Glasverpakkingen.nl reviews

6.7
Lid
Nico
26-09-2022

16 september bestelling gedaan, nog niets ontvangen en reageren op mails doen men hier ook niet aan. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn flessen en centrum

Kelly
21-09-2022

Redelijk snelle levering producten zijn zoals je ze ziet super bestel er graag

Li
20-09-2022

Wederom aan het wachten op bestelling, 3 weken geleden geplaatst nog niets ontvangen, nu zo'n keer of 6 gebeld maar blijft GGH! dit is niet de eerste keer dat ik zo'n ervaring heb met dit bedrijf.

vind ze ook niet altijd even klantvrindelijk aan de telefoon (als ze die opnemen dan.)

Esther
19-09-2022

27 /8 flessen besteld. Kreeg een mail dat de flessen niet leverbaar waren, of ik misschien andere wil. Duidelijk aangeven dat ik dat niet wil en graag geld terug krijg.

Toch weer een tekening van een andere fles gekregen.

Ik wacht nog steeds op mijn geld😡

Mirella
19-09-2022

Eind augustus besteld, geen levering op afgesproken datum. Maar gebeld.ooh.u stond op mijn lijstje om te bellen.konden niet leveren. Dus annulering. Rekening nummer doorgegeven. 10 dagen later.niets, weer gebeld.proberen ze vanalles aan te smeren.maar kon daar niks mee.ze gingen weer terugbellen.niets.dus weer zelf gebeld.die man aan telefoon.komt , alhoewel het steeds dezelfde persoon is, telkens uit de lucht gevallen . Dus duidelijk gezegd dat ik mijn geld zo snel mogelijk terug wil.ok kreeg ik.week later.nog steeds niets.dus weer gebeld en een mail geschreven.week later.antwoord op mail.sorry maar de financiële dienst is op vakantie komt volgende week terug.mail geschreven dat ik indien niets terugbetaald word, een invorderingsbedrijf inschakel.

Doet helemaal niets, geen antwoorden.dit bedrijf zit vlgs mij in financiële moeilijkheden en kan en wil niet terugbetalen.

Dus mensen, niet betalen, niets bestellen!

Christof
19-09-2022

Na 10 dagen nog steeds geen bestelling geleverd.

Op e-mails en telefoons reageren ze niet.

Ik vraag mij sterk af of het gaat om onkunde dan al niet om oplichting.

Eerste keer en ook direct laatste keer!

Wouter
13-09-2022

Waardeloos bedrijf, eerst hebben ze de bestelde producten niet op voorraad ondanks het feit dat deze producten wel gewoon blijven aanbieden op de site. Ze bellen erover maar leggen direct weer neer, volgende dag hetzelfde dus dan bel ik zelf maar terug. Dus ik kan een vervangend, waarschijnlijk goedkoper, product krijgen. Ik verzoek ze vriendelijk om het zo snel mogelijk te versturen want het had haast. Nee hoor geen probleem zeggen ze maar 2 dagen later nog steeds niet verzonden. Inmiddels telefonisch onbereikbaar en reageren niet op mails. Op de derde dag dan maar de bestelling geannulleerd ook geen reactie maar dan wordt plots wel een paar uur na mijn annulering de bestelling verzonden. Annulering negeren ze gewoon. Na aankomst blijkt dat ze slechts de bestelde flessen hebben verzonden en de bijbestelde doppen niet. Hier niet bestellen mensen, slechte service, slecht telefonisch bereikbaar en geen reactie op emails. Alle tekenen van oplichting.

Marlies
06-09-2022

Een keer besteld, alles vlot en oké.

De tweede keer een heel stuk minder, sap flessen besteld, na 2 weken nog niets ontvangen te hebben zelf gemaild, blijkbaar waren ze niet op voorraad wel andere maar met andere opening waar onze doppen niet op passen. Terug gemaild na een week geen antwoord te ontvangen dan maar gebeld, blijkbaar vertraging omdat veel mensen op vakantie zijn. Heel triest om deze uitleg te horen.

Sonja
17-06-2022

Vorig jaar een hele doos sapflessen besteld voor het inmaken van limonadesiroop.

Minpuntje: in de doppenverpakking zaten 3 doppen die door draaiden. Een paar reserve doppen zou een goed idee zijn.

Ver ben ik heel tevreden, alles keurig verpakt en heel aangekomen.

Volgende bestelling ga ik weer hier doen!

Sonja

Julieta
03-03-2022

Zeer slechte service, velen kwamen kapot en ze kwamen niet terug of vervanging of geld

Zaza
07-01-2022

Update

23 december een ontevreden review achtergelaten. De volgende dag heb ik mijn bestellingen ontvangen.

Jammer dat het op deze manier moest gebeuren maar wel top ze het meteen hebben opgepakt.

De bestelling ernaa is vlot gegaan, helaas de verkeerde kleur flessen ontvangen maar de eerstvolgende dag zijn deze flessen opgehaald en de juiste flessen geleverd.

