Goedkoper.nl 39 ervaringen

Tom
02-04-2020

Oplichting

Wat een drama dit bedrijf. 2 Led TL balken besteld en ontvangen. Door ondeugdelijke verpakking waren deze kapot. 13,00 euro moeten betalen om deze te retourneren. Twee maanden, 10 telefoontjes verder nog Steeds niets. Geen geld terug. Ongelooflijk dat een dergelijk bedrijf met deze praktijken mag blijven bestaan

Casey
08-03-2020

Michel Budel Goedkoper.nl en TravelBerry oplichting!

Kassa (zie internet) heeft geconstateerd dat eigenaar Michel Budel een oude bekende is van Kassa. Eigenaar van Goedkoper.nl en TravelBerry. Spullen niet geleverd en reisjes die op het allerlaatst niet doorgingen!
Nooit bij bestellen. Dit is een oplichter. Waardeloze bedrijven.

Patrick
Patrick
05-03-2020

NIETS kopen bij dit nep-bedrijf! Bestelling wordt niet geleverd.

Nog steeds geen levering ondanks toezegging daartoe en dat er al betaald is. Klantenservice verdient die naam niet vanwege extreem lange wachttijden. Denkelijk zijn het oplichters.

Peggy
19-02-2020

Uiteindelijk opgelost

Op 8 december 2019 een TV besteld. Uiteraard betaald, bevestiging gekregen en een bevestiging over de levering. De levering bleef uit. Meerdere malen gebeld. Alles bij elkaar een uurtje of zes in de wacht gestaan en soms niemand te pakken gekregen. Tijdens de eerste telefoontjes, met een onbeschofte medewerker, diverse bevestigingen gekregen, maar zonder resultaat. Daarom de bestelling laten annuleren. Hiervan kregen we snel een bevestiging, maar de terugbetaling liet op zich wachten. Tot vorige week (week 7). Ik kreeg heel snel een zeer correcte en vriendelijke medewerker aan de lijn die zijn belofte wel is nagekomen en gisteren hebben we ons geld terug ontvangen. Op de website staat ook een excuses en dat ze zaken op orde aan het stellen zijn. Ik hoop het, want hoe gaaf is het als je een goedlopende webwinkel hebt met tevreden klanten.? Ook voor het personeel veel prettiger lijkt mij. Gezien het verloop van onze bestelling geef ik maar een kleine voldoende, maar hierbij hoort wel een compliment naar de medewerker die wel de belofte is nagekomen. Of ik nog een keer durf te bestellen.? Voorlopig nog niet, dan wil ik eerst positievere ervaringen lezen.

Martin
Martin
16-02-2020

Hopeloos

Ik heb eind augustus voor bijna zeshonderd euro een laptop besteld bij Goedkoper.nl. Het op dat moment nog geadverteerde product bleek opeens 'niet leverbaar' en kon geannuleerd worden. Dat heb ik gedaan, ik heb heb geld nooit terug gezien Er is mij inmiddels vier maal beloofd dat er 'binnen twee weken' terugbetaald zou worden. We zitten nu op bijna een half jaar. Ik heb vele reviews geschreven en aangifte gedaan. Ik mag niet melden wat de politie mij heeft gemaild en kan alleen maar concluderen: ik sta machteloos en dit bedrijf (?) kan ongestoord doorgaan met deze wanprestaties.

Walter
14-02-2020

NOOIT KOPEN !

4 maand geleden goederen gekocht en betaald en wanneer je mailt beloven ze altijd volgende week te leveren wat ze niet doen. Telefonisch niet te bereiken.

Rob
Rob
03-02-2020

Niks kopen daar, je wordt opgelicht

Slechte ervaringen mee.
Iedereen moet aangifte doen, anders wordt er niks aan gedaan.

Maarten
01-02-2020

Oplichting

In oktober 2 MOA sfeerhaarden gekocht, maar niks ontvangen. Meerdere malen gereageerd en nooit antwoord ontvangen. Ze vragen steeds om reactie, maar beantwoorden nooit. Voor mij zijn het oplichters en vooralsnog ben ik mijn geld kwijt.
Ik hoop, dat weeen vuist kunnen maken om met meerderen ons geld terug te krijgen

Marcel
Marcel
29-01-2020

Bestelling gedaan niks ontvangen

Een bestelling gedaan en betaald maar tot op heden niks ontvangen
Bellen wordt gezegd dat ze gesloten zijn.

