1.6van de 10

Jonaz.nl5 ervaringen

Aanbevolen0
Neutraal0
Afgeraden5
Filter

reviews

John
04-03-2021

Letterlijk 7 maanden onbereikbaar

Zij zijn letterlijk al 7 maanden onbereikbaar. 10 tallen mensen hebben al 7 maanden geen afschrijvingen meer gehad

Jo
21-01-2021

Cut firma

Nooit ontvangen kan er iemand een adres vinden dan ga ik persoonlijk naar toe wacht al7maanden dus zal het nooit ontvangen zouw graag een adres hebben dan zal het den beste dag nie zijn

Mira
30-07-2019

Klantenservice onbereikbaar!

Ik zit nu al een week zonder internet, ik zou binnen 48 uur terug gebeld worden maar tot op heden nog niks. de klantenservice wordt nu bemand door een extern bureau die helemaal niks voor je kan betekenen. Kom er net achter dat al mijn spoedmeldingen nog niet eens geopend zijn. Bestaat het bedrijf nog?

Inmiddels opgezegd en een blokkade op de automatisch incasso!

MMS

Egidius
20-04-2019

Geen service

Het netwerk en soms ook email is instabiel. Vaak blokjes in TV signaal, terwijl ik gebruik maak van de beste (gecertificeerde) kabels. Telefoon wordt snel opgenomen, maar nooit door een echte helpdeskmedewerkers. Standaard antwoord is dat ik wordt teruggebeld. Meestal gebeurt dat niet; als het gebeurt, heb ik al twee dagen geconstateerd dat het weer werkt.

Willem
23-08-2018

Instabiel en zonder klantenservice

De verbinding is instabiel en klantenservice lijkt niet te bestaan. Mijn aanvraag van 3 maanden terug is nog steeds niet behandeld. Iedere keer word verteld dat iemand terug gaat bellen, maar dit gebeurt dus niet. Ondertussen blijft het bedrijf gewoon uitbreiden, onbegrijpelijk.

Inmiddels heb ik opgezegd, maar ook hier is geen reactie op gekomen. Geen bevestiging, geen doos voor het terugsturen van de modem, geen idee wat ik moet doen.

Welk cijfer geef jij Jonaz.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden