Goedkoper.nl reviews

Periode2021

Djf
04-06-2021

Goedkoper is duur kopen

Wacht al van af 22 april op mondkapjes ter waarde van 29 euro. De firma is nu echt onvindbaar en niet berijkbaar, zijn intussen twee keer verhuisd en verblijven nu in de haag. Een soort schuilhoek waar ze niet te fraseren zijn,de website is op niet berijk baar ,ze hebben geen domijnaam meer, dus geen https, kijk uit mensen zeer link en klik vooral niet door, VEILIGHEID geboden

Edvard
27-05-2021

Het nieuwe zaken doen

Mooie aanbiedingen met mooie plaatjes en praatjes.

Helaas een UTOPIE!

Wel een snel een factuur maar voor de rest blijft het stil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stil.

Dit is het nieuwe zaken doen voor dit soort bedrijven.

Mensen geld afpakken en ze met mooie praatjes aan het lijntje houden.

Iedereen heeft schuld behalve. vul zelf maar in.

Deze schurken komen hier mee weg omdat de controle, handhaving en regelgeving zo lek is als een mandje.

Kunnen altijd opnieuw beginnen om de mensen een loer te draaien zonder het risico te lopen gepakt te worden.

Dit soort bedrijven zullen altijd bestaansrecht hebben door een falend beleid.

17-05-2021

Blijven spammen zonder klant te zijn

Dagelijks krijg ik mails van ze zonder dat ik klant ben geweest. Afmelden lukt niet. Contact met het bedrijf zoeken is ook niet gelukt. Op mails reageren ze niet.

Ri
31-03-2021

Artikel niet geleverd, te laat geld terug

Er staan artikelen op de site die helemaal niet leverbaar zijn, geld zou binnen 14 werkdagen terug gestort worden, dit werd 20 werkdagen na meerdere mailtjes van mij. Als ik ze niet herinnerd had, had ik volgens mij helemaal geen geld terug gezien.

Belia
08-03-2021

Bestelling komt niet

Enige tijd geleden een bestelling gedaan en betaald, na een week nog geen reactie, dus even gebeld en iemand gesproken, nou ik zie dat het morgen naar u verstuurd wordt, morgen is inmiddels bijna een week later! Geen enkele communicatie! Dus nu een mail gestuurd en als ik het binnen een week niet heb, dan doe ik aangifte!

06-02-2021

Heden, 6-2-2021 pakje toch ontvangen

Heden, 6-2-2021, pakje toch ontvangen, besteld op 13-1-2021

MJF
28-01-2021

Hier niet bestellen! 100% zeker je geld kwijt zonder levering.

Helaas heb ik me niet voldoende georienteerd en bij deze webwinkel besteld.

Kreeg bevestiging van mijn bestelling en dat deze binnen 3 werkdagen zou worden geleverd. Daarna grote stilte. Via de website een mail gestuurd waar levering bleef. Kreeg direct een automatisch antwoord met binnen 5 dagen een respons op mijn klacht.

Ook daar na de verlopen periode geen verdere reactie. Heb de "helpdesk" meerdere keren geprobeerd te bellen. Na 3maal overgaan wordt de verbinding verbroken. Nu ontdekt dat deze webwinkel ook al in het vara programma kassa als frauduleuse website is behandeld.

Hier niet bestellen en heb je dit wel gedaan en ben je ook slachtoffer doe aangifte bij de politie.

26-01-2021

Ledlampen

Het heeft 6 dagen geduurt maar mijn bestelling is netjes geleverd.

Ivan
04-01-2021

Onbekwaam

Op 6 december2020 een boxspring Urus besteld.Hoewel de levering gratis staat vermeld.moet je als Belgische klant toch 6euro verzendkosten betalen.Dit op zich vind ik niet zo erg maar wel dat er geen reactie gegeven wordt op het emailverkeer.We zijn nu 4januari2021.dus meer dan één week naar de verwachte leverdatum.geen antwoord gekregen;zelfs ook niet als je vraagt om de gegevens van de leverancier door te geven om rechtstreeks contact met deze te krijgen.Idd.had ik ook maar eerst de beoordelingen gelezen.maar dat er in 2021 dit nog kan.dat begrijp ik niet.De Nederlandse flikken hadden toch al laaang geleden daar aan de deur moeten staan.Bon.morgen heb ik een afspraak met mijn advocaat.die gerechterlijke stappen gaat ondernemen.Denk dat Goedkoper.nl niet lang meer zal bestaan.wel jammer voor alle klanten die hier nog wachten op hun product of centen.

