Glasverpakkingen.nl reviews

6.3
Berry
07-11-2023

Voor het eerst besteld. Keurig binnen de levertermijn en de vriendelijke bezorger binnen het tijdsvenster. Geen schade, dus heel tevreden.

Jitske
26-04-2023

Ik bestelde een hoop miniatuurflesjes, maar enkele kwamen gebroken uit de verpakking. Ook kwam ik wat dopjes tekort. Na dit gemeld te hebben via mail ontving ik een pakket met de nieuwe flesjes en ontbrekende dopjes. Goede service na verkoop!

Mayke
06-01-2023

Gisterenmiddag online bestelling geplaatst. Vanochtend keurig verpakt in huis. Verder geen persoonlijk contact gehad met dit bedrijf, was ook niet nodig.

Susanne
04-01-2023

Waardeloos bedrijf! Onbegrijpelijk dat dit überhaupt nog bestaat! Betaalde bestelling van begin november vorig jaar nóg niet binnen! Géén contact.

Diverse keren gebeld en gemaild.

Waardeloos.

Omdat ik glaswerk nodig had ben ik uiteindelijk naar de werkbij gegaan. Nou dat is zeker een aanrader!

Maar hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Ff met zn allen een bezoekje? Of hoe?

20-12-2022

Bestelling van flessen die niet beschikbaar zijn, toch variante besteld, wachten zonder info maar uiteindelijk werden we zelf gecontacteerd om opnieuw een variante te kiezen maar we hebben de bestelling herroepen in dit telefonisch overleg met 2 dagen later een terugbetaling op de rekening, verdienen dus een tweede kans want uiteindelijk is de verkoop zonder goederen toch financieel coorect afgehandeld door Glasverpakkingen, waarvoor ook dank aan de vriendelijke dame van de telefoon.

Lieven
19-12-2022

Ik wacht al sinds oktober op mijn bestellingen.

De vorige keer had ik mijn bestelling gekregen en nu nemen ze hun telefoon niet op, ze antwoorden niet op mails.

Ik had iemand aan de lijn en ze zouden dit bekijken maar ik heb er niets meer van gehoord.

Dit is oplichting. Bestel zeker niet bij dit bedrijf.

Kan dit zomaar? Kan er klacht ingediend worden?

Delphine
16-12-2022

Bestelling NIET ontvangen, alsook GEEN antwoord op mails of telefoons!

Schandalige klantenservice! Koop hier nooit iets! Pure fraude!

Geert
07-12-2022

Wat een een bedrijf, doe hier geen zaken mee. Niet bereikbaar, gemaild en gebeld. heb dringend flessen nodig, maar je krijg niets.

Dat ze nog bestaan zulke bedrijven.

Angela
06-12-2022

Flessen besteld maar na 1 week nog niets gehoord. Paar keer gebeld en gemaild maar geen reactie. Erg slecht dat ze niet reageren.

Yade
06-12-2022

Zullen we met zn allen aangifte doen van oplichting? Want heb mijn bestelling nog steeds niet, wordt niet opgenomen. En dus geen geld terug! Wat vinden jullie ervan? Want genoeg is genoeg!

Michael
06-12-2022

Dit is het mailtje na ons laatste belletje. Dat zegt genoeg.

Zoals beloofd bij deze de mail met eis tot de onmiddellijke terugbetaling van het jullie gestorte bedrag van 404,15€ voor bestelling 36084 geplaatst op 10 november 2022.

Ik ben enorm ontevreden van jullie gebrek aan het nakomen van jullie beloften en sta verbaasd dat zoiets vandaag de dag nog kan.

Ik verwacht dat deze terugstorting vandaag wordt uitgevoerd, en mij bevestigd wordt, zodat ik de flessen bij iemand anders kan gaan kopen.

Indien ik hiervan vandaag geen schriftelijke bevestiging krijg contacteer ik de lokale politie en leg ik een klacht neer.

