Glasverpakkingen.nl150 ervaringen

Tjörven
05-05-2021

Extreem lange tijd voor verzending (2 - 3w) en problemen met leverancier

Eerste bestelling geplaatst op 03 november 2020. Ondanks vermelding van levering in 2 werkdagen wordt deze pas verzonden op 17 november, nadat ik zelf telefonisch contact opneem. Ze geven Corona drukte de reden van vertraging, maar dit is duidelijk geen transportprobleem aangezien ze pas verzonden was op dat moment. Op dat moment krijg ik de verzekering dat 2 weken niet normaal is, dat we bij een volgende bestelling dit moeten vermelden en dat ze het opvolgen voor ons.
Tweede bestelling op 24 november. Bij de notities vermeld dat vorige 2 weken geduurd heeft en dat ze ons verzekerd hebben dit goed op te volgen. Pas 14 december de verzending gebeurd.
Voor de derde bestelling (een pallet bokalen) nemen we op voorhand contact op, want er staat een deadline van 2 weken op dat het (gevulde product) bij klanten moet zijn. Er wordt verzekerd dat dit op tijd verzonden word - Het is aanwezig - ze plannen ook een dag later zodat er geen problemen zijn in verband met Koningsdag. Woensdag om 17u nemen ze de telefoon niet meer op. Donderdag vernemen ze dat de zending is terug gestuurd. De transporteur beweert dat er iets mis is met het label. Ze moeten deze verzending terug ontvangen, nakijken en terug sturen. Ze hebben geen ander pallet om op te sturen. Na mijn aandringen kijken ze na of ze nog losse producten hebben (41 stuks maar - ik heb er minstens 100 nodig om verder te kunnen). Deze sturen ze via DPD - ontvangst pas op dinsdag. Maandag krijg ik een mail van de transporteur dat zij de zending hebben ontvangen. Dinsdag staat de melding 'manco' er bij. Glasverpakkingen.nl antwoord dat Murphy er mee te maken heeft dat ze de transporteur zullen contacteren. Ik vraag specifiek me terug te bellen om te horen hoe het opgevolgd word. Er wordt positief gereageerd, maar hij belt me niet terug. Ik bel een uur later terug om aan te geven dat DPD de kleine zending heeft geleverd (ik dacht in eerste instantie dat het de deksels waren die bij het pallet hoorde). Dan hoor ik dat de transporteur aan het uitzoeken is waar de bokalen er zijn. Rond 15u30 bel ik terug. Blijkt de collega die op de hoogte is van het dossier vakantie te hebben deze namiddag. De collega die ik aan de lijn heb spreekt enkel Engels, maar ik vraag haar terug contact op te nemen met de transporteur en me terug te bellen. Ik krijg opnieuw geen telefoontje terug. Nu woensdagochtend en ze nemen hun telefoon helemaal niet op.
Ik begrijp dat Glasverpakkingen maar zo veel kan doen, maar deze opvolging vind ik beneden alle pijl. Ik vraag specifiek me terug te bellen, dit gebeurd niet. Er wordt niet nagedacht over een oplossing. Ik heb nu contact met een andere groothandel om mijn probleem op te lossen. Als je hier bestelt kan je maar beter tijd hebben. Geen rush-orders!

Sander
29-04-2021

Zeer tevreden, goede service.

Besteld en snel geleverd.
Goede kwaliteit, vriendelijke klantenservice en aanbevolen.

Tamara
Tamara
22-04-2021

Prima

Redelijk snel geleverd, helaas was de kleur dop die ik wilde niet op voorraad, en was er 1 glazen fles kapot.
Verder prima service, dus bestel volgende keer gewoon weer:)

Cas
15-04-2021

Snel in levering, en goed contact!

Helaas hadden ze de benodigde zwarte garantiering doppen voor de flesjes niet meer op voorraad terwijl ik die wel had besteld. Maar we zijn met elkaar in contact gekomen en hebben een prima alternatief gevonden.

Daarna was het binnen 1 dag geleverd, compleet en heel aangekomen.

Roger
03-03-2021

Goede service!

Ik had 2 dozen met flesjes besteld en de 2e doos bleek te ontbreken. De oorzaak was dat er onderweg schade was ontstaan bij de transporteur en deze heeft de doos niet afgeleverd en mee retour genomen. Na een telefoontje heeft Glashandel.nl daarop direct een nieuwe zending gestuurd! Snelle & zeer goede service!

Hanneke
22-02-2021

Slechte communicatie

Na het bestellen van flesjes met doppen, bleek dat ik de foute doppen heb ontvangen. Namelijk zwart ipv goud. Ik heb hier ruim een maand geleden al 2X voor gemaild, bijna wekelijks gebeld en het contact formulier op de website ingevuld. Nooit wordt de telefoon opgenomen en op mijn mails krijg ik ook al geen antwoord. Heel jammer. Ze doen net alsof de communicatie goed is wanneer je wilt bestellen, maar eens je besteld hebt, negeren ze je op alle vlakken.

Linda
19-02-2021

Top!

Een paar keer hier besteld en elke keer netjes ingepakt en snel geleverd. Medewerkers denken mee en zijn altijd servicegericht.

Jaap
18-02-2021

Altijd goed service

Redelijk lange leadtime. Begrijpelijk ivm de grote drukte en corona-maatregelen. Klantenservice en magazijn medewerkers zijn echter altijd servicegericht en helpen extra waar mogelijk!