Casey
23-12-2020

Geen levering, wel betalen

Niemand heeft Goedkoper.nl kunnen stoppen. Ook het tv programma niet. Mensen pas op, want je moet wel betalen, maar niets wordt afgeleverd.

20-11-2020

Reageren niet en komen afspraken niet na

Wat een drama om contact te krijgen met dit bedrijf. Vandaag de hele dag in de wacht gestaan met huistelefoon op speaker van 13.00 uur tot 16.50 uur. Toen werd ik eruit geknikkerd en bij terugbellen de melding dat ze gesloten zijn. Ze reageren niet op mails en als ze al reageren komen ze geen enkele toezegging na. Hoe krijg ik in godsnaam mijn geld terug? Wel betaald, niets geleverd en contact zo goed als onmogelijk.

Koert
23-10-2020

OPLICHTING!

30 sept. 2020 een bureaustoel besteld EN betaald (bankafschrift aanwezig)

na vier weken niks ontvangen.

inmiddels 2 x e-mail gestuuurd: geen reactie

vandaag (23.10) gebeld: na 100 minuten (!) moedeloos neergelegd. Frustrerend.

Ik ga naar de politie.

Han
09-05-2020

Nooit iets bestellen!

Had ik maar eerst de revieuws gelezen dan had ik hier nooit iets besteld. Zoals vele reacties ook mijn ervaring; zeer slecht te bereiken. Niet binnen het afgesproken termijn geleverd. En toen ik na veel bellen en mailen eindelijk iemand te pakken kreeg werd mij mee gedeeld dat het voor aankomende dinsdag in huis was en leverbaar was.

Wat schetst mijn verbazing; vandaag een mail dart het product helaas niet meer leverbaar is en dat ik binnen 14 dagen het geld terug gestort zou krijgen. Ik geloof er inmiddels niets meer van. Puur een grote zwendel. NOOIT iets bestellen maar gewoon naar de reguliere internet bedrijven gaan.

Folkert
05-05-2020

Zeer beroerd

3 maart bestelde ik een ultra dunne solar buitenlamp.

Deze werd niet geleverd, terwijl de betaling al gedaan was.

Uiteindelijk werd op hun site vermeld dat de lamp uitverkocht was.

Na een hoop gedoe en gemail heb ik uiteindelijk naar beide adressen (er waren 2 adressen) een AANGETEKENDE brief gestuurd met daarin de mailwisselingen en de opmerking dat ik er van uitging de oplossing van dit conflict (geld terug geven) niet via de rechter afgedwongen hoefde te worden, maar als het niet anders kon dan.

Prompt kwam er reactie.

En ja hoor, het betaalde bedrag van die lamp staat weer op mijn rekening.

Stuur dus een AANGETEKENDE brief met daarin de klacht (copie van je mails met hun eventuele reactie of het ontbreken daarvan) en je eis.

Blijkbaar willen ze dan wel luisteren.

Yo
27-04-2020

Product opeens niet voorradig! Moet 14 dgn op geld retour wachten!?

Ik bestel gordijnen/ betaal/ krijgen na paar dgn bericht niet meer te koop/ moet 14 dgn op geld retourwachten!? Waarom zo lang!?

Wil gelijk geld terug! Corona/ geen werk periode!

Wil
18-04-2020

Pure oplichting

Product besteld en betaald. Zeggen dat ze het al aan DHL hebben geleverd. Heb DHL gebeld en daar klopte niets van. Goedkoper weer gebeld en zouden er achter aan gaan en mail sturen. Niets gehad.