Bronwen
28-12-2021

Zeer behulpzaam toen de fles niet leverbaar bleek en bovendien nog extra snel bezorgd. En dat voor een kleine bestelling van een particulier!

Marco
02-12-2021

Vervolg opde laatste revieuw.

Helaasstukje vergeten.

Je moet wel de vollen prijs en verzend kosten betalen.

Ab en Vera
21-09-2021

Geachte,

Ik kan niet anders zeggen goede service.

Telefonische, maar ook op de werkvloer ,waar we de flessen haalde. En het vertrouwende omdat we de definder niet bij ons hadden.

En thuis aangekomen direct, het bedrag aan heb overgemaakt.

Hartelijk dank.

En in de toekomst, zullen we zeker vaker zaken doen.

Knoflook enzo

Ab en Vera Moleman

21-09-2021

Voor de eerste keer een bestelling bij glasverpakkingen. nl

Bij het gebruik van de 250 ml flesjes bleek dat de schroefdoppen niet pasten. Binnen 2 dagen kreeg ik de goede afsluitingen toegestuurd zonder moeilijk gedoe of extra verzendkosten

Complimenten en het zal zeker niet bij deze eerste bestelling blijven

Ineke
19-08-2021

Online vermelde flessen NIET leverbaar!

Waardeloze service.

De online vermelde glazen flessen, met draaidop zijn uiteindelijk niet leverbaar.

Eerst waren ze volgens hen zonder reden geretourneerd.

Vervolgens probeer je te bellen.

Dit telefoonnummer is niet in gebruik.

Weer een email gestuurd.

Zowaar werd ik door hen gebeld.

De flessen zouden opnieuw worden verzonden.

Krijg ik weer een tijd later een e-mail dat de flessen toch niet kunnen worden geleverd.

Wel met kroonkurken.

Die wilde ik juist niet!

Ze hadden nog wel dezelfde soort flessen, maar dan doorzichtig glas.

Hallo? Ik had al tig x vermeld dat ik flessen nodig had voor RODE wijn, dus moeten ze of bruin of groen zijn.

Uiteindelijk (gelukkig dan maar), wel mijn geld terug ontvangen!

De website ziet eruit alsof het een doorgewinterde leverancier is, maar als ik de reviews van te voren had gelezen, had ik hier NOOIT besteld!

Op mijn zwarte lijst van de prutsersbedrijven bijgeschreven!

Elise
21-07-2021

NOOIT MEER!

8 weken moeten wachten.

Geen enkele beantwoorde mail!

8 weken bijna elke 3 dagen moeten bellen om niks in orde te krijgen.

Als je dan al eindelijk iemand aan de lijn krijgt, kan die enkel Engels en dan nog wordt niks juist opgestuurd. 5 keer verkeerde dopjes, verkeerde flesjes. uiteindelijk de juiste dopjes opnieuw besteld omdat ik niks van vertrouwen meer had in hen en ik de flesjes nu echt wou sluiten.

Ik heb absoluut nog nooit zo n amateuristische bende geweten en de stress die zij me berokkend hebben met mijn deadline (niet gehaald trouwens dankzij glasverpakking.nl) wil ik nooit meer. Ik overweeg zelfs een aanklacht, hoewel ik weet dat dit wellicht nutteloos zal zijn! Enfin, doe het niet mensen! Ik betaal in het vervolg meer elders dan ooit nog hier te bestellen!

David
02-07-2021

Super producten en ongelooflijke service

Een bedrijf dat gaat voor kwaliteit in zijn producten maar ook voor een enorme kwalitatieve steun in naverkoop nr de klant toe. Elke bestelling waar een probleem was met de levering zoals producten stuk door levering of verdwenen artikelen worden steeds met de grootste zorg en heel snel opgelost zodat de klant snel zijn volledig order op tijd kan ontvangen. Topbedrijf waar ik met heel veel plezier mee samenwerk.

Pim
17-06-2021

Snelle service

Super snelle en vriendelijke service. Kleine fout werd snel opgelost en klantvriendelijk opgelost!

Echt een aanrader

Margriet
22-05-2021

Ervaring

Bestelling werd snel geleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Jammer dat de deksels van de potjes in 1 grote zak gedaan zijn die niet afgesloten was. waardoor de deksels uitgekookt dienen te worden voor de inmaak. Ook een aantal van de potjes zijn niet geheel in plastic verpakt, zodat hiervoor hetzelfde geldt.

De bestellingen van vorig jaar waren wel volledig hygienisch verpakt.

En tot slot de vraag, vorig jaar heb ik meerdere bestellingen gedaan, waarbij ik elke keer €10 aan verzendkosten heb betaald. Derhalve heb ik nu in 1x de volledige bestelling gedaan zodat ik niet elke keer €10 hoefde te betalen. Nu heb ik echter €28 aan verzendkosten betaald. Dit verbaasde mij. graag uw reactie.

Meer Glasverpakkingen.nl reviews