Goedkoper.nl 22 ervaringen

Ben
04-12-2019

Dit is pure oplichting!

Maanden geleden producten besteld en betaald. Deze zijn nog steeds niet ontvangen. Op mijn mails wordt niet geantwoord. Als ik bel, zeggen ze dat ze het meteen zullen opsturen. Ik heb een terugbetaling gevraagd maar daar reageren ze ook niet op! Dit is je reinste oplichting! Iedereen zou bij EC een klacht moeten indienen om deze mensen te stoppen.

Ray
04-12-2019

Belachelijk! Wacht nu al maanden op mijn terugbetaling!

Waardeloze bedrijf wanneer je je aankoopbedrag terug wilt. Wacht nu inmiddels al 4 maanden op een restitutie van 28,85 euro!

Grace
03-12-2019

Wacht nog steeds op terugbetaling

Ik heb op 18 augustus een bestelling gedaan van €55,90. Op 21 augustus kreeg ik een mail dat het artikel niet op voorraad is. Binnen 5 werkdagen zou het bedrag teruggestort worden.
Op 9 sept een mail gestuurd dat het bedrag nog niet teruggestort is. Op 13 okt wederom een mail gestuurd en op 14 okt kreeg ik een mail van de klantenservice (Anouk) dat het bedrag binnen maximaal 14 werkdagen teruggestort wordt. Het is inmiddels 3 dec, net nog mijn rekening gecheckt, maar nog steeds geen €55,90 bijgeschreven. Vorige week poging gedaan te bellen, kreeg een kwartier lang te horen dat ik de eerst volgende wachtende ben.Gelukkig is het niet zo’n hoog bedrag, maar je voelt je belazerd. Geen Goedkoper.nl meer voor mij!

Vero
02-12-2019

Waardeloos bedrijf

Kant en klare gordijnen besteld en nu al 3 maanden mee bezig om te ontvangen. Levering wordt telkens met een maand verschoven en als ik er naar vraag krijg ik algemene mail terug dat ze het druk hebben maar me niet vergeten zijn. echt schandalig maar ik laat het er niet hij zitten blijf ze achter de vodden zitten en doe anders gewoon aangifte.

30-11-2019

Slecht bedrijf, komt levering niet na

Kan niet op tijd leveren. Geeft bijna of nooit een reactie,
Niets meer bestellen, zonde van geld en tijd.
De waarderen zou eerder onder een 0 moeten liggen

Casey
28-11-2019

Goedkoper.nl

Wat een budbeddrijf. Nooit bij bestellen! Zw komen niets na. Heel veel mensen in de penari. Doen beloftes en deze worden niet nagekomen.
Kijk uit want u verliest uw geld!

Harry
Harry
26-11-2019

Wacht al bijna een half jaar op product van 300 euro.

In juli 2019 airco besteld en betaald zo,n 300 euro er werd niets geleverd, heel veel gemaild en gechat er werd steeds vanalles beloofd dat er zou worden geleverd zelf datums en ik maar wachten, ik wilde mijn geld terug want het is nu ondertussen 26 november vele malen werd belooft dat het geld terug zou worden gestort , maar er word niets teruggestort, ik zal nu aangifte gaan doen van oplichting maar of het iets uithaald? ik ben bang dat ik echt voor het eerst van mijn leven door een webshop ben opgelicht en naar mijn geld kan fluiten. Harry van Zon Valkenswaard

Piet
26-11-2019

Produkt niet geleverd, geld kwijt

Op 03-08-2019 een klamboe besteld en betaald.
Niets meer ontvangen.
Na diverse E-mails krijg je alleen gezwets terug over dat ze een ticket hebben aangemaakt. Ik denk dat ze een ticket naar de hel bedoelen. Je hoort niets meer en bent gewoon je geld kwijt. Niemand die interesse toont. Walgelijk bedrijf.

Marcnh
25-11-2019

Slechte bezorging

Artikel wel ontvangen, maar tot mijn verbijstering achter in de tuin meer gezet in weer en wind. zonder bericht ook nog, bezorger is door afgesloten tuindeur gegaan.

bizar slecht dus.

Merlijn
21-11-2019

Professionele dieven

Ik heb hier een bestelling gedaan die niet geleverd is. Ik kreeg keurige mailtjes over mijn bestelling en een factuur maar geen levering. Dit zijn professionele oplichters die misbruik maken van de vele internet winkels die wel bonafide zijn. Als iedereen aangifte doet van internet oplichting dan worden ze hopelijk aangepakt en verdwijnt de site van het net. Ook moet je dus altijd checken of een internet winkel ok is voor je ergens iets besteld.

Rikh
18-11-2019

Zoals de meesten. Besteld niks ontvangen, smoesjes geen geld terug

Ga het hier kort houden, Maar blijkbaar is Euroknaller.nl ook van hun.
Besteld, Betaald. Niks ontvangen
5 maanden lang op en neer emailen (bellen is zo goed als onmogelijk) en elke keer de rekkende standaard email van 14 dagen.

