet leveren, snap ik niets van, want staan nog steeds op de site en de 10% korting bij de volgende aankoop is niet verrekend bij betaling. Gelukkig betaal ik altijd bij die vreemde bedrijven met PayPal, dus moesten ze meteen terug storten. Betaal deze soort firma's altijd met een credit pas of Paypal, kunnen ze geen kant op.

Armia
13-10-2023

Goederen zijn teruggebracht en geld nooit ontvangen! Stelletje oplichters af te raden,

Boudewijn
11-10-2023

In augustus een bal besteld voor de hond. Order 98897236 Nooit geleverd. Meerdere keren contact gehad. Ook al eerder hier een melding gemaakt. Vervolgens een reactie gehad maar sindsdien staat mijn bestelling bij Fruugo op niet geleverd. Geen vervolgreactie gehad. Heb je dus ook niets aan. Geen levering gehad maar ook geen geld terug gehad. Wel status op niet ontvangen :( Waardeloos bedrijf.

Nancy
06-10-2023

Augustus 2 telefoons aangekocht van 109 euro het stuk. Helaas de een laad niet op de ander klopt gewoon niet kwasie look. Android phone met iphone look.

Retour aangevraagd terug verzonden via bpost koste me 75 euro. Nu steeds al weken een probleem met leveren. Zogezegd leveringsbewijs en factuur ontbreken. Compensatie wat ze wkllen doen is 60 pond terug storten. Schandalig wat kan ik hier aan doen. Iemand raad

05-10-2023

Vlammenlamp besteld 2 stuks met grote fitting E27 en te regelen via een app.

Ontantvangen 2 lampjes op usb poort, is betaalt 18 Euro waarde lampjes 4 euro en deze had ik niet besteld. China is ver weg, ik ben opgelicht.

05-10-2023

Pakket besteld, duurt veeeeeeeel te lang voordat hij in NL aangekomen is en kennelijk lag het klaar om op te halen. Maar men was vergeten mij te informeren hierover. Nu is het pakket onderweg terug naar china (niet opgehaald.)! Op mijn vragen wordt niet gereageerd!

Noooooit meer wat bestellen hier!

Nick
03-10-2023

Koop hier niks! ik heb 5 weken geleden iets gekocht en de levertijd zou 3 weken zijn en ik heb nog steeds niks ontvangen, je wordt hier opgelicht. Via de klantenservice kom je ook niet verder, het zijn oplichters.

Ikke
03-10-2023

Goed ogend product besteld, beschadigd, dus terug, wat blijkt moet ik naar China sturen voor eigen kosten! Met bedrijf geen contact te krijgen.

03-10-2023

Auto onderdeel besteld en betaald. Keurige bevestiging via de mail ontvangen. Product komt echter niet en de levertermijn is ruim verstreken. Vrij snel na bestelling bericht ontvangen dat product onderweg was track en trace geeft aan dat product in het international warehouse is van Post NL ,waar ze de code overigens niet kennen. Als je dit via het helpcentrum van Fruugo probeert te melden krijg ik steeds een foutmelding met het advies het later nog eens te proberen. Blijft steeds hetzelfde. Deze club is niet bereikbaar, geen contactgegevens en laat je eindeloos rondjes draaien binnen hun helpcentrum. Kortom koop hier NOOIT iets

Ester
02-10-2023

Een paar weken geleden Nintendo switch controllers besteld. Pakket was snel binnen, maar was een fake product uit China! Gelukkig nog niets betaald (klarna) Contact opgenomen met Fruugo. Duurde een week voordat ik bericht terug kreeg. Zouden onderzoek gaan doen. Nu een week later en niets meer gehoord. Dit was de eerste en laatste keer dat ik besteld heb bij Fruugo. Waardeloos bedrijf dat niet een 1 ster waard is!

Winnie
30-09-2023

Ben er helaas ook ingetrapt eerst laten ze je lang wachten zogenaamd is het onderweg en dan zeggen ze het is geleverd vervolgens zijn ze niet te bereiken als je het wilt melden alle website linken werken niet kort om niks bestellen hier!

Den
27-09-2023

Kijk uit, koop hier niks ,je hebt geen rechten want ze zijn gevestigd in UK

Bianca
25-09-2023

Heb een voetbalpakje besteld in dec 2022 van 71,00

was veel te groot dus teruggestuurd en 20,00 porto betaald.

geen geld terug gehad en de klantenservice is onbereikbaar. Meerdere mails verstuurd, geen reactie.

Koop hier nooit meer wat, lijkt een NL bedrijf maar was mijn geval China.

Ma
23-09-2023

Waardeloos bedrijf/marktplaats

Artikel wordt niet geleverd, communicatie niet mogelijk. Betaling via Klarna, dat is dus een geluk in deze.

Tip; je China rommel ergens anders bestellen

Thieŕry
22-09-2023

Auto tapijten voor een bedrag van 129.95 .

Hoor niets meer, met veel zoek is dat een klein onderdeel van fruugo.be. Op mijn zoek heb ik iemand kunnen bereiken die in de reviews iedereen aanmeldt om het te kopen en dat in haar auto past. Na een lange gesprek herkendt ze nooit te hebben. Ga nu klacht indienen maar weinig kans , want het kleine bedrijven die werken voor een grote bedrijf. Vermijdt te kopen alle bedrijven die u een prachtige auto interieur beloven. Er zijn er 5 of 6 die nu nog altijd draaien op facebook.

Josien
20-09-2023

Vandaag, 20-09-2023: een mailtje van ervaringen.nl: Goed nieuws.

Fruugo wil mijn klacht in behandeling nemen, maar dan moet ik wel een klant nummer doorgeven. Aangezien ik geen klant nummer heb, maar wel:

een bestelnummer, een transactie nummer en een trackingnummer,

ben ik zeer benieuwd of men hier voldoende aan heeft om de klacht in behandeling te nemen. Heb nu alleen het bestelnummer doorgegeven.

Zijn er meer mensen, die deze zelfde ervaring hebben? Hoor graag jullie reactie

Gokkie
12-09-2023

Ik heb anderhalf maand geleden een bestelling geplaatst maar nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze al weken niet bereikbaar en via de site krijg je een foutmelding!