Reken bovendien op enkele negatieve reviews op verschillende kanalen.

Ondertussen is de kwaliteit van de te bottelen oliën afgenomen, heb ik ontevreden berichten van klanten gekregen, en zijn de bezorgingen van de bestellingen voor zij die naar het buitenland gaan voor de feestdagen te laat.

Ramon
01-12-2022

Na weken van bellen, e-mailen en wachten ben ik het zat. Als men vrijdag niets laat horen dan sta ik maandag zelf voor de deur. Ik ben namelijk achter het adres van het magazijn gekomen. Van ijsendijkstraat 180 in purmerend. Schijnt naast een filiaal van de dhl te zijn. Genoeg is genoeg!

Jenny
30-11-2022

Vorige week wilden we een review plaatsen, maar. goed nieuws! Glasverpakkingen.nl zou de klacht gaan behandelen. Niets is minder waar, er is op geen enkele manier contact met het bedrijf te krijgen, ze reageren niet op e-mails en nemen de telefoon niet op. Inmiddels is het bijna twee maanden geleden dat we besteld hebben (en een bedrag van €509,00 betaald. Hoe krijgen we contact met dit bedrijf?

25-11-2022

Super ervaring, ondanks drukte toch m’n bestelling naar voren gehaald na een belletje met de medewerker!

Ik heb een beurs en eeA echt nodig voor het wekkend, doorgegeven en met spoed de order door de tent gehaald!

Keep up the good work!

Charlie
22-11-2022

Beugelflessen besteld, info over de kwaliteit was fout ook al beweren ze van niet. De flessen waren zeer slecht verpakt, waardoor er een aantal flessen gebroken zijn en veel flessen beschadigd zijn. Zij weigerden de terugzend kosten te betalen terwijl zij meerdere fouten hebben begaan. Er moet wettelijk gezien, binnen de 14 dagen een terugbetaling gebeuren. Na bijna een maand en meerdere beloftes is het bedrag nog steeds niet teruggestort.

Mijn advies: Vermijd dit bedrijf als de pest. Slechte service, slechte kwaliteit, erbarmelijk verpakt en geen kennis van het eigen product.

Het is schandalig dat dit bedrijf nog actief mag zijn. Europese bescherming van de consument is niets waard! , zonder de medewerking van het bedrijf.

Shaughn
17-11-2022

Goed aanbod en op zich schappelijk geprijsd voor de geringe hoeveelheden die men kan afnemen.

Ik heb mijn bestelling echter 3 weken geleden besteld en betaald, levering zou enkele dagen duren. Geen antwoord op mails of telefoon. Jammer op deze manier. Ik zie het graag nog opgelost worden zodat ik alsnog mijn planning kan proberen redden.

Iyo
12-11-2022

Telefoon beantwoorden doet men niet. Als je mail stuurd krijg je wel antwoord binnen de 2dagen. Beantwoorden ze je vragen? Neen. Zeggen enkel dat hun vooraad NUL is. Eerst bestellen en betalen en daarna gaan ze aan het werk. Krijg je een leverdatum. No way. Amateuristisch. Laat je dus niet vangen.

Aissa
27-10-2022

Perfecte afhandeling van de bestelling

Sandra
21-10-2022

Op een vrijdag bestelling geplaatst van 300 beugelflessen, betaald. Later deze reviews gelezen en o jee.

Even gebeld, netjes behandeld en 1 dag later dus binnen de week na bestelling alles binnen gekregen. Top, ik kan hier vaker bestellen.

Nelly
18-10-2022

Bestelling laat lang op zich wachten dan krijg je verkeerde flessen waar de doppen niet op passen telefonisch niet te bereiken. Nemen gewoon niet op en mails beantwoorden ze ook niet. Dus weer flessen opmeten en hopenlijk kan een ander mij aan de doppen helpen .hier wordt door mij dus nooit meer iets besteld .

Meer Glasverpakkingen.nl reviews