Geld teruggevraagd en nog steeds niets gezien. Als ik mijn geld of product nog niet heb, zal ik een klacht indienen bij Radar en Consuwijzer. Nooit bij dit bedrijf kopen.

02-04-2020

Oplichting

Wat een drama dit bedrijf. 2 Led TL balken besteld en ontvangen. Door ondeugdelijke verpakking waren deze kapot. 13,00 euro moeten betalen om deze te retourneren. Twee maanden, 10 telefoontjes verder nog Steeds niets. Geen geld terug. Ongelooflijk dat een dergelijk bedrijf met deze praktijken mag blijven bestaan

05-03-2020

NIETS kopen bij dit nep-bedrijf! Bestelling wordt niet geleverd.

Nog steeds geen levering ondanks toezegging daartoe en dat er al betaald is. Klantenservice verdient die naam niet vanwege extreem lange wachttijden. Denkelijk zijn het oplichters.

Peggy
19-02-2020

Uiteindelijk opgelost

Op 8 december 2019 een TV besteld. Uiteraard betaald, bevestiging gekregen en een bevestiging over de levering. De levering bleef uit. Meerdere malen gebeld. Alles bij elkaar een uurtje of zes in de wacht gestaan en soms niemand te pakken gekregen. Tijdens de eerste telefoontjes, met een onbeschofte medewerker, diverse bevestigingen gekregen, maar zonder resultaat. Daarom de bestelling laten annuleren. Hiervan kregen we snel een bevestiging, maar de terugbetaling liet op zich wachten. Tot vorige week (week 7). Ik kreeg heel snel een zeer correcte en vriendelijke medewerker aan de lijn die zijn belofte wel is nagekomen en gisteren hebben we ons geld terug ontvangen. Op de website staat ook een excuses en dat ze zaken op orde aan het stellen zijn. Ik hoop het, want hoe gaaf is het als je een goedlopende webwinkel hebt met tevreden klanten.? Ook voor het personeel veel prettiger lijkt mij. Gezien het verloop van onze bestelling geef ik maar een kleine voldoende, maar hierbij hoort wel een compliment naar de medewerker die wel de belofte is nagekomen. Of ik nog een keer durf te bestellen.? Voorlopig nog niet, dan wil ik eerst positievere ervaringen lezen.

15-01-2021

Na een review op Kiyoh geplaatst te hebben, kreeg ik aldaar zowaar antwoord van goedkoper, met -wederom- de belofte mi terug te betalen. Een paar weken later stond zonder enige verdere toelichting of bericht het geld op min rekening. Heel fijn, maar dat heeft dus bijna negen maanden geduurd. Mijn account bij goedkoper is zonder enige communicatie opgeheven. Prima, ik zal er nooit meer wat kopen, maar mijn review op Kiyoh is onvindbaar en ik zie tot mijn afgrijzen de slechte reviews zich blijven opstapelen. Wat een onbegrijpelijk bedrijf. De enige hoop al die tijd haalde ik uit het feit dat er continue advertenties werden verstuurd en het bedrijf blijkbaar nog steeds bestond (wel in acht maanden tijd drie verschillende kantoor adressen), Ik schrijf dit alleen om anderen de moed niet te laten verliezen en op Kiyoh een review te zetten. Er staan daar ook veel zeer positieve besprekingen, die mijns inziens duidelijk uit de duim gezogen zijn van iemand die daar belang bij heeft.

Hopeloos

Ik heb eind augustus voor bijna zeshonderd euro een laptop besteld bij Goedkoper.nl. Het op dat moment nog geadverteerde product bleek opeens 'niet leverbaar' en kon geannuleerd worden. Dat heb ik gedaan, ik heb heb geld nooit terug gezien Er is mij inmiddels vier maal beloofd dat er 'binnen twee weken' terugbetaald zou worden. We zitten nu op bijna een half jaar. Ik heb vele reviews geschreven en aangifte gedaan. Ik mag niet melden wat de politie mij heeft gemaild en kan alleen maar concluderen: ik sta machteloos en dit bedrijf (?) kan ongestoord doorgaan met deze wanprestaties.

Meer Goedkoper.nl reviews