René
René
13-02-2021

Flessen en sluitwerk

Prima en veilig afgeleverd binnen korte tijd!

Wouter

Perfecte service

Snelle leveren, perfect verpakt. Mooi product

Ramazan
Ramazan
03-02-2021

Top service en snelle levering/communicatie!

Altijd netjes, snel, op tijd en vooral ook heeel voordelig!

Leo
03-02-2021

Zeer goed product, scherpe prijs en perfecte service.

Ivm een hobby likeur maken was ik op zoek naar kleine flesjes om weg te kunnen geven.
Ik heb deze na een zoektocht bij glasverpakking gevonden.
Vooral het verpakken van deze breek gevoelige producten verdient een pleum.

Pieter

Droogopslag in glas

Prima en correcte levering van mijn voorraadpotten met goed sluitende deksel voor mijn gedroogde groenten en fruit. Ideale opslag voor lange duur. De kleine potten gebruik ik voor de voorraad gedroogde kruiden.

Ward Hilde
24-01-2021

Glas is er , SERVICE ?

We hebben 3 bestellingen bij jullie geplaatst, waarvan 1 levering in orde is!
de eerste levering gebeurde op 24/11 en werd geleverd op 14/12 ( ipv 2à3 werkdagen zoals op de site vermeld) en hoe werd ze dan nog geleverd?
De verpakking is onderweg van de pallet gegaan waardoor de bestelling van 500 flessen gedeeltelijk door de vrachtwagen rolde. De chauffeur was zo vriendelijk geweest om bij een andere klant wat dozen bijeen te sprokkelen om alles terug bijeen te rapen.
Bij aankomst hier hebben we de hele vrachtwagen moeten controleren en flessen bijeen moeten rapen!
Ik heb hier een mail voor gestuurd naar jullie met de nodige foto's. Jullie hebben meteen vriendelijk gereageerd dat ik moest melden hoeveel kapotte flessen ik heb. ik kan toch geen 500 ex gaan controleren? Ik kan dit pas later melden als ik hier bij uit kom.
De tweede bestelling waren sapflessen van 200ml
de deksels draaien door, sluiten niet!
en de derde bestelling zijn 490 flesjes van 100 ml die goed verpakt zitten maar toch heb ik nog kapotte flessen gevonden!
een vierde bestelling is niet geplaatst ik denk hier nog over na omdat ik vind dat jullie eerst tegoed mogen komen.

Manon
Manon
22-01-2021

Bestelling potjes

Ik was zeer blij met de staat dat de bestelling zich in bevond! Goed verpakt en niets gebroken.

Het enige kleine minpuntje was dat ik 2 grote potten te kort heb gekregen, maar dat maakte moj nu niet zo.

Serge
Serge
21-01-2021

Degelijk verpakt en snelle levering!

Onze eerste bestelling liep mank door fouten bij de koerier (DPD-afdeling Antwerpen). Glasverpakkingen nam met ons meteen contact op en stelde voor een beter afleverpunt op te geven. We lieten het afzetten bij een afleverpunt van DPD vlakbij onze locatie en daags daarna was de levering al een feit. Waarvoor dank aan Glasverpakkingen.nl! We kunnen alleen maar aanbevelen (zeker aan de inwoners van Antwerpen) om je pakket te laten afleveren bij een DPD-punt. De bokalen zaten zeer goed ingepakt en waren beschermd met meerdere lagen. Geen enkel bokaaltje was gebroken. Top!

Sander
18-01-2021

Vermijden

Bestelling gedaan bij Glasverpakkingen.nl op 04-01-2021, na 14 dagen nog geen product, verzendbevestiging of reactie mogen ontvangen.

Glasverpakkingen geeft op haar website aan het product binnen 3 tot 5 werkdagen te versturen. Bedrijf reageert niet op door mij gestuurde emails en geeft geen enkele updates over de bestelling. Ik zou er bijvoorbeeld begrip voor hebben dat producten niet op voorraad zijn maar laat dit dan weten via een bericht.

Alle reden om dit soort bedrijven te vermijden.

Teus
08-01-2021

Snelle levering beugelflesjes

25 beugelflesjes van 500 ml besteld. Zeer snelle levering. Goed verpakt en zeer goede kwaliteit flessen en beugels. Zeer tevreden!

Marcel
31-12-2020

Snelle bezorging & mooie kwaliteit glas

Ondanks een drukke PostNL kwam de bestelling op tijd aan. Het geheel was zeer goed verpakt en de kwaliteit / prijs verhouding is zeer goed.

Aanrader dus voor al uw glaswerk

Suzanne
29-12-2020

Zeer behulpzaam

Nadat ik flessen bij een ander bedrijf had gekocht (welke als puzzels aankwamen) bij glasverpakkingen.nl gekomen voor kurken voor de overgebleven flessen aangezien deze andere grote leverancier ook niet meegestuurd had :(
Ik had deze nodig voor kerst en Erik hielp mij echt super aan de telefoon door mee te kijken welke nodig waren (had alweer de verkeerde willen bestellen).
Na overleg mocht ik ze zelfs na een uur of 2 nog op komen halen! Echt super service.
Volgende bestelling komt dus natuurlijk bij glasverpakkingen vandaan! :)

Meer Glasverpakkingen.nl reviews
Welk cijfer geef jij Glasverpakkingen.nl?