Als je je geld niet wilt verliezen. deze site en euroknaller vermijden als de pest.

Gino
07-11-2019

Besteld, nog steeds niet geleverd

Ik heb 'n horloge besteld in september, dit zou in oktober geleverd worden.
Maar tot heden nog niets ontvangen.
Na diverse telefoontjes met zovele loze beloftes, nog niets ontvangen.
Koop hier niets!

Leo
23-10-2019

Fraud website

Fraud website
There is no product that you want to order, and they will start to make up stories or make different excuses to not refund your money. I placed my order almost two months ago, I wrote more than ten emails to them but I don't get my money back yet.
Police should do some things to investigate this website shop.

Fraude website
Er is geen product dat u wilt bestellen, en ze zullen verhalen verzinnen of andere excuses verzinnen om uw geld niet terug te betalen. Ik heb mijn bestelling bijna twee maanden geleden geplaatst, ik heb meer dan tien e-mails aan hen geschreven, maar ik krijg mijn geld nog niet terug.
De politie moet een aantal dingen doen om deze webwinkel te onderzoeken.

Frank
Frank
11-10-2019

Bagger voorkomen

Ik wilde bestellen maar checkte eerst nog even de ervaringen over Goedkoper. Ik ga het risico niet lopen en gooi dan liever mijn geld gewoon in de sloot.dan ben ik het ook kwijt haha!

01-10-2019

Helaas de zelfde ervaring met goedkoper.nl

Ik zit helaas met het zelfde probleem: een laptop gekocht bij goedkoper.nl (bijna 600 euro) die opeens niet leverbaar bleek. Netjes een creditnota ontvangen (zónder de betaalde, maar niet gebruikte verzendkosten), die helaas niet garant staat voor een vlotte terugboeking. Na drie maal in de klantenservice chat voorgelogen te zijn en drie weken gewacht te hebben, heb ik aangifte gedaan. Ik zou ook graag weten hoe het met de anderen hier is afgelopen

06-09-2019

Betalen maar niet leveren!

14-08-2019 een bestelling geplaatst van een fietsnavigatie van bijna 160 euro. Levertijd zou 3 tot 5 werkdagen zijn. 1 week later maar eens gebeld. Geen gehoor. Toen via de chat. Ik kreeg een dame Wendy genaamd die mij informatie gaf dat de bestelling vertraging had opgelopen door toedoen van de toeleverancier maar ze kon zien dat aan het einde van de week levering plaats zou vinden en dat ik een T&T zou krijgen. Die vrijdag via de chat weer contact opgenomen met Wendy. Ze kon zien dat het product geleverd was in hun magazijn en gereed werd gemaakt voor verzenden. 3 september geen pakketje dus weer contact gehad met ene Jochem via de chat. Zei hij dat het product nog niet binnen was. Ik zei dat kan niet want Wendy zei.….Jochem vervolgens deze week wordt het product echt uitgeleverd. De volgende dag een mail dat er toch weer vertraging was ontstaan en de leverdatum 10 september as zou zijn. Ik wacht het af maar eigenlijk weet ik wel beter.….

Annie
Annie
19-08-2019

Parasol !l

Parasol besteld en betaald. Nooit geleverd. Meerdere malen gemaild ,gebeld maar standaards mails terug en geen reacties. Absoluut niets bestellen bij dat bedrijf

Johan
08-08-2019

Leveren niet en storten geen geld retour

Laptop gekocht echter nooit geleverd, ook geen geld retour. Na diverse telefonische gesprekken met diverse medewerkers van klantenservice nog geen zich in het door mij betaalde bedrag € 299,95 excl € 11,90 aan verzendkosten. Koop niet bij dit bedrijf

Gerard
Gerard
01-08-2019

Zeer onbetrouwbaar

Bestellen dan je geld innen dan zeggen niet meer leverbaar,dan roepen en mailen binnen 14 dagen krijgt u geld terug niets van waar dus misleiding

Joy
04-07-2019

Onbetrouwbaar !

Zeer onbetrouwbaar bedrijf!
Doet zich voor als een groot bedrijf met een grote support afdeling, maar in werkelijkheid zit er volgens mij maar 1 persoon en die kan het niet aan. Dat is ook de reden dat je lang in de wacht gezet word en geen reactie ontvangt op email correspondentie.
Producten zijn van een slechte kwaliteit.
Zodra er sprake is van “discussie”, dan verwijst men naar hun voorwaarden waarin staat dat zij werkelijk geen enkele aansprakelijkheid meer nemen na aankoop van een product. Van coulance hebben ze al helemaal nooit van gehoord!
Duidelijk voorbeeld van een webwinkel waar je niet op kwaliteit en service hoeft te rekenen.

Meer Goedkoper.nl reviews
Welk cijfer geef jij Goedkoper.nl ?