Goedkoper.nl 6 ervaringen

Annie
Annie
19-08-2019

Parasol !l

Parasol besteld en betaald. Nooit geleverd. Meerdere malen gemaild ,gebeld maar standaards mails terug en geen reacties. Absoluut niets bestellen bij dat bedrijf

Johan
08-08-2019

Leveren niet en storten geen geld retour

Laptop gekocht echter nooit geleverd, ook geen geld retour. Na diverse telefonische gesprekken met diverse medewerkers van klantenservice nog geen zich in het door mij betaalde bedrag € 299,95 excl € 11,90 aan verzendkosten. Koop niet bij dit bedrijf

Gerard
Gerard
01-08-2019

Zeer onbetrouwbaar

Bestellen dan je geld innen dan zeggen niet meer leverbaar,dan roepen en mailen binnen 14 dagen krijgt u geld terug niets van waar dus misleiding

Joy
04-07-2019

Onbetrouwbaar !

Zeer onbetrouwbaar bedrijf!
Doet zich voor als een groot bedrijf met een grote support afdeling, maar in werkelijkheid zit er volgens mij maar 1 persoon en die kan het niet aan. Dat is ook de reden dat je lang in de wacht gezet word en geen reactie ontvangt op email correspondentie.
Producten zijn van een slechte kwaliteit.
Zodra er sprake is van “discussie”, dan verwijst men naar hun voorwaarden waarin staat dat zij werkelijk geen enkele aansprakelijkheid meer nemen na aankoop van een product. Van coulance hebben ze al helemaal nooit van gehoord!
Duidelijk voorbeeld van een webwinkel waar je niet op kwaliteit en service hoeft te rekenen.

Jean
Jean
27-04-2019

Bestellen en geen levering

Heb een airco bestelt maar geen levering.Bedrijf is niet bereikbaar.Geld terug ook niet Bestel er nooit je bent je geld kwijt

Farouk
25-03-2019

Zeer slechte klantenservice!

Hele slechte klantenservice!
De ene beweert het al verstuurd te hebben en de ander zegt dat het in een leveringproces zit en ik me geld niet terug kan krijgen.
De ene product voor de beloofde levertijd ontvangen en de ander wat eigenlijk binnen 3/5 werkdagen nog steeds niks.
Heb de bestelling op 22-02-2019;geplaatst en betaald en tot op heden nog niks ontvangen.
Gewoon om ziek van te worden al Die leugens van hun en je maar aan het lijntje houden.
Goedkoop is ziekkoop!
Leuk ik mijn geld niet voor vrijdag terug ga ik aangifte doen bij de politie.

Welk cijfer geef jij Goedkoper.nl ?