Dirk jan
27-01-2020

Leveren niet, reageren niet op emails, zijn onbereikbaar

Ik wacht al zes weken op mijn product. Ze reageren niet op emails. Iedere keer zeggen ze dat ze binnen twee werkdagen reageren, maar dat doen ze niet.
Bellen? Onbegonnen zaak. Geld ben ik kwijt vrees ik.
Kassa heeft een site geopend waar je je kLacht kunt kenbaar maken. Ze zitten goedkoper.nl achter hun vodden. Mail dus naar: (e-mailadres verwijderd)

Marcel .
20-01-2020

Reageren niet op vragen .

Reageren niet op vragen via email ,telefonisch niet te bereiken en het supportformulier op hun site is verwijderd ofzo , in ieder geval wordt het niet gevonden .
Ik zou op 13 januari bericht krijgen als het dan nog niet verzonden zou zijn maar tot op heden helemaal niets .
Wordt misschien wel tijd dat deze firma of hun zaakjes op orde brengt of dat ze gerechtelijk worden aangepakt .

Robin
18-01-2020

Wacht al maanden op levering van 550!

Pure oplichting. Telefoonnummer onbereikbaar of oplopende wachtrij. Geen reactie op mails. Politie doe hier iets aan! Oplichters!

Frans
15-01-2020

Bestelling nog steeds niet bezorgd

Na 5 E-mails over mijn te bezorgen bestelling heb ik genoemde bestelling nog steeds niet bezorgd gekregen en op mijn e-mails geen afdoende antwoord gekregen om maar te zwijgen over het telefonisch contact, dat lukt helemaal niet en dus is mijn vraag ook : Wat is er met dit bedrijf aan de hand?
Ik verwacht dat als je producten besteld en betaald dat die dan ook geleverd worden!

Marcnh
13-01-2020

Slechte service

De doos met het artikel werd door bezorger in de achtertuin geplaatst. daarvoor moest een afgesloten hek worden geopend. door stond dagenlang in weer en wind. Goedkoper gemaild met de klacht en vraag om te zeggen welk bedrijf bezorgd heeft. ondanks diverse herinneringen GEEN reactie.

Jerry
10-01-2020

Wel betaald niets ontvangen

Producten niet ontvangen
Telefonisch niet bereikbaar
OP email wordt niet gereageerd

Theo
02-01-2020

Niet bij bestellen!

Bestelling gedaan op 24-11 nu nog steeds niets geleverd .
Reageren niet op mail en telefonisch aan het lijntje houden tot dat het 17:30 is en dan de verbinding verbreken.
16 wachtende voor u en maar wachten ik geloof er niets van!
NIETS meer bestellen bij deze firma dat is het beste!

29-12-2019

Geen geld terug

Product niet leverbaar, beloofd om geld terug te storten, nou vergeet het maar! pure oplichting! gelukkig had ik betaald met paypal, en die hebben mijn geld terug gestort.

Tom
18-12-2019

Deze leverancier is absoluut volstrekt onbetrouwbaar!

Ga aangifte doen tegen deze oplichters: een schande dat ze gewoon nog adverteren op internet: ze leveren niet.

Helen
16-12-2019

Twee maanden op levering gewacht - nog steeds niets

4 dezelfde produkten besteld en betaald half oktober. Intussen 10 telefoontjes verder en nog steeds is het laatste produkt niet geleverd. Geen berichten, geen service. Contact met klantenservice onmogelijk. De personen aan de telefoon kunnen niets afhandelen en hebben het er steeds over dat ze met hun collega (die er altijd net niet is) moeten overleggen. Volkomen onbetrouwbaar. Aangifte van internetoplichting nodig.

Ben
04-12-2019

Dit is pure oplichting!

Maanden geleden producten besteld en betaald. Deze zijn nog steeds niet ontvangen. Op mijn mails wordt niet geantwoord. Als ik bel, zeggen ze dat ze het meteen zullen opsturen. Ik heb een terugbetaling gevraagd maar daar reageren ze ook niet op! Dit is je reinste oplichting! Iedereen zou bij EC een klacht moeten indienen om deze mensen te stoppen.

Meer Goedkoper.nl reviews
Welk cijfer geef jij Goedkoper.nl ?